Wat dacht je van Zdngmw en Hermaquote:Op zondag 25 maart 2007 19:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Was anders prima te verstaan. Moet ze eens doen als er weer eens gefluisterd wordt tussen Brian en Natasia![]()
Idd. En dan kun je je geluid ook niet al te hard zetten omdat die klote stofzuiger er tussendoor zit.quote:
Cool, dat wordt rellen.quote:
Arme Brianquote:Op zondag 25 maart 2007 19:44 schreef APK het volgende:
[..]
Cool, dat wordt rellen.
Volgens mij krijgt zij moordneigingen zonder nicotine.![]()
Het zal me 100% meevallen als ze niet meteen een sigaret opsteekt de eerste dagen.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:44 schreef APK het volgende:
[..]
Cool, dat wordt rellen.
Die rookt voor 12.00 uur morgen wel weer.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:44 schreef APK het volgende:
[..]
Cool, dat wordt rellen.
Drie weken hiervoor zou ze ook stoppen maar de volgende dag rookte ze gewoon weer, dus het is niet serieusquote:Op zondag 25 maart 2007 19:42 schreef noekje het volgende:
Amanda gaat morgen stoppen met roken.
korte termijn geheugen...quote:Op zondag 25 maart 2007 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Drie weken hiervoor zou ze ook stoppen maar de volgende dag rookte ze gewoon weer, dus het is niet serieus
quote:Op zondag 25 maart 2007 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub dist Brian maar ze hebben het niet door
amanda liep toch huilend van het hek weg en niet brian? of heb ik wat gemistquote:Op zondag 25 maart 2007 19:52 schreef Kaleddis het volgende:
LOL, Huub vindt Brian egoistisch omdat hij voor Amanda de zwangerschapstest heeft besteld.
(en hij verteld tussen neus en lippen door dat Brian huilend vanmiddag huilend wegliep van het hek).
Ik ben het bijna met hem eensquote:Op zondag 25 maart 2007 19:53 schreef rooie3 het volgende:
Huub doet het aardig goed.
Ga nog maar effe door.
Ja, verkeerd gehoord idd.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:53 schreef Casshern het volgende:
[..]
amanda liep toch huilend van het hek weg en niet brian? of heb ik wat gemist
Dat blijft hij telkens herhalen, wanneer wordt Brian Para? Zit er wel op te wachten!quote:Op zondag 25 maart 2007 19:52 schreef Kaleddis het volgende:
LOL, Huub vindt Brian egoistisch omdat hij voor Amanda de zwangerschapstest heeft besteld.
(en hij verteld tussen neus en lippen door dat Brian huilend vanmiddag huilend wegliep van het hek).
quote:Op zondag 25 maart 2007 19:53 schreef noekje het volgende:
Mijn eksteroog heeft echt altijd gelijk!
Ze hebben het vaker zonder gedaan hoor.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:56 schreef blomst het volgende:
Brian heeft gelijk, ze heeft de pil wel eens vergeten, en wat Amanda niet weet is dat hij haar een keer in de slaap genomen heeft, zonder condoom
Worstje erbijquote:
met of zonder saus?quote:Op zondag 25 maart 2007 19:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Met of zonder velletje, of ingesneden![]()
In Brians geval?? zonder saus... Whehehe ik weet niet wat ik erger vind, met of zonder saus.quote:
In plakjes graag dan is mensheid er gelijk vanafquote:Op zondag 25 maart 2007 20:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
In Brians geval?? zonder saus... Whehehe ik weet niet wat ik erger vind, met of zonder saus.
Hiv test tja dat kan pas na een aantal maanden....
Huub zegt dat Amanda overstuur was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |