Nou, dat is op zich wel leuk, maar ik ben meer iemand die thuis ff lekker gaat zitten prullen. Maar wie weet kan ik eens wat vriendinnen overtuigen, da's gezelligerquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:42 schreef Wesda het volgende:
[..]
Is het misschien niet handiger om eens ergens een workshop te volgen. Of een leuke cursus zodat je allerlei technieken in korte tijd kan leren.
zoals op mijn fotos te zien is lukt mij dat ook niet echtquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:45 schreef Wesda het volgende:
De andere dames die ook sieraden maken, als jullie er foto's van maken, hoe krijgen jullie ze nou sprekend en sprankelend op de foto ???? Zo dat ze echt van je scherm afspatten!
Die onderste vind ik écht heel tof!quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:04 schreef Wesda het volgende:
Ik probeer er nog 2 te plaatsen
[afbeelding]
[afbeelding]
4 verschillende technieken, bij vragen mag je altijd pm´en
ik heb ff voor je gekeken maar bijna alles wat ik dat pakket zit gebruik ik iigquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:50 schreef Serinde het volgende:
[..]
Die onderste vind ik écht heel tof!
Ik zit ook al een tijd te denken of ik hier nou mee zal beginnen of niet. Ik ben bang dat ik 2 dagen enthousiast allerlei spullen koop, één creatie maak (die dan waarschijnlijk ook nog mislukt want volgens mij mis ik voor dit soort dingen toch enig creatief inzicht) en het dan weer zat ben.
On the other hand: die tijd dat ik zit te denken, is al met al toch al bijna een jaar. Misschien moet ik me er toch maar aan gaan wagen![]()
Op www.goedkoopstekralen.nl zie ik verschillende starterspakketten staan. Prijzen variëren tussen ¤ 8,49 en ¤ 20,00. In het pakket van ¤ 20,00 zitten 3 verschillende tangen. Geen idee wanneer je wat voor tang moet gebruiken, is de kans groot dat ik alledrie tangen nodig zal hebben?
Als ik later groot en rijk ben, ga ik wel een fotograaf lief aankijken en vragen of hij/zij dat voor mij gaat oplossen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zoals op mijn fotos te zien is lukt mij dat ook niet echt
Dankjequote:Op zaterdag 21 april 2007 19:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb ff voor je gekeken maar bijna alles wat ik dat pakket zit gebruik ik iig
en ik heb eigenlijk altijd 3 tangen nodig!
Als ik begin, waag ik me niet meteen aan het soort creaties dat jij laat zijn. Volgens mij is de kans dan veel te groot dat ik gefrustreerd raak omdat het me niet luktquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:56 schreef Wesda het volgende:
Serinde dat ligt er helemaal aan welke techniek je gaat doen. Het is wel gemakkelijk om alledrie de tangen te hebben. Net als een sieradenbord heel handig is. Degene die jij tof vind van mijn foto's daar heb je alledrie de tangen bij nodig, en het zou handig zijn als de platbektang dubbel aanwezig is, maar dat word vaak pas later in de hobby aangeschaft.
Sorry het is niet mijn eigen site of wat ook, kwam hem tegen en zag dat ze daar tijdschriften verkopen. Wilde helpen niet spammen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:11 schreef Wesda het volgende:
-edit: spam is niet gewenst op FOK!
Trend creatief of niet?quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:45 schreef liefie_ het volgende:
ik ben gewoon zelf aan de slag gegaan
wel een tijdschrift gekocht (kun je gewoon bij de appie halen) trent nog iets...
en eerst gewoon begonnen met rijgen en al doende leert men
ja die denk ik!quote:
in de huidenstraat bedoel je?quote:Op zondag 22 april 2007 10:41 schreef Hopey het volgende:
beadies? Bij het straatje parallel langs de ingang van het historisch museum is ook een leuke kralenwinkel
ik heb er een gevonden lucies pearls in de st luciensteegquote:Op zondag 22 april 2007 11:09 schreef Hopey het volgende:
Ja beadies in de huidenstraat ja. Maar misschien is die andere winkel wel geopend. Die van het historisch museum, is een andere kralenwinkel. Kan even niet op de naam ervan komen.
Wauw!quote:Op zondag 25 maart 2007 19:30 schreef Tjika het volgende:
Hier 2 van mijn crea's
Beide van verzilverd draad gemaakt.
[afbeelding]
Het lijkt me wel ontzettend mooi en leuk om te doen! Dat is iets wat ik graag nog eens zou lerenquote:Op zondag 22 april 2007 11:36 schreef zoalshetis het volgende:
zijn er eigenlijk nog meer zilversmeders in de dop op fok!?
Zou je mss eens fotootje willen plaatsen van zo'n creatie?quote:Op zondag 22 april 2007 11:36 schreef zoalshetis het volgende:
....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |