Heb je er ook nog een mening over of doe je alleen maar copy paste? Kun je net zo goed de link voor de fp doorgeven.quote:
Of ik daar een mening over heb, ooh zeker, heb dat stel zieken in me jeugd meegemaakt, van mij part hadden ze die lui, aan de hoogste boom kunnen ophangen.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:09 schreef wonko het volgende:
[..]
Heb je er ook nog een mening over of doe je alleen maar copy paste? Kun je net zo goed de link voor de fp doorgeven.
Zo knap is ze tegenwoordig niet meer.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:25 schreef Monidique het volgende:
Wel een knappe terroriste, dat zie je tegenwoordig niet meer.
Dertig jaar kapitalistische martelingen ondergaan, hè.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:56 schreef wonko het volgende:
[..]
Zo knap is ze tegenwoordig niet meer.
http://www.duitslandweb.n(...)gitte_Mohnhaupt.html
Je meent dit ook nog, niet?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dertig jaar kapitalistische martelingen ondergaan, hè.
Ja, dat zou ik dan weer minder vinden.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als ze nou begint met jou af te schieten, je ademt en je doet boodschappen dus je bent onderdeel van het kapitaistische systeem.
In het geval van Duitseland heb ik daat sterke twijfels over.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Industrielen zijn engeltjes vergeleken met het soort tuig dat in de RAF zat.
Het was een in omvang zeer beperkt en zeer op de eigen verstoorde visie op de maatschappij gericht clubje, dat zeker. Politieke ideologie is inderdaad een veel te sterk woord. Er lag wel een wereldbeeld aan ten grondslag en de illusie daar met geweld richting aan te kunnen geven.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:56 schreef Pietverdriet het volgende:
De RAF had nooit een politieke ideologie, het ging altijd alleen maar om de RAF leden. Het waren typische babyboomers, ikke ikke ikke
Nee, da's de Amerikaanse regering. Je vergist je nu.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dus gewoon een stelletje geestelijk gestoorden met bommen.
Hij is gekozen, ja, maar tegelijkertijd ook een moordlustige dwaas die zichzelf boven de wet waant. Kan tegelijkertijd.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hij is wel een gekozen staatshoofd, geen stelletje moordlustige dwazen dat zichzelf boven de wet stelt, omdat de rest van de wereld volgens hun te dom is om te snappen, dat ze eigenlijk gelijk hebben.
Dus jij vind gevangenisstraf een vorm van martelen?quote:
Je zou zeker de terroristen als ze dat zijn in Irak zelf best wel kunnen zien als bevrijders. Die strijden tegen een bezetter. Net als het Nederlandse verzet tegen de Duitsers destijds.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zelden vriend...George is een religieuze gek met een leger, da's wat anders. Ook niet goed voor de wereld, maar een andere discussie. Hij is wel een gekozen staatshoofd, geen stelletje moordlustige dwazen dat zichzelf boven de wet stelt, omdat de rest van de wereld volgens hun te dom is om te snappen, dat ze eigenlijk gelijk hebben.
En wat heeft dat met de RAF te maken?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:40 schreef Megumi het volgende:
[..]
Je zou zeker de terroristen als ze dat zijn in Irak zelf best wel kunnen zien als bevrijders. Die strijden tegen een bezetter. Net als het Nederlandse verzet tegen de Duitsers destijds.
Leer spellen.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:34 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zwakke poging om goed te praten dat de RAF niet een partij oprichtte indertijd om hun idealen te verwezenlijken, maar gezellig aan het moorden sloeg.
Iets wat jij doet in dit topic.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:46 schreef Kiegie het volgende:
Moorden is nooit goed te praten. Maar je moet niet schijnheilig het ene geweld toejuichen en het andere geweld met een afkeurend mondje veroordelen.
Dus de standaard linkse reactie op geweld vanuit hun eigen hoek?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:46 schreef Kiegie het volgende:
[..]
schijnheilig het ene geweld toejuichen en het andere geweld met een afkeurend mondje veroordelen.
Jep, zoals ieder topic over cuba gelijk wordt volgebaggerd over dat Bush niet deugt.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:19 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dus de standaard linkse reactie op geweld vanuit hun eigen hoek?![]()
![]()
Nee hoor. Dat doe ik niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Iets wat jij doet in dit topic.
Nee, de standaard reactie van beknepen rechtse rakkertjes die blind zijn voor geweld uit rechtse hoek, maar als een dolle stier reageren als ergens een links extremist met een wapen zwaait.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:19 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dus de standaard linkse reactie op geweld vanuit hun eigen hoek?![]()
![]()
Oh, ik lees niet goed...quote:Op maandag 26 maart 2007 16:42 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat doe ik niet.
Je leest niet goed.
Lijkt me een duidelijk geval van fanpost.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:43 schreef Kiegie het volgende:
Hopen dat ze de strijd tegen het kapitalisme weer kan voortzetten!
Fanpostquote:Op maandag 26 maart 2007 13:00 schreef Kiegie het volgende:
Liever beginnen met gewetenloze industriëlen!
![]()
Kan jij niet met 220 km/h een boom gaan knuffelen of zo?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:43 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Nee, de standaard reactie van beknepen rechtse rakkertjes die blind zijn voor geweld uit rechtse hoek, maar als een dolle stier reageren als ergens een links extremist met een wapen zwaait.
Kijk, weer zo een typische reactie van een terroristenknuffelaar, mensen die het niet met je eens zijn, zijn rechts en keuren rechts geweld goed...quote:Op maandag 26 maart 2007 16:43 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Nee, de standaard reactie van beknepen rechtse rakkertjes die blind zijn voor geweld uit rechtse hoek, maar als een dolle stier reageren als ergens een links extremist met een wapen zwaait.
Ja, en waar keur ik in dit topic geweld af?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh, ik lees niet goed...
[..]
Lijkt me een duidelijk geval van fanpost.
[..]
Fanpost
Bovendien voerde de RAF geen strijd tegen industriëlen, ze pleegden bomaanslagen waarbij ze net zo goed de gewone man opbliezen (aanslagen op Springer gebouw)
Als jij het op jezelf betrekt, is dat je eigen keuze.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk, weer zo een typische reactie van een terroristenknuffelaar, mensen die het niet met je eens zijn, zijn rechts en keuren rechts geweld goed...
Jij beklaagt je over rechts geweld..quote:Op maandag 26 maart 2007 16:48 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Ja, en waar keur ik in dit topic geweld af?
quote:Op maandag 26 maart 2007 16:48 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Ja, en waar keur ik in dit topic geweld af?
Jaja.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Kan jij niet met 220 km/h een boom gaan knuffelen of zo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |