Dat wel..maar die hebben het tenminste wel DOOR dat ze ergens mee bezig zijn...quote:Op zondag 25 maart 2007 15:33 schreef Viking84 het volgende:
overigens zitten genoeg 'stoere' jongens ook te kutten in hun auto
Zo lam als die af en toe zijn hebben ze waarschijnlijk nog minder door dan een oudje dat denkt koningin Wilhelmina in de auto naast hem te zien.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat wel..maar die hebben het tenminste wel DOOR dat ze ergens mee bezig zijn...
Dat betwijfel ik ten zeerste..quote:Op zondag 25 maart 2007 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja..iedere jongere zit bezopen achter het stuur en iedereen die ouder is dan 25 is een heilig boontjequote:Op zondag 25 maart 2007 15:36 schreef jaoka het volgende:
[..]
Zo lam als die af en toe zijn hebben ze waarschijnlijk nog minder door dan een oudje dat denkt koningin Wilhelmina in de auto naast hem te zien.
true...quote:Op zondag 25 maart 2007 15:33 schreef Viking84 het volgende:
Generaliseren.
overigens zitten genoeg 'stoere' jongens ook te kutten in hun auto
Idd, rijbewijs afnemen!quote:Op zondag 25 maart 2007 15:54 schreef GewoneMan het volgende:
bejaarden zoals deze 89 jarige dame die KUNNEN niet meer fatsoenlijk autorijden en zijn daarmee permanent een gevaar op de weg.
quote:Op zondag 25 maart 2007 15:33 schreef jaoka het volgende:
89-jarigen die nog een auto kunnen laten voortbewegen![]()
er staat toch duidelijk dat ze zelf om hulp vroeg bij de fysiotherapeut, dus zij had wel degelijk DOOR dat er iets niet goed zit ..quote:Op zondag 25 maart 2007 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kerel, ze parkeert 'm bijna in het waterquote:Op zondag 25 maart 2007 18:43 schreef moussie het volgende:
[..]
voor de rest lees ik dat ze niet zo goed is in (achteruit) inparkeren
Kerelquote:Op zondag 25 maart 2007 18:48 schreef gelly het volgende:
[..]
Kerel, ze parkeert 'm bijna in het waterOP EEN GRASVELD.
En ieder oudje kan niet rijdenquote:Op zondag 25 maart 2007 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja..iedere jongere zit bezopen achter het stuur en iedereen die ouder is dan 25 is een heilig boontje
Geluk bij een ongeluk was het dan geweestquote:Op zondag 25 maart 2007 16:15 schreef Thrilled het volgende:
Ze heeft wel geluk gehad hoor, als ze in het water was geflikkerd met dr auto was ze dood geweest...
idd, op een nat grasveld, dus die auto gaat nog verder naar beneden glijden als je gewoon probeert eruit te rijden, dat is tenminste wat ik begrepen heb in dat stiefkwartiertje les terreinrijden wat ik ooit eens heb gehad ..quote:Op zondag 25 maart 2007 18:48 schreef gelly het volgende:
[..]
Kerel, ze parkeert 'm bijna in het waterOP EEN GRASVELD.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |