quote:
Op zondag 25 maart 2007 21:35 schreef NiTiN het volgende:[..]
gedumpt klinkt niet goed. Maar komt op hetzelfde neer. Vriendin heeft een keuze gemaakt vanuit het niets, waardoor wij samen niet meer kunnen.
Probleem is dat ik in mn eentje hier in de VS zit, tot begin juli. Zonder bekenden. en dit vanuit een situatie waar ik tot 2 dagen geleden geen seconde twijfel in kende.
[..]
Ik heb precies hetzelfde: Voor komend weekend moet ik 2 opdrachtn afmaken en belastingen doen.
What happened?
Ik heb geen zin om in details te treden eigenlijk. Ik hou nog gewoon superveel van dr maar ik weet niet hoe het verder moet. En daarnaast begin ik mezelf weer vanalles aan te praten, wat ook niet bepaald helpt ofzo. Moet gewoon even tot rust zien te komen en daarna verder zien. Maarja, mijn gevoel is niet al te best op dit moment..
Wel vreemd, hoe je hele leven van het ene op het andere moment totaal op z'n kop kan komen te staan.
Heb de afgelopen jaren wel rondgelopen met een gevoel dat ik de touwtjes in handen had en dat niemand me wat kon maken.. Nu is alles inclusief toekomstvisie wel even anders. Moeilijkste is dat ik nog superveel van dr hou.. Maargoed, ik ga dit ook niet verder op fok zetten, snap al niet waarom ik dit nu doe. Dit is iets tussen ons twee en dat moet zo blijven.
[ Bericht 6% gewijzigd door Skv op 25-03-2007 21:58:33 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.