Daar begin je nu toch nog niet aan? Ik wacht wel tot een hybride speler 100~200 euro is, tot die tijd download ik wel HD filmsquote:Op zondag 1 april 2007 19:55 schreef dvdfreak het volgende:
hmm freerecordshop verkopt ook hd dvds
eigenlijk wil ik welquote:Op zondag 1 april 2007 19:57 schreef slindenau het volgende:
[..]
Daar begin je nu toch nog niet aan? Ik wacht wel tot een hybride speler 100~200 euro is, tot die tijd download ik wel HD films
Zolang hij op nummer 1 staat in de top40, blijf ik die avatar houdenquote:
quote:Op zondag 1 april 2007 21:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zolang hij op nummer 1 staat in de top40, blijf ik die avatar houden. Plus het is best een tof nummer
.
Dat soort dingen wil je maar al te graag missenquote:Op zondag 1 april 2007 21:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Joling op 1 in de top 40?
Ik mis echt een aantal zaken de laatste weken.
Inderdaad. Wanneer ik een film wil ook vanwege de extra's, koop ik wel de 2 disc edities. Zoals laatste met Wordl Trade Centre. Die extra's moest ik gewoon zien. Dan vind ik die 20 euro wel waardquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Precies. Liever een film zonder extra's voor 7.50 dan met 1 of 2 bonusdiscs met interviews en trailers en weet ik wat wat je (hooguit) 1 keer bekijkt voor 20 euro.
Ik heb altijd de neiging om op dat nummer te rijmenquote:Op zondag 1 april 2007 21:46 schreef Dizer het volgende:
Zolang hij op nummer 1 staat in de top40, blijf ik die avatar houden. Plus het is best een tof nummer
.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:09 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging om op dat nummer te rijmen
![]()
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 4 april 2007 20:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand of er al betere Skins zijn voor DVD Profiler 3? Want zover ik kan vinden is je online lijst nog steeds in dezelfde afschuwelijk lay-out? Is dus alleen het programma veranderd?
Yoquote:
Kijk, zo mag ik `t horenquote:Op woensdag 4 april 2007 22:52 schreef drs_Kiwi het volgende:
Beetje trage reactie, maar las net iets over frites met zuurvlees, krijg ik honger van![]()
Ja, is weer 's wat anders dan ouwehoeren over films hequote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 23:16 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Ja, is weer 's wat anders dan ouwehoeren over films he
Qua 'vette hap' gaat er weinig boven een berg frites met zuurvlees; denk dat ik dit weekend ff op strooptocht ga. Misschien voor de tv opeten terwijl The Police; everyone stares eindelijk 's opstaat, op de een of andere manier klinkt het als een goeie combi...
Dat heb ik dan gelukkig gemistquote:Op woensdag 4 april 2007 23:21 schreef drs_Kiwi het volgende:
Daarstraks was trouwens wel een van de foutste films ooit op tv; een Baywatch film...
Heb thans toch het idee dat nagenoeg alle mannen vroeger wel naar Baywatch kekenquote:
Zoals ...quote:Op donderdag 5 april 2007 00:08 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik ben aan het sparen voor weer eens wat tv-series![]()
Desperate housewives en Lostquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |