Brian heeft er toch mee te maken? Als ze zwanger zou zijn dan was hij de vader toch? Zij is dus niet de enige die er wat over te zeggen heeft.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:19 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Tuurlijk .... maar die test is niet door één van de anderen aangevraagd, snap je? Dat heeft hij zelf kunnen regelen.

apio "tipt" Brian even snel tussendoor over het feit dat Huub hem straks misschien gaat aanvallen over het feit dat de SOA test wel "discreet" werd gedaan,,,quote:Op zondag 25 maart 2007 20:20 schreef miraculeus het volgende:
wat ging jaap aan brian vertellen net? Hij moest hem ergens voor waarschuwen, wie heeft het gehoord?

Dat Huub vertelde over de SOA test van Braaaajen als tegenargument.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:20 schreef miraculeus het volgende:
wat ging jaap aan brian vertellen net? Hij moest hem ergens voor waarschuwen, wie heeft het gehoord?

quote:Op zondag 25 maart 2007 20:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda maakt er iets groots van...
Maarreh, dit gedrag is toch typerend voor zwangere vrouwen![]()

Dat de anderen hadden gezegd dat hij die soa test ook off camera heeft laten doen en waarom hij dat niet zo heeft aangepakt met de zwangerschapstest voor Aman, dat hij haar dus voor lul wil zetten door het zo openlijk voor de camera te doen. En dan bedoelen ze niet hét, maar de zwangerschapstest (aanvragen & uitvoeren).quote:Op zondag 25 maart 2007 20:20 schreef miraculeus het volgende:

Alsjeblieft zeg! Er zijn er twee en meer van die onzin. Ze is niet eens zwanger en het is haar lichaam. Mag ze even zelf bepalen wanneer en hoe ze over een staafje piest?quote:Op zondag 25 maart 2007 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar er zijn er twee in dit geval !! Brain En Amanda !! En Brian heeft alle recht. Ze heeft het verhaal zelf de wereld in geholpen. Ze neuken zonder condoom Amanda is aan de pil en dan plots verkondigd ze dat ze dei wel es vergeet.
![]()

weten de andere bewoners al van de escapades van de twee? of wordt dit angstvallig gehiem gehouden?quote:Op zondag 25 maart 2007 20:20 schreef Prosac het volgende:
[..]
Naar ik begrepen heb, kom het over alsof Huub er van wist en dat zijn reactie was "nee ik blijf toch liever bij vrouwen"

sylvia weet het, volgens mij de rest nog niet..quote:Op zondag 25 maart 2007 20:23 schreef proh het volgende:
[..]
weten de andere bewoners al van de escapades van de twee? of wordt dit angstvallig gehiem gehouden?

*Ian_Nick doet voorzichtig een paar stapjes achteruit*quote:Op zondag 25 maart 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg! Er zijn er twee en meer van die onzin. Ze is niet eens zwanger en het is haar lichaam. Mag ze even zelf bepalen wanneer en hoe ze over een staafje piest?

*steekt bh in de brand*quote:Op zondag 25 maart 2007 20:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*Ian_Nick doet voorzichtig een paar stapjes achteruit*

Op zich wel, maar zo heeft Brian, als potentiele aanstaande vader, toch ook het recht om die test aan te vragen?quote:Op zondag 25 maart 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg! Er zijn er twee en meer van die onzin. Ze is niet eens zwanger en het is haar lichaam. Mag ze even zelf bepalen wanneer en hoe ze over een staafje piest?

Komt er muziek vanavond ? Dan zetten ze de bank altijd anders.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:24 schreef waxmask het volgende:
DGK redactie in tha house!!!!
Edit: Streamlock

Niet mee eens in dit geval. Ze is gelukkig niet zwanger. O.k. het had anders aangepakt kunnen worden. Maar als ik in Brians schoenen zou staan (duh) zou ik het a.s.a.p. willen weten.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
[..]

Op zich wel, maar hij had het in ieder geval in overleg met Amanda kunnen doen.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op zich wel, maar zo heeft Brian, als potentiele aanstaande vader, toch ook het recht om die test aan te vragen?

ROFL !!!! .....quote:Op zondag 25 maart 2007 20:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*Ian_Nick doet voorzichtig een paar stapjes achteruit*

Om Brian te treiteren.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:10 schreef Day het volgende:
[..]
Dat hij het heeft gedaan, snap ik nog wel.
Waar Huub en Eric zich mee bemoeien, ontgaat mij.

*Ian_Nick pakt telefoon*quote:

Precies en omdat ze de pil wel eens vergat en nog niet ongesteld was heeft hij dat recht wel. Alleen had hij het daar met haar over moeten hebben en niet alleen moeten doen.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op zich wel, maar zo heeft Brian, als potentiele aanstaande vader, toch ook het recht om die test aan te vragen?

Ze zei dus vanmiddag ook dat als ze had geweten dat er zo'n verhaal van gemaakt zou worden dat ze nooit seks in DGK gehad zou hebben.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:26 schreef Day het volgende:
Als je in DGK geen issue wil over je sexleven, Amanda, moet je je benen met elkaar houden.

Brian had als potentieel aanstaande vader op zijn minst kunnen overleggen met de potentieel aanstaande moeder!quote:Op zondag 25 maart 2007 20:25 schreef Marrije het volgende:
[..]

Hij heeft het dus aan tafel gezegd waar iedereen bij was, dat iedereen dacht dat hij een grapje maakte daar kan hij natuurlijk ook niets aan doenquote:Op zondag 25 maart 2007 20:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Precies en omdat ze de pil wel eens vergat en nog niet ongesteld was heeft hij dat recht wel. Alleen had hij het daar met haar over moeten hebben en niet alleen moeten doen.

heeft ze tenminste nog iets geleerd in haar levenquote:Op zondag 25 maart 2007 20:27 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda klinkt een beetje als in haar acteerlessen .....'hé Olivier'.....

quote:Op zondag 25 maart 2007 20:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ach de manier waarop het is gegaan met die test bewijst gewoon hoe Brian over Amanda denkt.
Alsof zijn neukpop lek was en hij bandenplak op de boodschappenlijst heeft gezet...zoiets

Ik vind het anders erg asociaal en denigrerend om voor je sletje een zwangerschapstest te bestellen zonder eerst eens even met haar te praten...quote:Op zondag 25 maart 2007 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet mee eens in dit geval. Ze is gelukkig niet zwanger. O.k. het had anders aangepakt kunnen worden. Maar als ik in Brians schoenen zou staan (duh) zou ik het a.s.a.p. willen weten.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |