die onderste is heel erg mooi!quote:Op zondag 25 maart 2007 19:30 schreef Tjika het volgende:
Hier 2 van mijn crea's
Beide van verzilverd draad gemaakt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk!quote:Op zondag 25 maart 2007 20:47 schreef musicalfreak het volgende:
[afbeelding]
Het resultaat van een workshop sieraden maken via de personeelsvereniging.
Dankje!quote:
ziet er zeker leuk uit!quote:Op zondag 25 maart 2007 20:55 schreef musicalfreak het volgende:
[..]
Dankje!
Ben er stiekem best wel een beetje trots op, omdat ik nog nooit zelf sieraden had gemaakt.
het zijn allemaal losse ringetjes.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:41 schreef Hopey het volgende:
Is dat die wire techniek? Of gewoon losse ringetjes?
Ik zelf ben al eeuwen bezig met 1 ketting. Ik kom er maar niet aan toe om hem af te maken.![]()
mooiquote:Op zondag 25 maart 2007 19:30 schreef Tjika het volgende:
Hier 2 van mijn crea's
[afbeelding]
[afbeelding]
Heel gaaf!!quote:Op zondag 25 maart 2007 19:30 schreef Tjika het volgende:
Hier 2 van mijn crea's
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 maart 2007 19:30 schreef Tjika het volgende:
Hier 2 van mijn crea's
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb geen foto van de sluiting maar ze zijn allebei met een karabijnsluitinkje gedaan.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:12 schreef xxjosjex het volgende:
En hoe heb je de sluiting achter gedaan, heb daar ook een foto van?
De bovenste ben ik 12 uur mee bezig geweest. De onderste gelukkig maar een uurtje.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:10 schreef xxjosjex het volgende:
[..]
Heel gaaf!!Ben je er lang mee bezig geweest'?
bling blingquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:14 schreef Elefes het volgende:
Ik had nog wat meer gemaakt dan ik dacht
Ketting 1:
[afbeelding]
Ketting 2:
[afbeelding]
Horloge:
[afbeelding]
En een heupketting:
[afbeelding]
Heel wat anders dan de meeste dingen hier, ik ben nogal van de glimmertjes..![]()
Leuk zegquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:05 schreef Tjika het volgende:
[..]
Ik heb geen foto van de sluiting maar ze zijn allebei met een karabijnsluitinkje gedaan.
[..]
De bovenste ben ik 12 uur mee bezig geweest. De onderste gelukkig maar een uurtje.
Een hele leuke website is http://www.kralen.com/ . Veel tips en handleidingen om simpel een mooie ketting te maken.quote:Op maandag 2 april 2007 21:26 schreef nieky het volgende:
Ik wil heel graag zelf sieraden gaan maken,maar ik weet niet waar ik moet beginnen!
Welke materialen moet ik hebben om te beginnen enzo?
Lijkt me superleuk om te doen!
Die webshop die er aan vastzit is ook erg ok. Veel plastic, maar hier en daar ook mooie glazen kralen.quote:Op maandag 2 april 2007 21:29 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Een hele leuke website is http://www.kralen.com/ . Veel tips en handleidingen om simpel een mooie ketting te maken.
De basismaterialen hoeven niet veel of duur te zijn. Op internet zijn er ontzettend veel kralenwinkels. Of kijk eens op websites als Ebay, daar zijn vaak verkopers die een hoop verschillende goedkope kralen (en sluitingen en rijgdraad) aanbieden.
Op http://www.goedkoopstekralen.nl kun je een starterspakket kopen.quote:Op maandag 2 april 2007 21:26 schreef nieky het volgende:
Ik wil heel graag zelf sieraden gaan maken,maar ik weet niet waar ik moet beginnen!
Als je niet meteen zelf (te) veel wilt aanschaffen, kun je ook eens kijken naar een kralenwinkel. Het kan niet overal, maar in Den Bosch kun je in de winkel (aan de St. Jorisstraat) meteen je ketting in elkaar zetten. Als je dan iets te veel hebt kun je het nog terugdoen en als je te weinig hebt voor je ketting bij pakkenquote:Op maandag 2 april 2007 21:26 schreef nieky het volgende:
quote:Op maandag 2 april 2007 21:27 schreef ParanoidEv het volgende:
kettingen kan je nooit genoeg hebben!
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:22 schreef Tjika het volgende:
O wat een heerlijke kleur![]()
[..]
het zijn allemaal losse ringetjes.
Wat voor ketting ben je aan het maken? Foto!!!
Oh wat leuk!quote:Op maandag 2 april 2007 23:05 schreef Hopey het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hiermee ben ik dus al een heletijd bezig. Moeten nog ringetjes tussen.. dus bedenk die er maar bij. Een vrij rijke en drukke ketting is het. En er komen telkens kraaltjes erbij. Het moet een pastelkleurig dingetje worden. Vroegah was 't een armband totdat ik besloot hem te verlengen naar ketting. Maar ben dus nooit echt tevreden. Het gaat echt met tussenpozen, dan heb ik weer zin en ga ik eraan pielen en zo ligt ie al een tijdje stil. Volgens mij al bijna een jaar ben ik met dit ding bezig..![]()
Zeker wel leuk wat je maaktquote:Op maandag 2 april 2007 23:41 schreef Wesda het volgende:
Na heel lang zonder te registreren mee te lezen, is dit toch wel een topic naar mijn hart.
Ben ook al een tijd besmet met het kralenvirus en wil jullie 1 van mijn creatie's laten zien om te kijken of het nou wel of niet leuk is wat ik maak.
[afbeelding]
Deze vind ik ontzettend mooiquote:Op maandag 2 april 2007 23:41 schreef Wesda het volgende:
Na heel lang zonder te registreren mee te lezen, is dit toch wel een topic naar mijn hart.
Ben ook al een tijd besmet met het kralenvirus en wil jullie 1 van mijn creatie's laten zien om te kijken of het nou wel of niet leuk is wat ik maak.
[afbeelding]
Als het me gelukt is, heb ik je een pm gestuurd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:54 schreef ymme het volgende:
[..]
Deze vind ik ontzettend mooi
Helaas heb ik zelf het geduld er niet voor om zelf sieraden te maken...
![]()
Verkoop jij toevallig ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |