Je hebt geen bril meerquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat dat dan? dat je 2x per dag (of vaker) jezelf je ogen mag uitsteken?![]()
Ja ok, maar dan zou ik altijd bang zijn dat ik m`n lenzen verlies in het waterquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:43 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Je hebt geen bril meer. Kan er mee zwemmen en sporten e.d.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:02 schreef pascalheister het volgende:
hoi
oja ik heb nog steeds geen dvd's besteld deze maand
heb nog genoeg liggenquote:
Oh mijn godquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:55 schreef washandje het volgende:
Moeten jullie toch eens zien wat ik vandaag op de kop heb getikt bij de mediamarkt... de meest cliché dvd die ooit is gemaakt
Ik moest echt even de cover inscannen, de cheesyness spat van het scherm af. Op imdb staat deze topper op een 3.0 met een whopping 8 votes. Drie euro well spent
[[url=http://aycu07.webshots.com/image/14566/2004699449841276766_rs.jpg]afbeelding][/url]
Let op de vele aanhalingstekens die ze op de achterflap hebben weten te verwerken, en de spatie die per ongeluk voor het woord werk terecht is gekomen.
School vriend = 1 woordquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:55 schreef washandje het volgende:
Moeten jullie toch eens zien wat ik vandaag op de kop heb getikt bij de mediamarkt... de meest cliché dvd die ooit is gemaakt
Ik moest echt even de cover inscannen, de cheesyness spat van het scherm af. Op imdb staat deze topper op een 3.0 met een whopping 8 votes. Drie euro well spent
[afbeelding]
Let op de vele aanhalingstekens die ze op de achterflap hebben weten te verwerken, en de spatie die per ongeluk voor het woord werk terecht is gekomen.
Ik heb maandlensen en ik kan er echt niet mee zwemmenquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:43 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Je hebt geen bril meer. Kan er mee zwemmen en sporten e.d.
Ik ga wel een poging wagen, zie wel of ik hem afkijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh mijn god! Die film lijkt me echt afschuwelijk
Ga je hem ook daadwerkelijk kijken?
De soundtrack van de film is erg bekendquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:52 schreef slindenau het volgende:
"1492 Conquest of Paradise"
Is toch een muziekstuk
nl zoek je tochquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:33 schreef cultheld het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik Novecento kan krijgen? Ik kan hem tot nu toe nergens vinden.
dudequote:
quote:Zuurvlees (Limburgs: Zoervleisj) is een Limburgs streekgerecht, dat wordt bereid met paardenvlees. Zuurvlees lijkt op stoofvlees en hachee, maar is door het toevoegen van azijn zuurder van smaak. Zuurvlees wordt in zowel Nederlands- als Belgisch-Limburg gegeten, veelal bij frieten of aardappelpuree
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |