Dat ga ik helemaal nietquote:Op maandag 26 maart 2007 17:11 schreef fs180 het volgende:
die kenkeremo van een sander gaat een tomos kopen.
tis dat ie geen woonwagen kan betalen...
hij spreekt dus uit ervaring als ie je uitlachtquote:Op maandag 26 maart 2007 17:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Whaha jij bent echt dom je hebt er zelf één!
Wieso une noob =dquote:Op maandag 26 maart 2007 17:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Whaha jij bent echt dom je hebt er zelf één!
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:55 schreef Geqxon het volgende:
Of het was de shellina die ik er vorige week in heb gegooid
Ja je zit gewoon rechtop neem eens risicoquote:Op maandag 26 maart 2007 21:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
Waar wil je klem komen te zitten?In je voorwiel ofzo.
En dat voetje hoort zo als je op een sm door de bocht gaat man, is zoiezo ook fijner.. Alleen moet ik nog wat platter door de bochten.![]()
Je mag dat voetje dan wel wat verder uitsteken, want dit lijkt mij een beetje nutteloos. Als je dan onderuit gaat kun je nog beter je voet op het stepje hebben staan, dan klapt hij minder snel dubbelquote:Op maandag 26 maart 2007 21:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
Waar wil je klem komen te zitten?In je voorwiel ofzo.
En dat voetje hoort zo als je op een sm door de bocht gaat man, is zoiezo ook fijner.. Alleen moet ik nog wat platter door de bochten.![]()
Ach, voet op je stepje kun je lang niet zo mooi je evenwicht bewaren.. valt ook niet te vergelijken met een tomos oid.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je mag dat voetje dan wel wat verder uitsteken, want dit lijkt mij een beetje nutteloos. Als je dan onderuit gaat kun je nog beter je voet op het stepje hebben staan, dan klapt hij minder snel dubbel
dat ja././ PLUSquote:Op maandag 26 maart 2007 21:17 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ja je zit gewoon rechtop neem eens risico![]()
ga is crossen manquote:Op maandag 26 maart 2007 22:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja die gaan volgensmij ook wel iets platter.
En dat is geen motorcross he.![]()
Maar die steken hun voet ook meer uit voor hun evenwicht, als je valt hou je dat echt niet tegen met 1 been.
Zo ik heb één keer een glijdend achterwiel gehad gek dat ik me helemaal de pleuris schrok, was ook me eerste, m'n hart zat echt ff in m'n keel maar 2 seconden later moest ik er keihard om lachen en vond ik 't wel vet en wilde ik het nog is doenquote:Op maandag 26 maart 2007 22:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
Noh ga eerst zelf maar eens zo'n brommer plat door een bocht gooien.. plus dat als je een beetje kijkt ziet dat ik al bijna de bocht uit was.![]()
Zo'n hoge brommer plat gooien is moeilijker dan je denkt, vooral als je al een paar keer een glijdend achterwiel hebt gehad.
Nou tof man mag ik je aanraken?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:35 schreef fs180 het volgende:
gozert.. ik cross als sinds ik kan fietsen min 3 jaar ofzo
plus dat ik op straat ook altijd zo door de bochten ga op mn fiets.. en dus wel aardig wat ervaring ermee heb zeg maar.. sinds ik een glijdend achterwiel heb gehad heb ik het alleen maar beter gedaan, dus meer voet uitsteken
plus.. toen ik keertje circuit reed, ging vriend van me op mn puch, die zon 75 liep en echt perfecte powerband heeft voor dat circuitje, en ik op zijn crossert die 65 ofzo liep zonder enige trekkracht
reed hem toch mooi voorbij
Pff piemel, dat lukte zelfs mij met mijn MTtje nog welquote:Op maandag 26 maart 2007 22:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zo'n hoge brommer plat gooien is moeilijker dan je denkt, vooral als je al een paar keer een glijdend achterwiel hebt gehad.
Als ik haast heb trek ik de brommert wel eens met 50 door een met grind bezaaide asfalt weg. Kijk dat zijn nou punten waar ik even een voet uitsteekquote:Op maandag 26 maart 2007 22:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Zo ik heb één keer een glijdend achterwiel gehad gek dat ik me helemaal de pleuris schrok, was ook me eerste, m'n hart zat echt ff in m'n keel maar 2 seconden later moest ik er keihard om lachen en vond ik 't wel vet en wilde ik het nog is doen!
motorwoutquote:Op maandag 26 maart 2007 22:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Pff piemel, dat lukte zelfs mij met mijn MTtje nog wel
Ja jij zit ook iets lager aan de grond.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:04 schreef PallominnoXIII het volgende:
Wat een pussybochten maak jij dimi.
Ik heb eens zo scherp een bocht gemaakt dat het stepje de grond raakte..
Pallo ist pwned.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja jij zit ook iets lager aan de grond.Met de scooter raak ik ook vaak zat de grond, maar met een sm ligt dat wat anders.
![]()
tss pussy.. ik schraap mn knie over de grond manquote:Op maandag 26 maart 2007 23:04 schreef PallominnoXIII het volgende:
Wat een pussybochten maak jij dimi.
Ik heb eens zo scherp een bocht gemaakt dat het stepje de grond raakte..
Ik hou m'n knie liever heel, maar het is natuurlijk wel heel stoer bij de damesquote:Op maandag 26 maart 2007 23:17 schreef fs180 het volgende:
[..]
tss pussy.. ik schraap mn knie over de grond man![]()
ik heb een leren pak..quote:Op maandag 26 maart 2007 23:25 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Ik hou m'n knie liever heel, maar het is natuurlijk wel heel stoer bij de dames
''Hoe kom je aan die wond?''
''''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |