abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 maart 2007 @ 19:40:53 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_47722853
quote:
Op zondag 25 maart 2007 19:30 schreef Tjika het volgende:
Hier 2 van mijn crea's
Beide van verzilverd draad gemaakt.

[afbeelding]
[afbeelding]
Die onderste!
pi_47729156
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:12 schreef xxjosjex het volgende:
En hoe heb je de sluiting achter gedaan, heb daar ook een foto van?
Ik heb geen foto van de sluiting maar ze zijn allebei met een karabijnsluitinkje gedaan.
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:10 schreef xxjosjex het volgende:

[..]

Heel gaaf!! Ben je er lang mee bezig geweest'?
De bovenste ben ik 12 uur mee bezig geweest. De onderste gelukkig maar een uurtje.
pi_47762189
HGGF Is een erg leuk forum waar een heleboel mensen kralen, sieraden en andere mooie dingen maken.

Sieranden maken lijkt mij zelf ook erg leuk maar ik doe al genoeg andere leuke en creatieve dingen. Vind het altijd erg leuk om de creaties van andere te zien. Die kettingen van zilverdraad vind ik ook erg leuk vooral de bovenste! Knap gedaan Tjika!
  donderdag 29 maart 2007 @ 18:25:27 #29
145297 MagiLune
....Believe....
pi_47800649
Oooooow... waaaaauuuuuwssiiiiee.. wat mooi allemaal!! Goed voor de idee-vorming zeg maar!

ik heb voor mijn verjaardag een basispakket gekregen van mijn schoonmoeder. Tangetjes, kraaltjes, ringetjes, veters etc etc
Nu helemaal verslaafd! heb alleen geen tafel om alles uit te stallen dus staat alles bij mijn schoonmoeder, ga er af en toe heen om ff te kralen

Hier 1 van mijn creaties! gemaakt van kralen die van de moeder van de schoonmoeder van mijn schoonmoeder zijn geweest.... jaha.. volgen jullie het nog?

Aa' lasser en lle coia orn n' omenta gurtha
pi_47802147
Ik had nog wat meer gemaakt dan ik dacht

Ketting 1:

Ketting 2:

Horloge:

En een heupketting:

Heel wat anders dan de meeste dingen hier, ik ben nogal van de glimmertjes..
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  donderdag 29 maart 2007 @ 19:26:44 #31
145297 MagiLune
....Believe....
pi_47802575
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:14 schreef Elefes het volgende:
Ik had nog wat meer gemaakt dan ik dacht

Ketting 1:

[afbeelding]

Ketting 2:

[afbeelding]

Horloge:

[afbeelding]

En een heupketting:

[afbeelding]

Heel wat anders dan de meeste dingen hier, ik ben nogal van de glimmertjes..
bling bling
mooi hoor!
pi_47812406
In Rotterdam op de Zwart Janstraat is er een leuke winkeltje met veel "zeldzame kralen". Het is een paar winkels verder van de postkantoor daar. Gift Inno heet het.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 07:17:06 #33
145297 MagiLune
....Believe....
pi_47818824
Ik koop ook wel veel via internet. Soms veel goedkoper

Ik ga vanmiddag weer even kralen!
  maandag 2 april 2007 @ 20:10:21 #34
145297 MagiLune
....Believe....
pi_47937616
Ik heb nog een ketting gemaakt van het weekend

maandag 2 april 2007 @ 20:19:13 #35
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_47938062
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:05 schreef Tjika het volgende:

[..]

Ik heb geen foto van de sluiting maar ze zijn allebei met een karabijnsluitinkje gedaan.
[..]

De bovenste ben ik 12 uur mee bezig geweest. De onderste gelukkig maar een uurtje.
Leuk zeg

Hoe moet ik me dat voorstellen? Gewoon allemaal rondjes ervan buigen met een tang ofzo? Ja, ik ben een leek
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_47938858

Hij ziet er hierboven nogal wonky uit, maar hij valt echt mooi.

Detail. Niet supermooi zoals sommige andere sieraden in dit topic, maar ik ben er erg blij mee.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_47939842
Ik vind em leuk
pi_47941341
Ik wil heel graag zelf sieraden gaan maken,maar ik weet niet waar ik moet beginnen!
Welke materialen moet ik hebben om te beginnen enzo?
Lijkt me superleuk om te doen!
pi_47941385
Pfoe ik moet dit topic ook maar eens gaan volgen. Ik heb ontzettend veel kraaltjes, allemaal vezameld afgelopen jaren van oude kettingen, Ebay etc etc.. Alleen maak ik nu nooit meer iets! Tijd om daar iets aan te veranderen, kettingen kan je nooit genoeg hebben!
pi_47941497
quote:
Op maandag 2 april 2007 21:26 schreef nieky het volgende:
Ik wil heel graag zelf sieraden gaan maken,maar ik weet niet waar ik moet beginnen!
Een hele leuke website is http://www.kralen.com/ . Veel tips en handleidingen om simpel een mooie ketting te maken.

De basismaterialen hoeven niet veel of duur te zijn. Op internet zijn er ontzettend veel kralenwinkels. Of kijk eens op websites als Ebay, daar zijn vaak verkopers die een hoop verschillende goedkope kralen (en sluitingen en rijgdraad) aanbieden.
pi_47942201
quote:
Op maandag 2 april 2007 21:29 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Een hele leuke website is http://www.kralen.com/ . Veel tips en handleidingen om simpel een mooie ketting te maken.

De basismaterialen hoeven niet veel of duur te zijn. Op internet zijn er ontzettend veel kralenwinkels. Of kijk eens op websites als Ebay, daar zijn vaak verkopers die een hoop verschillende goedkope kralen (en sluitingen en rijgdraad) aanbieden.
Die webshop die er aan vastzit is ook erg ok. Veel plastic, maar hier en daar ook mooie glazen kralen.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  maandag 2 april 2007 @ 22:03:19 #42
145297 MagiLune
....Believe....
pi_47943300
quote:
Op http://www.goedkoopstekralen.nl kun je een starterspakket kopen.
en op http://www.trendcreatief.nl/ kun je leuke ideeeeeeeeeeen op doen

Veel plezier!
pi_47945053
quote:
Als je niet meteen zelf (te) veel wilt aanschaffen, kun je ook eens kijken naar een kralenwinkel. Het kan niet overal, maar in Den Bosch kun je in de winkel (aan de St. Jorisstraat) meteen je ketting in elkaar zetten. Als je dan iets te veel hebt kun je het nog terugdoen en als je te weinig hebt voor je ketting bij pakken . Plus ze helpen ook nog wel een beetje als je vragen hebt
quote:
Op maandag 2 april 2007 21:27 schreef ParanoidEv het volgende:
kettingen kan je nooit genoeg hebben!
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  maandag 2 april 2007 @ 23:05:04 #44
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_47946209
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:22 schreef Tjika het volgende:
O wat een heerlijke kleur
[..]

het zijn allemaal losse ringetjes.
Wat voor ketting ben je aan het maken? Foto!!!

Hiermee ben ik dus al een heletijd bezig. Moeten nog ringetjes tussen.. dus bedenk die er maar bij. Een vrij rijke en drukke ketting is het. En er komen telkens kraaltjes erbij. Het moet een pastelkleurig dingetje worden. Vroegah was 't een armband totdat ik besloot hem te verlengen naar ketting. Maar ben dus nooit echt tevreden. Het gaat echt met tussenpozen, dan heb ik weer zin en ga ik eraan pielen en zo ligt ie al een tijdje stil. Volgens mij al bijna een jaar ben ik met dit ding bezig..
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_47947747
Na heel lang zonder te registreren mee te lezen, is dit toch wel een topic naar mijn hart.
Ben ook al een tijd besmet met het kralenvirus en wil jullie 1 van mijn creatie's laten zien om te kijken of het nou wel of niet leuk is wat ik maak.
  maandag 2 april 2007 @ 23:45:21 #46
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_47947911
quote:
Op maandag 2 april 2007 23:05 schreef Hopey het volgende:

[..]

[afbeelding]

Hiermee ben ik dus al een heletijd bezig. Moeten nog ringetjes tussen.. dus bedenk die er maar bij. Een vrij rijke en drukke ketting is het. En er komen telkens kraaltjes erbij. Het moet een pastelkleurig dingetje worden. Vroegah was 't een armband totdat ik besloot hem te verlengen naar ketting. Maar ben dus nooit echt tevreden. Het gaat echt met tussenpozen, dan heb ik weer zin en ga ik eraan pielen en zo ligt ie al een tijdje stil. Volgens mij al bijna een jaar ben ik met dit ding bezig..
Oh wat leuk!
Saartje
  dinsdag 3 april 2007 @ 08:29:04 #47
145297 MagiLune
....Believe....
pi_47952130
quote:
Op maandag 2 april 2007 23:41 schreef Wesda het volgende:
Na heel lang zonder te registreren mee te lezen, is dit toch wel een topic naar mijn hart.
Ben ook al een tijd besmet met het kralenvirus en wil jullie 1 van mijn creatie's laten zien om te kijken of het nou wel of niet leuk is wat ik maak.
[afbeelding]
Zeker wel leuk wat je maakt
pi_47957492
quote:
Op maandag 2 april 2007 23:41 schreef Wesda het volgende:
[afbeelding]
Deze vind ik ontzettend mooi

Helaas heb ik zelf het geduld er niet voor om zelf sieraden te maken...

Verkoop jij toevallig ook
pi_47961918
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 11:54 schreef ymme het volgende:

[..]

Deze vind ik ontzettend mooi

Helaas heb ik zelf het geduld er niet voor om zelf sieraden te maken...

Verkoop jij toevallig ook
Als het me gelukt is, heb ik je een pm gestuurd.
pi_48019480
Jammer toen was het gelijk stil hier. Dacht dat dit topic wel zou lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')