Dat wel..maar die hebben het tenminste wel DOOR dat ze ergens mee bezig zijn...quote:Op zondag 25 maart 2007 15:33 schreef Viking84 het volgende:
overigens zitten genoeg 'stoere' jongens ook te kutten in hun auto
Zo lam als die af en toe zijn hebben ze waarschijnlijk nog minder door dan een oudje dat denkt koningin Wilhelmina in de auto naast hem te zien.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat wel..maar die hebben het tenminste wel DOOR dat ze ergens mee bezig zijn...
Dat betwijfel ik ten zeerste..quote:Op zondag 25 maart 2007 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja..iedere jongere zit bezopen achter het stuur en iedereen die ouder is dan 25 is een heilig boontjequote:Op zondag 25 maart 2007 15:36 schreef jaoka het volgende:
[..]
Zo lam als die af en toe zijn hebben ze waarschijnlijk nog minder door dan een oudje dat denkt koningin Wilhelmina in de auto naast hem te zien.
true...quote:Op zondag 25 maart 2007 15:33 schreef Viking84 het volgende:
Generaliseren.
Idd, rijbewijs afnemen!quote:Op zondag 25 maart 2007 15:54 schreef GewoneMan het volgende:
bejaarden zoals deze 89 jarige dame die KUNNEN niet meer fatsoenlijk autorijden en zijn daarmee permanent een gevaar op de weg.
quote:Op zondag 25 maart 2007 15:33 schreef jaoka het volgende:
89-jarigen die nog een auto kunnen laten voortbewegen![]()
er staat toch duidelijk dat ze zelf om hulp vroeg bij de fysiotherapeut, dus zij had wel degelijk DOOR dat er iets niet goed zit ..quote:Op zondag 25 maart 2007 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kerel, ze parkeert 'm bijna in het waterquote:Op zondag 25 maart 2007 18:43 schreef moussie het volgende:
[..]
voor de rest lees ik dat ze niet zo goed is in (achteruit) inparkeren
Kerelquote:Op zondag 25 maart 2007 18:48 schreef gelly het volgende:
[..]
Kerel, ze parkeert 'm bijna in het waterOP EEN GRASVELD.
En ieder oudje kan niet rijdenquote:Op zondag 25 maart 2007 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja..iedere jongere zit bezopen achter het stuur en iedereen die ouder is dan 25 is een heilig boontje
Geluk bij een ongeluk was het dan geweestquote:Op zondag 25 maart 2007 16:15 schreef Thrilled het volgende:
Ze heeft wel geluk gehad hoor, als ze in het water was geflikkerd met dr auto was ze dood geweest...
idd, op een nat grasveld, dus die auto gaat nog verder naar beneden glijden als je gewoon probeert eruit te rijden, dat is tenminste wat ik begrepen heb in dat stiefkwartiertje les terreinrijden wat ik ooit eens heb gehad ..quote:Op zondag 25 maart 2007 18:48 schreef gelly het volgende:
[..]
Kerel, ze parkeert 'm bijna in het waterOP EEN GRASVELD.
Je vraagt je niet af wat dat mens uberhaubt op dat grasveld doet ?quote:Op zondag 25 maart 2007 19:55 schreef moussie het volgende:
[..]
idd, op een nat grasveld, dus die auto gaat nog verder naar beneden glijden als je gewoon probeert eruit te rijden, dat is tenminste wat ik begrepen heb in dat stiefkwartiertje les terreinrijden wat ik ooit eens heb gehad ..
Ja, enorm komisch, maar ik heb dagelijks dat dergelijke grijze mutsen zonder te kijken invoegen met 60 op een drukke snelweg. Natuurlijk ben ik van mening dat de bejaarde medemens mobiel moet zijn, maar liever niet ten koste van de overige weggebruikers. Vraag eens aan vrachtwagenschauffeurs hoe leuk het is om achter een bejaard echtpaar op de snelweg in een suziki alto met 70 te rijden.quote:
quote:
Oh vast wel erg kut. Maar ze hebben geen last van een auto die half in de sloot hangt. Snap niet waarom dit hele verhaaltje daarom komt als reactie opquote:Op zondag 25 maart 2007 21:17 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, enorm komisch, maar ik heb dagelijks dat dergelijke grijze mutsen zonder te kijken invoegen met 60 op een drukke snelweg. Natuurlijk ben ik van mening dat de bejaarde medemens mobiel moet zijn, maar liever niet ten koste van de overige weggebruikers. Vraag eens aan vrachtwagenschauffeurs hoe leuk het is om achter een bejaard echtpaar op de snelweg in een suziki alto met 70 te rijden.
quote:
gewoon elk jaar testen, het is gewoon niet normaal zoals sommige bejaarden rijden, gevaar op de weg, en daarmee brengen ze niet alleen zichzelf in gevaar, maar ook andere weggebruikersquote:Op zondag 25 maart 2007 19:16 schreef Overlast het volgende:
Tja, bejaarden wordennu om de 5 jaar getest geloof ik. Lijkt me dat dat iets vaker zou moeten.
Als er een "onderzoek naar de rijvaardigheid" wordt gedaan betekent dat dat je je rijbewijs zo goed als zeker kwijt bent. Dat onderzoek doet men namelijk niet zomaar, er moet echt wel wat aan de hand zijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:43 schreef moussie het volgende:
voor de rest lees ik dat ze niet zo goed is in (achteruit) inparkeren, iets waar wel meer mensen last van hebben, en heeft zij wat blijkbaar moeite met schakelen (automaatje ?), maar ze schijnt niet op te vallen door gevaarlijk rijgedrag, en bekeuringen oid zou zij ook wel niet hebben, anders zou haar rijbewijs toch meteen zijn ingenomen ipv haar alleen maar te testen op rijvaardigheid ?
vrouwen achter het stuurquote:Op zondag 25 maart 2007 15:33 schreef Viking84 het volgende:
Generaliseren.
Volgens mij hoeven ze weinig te onderzoeken. De manier van parkeren zegt als genoeg toch?quote:Op zondag 25 maart 2007 15:31 schreef Jill-RMC het volgende:
De politie heeft de auto laten optakelen en laat de rijvaardigheid van de oude dame onderzoeken.
Die testen zijn ook niet echt dat je zegt super goed.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:01 schreef christiano het volgende:
[..]
gewoon elk jaar testen, het is gewoon niet normaal zoals sommige bejaarden rijden, gevaar op de weg, en daarmee brengen ze niet alleen zichzelf in gevaar, maar ook andere weggebruikers
ik ken het daar verder niet, hoe landelijk/stedelijk het is, als het er stikt van parkeerplaatsen is het uiteraard waanzin, maar in een wat landelijkere omgeving (buitenwijk van Haarlem ?) is dat toch vrij normaal, bij mij in de straat staat ook wel vaker het een of ander aan de overkant van de weg in het gras geparkeerd uit gebrek aan voldoende parkeerruimte voor de deur.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:01 schreef gelly het volgende:
[..]
Je vraagt je niet af wat dat mens uberhaubt op dat grasveld doet ?
Idd, gevaar op de weg.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:40 schreef gelly het volgende:
Dit soort seniele bejaarden moet je gewoon het rijbewijs afpakken
alleen JIJ hebt er last van, doet me een beetje denken aan ome henk: ik zie niet 1 spookrijder maar wel 10quote:Op zondag 25 maart 2007 21:17 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, enorm komisch, maar ik heb dagelijks dat dergelijke grijze mutsen zonder te kijken invoegen met 60 op een drukke snelweg. Natuurlijk ben ik van mening dat de bejaarde medemens mobiel moet zijn, maar liever niet ten koste van de overige weggebruikers. Vraag eens aan vrachtwagenschauffeurs hoe leuk het is om achter een bejaard echtpaar op de snelweg in een suziki alto met 70 te rijden.
Midden in Haarlem ditquote:Op maandag 26 maart 2007 01:59 schreef moussie het volgende:
ik ken het daar verder niet, hoe landelijk/stedelijk het is, als het er stikt van parkeerplaatsen is het uiteraard waanzin, maar in een wat landelijkere omgeving (buitenwijk van Haarlem ?) is dat toch vrij normaal, bij mij in de straat staat ook wel vaker het een of ander aan de overkant van de weg in het gras geparkeerd uit gebrek aan voldoende parkeerruimte voor de deur.
Anyway, op haar leeftijd kan je er mi maar beter van uitgaan dat als je zulke inschattigsfouten maakt je beter niet meer achter het stuur kan gaan zitten, voor je eigen veiligheid en die van de andere weggebruikers
Absoluut maar toch vind ik dat ze niet meer mag rijden.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:33 schreef jaoka het volgende:
89-jarigen die nog een auto kunnen laten voortbewegen![]()
Denk dat zo'n oudje van wie de auto slechts in de sloot belandt minder slecht bezig is dan van die 20-jarige crossers met een wodka te veel op die even je auto scheppen op de snelweg.
Jij bent zeker de leukste thuis?quote:Op zondag 25 maart 2007 19:49 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk was het dan geweest![]()
Vet stoer man, oude mensen doodwensen. Jij bent echt een toffe gozert. Ik wou dat ik net zo stoer was als jij. Misschien moet ik dan ook mensen gaan doodwensen?quote:Op maandag 26 maart 2007 10:45 schreef Evil_Jur het volgende:
Grappig, maar dat mens is natuurlijk levensgevaarlijk... Misschien was het beter geweest als ze met auto en al naar de bodem van de Leidsevaart was gezonken.
Verlaag je aub niet tot het niveau van die kansloze gastenquote:Op maandag 26 maart 2007 11:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Vet stoer man, oude mensen doodwensen. Jij bent echt een toffe gozert. Ik wou dat ik net zo stoer was als jij. Misschien moet ik dan ook mensen gaan doodwensen?
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Verlaag je aub niet tot het niveau van die kansloze gasten![]()
Het bijschrift van het originele artikel....quote:Op maandag 26 maart 2007 11:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Waar staat dat die foto van de situatie is uit het artikel?
quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Vet stoer man, oude mensen doodwensen. Jij bent echt een toffe gozert. Ik wou dat ik net zo stoer was als jij. Misschien moet ik dan ook mensen gaan doodwensen?
Zullen we jouw en je mede-supporters dan wegens gebrek aan voetbalverstand ook het water in donderen??quote:Op maandag 26 maart 2007 13:05 schreef Camplo het volgende:
Tering kijk zo'n oud lijk.
Had van mij zo de vaart in mogen rijden.
Je zou er als gegoed burger maar tegenaanrijden zit je toch mooi met een lastige kosten post.
Kut bejaarde knol.
NOOIT meer rijden zal je!
Als ik voetbal kijk of naar het voetbal ga ben ik geen gevaar voor de medemens. Deze oud dwaalgeit echter wel.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Zullen we jouw en je mede-supporters dan wegens gebrek aan voetbalverstand ook het water in donderen??
Mensen die je niet mag hoef je niet dood te wensen sukkel!!quote:Op maandag 26 maart 2007 13:51 schreef Camplo het volgende:
[..]
Als ik voetbal kijk of naar het voetbal ga ben ik geen gevaar voor de medemens. Deze oud dwaalgeit echter wel.
Dat maak ik verdomme zelf wel uit?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mensen die je niet mag hoef je niet dood te wensen sukkel!!
grow up, get a life.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:05 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dat maak ik verdomme zelf wel uit?
Kijk die foto van dat geraamte dan tering.
En die auto![]()
De enige 15 jarige die hier reageert ben jij.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:03 schreef Nielsch het volgende:
Jammer dat er zoveel trieste reacties worden gepost naar aanleiding van dit nieuwsbericht. Deze vrouw kan wellicht niet goed (meer) autorijden en een herkeuring is dan ook zeker op zijn plaats. Als de vrouw inderdaad een gevaar op de weg blijkt te zijn dan moet gewoon haar rijbewijs worden ingenomen. Ziedaar: probleem opgelost. Zou je denken. Maar nee, voor sommigen is dat niet genoeg. De vrouw moet DOOD! Of de vrouw met VERZUIPEN! Omdat ze haar auto niet meer kan parkeren is ze kut, debiel en achterlijk. Asjeblieft zeg jongens, kijk eerst eens naar jullie eigen posts en vraag je dan eens af wie er nu eigenlijk kut is? Probeer eens je emoties te beheersen en als je dat echt niet kan, ga dan lekker reageren op GeenStijl zoals de andere 15-jarigen.
beetje rustig he ik hou ook van voetbalquote:Op maandag 26 maart 2007 14:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
grow up, get a life.
Vanwaar dat gebrek aan respect (en intelligentie)? Oh, je bent een hardcore voetbalfan. Dat zal het verklaren.
Gooi het maar weer op voetbalfanquote:Op maandag 26 maart 2007 14:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
grow up, get a life.
Vanwaar dat gebrek aan respect (en intelligentie)? Oh, je bent een hardcore voetbalfan. Dat zal het verklaren.
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:08 schreef Camplo het volgende:
[..]
De enige 15 jarige die hier reageert ben jij.
Rij eens de weg op op een drukke dag en kom er dan achter dat het verkeer opgehouden wordt door zo'n oud geraamte.
En mevrouw is pienter genoeg te weten dat ZE NIET ACHTERUIT KAN PARKEREN, dan is ze ook pienter genoeg om met dr bottenkop te weten dat haar manier van inparkeren absurd achterlijk is en het misschien raadzaam is NIET meer de weg op te gaan.
Maar dat doet ze dus niet.
Dus zo iemand schiet zwaar tekort en weet niet dat ze een fout is of WIL het niet zien, en zo iemand mag van mijn part liever de sloot inrijden dan mij van de weg af als ik een x ergens heenmoet.
Sorryquote:Op maandag 26 maart 2007 14:08 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
beetje rustig he ik hou ook van voetbal![]()
Jij zegt ook tegen je oma dat ze een oud lijk is en daarom geen respect van je krijgt?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:09 schreef Camplo het volgende:
[..]
Gooi het maar weer op voetbalfan
Calvobbes 2.
Gebrek aan respect? Je krijgt respect als je het verdiend niet als je een oud lijk bent en niet kan autorijden.
Ga terug naar de Frontpage en daar huilen
Dat zie ik wel mochten ze zo oud worden. Maar beste nikky, m'n oma heeft dr auto weggedaan toen ze vond dat niet meer goed kon rijden. Dit 'lijk' weet precies hoe ze rijdt, maar staat er geen moment bij stil dat 5 cm naar voor en achter schieten bij parkeren behoorlijk hinderlijk is als je er als braaf burger staat. Reken er maar niet op dat ze een briefje onder je ruitenwisser zal leggen...quote:Op maandag 26 maart 2007 14:15 schreef nikky het volgende:
[..]
Jij zegt ook tegen je oma dat ze een oud lijk is en daarom geen respect van je krijgt?
Beste Camplo,quote:Op maandag 26 maart 2007 14:18 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dat zie ik wel mochten ze zo oud worden. Maar beste nikky, m'n oma heeft dr auto weggedaan toen ze vond dat niet meer goed kon rijden. Dit 'lijk' weet precies hoe ze rijdt, maar staat er geen moment bij stil dat 5 cm naar voor en achter schieten bij parkeren behoorlijk hinderlijk is als je er als braaf burger staat. Reken er maar niet op dat ze een briefje onder je ruitenwisser zal leggen...
Kan je die gozer niet bannen of met hem doen wat hij bejaard nederland toewenstquote:Op maandag 26 maart 2007 14:15 schreef nikky het volgende:
[..]
Jij zegt ook tegen je oma dat ze een oud lijk is en daarom geen respect van je krijgt?
precies... die 'stoere jongens' kúnnen best normaal rijden. dit soort bejaarden niet.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En veel vrouwen kunnen ook niet parkeren en doen dit ook met vijf centimeter of 23534 keer insteken. Wel eens wegmisbruikers/blik op de weg gezien of die andere programma's? Meestal zijn het toch mannen die ik op TV voorbij zie komen.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:18 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dat zie ik wel mochten ze zo oud worden. Maar beste nikky, m'n oma heeft dr auto weggedaan toen ze vond dat niet meer goed kon rijden. Dit 'lijk' weet precies hoe ze rijdt, maar staat er geen moment bij stil dat 5 cm naar voor en achter schieten bij parkeren behoorlijk hinderlijk is als je er als braaf burger staat. Reken er maar niet op dat ze een briefje onder je ruitenwisser zal leggen...
Er zit een verschil tussen een auto aanzetten en daadwerkelijk autorijdenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:31 schreef Meki het volgende:
Hulde voor deze oma die nog auto kan rijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |