Dat heupschot zat em vandaag wel vaker dwars.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Penalty scoren valt niet mee als je een heupschot hebt blijkt maar weer
speelde geweldig vanavond.quote:
Dat is vaak zo, als je doelpunten maakt heb je vrienden.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:49 schreef tong80 het volgende:
Als ie eenmal gaat scoren wordt het een hele grote
Hoe oud, welk onderdeel?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:44 schreef koningdavid het volgende:
Misschien komt hij zijn zusje wel tegen op de spelen.![]()
(een van de grootste atletiektalenten van Nederland)
14 jaar, volgens mij meerdere onderdelen.quote:
In ieder geval veelbelovende taal van een zaakwaarnemer door te stellen dat geld als laatste komt. Babel lijkt me niet echt passen bij Liverpool en heeft zelf gezegd ooit het liefst naar Arsenal te willen en dit seizoen nog te blijven.quote:Zaakwaarnemer Babel bevestigt bod Liverpool bij Ajax
Datum: 9-jul-2007 11:51 Door Simon Zwartkruis
Liverpool heeft bij Ajax een bod gedaan op Ryan Babel. Dat bevestigt Winnie Haatrecht, de zaakwaarnemer van de 20-jarige aanvaller. Het zou gaan om een aanbieding van zestien miljoen euro. “Op bedragen ga ik niet in,” zegt Haatrecht tegen Sportweek, “maar ik kan bevestigen dat er bij Ajax een officieel bod is binnengekomen van Liverpool. Ryan heeft zelf nog niet gesproken met die club. Pas als Ajax aangeeft dat de clubs eruit zijn en zegt dat we kunnen gaan praten, breekt fase twee aan. Dat is de fase waarin je gaat kijken wat Liverpool precies wil, wat hun plannen met Ryan zijn. Daarna zouden de financiën pas aan bod komen. Maar zover is het nog niet. We wachten eerst af of de clubs er uit komen of niet.”
Uhm Babel is een uitstekende speler! als hij beter tot zijn recht komt word het een echte topper!quote:Op maandag 9 juli 2007 14:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Veel te hoog bedrag voor iemand met zo weinig rendement.
En wat is beter tot zijn recht?quote:Op maandag 9 juli 2007 14:48 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Uhm Babel is een uitstekende speler! als hij beter tot zijn recht komt word het een echte topper!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |