Ja idd, mosterd na de maaltijd!quote:Op zondag 25 maart 2007 20:04 schreef noekje het volgende:
Brian: het heeft te maken met onze eigen veiligheid.
Man, ga eens condooms gebruiken!
Proost !quote:Op zondag 25 maart 2007 20:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hier wordt met succes een breuk tussen amanda en brian bewerkstelligd
![]()
De spreekwoordelijke druppelquote:Op zondag 25 maart 2007 20:06 schreef daWeasel het volgende:
Haha LOL Jaap, mooi man.
hij was ijzersterk......wat niet is kan nog komen...quote:Op zondag 25 maart 2007 20:06 schreef daWeasel het volgende:
Haha LOL Jaap, mooi man.
omdat ze al dat gezeik over dat zwangerschaps-gedoe zat isquote:Op zondag 25 maart 2007 20:08 schreef blomst het volgende:
Waarom huilt Amanda nu?
Je eigen lichaam, waar je geheel zelf in hebt laten prikken zonder geheel zelf om gevraagde condoom?quote:Op zondag 25 maart 2007 20:07 schreef noekje het volgende:
Amanda huilt tranen met tuiten. Het is toch verdomme mijn eigen lichaam!
Goed zo, Aman. De dolle Mina's zijn trots op je. Nu alleen nog je tieten verkleinen.
Omdat de discussie over haar dreigde te gaan ipv met haar. Nu heeft ze weer dr eigen tv moment. Doet ze best leuk.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:08 schreef blomst het volgende:
Waarom huilt Amanda nu?
Ze kan de link tussen sex en zwangerschap nogg niet leggen. Ze is nog maar 19 jaar hoorquote:Op zondag 25 maart 2007 20:07 schreef Sug4r het volgende:
hahaha Amanda zegt: ik heb ook thuis familie zitten"" ...ze vind het erg dat iedereen het erover heeft maar beelden van Brian en Amanda aan het konijnen vind ze dus minder erg???![]()
Uitzendingen vullen natuurlijk.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:08 schreef Day het volgende:
Waar bemoeien Eric en Huub zich mee?
ja, maar tis al weer over hoor bij mij........quote:Op zondag 25 maart 2007 20:08 schreef noekje het volgende:
Heel even vind ik Jaap leuk!!
"Wat niet is kan nog komen" over de zwangerschap?quote:Op zondag 25 maart 2007 20:09 schreef blomst het volgende:
Wat zei Jaap?
Halloooooo ze zitten in een spel !!quote:Op zondag 25 maart 2007 20:08 schreef Day het volgende:
Waar bemoeien Eric en Huub zich mee?
Dat hij het heeft gedaan, snap ik nog wel.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:09 schreef Casshern het volgende:
amanda vindt dat brian te ver is gegaan door een test te hebben besteld
Goeie redenquote:Op zondag 25 maart 2007 20:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda: Je weet dat ik geen kinderen wil omdat ik veels te erg op mijn lichaam ben
sommige mensen snappen het spel nog steeds niet he....quote:Op zondag 25 maart 2007 20:10 schreef Day het volgende:
[..]
Dat hij het heeft gedaan, snap ik nog wel.
Waar Huub en Eric zich mee bemoeien, ontgaat mij.
quote:Op zondag 25 maart 2007 20:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda: Je weet dat ik geen kinderen wil omdat ik veels te erg op mijn lichaam ben
Volgens mij hebben die (en zeker Huub) wel andere dingen waar ze zich druk over moeten maken.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:10 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Halloooooo ze zitten in een spel !!
Ze hebben wel gelijk dat Brian het discreet had kunnen doen.
Tjee das 93jaar later. Ik denk niet dat ze nog in Eemnes zittenquote:Op zondag 25 maart 2007 20:09 schreef Dogga het volgende:
wat komt om 2100?
Beetje stoken en het bevestigen dat ze niet veilig vrijenquote:Op zondag 25 maart 2007 20:10 schreef Day het volgende:
[..]
Die zitten gewoon te stoken tussen Brian en Amanda.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:10 schreef Day het volgende:
[..]
Die spreken hem erop aan dat Brian zo overreageerde en maar bleef pushen bij amanda, terwijl ze dat niet wildequote:Op zondag 25 maart 2007 20:10 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, moeten ze vaker doen.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:12 schreef Sarah-Louise het volgende:
Leuk zo'n fan dag !!
Omdat ze in een spel zitten en alle gelegenheden die er zijn aanpakken om Brian te dissenquote:Op zondag 25 maart 2007 20:10 schreef Day het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |