Dat zou zo maar eens bij mij vandaan kunnen komen, heb je dat besteld bij een Mycom of Vobis?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:49 schreef slindenau het volgende:
Belangrijkste:
3800+ Athlon 64
Asus M2N Moederbord
1GB 'budget' Kingston geheugen
Coolermaster iGreenPower 500W voeding
3x 320 en 1x80 GB WD Caviar's
Ben zelf niet voor een modulaire voeding gegaan, maar deze iGreenPower is opzich ook heel: 6x SATA 4x IDE, rounded cables en 85% rendement op 250W
.
Goeie lemming, alleen weinig verkaptquote:Op zondag 1 april 2007 13:40 schreef Shogo het volgende:
Pff ik gister avond een leuk avondje gehad wil ik terug naar huis met mijn auto staat er een groenige corolla in de weg. Mja opzij geramt en gauw weggereden.
knap als die deuk je met de auto luktquote:Op zondag 1 april 2007 13:40 schreef Shogo het volgende:
Pff ik gister avond een leuk avondje gehad wil ik terug naar huis met mijn auto staat er een groenige corolla in de weg. Mja opzij geramt en gauw weggereden.
quote:Op zondag 1 april 2007 16:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
knap als die deuk je met de auto lukt![]()
![]()
Elke zin die gesproken wordtquote:Op zondag 1 april 2007 16:19 schreef slindenau het volgende:
Ken je 'em niet onderhand uit je hoofd?
Daar begin je nu toch nog niet aan? Ik wacht wel tot een hybride speler 100~200 euro is, tot die tijd download ik wel HD filmsquote:Op zondag 1 april 2007 19:55 schreef dvdfreak het volgende:
hmm freerecordshop verkopt ook hd dvds
eigenlijk wil ik welquote:Op zondag 1 april 2007 19:57 schreef slindenau het volgende:
[..]
Daar begin je nu toch nog niet aan? Ik wacht wel tot een hybride speler 100~200 euro is, tot die tijd download ik wel HD films
Zolang hij op nummer 1 staat in de top40, blijf ik die avatar houdenquote:
quote:Op zondag 1 april 2007 21:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zolang hij op nummer 1 staat in de top40, blijf ik die avatar houden. Plus het is best een tof nummer
.
Dat soort dingen wil je maar al te graag missenquote:Op zondag 1 april 2007 21:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Joling op 1 in de top 40?
Ik mis echt een aantal zaken de laatste weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |