ik denk met name het feit dat ze nu en publique de test heeft moeten doenquote:Op zondag 25 maart 2007 20:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dit grote drama voor Amanda ontgaat mij even![]()
Ik zou niet weten waar die zich druk om moeten maken. Er is niets gebeurd waar zij of een ander problemen mee heeft.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:11 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die (en zeker Huub) wel andere dingen waar ze zich druk over moeten maken.
Brian heeft een zwangerschapstest aangevraagd!quote:Op zondag 25 maart 2007 20:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze heeft aandacht nodig.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Behalve de bakker, slager en de groenteboer bij haar uit de buurt wist niemand dat ze om de maand een zwangerschapstest deed.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dan hadden ze in ieder geval al ballonen voor het feestquote:Op zondag 25 maart 2007 20:14 schreef Soury het volgende:
Snap het gezeik niet zo. Wat als wel zwanger was. ????![]()
Das van ondergeschikt belang. Daar gaat het niet om, het gaat om het verhaal dat er omheen is gemaakt.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:14 schreef Soury het volgende:
Ze heeft die test al 30 keer gedaanquote:Op zondag 25 maart 2007 20:14 schreef Day het volgende:
Zo raar is die test niet, hoor Amanda.
Je hebt ook hardop zitten verkondigen dat je regelmatig de pil vergeet.
ja best irritant..quote:Op zondag 25 maart 2007 20:16 schreef Prosac het volgende:
zijn bij jullie qua geluid streams 3 en 4 ook zachter dan 1 en 2?
.... het gezeik gaat erom dat zij misschien een test via een huisarts (off cam) had kunnen doen zoals Brian via de huisarts (offcam) zijn SOA test heeft kunnen doen. ALS Amanda al een test had willen doen.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:14 schreef Soury het volgende:
Maar dat was niet zo uit de hand gelopen als er niet zoveel grapjes over waren gemaakt.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:14 schreef Day het volgende:
Zo raar is die test niet, hoor Amanda.
Je hebt ook hardop zitten verkondigen dat je regelmatig de pil vergeet.
Altijd zo toch?quote:Op zondag 25 maart 2007 20:16 schreef Prosac het volgende:
Dat van die soa test weet toch ook iedereen?quote:Op zondag 25 maart 2007 20:17 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.... het gezeik gaat erom dat zij misschien een test via een huisarts (off cam) had kunnen doen zoals Brian via de huisarts (offcam) zijn SOA test heeft kunnen doen. ALS Amanda al een test had willen doen.
Ja maar er zijn er twee in dit geval !! Brain En Amanda !! En Brian heeft alle recht. Ze heeft het verhaal zelf de wereld in geholpen. Ze neuken zonder condoom Amanda is aan de pil en dan plots verkondigd ze dat ze dei wel es vergeet.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Das van ondergeschikt belang. Daar gaat het niet om, het gaat om het verhaal dat er omheen is gemaakt.
Tuurlijk .... maar die test is niet door één van de anderen aangevraagd, snap je? Dat heeft hij zelf kunnen regelen.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat van die soa test weet toch ook iedereen?
Jij begrijpt het.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:17 schreef Day het volgende:
Dus Amanda maakt zich zorgen om een zwangerschapstest vanwege DGK, maar dat ze zich dag na dag laat neuken door Brian zonder bescherming is niet belangrijk? Dan sta je niet voor lul?
ja precies dat begreep ik ook al nietquote:Op zondag 25 maart 2007 20:17 schreef Day het volgende:
Dus Amanda maakt zich zorgen om een zwangerschapstest vanwege DGK, maar dat ze zich dag na dag laat neuken door Brian zonder bescherming is niet belangrijk? Dan sta je niet voor lul?
Ja, die moest zo nodig Brian storen in een gesprek.. even 30 seconden.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En wat was nou die tip van Japio![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 20:16 schreef Prosac het volgende:
hey, ík begrijp jou wel, maar Amanda denkt er anders overquote:Op zondag 25 maart 2007 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar er zijn er twee in dit geval !! Brain En Amanda !! En Brian heeft alle recht. Ze heeft het verhaal zelf de wereld in geholpen. Ze neuken zonder condoom Amanda is aan de pil en dan plots verkondigd ze dat ze dei wel es vergeet.
![]()
Naar ik begrepen heb, kom het over alsof Huub er van wist en dat zijn reactie was "nee ik blijf toch liever bij vrouwen"quote:Op zondag 25 maart 2007 20:19 schreef proh het volgende:
hoe was de eerste ontmoeting van Huub en Eric vandaag? ivm. gedoe vanacht?
"... gaat je straks misschien aanvallen op het feit dat de SOA test WEL discreet kon."quote:Op zondag 25 maart 2007 20:20 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, die moest zo nodig Brian storen in een gesprek.. even 30 seconden.
"ik kom je even tippen want Huub.... ???"
Wat een geweldige tip, daar hadden ze het onder het eten ook al over .quote:Op zondag 25 maart 2007 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Japio "tipt" Brian even snel tussendoor over het feit dat Huub hem straks misschien gaat aanvallen over het feit dat de SOA test wel "discreet" werd gedaan,,,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |