Dat heupschot zat em vandaag wel vaker dwars.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Penalty scoren valt niet mee als je een heupschot hebt blijkt maar weer
speelde geweldig vanavond.quote:
Dat is vaak zo, als je doelpunten maakt heb je vrienden.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:49 schreef tong80 het volgende:
Als ie eenmal gaat scoren wordt het een hele grote
Hoe oud, welk onderdeel?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:44 schreef koningdavid het volgende:
Misschien komt hij zijn zusje wel tegen op de spelen.![]()
(een van de grootste atletiektalenten van Nederland)
14 jaar, volgens mij meerdere onderdelen.quote:
In ieder geval veelbelovende taal van een zaakwaarnemer door te stellen dat geld als laatste komt. Babel lijkt me niet echt passen bij Liverpool en heeft zelf gezegd ooit het liefst naar Arsenal te willen en dit seizoen nog te blijven.quote:Zaakwaarnemer Babel bevestigt bod Liverpool bij Ajax
Datum: 9-jul-2007 11:51 Door Simon Zwartkruis
Liverpool heeft bij Ajax een bod gedaan op Ryan Babel. Dat bevestigt Winnie Haatrecht, de zaakwaarnemer van de 20-jarige aanvaller. Het zou gaan om een aanbieding van zestien miljoen euro. “Op bedragen ga ik niet in,” zegt Haatrecht tegen Sportweek, “maar ik kan bevestigen dat er bij Ajax een officieel bod is binnengekomen van Liverpool. Ryan heeft zelf nog niet gesproken met die club. Pas als Ajax aangeeft dat de clubs eruit zijn en zegt dat we kunnen gaan praten, breekt fase twee aan. Dat is de fase waarin je gaat kijken wat Liverpool precies wil, wat hun plannen met Ryan zijn. Daarna zouden de financiën pas aan bod komen. Maar zover is het nog niet. We wachten eerst af of de clubs er uit komen of niet.”
Uhm Babel is een uitstekende speler! als hij beter tot zijn recht komt word het een echte topper!quote:Op maandag 9 juli 2007 14:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Veel te hoog bedrag voor iemand met zo weinig rendement.
En wat is beter tot zijn recht?quote:Op maandag 9 juli 2007 14:48 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Uhm Babel is een uitstekende speler! als hij beter tot zijn recht komt word het een echte topper!
Centraal, in een 4-4-2 systeem waarbij er 1 fysiek sterke spits is (Huntelaar) en hij erom heen zwerftquote:
Tsja heel veel beter zal hij bij liverpool ook niet worden...quote:Op maandag 9 juli 2007 14:55 schreef Rumille het volgende:
Aanval bij Liverpool
Kuyt en Babel.
Offtopic: Hoe krijgt hij die mier over de lijn.
Om nou 16 miljoen voor potentieel te betalen... Net of zij die potentieel eruit krijgt. Er zijn tenslotte zoveel voetballer beter geworden bij Liverpool.quote:
Ik ookquote:Op maandag 9 juli 2007 14:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik wilde een mier van het beeldscherm afhalen![]()
Waar moet hij dan goed in worden?quote:
Waarom wordt hij dan al op jonge leeftijd geselecteerd voor Oranje, heb je sommige wedstrijden op het EK -21 wel eens gezien. Hij loopt sommige verdedigers er op snelheid uit. Ik vind Babel een van de grootste Nederlandse talentenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Waar moet hij dan goed in worden?
Hij heeft geen bijzonder inzicht, schot, afwerking of eindpass. En zijn aanname is waarschijnlijk de slechtste van Nederland.
Hij kan alleen redelijk goed dribbelen.
Omdat Marco van Basten een lul is. Hij selecteert ook Maduro en Denneboom.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:26 schreef andre347 het volgende:
[..]
Waarom wordt hij dan al op jonge leeftijd geselecteerd voor Oranje,
Snelheid zegt idd veel over voetballend vermogen.quote:heb je sommige wedstrijden op het EK -21 wel eens gezien. Hij loopt sommige verdedigers er op snelheid uit.
Maarja.quote:Ik vind Babel een van de grootste Nederlandse talenten![]()
Ja precies! En zelfs buitenlandse trainers en spelers weten dat Babel een goede speler is. Maar jullie van FOK zullen het wel beter weten dan de kenners in Nederland en het buitenlandquote:Op maandag 9 juli 2007 15:26 schreef andre347 het volgende:
[..]
Waarom wordt hij dan al op jonge leeftijd geselecteerd voor Oranje, heb je sommige wedstrijden op het EK -21 wel eens gezien. Hij loopt sommige verdedigers er op snelheid uit. Ik vind Babel een van de grootste Nederlandse talenten![]()
Ik hoop dat ze dan ook al zijn (vele) verbeterpunten zien en dat ze dan ook het vermogen hebben die te verbeteren.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:31 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja precies! En zelfs buitenlandse trainers en spelers weten dat Babel een goede speler is. Maar jullie van FOK zullen het wel beter weten dan de kenners in Nederland en het buitenland
quote:Liverpool biedt 14 miljoen voor Babel
Ajax onderhandelt met Liverpool over een onmiddellijke overgang van Ryan Babel. De Engelse club heeft vanochtend een bod van meer dan veertien miljoen euro uitgebracht. Technisch directeur Martin van Geel van de Amsterdamse club heeft Liverpool al een tegenvoorstel gedaan.
Babel heeft Ajax inmiddels laten weten dat hij graag naar Liverpool vertrekt. De twintigjarige aanvaller koestert al langer grote interesse voor de Engelse competitie. Hij bezocht eerder in zijn vrije tijd Arsenal. Babel moet de tweede grote aankoop van Liverpool worden.
De verliezend finalist van de laatste editie van de Champions League versterkte zich eerder voor een bedrag van 36 miljoen euro met centrumspits Fernando Torres. Trainer Rafael Benitez van Liverpool had al de beschikking over de aanvallers Dirk Kuijt, Peter Crouch, en Andrei Voronin. Craig Bellamy vertrekt naar West Ham United.
Vraagprijs schijnt 20miljoen te zijn. Dan is het helemaal een strik erom heen en op de boot naar Engeland. Het is alleen apart dat meneer twee weken geleden nog wilde blijven en nu ineens wil vertrekkenquote:Op maandag 9 juli 2007 16:08 schreef RayMania het volgende:
Voor 14 miljoen mag hij dan wel vertrekken. Alleen een alternatief is niet snel voor handen voor Ajax.
Als een club als Liverpool komt is de keuze bij Babel denk ik snel gemaakt.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vraagprijs schijnt 20miljoen te zijn. Dan is het helemaal een strik erom heen en op de boot naar Engeland. Het is alleen apart dat meneer twee weken geleden nog wilde blijven en nu ineens wil vertrekken.
Sneijder zegt wel gewoon dat ie er aan toe is en graag wil, dat is in ieder geval een stuk eerlijker.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:25 schreef tong80 het volgende:
Wat had ie dan moeten zeggen ? 'Ja ik wil graag vertrekken ' ?
quote:Babel: ‘ik speel volgend jaar gewoon voor Ajax’
Written by Jacques Happe
Monday, 25 June 2007
“Ooit ja,” zegt Ryan Babel over een mogelijk vertrek naar Arsenal. Sinds het vertrek van Thierry Henry naar Barcelona is de positie van spits bij de Noord Londense club vacant. Maar, zegt de Amsterdamse aanvaller “het speelt nu niet. Ik speel volgend jaar gewoon nog voor Ajax.” En dat is definitief? “Ja.
Tsja. Vooralsnog heeft nog niemand gezegd dat Babel graag weg wil toch? Het zijn tot nu toe alleen de clubs die aan het onderhandelen zijn.quote:
Sneijder is er dan ook aan toe, Babel nog niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Sneijder zegt wel gewoon dat ie er aan toe is en graag wil, dat is in ieder geval een stuk eerlijker.
quote:Op maandag 9 juli 2007 16:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Tsja. Vooralsnog heeft nog niemand gezegd dat Babel graag weg wil toch? Het zijn tot nu toe alleen de clubs die aan het onderhandelen zijn.
quote:Babel heeft Ajax inmiddels laten weten dat hij graag naar Liverpool vertrekt. De twintigjarige aanvaller koestert al langer grote interesse voor de Engelse competitie.
Dat maakt niet uit.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:30 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Sneijder is er dan ook aan toe, Babel nog niet.
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Waar moet hij dan goed in worden?
Hij heeft geen bijzonder inzicht, schot, afwerking of eindpass. En zijn aanname is waarschijnlijk de slechtste van Nederland.
Hij kan alleen redelijk goed dribbelen.
quote:Op maandag 9 juli 2007 16:29 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik even last had van een onweersvliegje![]()
Toe aan wat? Spelen voor een buitenlandse subtopper?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:30 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Sneijder is er dan ook aan toe, Babel nog niet.
Dit komt van de BBC website.quote:Babel agent makes Liverpool claim
Ajax winger Ryan Babel is being courted by Liverpool
Babel impressed for Holland in the European Under-21 Championship
Liverpool have made a bid for Ajax winger Ryan Babel, according to the player's agent.
Babel was linked with a move to Arsenal but the Anfield outfit have joined the race to sign the 20-year-old.
His representative Winnie Haatrecht told Sportweek magazine: "I can confirm Liverpool have made a bid for Ryan but he hasn't spoken with them.
"We can only speak when Ajax say the clubs have an agreement, and phase two can start, but it's not that far yet."
Babel impressed as part of the Holland Under-21 team that won the recent European Championship.
Liverpool boss Rafael Benitez signed striker Fernando Torres from Atletico Madrid last week and admitted he was looking to sign wide players to help supply him.
Babel made 27 Eredivisie appearances for Ajax last season, scoring five goals.
Kom met argumenten waar ie goed in is dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:49 schreef Flashwin het volgende:
[..]ga alsjeblieft korfbal volgen want je snapt geen ene drol van voetbal
Dan hoeft hij niet te gaan, buitenspelerquote:Op maandag 9 juli 2007 17:01 schreef sjimz het volgende:
Als Babel gehaald wordt zal hij voornamelijk als buitenspeler worden gebruikt.
[..]
Dit komt van de BBC website.
Nou wie weet krijgen jullie wel 25 miljoen voor (pis)buijs dan.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Kom met argumenten waar ie goed in is dan?
En niet met dingen als: hij is geselecteerd voor Oranje, want dat zijn Denneboom en al die andere grappen ook. En ik weet ook niet precies: maar dit seizoen heeft hij ongeveer alles gespeeld en heeft uiteindelijk 5x gescoord en 6 asists gegeven? Dat is lager dan fucking Danny Buijs.
Slory is dus ook 2x zo goedquote:Op maandag 9 juli 2007 17:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Kom met argumenten waar ie goed in is dan?
En niet met dingen als: hij is geselecteerd voor Oranje, want dat zijn Denneboom en al die andere grappen ook. En ik weet ook niet precies: maar dit seizoen heeft hij ongeveer alles gespeeld en heeft uiteindelijk 5x gescoord en 6 asists gegeven? Dat is lager dan fucking Danny Buijs.
zie hem bij Liverpool niet echt aan de bak komen als je spelers als Torres, Kuyt en Crouch voor je hebt. Maar voor Ajax zou het wel een goede deal zijn.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:41 schreef methodmich het volgende:
Als Ajax dit bedrag kan ontvangen, moeten ze hem verkopen. Ze willen hem toch niet centraal uitspelen en hij is niet echt een specifieke buitenspeler. In Engeland kan hij in een 4-4-2 meer tot zijn recht komen. Denk dat het voor beide partijen een goede deal zou zijn.
Bronquote:Liverpool komt nog vijf miljoen tekort voor Babel
9/7/2007 19:20
Nog vijf miljoen euro scheiden Ajax en Liverpool van een akkoord over de transfersom van Ryan Babel. De Oranje-international staat open voor een vertrek naar de verliezend finalist van de Champions League.
Liverpool heeft bij Ajax een bod neergelegd van vijftien miljoen euro voor Babel. De Amsterdamse club liet daarop weten twintig miljoen euro voor de twintigjarige aanvaller te verlangen. In De Arena staat de veertienvoudig international nog tot medio 2010 onder contract.
Mochten Ajax en Liverpool tot een vergelijk komen over de transfervoorwaarden, dan zal Babel zeker in gesprek gaan met The Reds. De aanvaller, die als spits met Jong Oranje de Europese titel veroverde, ziet in de Engelse topclub als een volgende stap in zijn loopbaan.
Is hij niet al iets van 1 90 ofzo?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:10 schreef tong80 het volgende:
Let op mijn woorden. Die jongen wordt groot,....echt groot
in een 4-4-2 systeem buitenspeler, hij speelt zelfs liever geen buitenspeler in een 4-3-3 dus dat wordt nog knap lastig.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:01 schreef sjimz het volgende:
Als Babel gehaald wordt zal hij voornamelijk als buitenspeler worden gebruikt.
[..]
Dit komt van de BBC website.
quote:Op maandag 9 juli 2007 22:10 schreef tong80 het volgende:
Hij is toch ook een surinamer.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:10 schreef tong80 het volgende:
Veel te veel geld inderdaad voor F. Torresquote:Op maandag 9 juli 2007 23:04 schreef Fides het volgende:
Babel als winger![]()
Gewoon in of achter de spits gebruiken. Niet als vleugelspeler. Dat ze geen visie hebben bleek natuurlijk al bij LFC met het halen van F. Torres voor 37M ofzo.
Tegenargumenten dan, want ik vind dat ie op zich wel gelijk heeft. Als de ruimtes groot zijn kan Babel af en toe uitblinken. Als de ruimtes klein zijn vind ik het toch allemaal verschrikkelijk matig wat ie laat zien.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:49 schreef Flashwin het volgende:
[..]ga alsjeblieft korfbal volgen want je snapt geen ene drol van voetbal
Voor Nederlandse begrippen wel ja. Maar dat is het het hem nou juist, Van Geel gaf het al aan, Nederland moet zich harder op gaan stellen en meer geld vragen. Zoals ze in Portugal ook doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:07 schreef Zjakkie het volgende:
Maar vinden jullie 20 miljoen ook niet erg veel?
Precies! Dat doet bijv. Heerenveen met Alves nu ook, er is genoeg interesse geweest, maar ze willen er de hoofdprijs voor vangen. Ajax hoeft Babel niet zo nodig te verkopen, en als je 20 miljoen voor Babel kunt krijgen, is dat natuurlijk fantastisch. In potentie is Babel misschien een wereldvoetballer, maar hij is het nog niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:47 schreef Solstice het volgende:
Ajax heeft ook groot gelijk dat ze er alles uithalen wat ze kunnen. Als je ziet met welke bedragen d'r gegooid wordt in het buitenland, en waar we hier steeds genoegen mee nemen.
Zeg dan niksquote:Op maandag 9 juli 2007 22:16 schreef AminBen het volgende:
nee, weer een van tongs 249418 onzinposts
Tsja over die andere kwibus maar niet te spreken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:18 schreef methodmich het volgende:
Wat is teveel tegenwoordig? Als zelfs een relatief eenvoudige mandekker als Pepe al 30 miljoen opbrengt.....
Begint het met N en eindigt het met een I?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Tsja over die andere kwibus maar niet te spreken.
Rrright..quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:10 schreef cultheld het volgende:
Babel gaat flink doekoe maken dankzij deze transfer. Naar verluidt strijkt hij een "aanzienlijk deel" van de transfersom op.
quote:Babel en Liverpool zijn er samen al uit
11/7/2007 18:56
Ryan Babel speelt binnenkort in het shirt van Liverpool. De aanvaller kwam woensdagmiddag tot een persoonlijk akkoord met The Reds. 'Het wachten is nu op het moment dat Ajax en Liverpool tot overeenstemming komen', vertelde zaakwaarnemer Winny Haatrecht aan VI.nl.
'We zijn er uit', reageerde Haatrecht vlak nadat hij woensdagavond met Babel Anfield had verlaten. 'We zijn tot een persoonlijk akkoord gekomen.' Babel keert terug naar Nederland en zal pas terugkeren in Liverpool om zijn contract te ondertekenen. Binnenkort zal hij dan met de Engelse club op trainingskamp gaan naar Zwitserland en Hong Kong.
Liverpool had woensdagmiddag al laten weten dat het bijna tot een akkoord was gekomen met Ajax en dat de club van de Amsterdammers toestemming had gekregen om met Babel te praten. Die onderhandelingen met de spits verliepen razendsnel.
Over de hoogte van de transfersom en de duur van Babels contract mocht Haatrecht nog niets vertellen. Naar verluidt zou Liverpool zeventien miljoen euro betalen voor de twintigjarige international.
Dat stond op diverse geruchtensites. Ik geloof dat best: Hij heeft niet voor niets z'n contract een tijdje terug verlengd toen o.a. Arsenal al interesse in hem had. Aan de prijs die is betaald te zien had hij geen maximale transfersom in z'n contract bedongen, maar blijkbaar wel een % van de transfersom. Slim gedaanquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:13 schreef DANILXL het volgende:
babel komt daar niet eens aan spelen toe, maja als ik ajax was had ik het wel geweten. Oprotten met die wangster met zn nepoorbelletjes.
Idd.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:04 schreef Fides het volgende:
Babel als winger![]()
Gewoon in of achter de spits gebruiken. Niet als vleugelspeler. Dat ze geen visie hebben bleek natuurlijk al bij LFC met het halen van F. Torres voor 37M ofzo.
Wat ben jij dom zeg.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:25 schreef BonJovi het volgende:
Hij betaald zelf niks knuppel.
Uit z'n eigen portemonnee?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Benitez 17 miljoen betaalt moet iemand hem echt uit zijn lijden verlossen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |