Ik heb een paar dingen aan familie verkocht, maar ben nog niet zo bezig met verkoop aan anderen. Maar geinteresseerden kunnen me altijd pm'en.quote:
xenos heeft toch geen kralen dingen? zo ver ik weet iig nietquote:Op maandag 23 april 2007 10:02 schreef Miam het volgende:
Rare vraag mischien maar waar kun je het beste terecht voor matriaal?
Ik zou willen beginnen met een starterskit maar heb eigelijk geen idee waar
ik zou moeten kijken. (xenos een optie?)
Vertel mij wat.Ik heb afgelopen zondag 5(!) uur doorgebracht in kralenwinkeltjesquote:Op woensdag 25 april 2007 21:22 schreef Wesda het volgende:
Kan me nu weer uitleven met nieuwe materialen aanschaffen. Dan loop ik als een klein kind in een speelgoedwinkel en wil ik alles wel hebben![]()
Blijft de schade dan beperkt of ben jij ook altijd meer kwijt dan dat eigenlijk de bedoeling was ?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:26 schreef Suerte het volgende:
[..]
Vertel mij wat.Ik heb afgelopen zondag 5(!) uur doorgebracht in kralenwinkeltjes![]()
In 1 winkel heb ik het gepresteerd om er 3 uur rond te neuzen![]()
helaas heb ik geen foto's gemaakt van mijn dingen omdat ik eik geen foto's maak zelf.quote:Op maandag 23 april 2007 07:47 schreef vliegtuigje het volgende:
[..]
Zou je mss eens fotootje willen plaatsen van zo'n creatie?Lijkt me echt een hartstikke gave hobby.
Jammerquote:Op woensdag 25 april 2007 22:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
helaas heb ik geen foto's gemaakt van mijn dingen omdat ik eik geen foto's maak zelf.
ik zal eens kijken of ik bij de mensen die het hebben foto's kan nemen.
doe een cursus en ontdek hoe simpel het is om zilver 1e kwaliteit, te zagen, te vormen en te solderen.
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:06 schreef Wesda het volgende:
[..]
Blijft de schade dan beperkt of ben jij ook altijd meer kwijt dan dat eigenlijk de bedoeling was ?![]()
Pipoos (Oosterstraat) heeft een heleboel materiaal. En ik denk dat je voor aparte kralen bijv. terecht kunt bij een winkeltje in de Zwanestraat, Folkingestraat of de Oude Kijk in 't Jat. (Alle in Groningen, Assen heeft volgens mij een Pipoos in Vanderveen.)quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:47 schreef Miam het volgende:
Ik heb vandaag bij de blokker wat kraaltjes e.d. aangeschaft,
Maar ben ik eigelijk op zoek naar een winkeltje in het Noorden.
Iemand?
Tnx! Ik ga morgen richting Leeuwarden dus ga meteen even kijken!quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Pipoos (Oosterstraat) heeft een heleboel materiaal. En ik denk dat je voor aparte kralen bijv. terecht kunt bij een winkeltje in de Zwanestraat, Folkingestraat of de Oude Kijk in 't Jat. (Alle in Groningen, Assen heeft volgens mij een Pipoos in Vanderveen.)
Ik ga in Sneek altijd naar DEVO en naar Si Andre. Devo heeft best een grote afdeling. Si Andre is alleeeeeen maar kralen etcquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:47 schreef Miam het volgende:
Ik heb vandaag bij de blokker wat kraaltjes e.d. aangeschaft,
Maar ben ik eigelijk op zoek naar een winkeltje in het Noorden.
Iemand?
Ja ondanks dat hij een beetje te groot isquote:Op zondag 29 april 2007 22:42 schreef Suerte het volgende:
Heel leuk Visje![]()
voor je moeder.Draag je de armband vaak?
Deze vind ik echt super mooi... mocht het willen verkopen... ik hou me aanbevolenquote:Op zondag 25 maart 2007 21:38 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb deze vorig jaar gemaakt:
[afbeelding]
Steentje te groot of te klein ?? Maak eens een foto dat kijkt ff lekkerder.quote:Op maandag 30 april 2007 16:02 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik breek even in met een vraagNou heb ik vandaag een ornamentje gehad (meneer was gul, kuch) met een swarovski steen, in de vorm van een hart. Maar nou past dat niet zo heel lekker op elkaar. Gegeven paard enzo, dus klagen ga ik niet, maar hoe krijg ik dat een beetje netjes in dat gat geplakt?
quote:
Die armband is leuk!quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:59 schreef Beaker het volgende:
Leuk topic
Armband
[afbeelding]
Mislukte ketting![]()
[afbeelding]
Ik loop er al een tijdje aan te denken, en ben sinds kort opzoek naar een goede/leuke cursus. Heb je daar misschien tips over? En hoe duur is het ongeveer om al die gereedschappen aan te schaffen?quote:Op zondag 22 april 2007 11:36 schreef zoalshetis het volgende:
zijn er eigenlijk nog meer zilversmeders in de dop op fok!?
Misschien een stomme vraag hoor, maar wat voor "soort" kralen -vooral die van het horloge- zijn dit? Is daar een speciale naam voor of is het een type ofzo?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:14 schreef Elefes het volgende:
Ik had nog wat meer gemaakt dan ik dacht
Ketting 1:
[afbeelding]
Ketting 2:
[afbeelding]
Horloge:
[afbeelding]
En een heupketting:
[afbeelding]
Heel wat anders dan de meeste dingen hier, ik ben nogal van de glimmertjes..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |