nl zoek je tochquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:33 schreef cultheld het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik Novecento kan krijgen? Ik kan hem tot nu toe nergens vinden.
dudequote:
quote:Zuurvlees (Limburgs: Zoervleisj) is een Limburgs streekgerecht, dat wordt bereid met paardenvlees. Zuurvlees lijkt op stoofvlees en hachee, maar is door het toevoegen van azijn zuurder van smaak. Zuurvlees wordt in zowel Nederlands- als Belgisch-Limburg gegeten, veelal bij frieten of aardappelpuree
Err, ik denk dat er minder mensen in NL zijn die het wel op hebben dan andersomquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dude
je gaat me niet vertellen dat je nog nooit een patatje (om `t dan maar op z`n "Hollands" te zeggen) zuurvlees hebt gehad?
quote:
De teringquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:43 schreef pascalheister het volgende:
timo zal wel een kater hebben nu, roda jc verloren![]()
![]()
ach man die bal was helemaal niet over de lijnquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]ik wist niet eens dat jullie dat niet kenden
my bad
[..]
De tering![]()
heb je het toevallig gezien op tv? de KNVB kunnen ze nu definitief afschaffen. Wat een rotte scheidsrechter. Hadden we het deze week hier nog over lenzen: die gast (+ de grensrechter) had er wel een paar kunnen hebben. En anders mag ie mijn bril ook wel hebben. Hoop voor hem niet dat ie in de komende periode nog eens hier komt fluiten
Belangrijkste:quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:31 schreef pascalheister het volgende:
wat zijn de specs?
quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ach man die bal was helemaal niet over de lijn
AMDquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:49 schreef slindenau het volgende:
[..]
Belangrijkste:
3800+ Athlon 64
Asus M2N Moederbord
1GB 'budget' Kingston geheugen
Coolermaster iGreenPower 500W voeding
3x 320 en 1x80 GB WD Caviar's
Ben zelf niet voor een modulaire voeding gegaan, maar deze iGreenPower is opzich ook heel: 6x SATA 4x IDE, rounded cables en 85% rendement op 250W
.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:52 schreef Dizer het volgende:
[Dizer aan de kassa]
Superfilmquote:Op zondag 1 april 2007 00:30 schreef Shogo het volgende:
Hmm ik denk dat het 28 days later wordt, niet echt moeilijk en wel vermakelijk.
Ze verdienen bakken met geld en de mensen geven het gewoon aan hun producten uit. Voor zo een bedrijf heb ik respectquote:Op zondag 1 april 2007 00:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Microsoft is één van de grootste uitknijpfabrikanten van de afgelopen jaren.
Hmm die heb ik van de week binnengekregen duurt maar iets van 2 uur das ook nog een optie dank voor de tip.quote:Op zondag 1 april 2007 00:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Superfilm.
Vandaag na het kijken van Clerks 2, wou ik weer eens 25th hour gaan kijken.
Inderdaad maar RCV wel.quote:Op zondag 1 april 2007 00:36 schreef Dizer het volgende:
Overigens is de verpakking van Clerks twee megakut.
Zie DVD Royale hoe die eruit ziet. je gaat toch niet dward door de cover zo een lap tekst neerzetten?.
Dat zou zo maar eens bij mij vandaan kunnen komen, heb je dat besteld bij een Mycom of Vobis?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:49 schreef slindenau het volgende:
Belangrijkste:
3800+ Athlon 64
Asus M2N Moederbord
1GB 'budget' Kingston geheugen
Coolermaster iGreenPower 500W voeding
3x 320 en 1x80 GB WD Caviar's
Ben zelf niet voor een modulaire voeding gegaan, maar deze iGreenPower is opzich ook heel: 6x SATA 4x IDE, rounded cables en 85% rendement op 250W
.
Goeie lemming, alleen weinig verkaptquote:Op zondag 1 april 2007 13:40 schreef Shogo het volgende:
Pff ik gister avond een leuk avondje gehad wil ik terug naar huis met mijn auto staat er een groenige corolla in de weg. Mja opzij geramt en gauw weggereden.
knap als die deuk je met de auto luktquote:Op zondag 1 april 2007 13:40 schreef Shogo het volgende:
Pff ik gister avond een leuk avondje gehad wil ik terug naar huis met mijn auto staat er een groenige corolla in de weg. Mja opzij geramt en gauw weggereden.
quote:Op zondag 1 april 2007 16:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
knap als die deuk je met de auto lukt![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |