Dat ga ik helemaal nietquote:Op maandag 26 maart 2007 17:11 schreef fs180 het volgende:
die kenkeremo van een sander gaat een tomos kopen.
tis dat ie geen woonwagen kan betalen...
hij spreekt dus uit ervaring als ie je uitlachtquote:Op maandag 26 maart 2007 17:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Whaha jij bent echt dom je hebt er zelf één!
Wieso une noob =dquote:Op maandag 26 maart 2007 17:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Whaha jij bent echt dom je hebt er zelf één!
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:55 schreef Geqxon het volgende:
Of het was de shellina die ik er vorige week in heb gegooid
Ja je zit gewoon rechtop neem eens risicoquote:Op maandag 26 maart 2007 21:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
Waar wil je klem komen te zitten?In je voorwiel ofzo.
En dat voetje hoort zo als je op een sm door de bocht gaat man, is zoiezo ook fijner.. Alleen moet ik nog wat platter door de bochten.![]()
Je mag dat voetje dan wel wat verder uitsteken, want dit lijkt mij een beetje nutteloos. Als je dan onderuit gaat kun je nog beter je voet op het stepje hebben staan, dan klapt hij minder snel dubbelquote:Op maandag 26 maart 2007 21:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
Waar wil je klem komen te zitten?In je voorwiel ofzo.
En dat voetje hoort zo als je op een sm door de bocht gaat man, is zoiezo ook fijner.. Alleen moet ik nog wat platter door de bochten.![]()
Ach, voet op je stepje kun je lang niet zo mooi je evenwicht bewaren.. valt ook niet te vergelijken met een tomos oid.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je mag dat voetje dan wel wat verder uitsteken, want dit lijkt mij een beetje nutteloos. Als je dan onderuit gaat kun je nog beter je voet op het stepje hebben staan, dan klapt hij minder snel dubbel
dat ja././ PLUSquote:Op maandag 26 maart 2007 21:17 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ja je zit gewoon rechtop neem eens risico![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |