abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47637743
Ryan Guno Babel (Amsterdam, 19 december 1986) is een Nederlandse voetballer en rapper. Hij speelt meestal als spits of linkerspits.

Ryan Babel maakte op 1 februari 2004 in de wedstrijd Ajax - ADO Den Haag (4-0) zijn debuut voor Ajax 1. Op 26 maart 2005 maakte hij zijn debuut als international in en tegen Roemenië als invaller voor Arjen Robben. Nederland won met 2-0 en Babel scoorde het tweede doelpunt. Hij was daarmee de op drie na jongste doelpuntenmaker van Oranje en de jongste doelpuntenmaker van na de Tweede Wereldoorlog.

En zijn doelpunt tegen Twente natuurlijk.

Ryan Babel!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_47637814
Iemand een filmpje van het afgekeurde doelpunt in Oranje gister? Ik was nogal wasted op dat moment..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_47638165
Rapper?
  zondag 25 maart 2007 @ 13:49:34 #4
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_47638196
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:48 schreef Henkmanz het volgende:
Rapper?
Hij heeft es gerapt met Ali B.
pi_47638202
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:48 schreef Henkmanz het volgende:
Rapper?
Ja, Gio is de naam.. Hij heeft een nummer met Lange Frans, Baas B en Humberto Tan..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_47638250
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:49 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Ja, Gio is de naam.. Hij heeft een nummer met Lange Frans, Baas B en Humberto Tan..
Rio is het toch?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_47638310
Ryan Babel rapt
Die beatbox
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_47638395
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:53 schreef koningdavid het volgende:
Ryan Babel rapt
Die beatbox
Schattig. Laat hem het maar bij voetbal houden .
pi_47638456
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:55 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Schattig. Laat hem het maar bij voetbal houden .
Inderdaad, gelukkig doet hij dat ook.
pi_47638507
Hyves linkie van Babel:
http://protunez.hyves.nl/
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_47639946
Geweldige voetballer.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47639989
Wat een kracht heeft deze jongen. Zal zeker een grote worden

Schitterende goal trouwens tegen Twente...
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_47640024
quote:
Op zondag 25 maart 2007 14:51 schreef cultheld het volgende:
Geweldige voetballer.
Zolang hij maar niet als linksbuiten speelt.
pi_47640065
quote:
Op zondag 25 maart 2007 14:55 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Zolang hij maar niet als linksbuiten speelt.
Je moet hem gewoon om een targetman heen laten spelen, niet als buitenspeler inderdaad.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 25 maart 2007 @ 15:18:08 #15
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_47640611
zo comfortabel als ryan babel
pi_47643295
Toch leuk dat BABEL nu al zijn tweede topic heeft.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_47643379
Logisch met zoveel Ajaxfans op dit forum .
pi_47646938
Logisch met zo'n geweldige speler..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_47647042
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:59 schreef SoA-Holic het volgende:
Hyves linkie van Babel:
http://protunez.hyves.nl/
!!!!!!!!!!
  maandag 26 maart 2007 @ 00:07:56 #20
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_47659074
Het is wel een beetje een PP neger.
pi_47797402
Hoe speelde hij gister bij Oranje? Ik was te veel bezig met bier drinken..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_47801367
Niet echt sterk, maarja Babel is ook geen rechtsbuiten maar een spits.
pi_47819358
Klopt, jammer dat hij bij AJAX ook vaak als buiten speler word gebruikt. Met een 4-4-2 formatie samen met KJH komt hij veel beter uit de verf!
AFC Ajax - SS Lazio
pi_48497434
Stel nu dat Ryan Babel, Bouhkari wanneer was hij dan uit de ArenA gejaagd?

Ik denk al een jaar of 2 geleden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48508495
quote:
Op donderdag 19 april 2007 12:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stel nu dat Ryan Babel, Bouhkari wanneer was hij dan uit de ArenA gejaagd?

Ik denk al een jaar of 2 geleden
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_48508932
Ik ben geen fan.
pi_48510076
quote:
Op donderdag 19 april 2007 18:08 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48510680
quote:
Op donderdag 19 april 2007 18:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet?
Die hele vorige bullshitpost van je
pi_48510709
Ik wil hem best voor je in het Engels, Duits of Spaans zetten, als je het dan wel begrijpt.
pi_48510814
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wil hem best voor je in het Engels, Duits of Spaans zetten, als je het dan wel begrijpt.
Probeer het eens in fatsoenlijk Nederlands...
pi_48510860
Gedaan
pi_48510911
quote:
Op donderdag 19 april 2007 18:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet?
Je kunt beter vragen wat we wel begrijpen. Helemaal niets namelijk. Wat een onzin weer.

Gisteren was hij weer niet best. Misschien de laatste wedstrijden toch Perez maar eens proberen.
pi_48510971
Dat was het punt. Als zijn achternaam Bouhkari was geweest hadden ze hem allang de ArenA uitgefloten.

Maar ik vind het prima
pi_48510981
quote:
Op donderdag 19 april 2007 18:22 schreef Radegast het volgende:
Ik ben geen fan.
Gabri wel.

Zegt mooie dingen over Babel in de VI van vorige week.
www.thuisuiteten.nl
pi_48511029
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:17 schreef methodmich het volgende:

[..]

Gabri wel.

Wel ietwat overdreven wat Gabri daar zei natuurlijk
pi_48511176
Babel is gewoon een prima aanvaller.
pi_48511204
Als je van aanvallers houdt die steeds de zelfde fout maakt en niks anders kan wel ja
pi_48511540
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:17 schreef methodmich het volgende:

[..]

Gabri wel.

Ik lees de VI niet, wat zei Gabri dan?
pi_48511597
Gabri vergeleek Babel met Ronaldinho.
pi_48511599
Als ik hem was, zou ik lekker naar Arsenal gaan ofzo. Bij Ajax wordt hij toch stelselmatig misbruikt.
pi_48511650
Hoe zou je hem dan laten spelen?

Misschien kan hij met Adebayor wel het spitsenkoppel vormen. Dan scoren ze samen wel 10 doelpunten per seizoen. Het zou zijn broertje kunnen zijn
pi_48511669
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je van aanvallers houdt die steeds de zelfde fout maakt en niks anders kan wel ja
Hij is pas 20, maar gelukkig waren Huntelaar en Kuijt toen al wereldtop.
pi_48511703
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:35 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij is pas 20, maar gelukkig waren Huntelaar en Kuijt toen al wereldtop.
Al is hij 30, hij maakt dan nog steeds de zelfde fouten

KJH en Kuyt zijn ook beide geen wereldtop
pi_48511791
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:31 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ik lees de VI niet, wat zei Gabri dan?
Geweldig hoe hij op snelheid tegenstanders passeert. Draagt dezelfde belofte in zich als Ronaldinho.
www.thuisuiteten.nl
pi_48511813
Iemand die het ooit op de training gezien heeft?
pi_48511840
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Al is hij 30, hij maakt dan nog steeds de zelfde fouten
Hij is geen afmaker, maar wel een uitstekende aanvaller. Qua power doet hij me af en toe aan Adriano denken en qua bewegingen, snelheid en voetbalintelligentie is het soms net alsof een jonge Henry bij Ajax onder contract staat als je Babel ziet spelen. Hij zou er goed aan doen om Ajax te verlaten.
pi_48511856
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:39 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij is geen afmaker, maar wel een uitstekende aanvaller. Qua power doet hij me af en toe aan Adriano denken en qua bewegingen, snelheid en voetbalintelligentie is het soms net alsof een jonge Henry bij Ajax onder contract staat als je Babel ziet spelen. Hij zou er goed aan doen om Ajax te verlaten.
Hij is een copy van Adebayor
pi_50022028
quote:
Jong Oranje: alle ballen op Babel

De aard van Ryan Babel ligt niet voor iedereen voor het oprapen. Stoer en stoïcijns kan hij ogen, maar zijn klank is beleefd en bedachtzaam.

Verwacht van Babel geen vlammende betogen in de kleedkamer van Jong Oranje. Over het WK van afgelopen zomer met het Oranje van Marco van Basten wil hij best vertellen, maar alleen als zijn ploeggenoten daar zelf naar vragen. ,,Ik wil niet overkomen alsof ik het allemaal al heb meegemaakt,’’ vertelt Babel. ,,Andere jongens moeten zich niet minder voelen, dat is nergens voor nodig. Ik ben hier met leeftijdsgenoten. Als ik jongens heel geforceerd ga aansturen, kan dat verkeerd overkomen. Dat wil ik niet.’’

Zijn vader Guno hield hem van jongs af aan een spiegel voor. Babels opvoeding was er niet één van aaien over de bol of bemoedigende schouderklopjes. De weg naar volwassenheid was streng maar rechtvaardig. Zodra Babel junior ook maar dreigde te gaan zweven, was er altijd een hand die hem terug op aarde bracht. Wie hem kent noemt hem introvert, maar zelfkritisch en puur.

,,Hij uit zich in zijn daden,’’ zegt bondscoach Foppe de Haan. ,,Het is geen leiderstype, eerder een jongen die goed luistert naar anderen. Babel geeft zichzelf niet snel bloot aan de rest van de wereld. Maar als het om voetbal gaat, is hij heel leergierig. Daar kan je juist heel goed met hem over praten.’’

Babel is een klassieke liefhebber. Gedisciplineerd legt hij zichzelf steeds een nieuw examen op, om iedere dag beter te worden. Bij Jong Oranje gaf hij zelf aan graag aan zijn traptechniek en afwerking te willen werken. Tijdens én na de training. ,,Bij Ajax was ik daar ook al mee bezig,’’ aldus Babel. ,,Ik kijk goed naar Huntelaar, Sneijder en Perez. Naar hoe ze een bal raken, hoe ze hun techniek gebruiken. Daar kan ik veel van leren.’’

De Haan nam Babel op het trainingskamp in Doorwerth direct apart op het oefenveld. ,,Ik vertelde hem hoe Jon Dahl Tomasson dat altijd deed. Die legde tien ballen op een rij en schoot ze achter elkaar in precies dezelfde hoek. Daarna deed hij aan de andere kant hetzelfde. Zo wilde Jon zijn gevoel voor de goal versterken. Hij wilde feilloos weten wáár het doel was. Daar kon Ryan wel wat mee, zei hij. Hij schiet nog wat te ongecontroleerd, er gaat nogal eens wat naast of over. Dat is techniek en daar moet hij aan werken. Maar als speler is Ryan geweldig vooruit gegaan. Hij is écht beter geworden.’’

Met name dit seizoen was zijn ontwikkeling spectaculair. Het vertrouwen van trainer Henk ten Cate was daarin cruciaal, denkt Babel. ,,Hij heeft me leren beseffen hoe goed ik kan voetballen,’’ aldus de voetballer. ,,Niet ten nadele van mijn vorige coach (Danny Blind, red.), maar destijds voelde ik niet altijd het echte vertrouwen. Ik twijfelde nogal eens aan mezelf. Dit seizoen ben ik pas gaan zien waar ik toe in staat ben. ‘Dóe het nou, ja kan het goed’, hoorde ik steeds. Op een gegeven moment ga je dat geloven. En dan kán je het ook.’’

Zijn ploeggenoot Urby Emanuelson haakte oververmoeid af voor het EK. ,,Ik heb nog wel geprobeerd hem over te halen, maar ik begrijp zijn keuze wel. Soms moet je aan jezelf denken.’’

Babel zelf was er vrij snel uit. ,,Ik ben ook wel moe, maar voor mijn gevoel heb ik nog wel energie over. Misschien speelt het ook mee dat ik tevreden kan zijn over het afgelopen seizoen. Dan zit het in je hoofd al snel goed.’’

Kritiek was er vooral nog op zijn rendement. In de competitie scoorde de aanvaller vijf keer in 27 wedstrijden. Babel: ,,Weet je wat ik zo grappig vind? Eerst ging het altijd over mijn aanname die niet goed zou zijn. Daar ben ik op gaan trainen en nu hoor je daar niemand meer over. Nu gaat het weer over mijn rendement. Maar ik ben ervan overtuigd dat ook dat goed komt. Ik ben nog jong, ik moet stappen vooruit maken en de laatste tijd lukt dat aardig. Maar ik kan niet in één keer van stap 1 naar stap 10.’’

Bij Jong Oranje is Babel eindelijk weer centrumspits, de positie waar hij zich het lekkerst voelt. ,,Ik ben nog steeds van mening dat het mijn beste plek is,’’ aldus Babel. ,,Ik denk dat ik daar meer mogelijkheden heb. Mensen zeggen vaak dat ik ruimte nodig heb en dat ik daarom beter op de vleugel kan spelen. Daar ben ik het niet mee eens. In de spits kan je óók volop ruimte creëren. In de diepte, links naast je, rechts naast je. Volgens mij kan ik dat.

,,Het jeugd-EK is een mooie plek om dat ook te laten zien. Daarom heb ik er ook echt zin in. Ik ben weer dé spits, zoals ik dat in de jeugd van Ajax ook was. Dat geeft een goed gevoel. In mijn afweging om wel of geen EK te spelen na een zwaar seizoen, heeft dat een rol gespeeld. Het zal even tijd kosten om te groeien op die positie. Mijn ontwikkeling als nummer 9 heeft twee jaar stilgestaan, dus dat lijkt me logisch.’’

Zijn status schept niettemin verwachtingen. Bij geen van de acht deelnemende landen op het jeugd-EK loopt een speler rond met zoveel A-interlands als Babel (veertien, vier goals). ,,Adel verplicht,’’ weet De Haan.

Babel: ,,Ik ben niet bang voor die druk. Mensen mogen ook best iets van me verwachten. Maar het is wel anders dan bij het ‘grote’ Oranje. Daar was ik gewoon één van de 23 spelers, nu ligt dat wat anders. Het verwachtingspatroon ligt hoger Maar zelf hou ik me niet bezig met hoe belangrijk ik ben. Ik doe gewoon wat ik altijd doe.’’

Ismaïl Aissati sprak vorige week al zijn bewondering uit over Babel. Het PSV-talent is slechts anderhalf jaar jonger, maar Aissati zei echt tegen zijn ploeggenoot bij Jong Oranje op te kijken. ,,Grappig, want andersom heb ik dat juist bij Aissati,’’ aldus Babel. ,,Hij is pas achttien, maar het is heel bijzonder hoe ver hij al is. De meeste spelers van 22 of 23 kunnen lang niet wat hij kan.’’

Babel geniet van voetballen met Aissati, de speler die hem veelvuldig moet bedienen op het EK. ,,Ik voetbal echt heel graag met hem. Net als met bijvoorbeeld Haris (Medunjanin, red.). Zij voelen aan wat ik wil en andersom. Heb je de training gezien gisteren? Daar was een moment dat Haris opendraaide toen hij vanaf rechts de bal kreeg. Het meest logisch was om Daniel de Ridder aan te spelen, die linksbuiten stond. Maar Haris legde de bal juist terug in de ruimte die op rechts ontstond, precies toen de verdediger al een stap opzij deed. Dat soort dingen zie je heel vaak bij Barcelona en nu lukte dat ook bij ons op de training. Dat vind ik mooi.’’

Het zijn de momenten waarop Babels geloof in een succesvol toernooi groeit. ,,Ik hoor en lees dat de selectie van vorig jaar in Portugal veel sterker was, maar ik moet dat nog maar zien. Volgens mij hebben we gewoon een heel sterk team. Ik geloof ik onze kansen.’’
pi_50022117
Babel
pi_50064335
Ik vraag me af of hij belangrijk kan zijn voor jong oranje.
pi_50071466
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 00:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Babel
AFC AJAX
pi_50073745
Leergierig is hij zeker!

Ryan
pi_50076310
Hij heeft zeker een goede instelling. Maar hij mag nog wel wat zelfverzekerder worden.
pi_50275763
pi_50275956
n.a.v.:
quote:
Bijbel geeft Babel rust

LANGEZWAAG - Ryan Babel verliet vrijdag voorafgaand aan de training van Jong Oranje als laatste de spelersbus. De Ajacied wilde nog een klein stukje lezen. Niet uit een tijdschrift of een krant, maar uit de bijbel. "De bijbel geeft me rust en vertrouwen”, aldus Babel.

Het is pas sinds korte tijd dat de 20-jarige spits met het geloof bezig is. " Dat komt vooral door Jeffrey Sarpong bij Ajax. Hij is gelovig en heeft het er vaak over. Sindsdien ben ik me ook steeds meer gaan interesseren. Met Sarpong ga ik nu wel eens naar de kerk in Amsterdam Zuid-Oost.”

Babel kreeg het boekwerk van een goede vriend. "Hij heeft me aangegeven welke hoofdstukken interessant zijn. Ik heb best veel vragen over het leven.”

Niet alleen met lezen komt Babel de tijd in het trainingskamp ter voorbereiding op het Europees kampioenschap door. Bondscoach Foppe de Haan verplichtte de speler DVD's te bekijken van topscorer Afonso Alves van SC Heerenveen. "Dat heb ik inmiddels al gedaan”, bekende Babel vrijdag. "Ik kijk dan vooral naar zijn loopacties, die zijn goed. Net als zijn afwerking natuurlijk. Hij schiet de ballen er aardig in.”

Voor zichzelf heeft Babel, die is verkozen tot eerste strafschoppennemer, een duidelijk doel. "Ik wil topscorer worden van het toernooi.”
pi_50375901
quote:
EK onder 21: 'Babel moet af van heupschot'

LANGEZWAAG - Aanvaller Ryan Babel van Jong Oranje trainde dinsdag enige tijd apart van de groep, met Foppe de Haan. De bondscoach nam ruim de tijd om de voetballer van Ajax beter te leren schieten, want daar mankeert nogal wat aan volgens de Fries.

,,Babel heeft een heupschot, ik word er gek van'', aldus De Haan, die het de spits soms zelfs even voordeed. ,,Het is net een golfer die zichzelf heeft leren golfen. Dat moet eruit. Het is moeilijk om hem dat af te leren, maar hij werkt eraan.''

Babel nam die manier van schieten een aantal jaren geleden over van Gaston Sangoy, een Argentijnse medespeler in het tweede elftal van Ajax. Babel zelf gaf onlangs al aan dat hij spijt heeft van zijn veranderde manier van schieten. Hij vertelde ondermeer dat hij nu alles op kracht doet in plaats van techniek en daardoor de controle minder is.
pi_50380202
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:04 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
en terecht, met zo'n heupschot kun je heel krachtig schieten maar je kunt totaal geen richting aan de bal geven.
pi_50420788
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:17 schreef toma het volgende:

[..]

en terecht, met zo'n heupschot kun je heel krachtig schieten maar je kunt totaal geen richting aan de bal geven.
Wel iemand die het kan, maar daarvoor moet je veel talent hebben en er mee opgegroeid zijn,

In Nederland wordt vooral geleerd om op gevoel te schieten. Niet terecht. Er zijn meer wegen die naar Rome gaan
pi_50422156
Babel-bash topic Diego..?
AFC Ajax - SS Lazio
pi_50422211
OMg Diego is weer terug
AFC AJAX
pi_50422328
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:50 schreef Ordinair het volgende:
Babel-bash topic Diego..?
Ik zie geen bash
pi_50422448
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik zie geen bash
Je hebt nog geen enkel positief ding over Babel gezegd terwijl het een talentvolle speler is! Alleen maar bash, bash, bash..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_50432247
Weer enorm belangrijk vanavond.
pi_50433375
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 23:20 schreef koningdavid het volgende:
Weer enorm belangrijk vanavond.
Speelde behoorlijk kut vandaag. Al een heel seizoen eigenlijk.
pi_50433512
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 23:46 schreef VoreG het volgende:

[..]

Speelde behoorlijk kut vandaag. Al een heel seizoen eigenlijk.
Komop man, hij speelde best aardig, verdedigde uitstekend mee en had bovendien een belangrijk aandeel bij het 2e doelpunt. Alleen tegen het einde werd het minder en soms wat slordigheidjes ja, maar dat zijn we wel gewend onderhand Al was het minder dan normaal.
pi_50433670
Hij gaf de beslissende steekpass op Rigters bij de penalty. Hij scoorde de penalty. Hij gaf de pass op Drenthe bij de 2-0.

Hij speelde goed en had een hoog rendement. En dat op hem voor hem vreemde positie. Klasse gedaan.
  Trouwste user 2022 woensdag 20 juni 2007 @ 04:34:57 #67
7889 tong80
Spleenheup
pi_50640600
Vanavond gaat ie schitteren

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_50642822
Ik ga tellen hoe vaak hij de bal verliest door de zelfde actie die steeds mislukt

Ik schat 8 keer.

Wie doet er ook mee?
pi_50642970
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 09:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga tellen hoe vaak hij de bal verliest door de zelfde actie die steeds mislukt

Ik schat 8 keer.

Wie doet er ook mee?
Tis maar wat je een leuke besteding van je avond vindt.

Babel
pi_50642995
Ik vind het wel grappig om te zien
pi_50643378
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 23:53 schreef koningdavid het volgende:
Hij gaf de beslissende steekpass op Rigters bij de penalty. Hij scoorde de penalty. Hij gaf de pass op Drenthe bij de 2-0.

Hij speelde goed en had een hoog rendement. En dat op hem voor hem vreemde positie. Klasse gedaan.
Hoezo een vreemde positie? Spits in een 442 systeem zal hij wel eens vaker gespeeld hebben.
pi_50643575
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 10:01 schreef Fides het volgende:

[..]

Hoezo een vreemde positie? Spits in een 442 systeem zal hij wel eens vaker gespeeld hebben.
Als diepe spits wel. Niet als 'tweede spits/ aanvallende middenvelder'.
pi_50643945
Babel
pi_50649221
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 04:34 schreef tong80 het volgende:
Vanavond gaat ie schitteren

Doet hij het hele toernooi al IMO.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_50663230
Hij speelt vrij redelijk voor de verandering
pi_50663246
Goede loopacties zonder bal ook.
pi_50664910
Dat heupschot bij die vrije trap
pi_50666493
2e helft en verlenging is hij denk in de kleedkamer achtergebleven
pi_50666611
Wat speelt hij weer matig zeg..
pi_50669146
Matig spel vandaag inderdaad.. Had beter verwacht.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_50669219
hij nam zn strafschop iig wél goed
  woensdag 20 juni 2007 @ 21:28:04 #82
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_50669552
Maar waarom nam hij geen tweede?!
Zogenaam de leider van het team toch?
pi_50669992
Ik had eigenlijk verwacht dat Babel die van de Ridder zou nemen. Maar toen miste Daniël hem.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_50670057
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 21:37 schreef Ordinair het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat Babel die van de Ridder zou nemen. Maar toen miste Daniël hem.
dat had ik ook verwacht. Toch een beslissend moment waar de beste van het team moeten opstaan.
pi_50670228
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 21:38 schreef toma het volgende:

[..]

dat had ik ook verwacht. Toch een beslissend moment waar de beste van het team moeten opstaan.
Dan had Babel hem helemáál niet moeten nemen...
pi_50670477
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 21:42 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Dan had Babel hem helemáál niet moeten nemen...
hij roept toch steeds dat ie de ambitie heeft om topscoorder van het toernooi te worden. Als je dan die ambitie hebt moet je ook je mannetje staan als het er op aan komt.
pi_50670567
Penalties tellen niet mee
pi_50671033
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 21:48 schreef toma het volgende:

[..]

hij roept toch steeds dat ie de ambitie heeft om topscoorder van het toernooi te worden. Als je dan die ambitie hebt moet je ook je mannetje staan als het er op aan komt.
Dat is waar ja. Maar jij zei dat de beste hem dan moest nemen. Dat was Babel zeker niet. En zoals hierboven staat, panalties tellen niet mee.
pi_50672655
Was slecht vandaag. Herstelde zich wat in de tweede helft, maar in de eerste helft was het drama.

Toch zal ik hem nooit wisselen. Alleen al voor het feit dat er telkens 3 man om hem heen lopen.
pi_50674726
het is een speler die gewoon veel kansen krijgt en ook nodig heeft om te scoren
pi_50681715
Inderdaad koningdavid. Was niet goed gisteren, maar hij is wel altijd dreigend en houdt constant 2/3 verdedigers bezig. Ik heb het gevoel dat hij gaat schitteren in de finale.
pi_50681728
Babel is denk ik gewoon een net niet speler....
Ik zie nog steeds niet wat het is. Is hij nou een spits of een linksbuiten?
- Hij kan niet scoren
- Hij heeft geen voorzet in huis
- Zijn aanname van de bal is zo dramatisch slecht

+ Hard schot (maarja wat heb je eraan als je niet kunt richten)
+ Goede passeer techniek
+ Houd altijd wel 2 spelers bezig

De vergelijking met Henry vind ik lichtelijk overdreven...
Hij zei dat hij topscoorder van het seizoen wilde worden. Hij heeft pas 1 keer gescoord en dat is uit een pingel.
En als spits zijnde moet je gewoon die 2 pingel ook nemen tijdens de strafschoppen reeks. Hij heeft geen killers mentaliteit.
pi_50683662
Het mooie van Ryan is, is dat hij echt voor het voetbal leeft en alles eruit probeert te halen.

Dat is de grote reden waarom ik deze ruwe diamant wel de absolute top zie halen. Hij heeft er alles voor over...
pi_50683709
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 09:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Inderdaad koningdavid. Was niet goed gisteren, maar hij is wel altijd dreigend en houdt constant 2/3 verdedigers bezig. Ik heb het gevoel dat hij gaat schitteren in de finale.
Ik vond hem ook zeer nuttig als balvast aanspeelpunt. Als hij de bal in de voeten kreeg wist je gewoon dat er iets mee gedaan werd en hij de bal niet zo makkelijk zou verliezen.
pi_50684674
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik vond hem ook zeer nuttig als balvast aanspeelpunt. Als hij de bal in de voeten kreeg wist je gewoon dat er iets mee gedaan werd en hij de bal niet zo makkelijk zou verliezen.
Juist ja. Als hij hem in de voeten kreeg. 9 van de 10 ballen springen meteen van zijn voet af door zijn belabberde bal aanname.

No offence tegen Babel. Maar de vergelijking met Henry gaat echt niet op. Babel is gewoon geen killer. En ook niet zo'n hele goede voetballen. Techniek heeft hij, maar als je basis dingen zoals een bal aan nemen nog niet eens kunt...
pi_50684789
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:30 schreef koningdavid het volgende:
Was slecht vandaag. Herstelde zich wat in de tweede helft, maar in de eerste helft was het drama.

Toch zal ik hem nooit wisselen. Alleen al voor het feit dat er telkens 3 man om hem heen lopen.
Eensch
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_50684837
Hij houd idd 2/3 man bezig. Omdat hij zo gevaarlijk is. Maar na een actie doet hij er bijzonder weinig mee. Erg jammer.
pi_50688570
Ik snap soms geen kont van voetbal. Kijk ik op een engels (Arsenal) forum om te zien wat zij van de wedstrijd vonden, lees je dit soort dingen:
quote:
Watched the Holland England game, for me Babel stood out head and shoulders above the rest. His link up play was excellent, his first touch was superb and was physically strong. What set him apart for me, was that he had the ability to create that bit of space for himself any time he wanted. As i said in a previous post, he is a player that will explode onto the next level at some stage. Lets not forget he is only 20, so has time on his side. Would be a very good addition to the squad in my opinion.
quote:
Babel would offer us something different, or at least another option. He is very skillful, has a good touch, good link up play, is fast, strong, can finish, has great off the ball movement. Not to mention the potential he has to become a world class player. £6million for what he can give us is not too much to ask.
quote:
If Babel has another game in the finals like he did v. England, I think it'll all but wrap up a move to us.

This just seems soooo much like a Wenger signing from every angle.
quote:
As Longrufus said, Babel was outstanding last night.. He was a different class to everyone on the pitch (for both sides). I must admit I haven't seen much of bale, but based on last night he looked very very good..
Ik vond hem gisteren vrij matig, en zijn slechtste wedstrijd van het toernooi spelen.
pi_50688730
Misschien zijn wij te kritisch .
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:21:44 #100
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_50688970
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:30 schreef koningdavid het volgende:
Het mooie van Ryan is, is dat hij echt voor het voetbal leeft en alles eruit probeert te halen.

Dat is de grote reden waarom ik deze ruwe diamant wel de absolute top zie halen. Hij heeft er alles voor over...
Ik weet niet of hij de absolute top haalt, maar ik vind het idd heerlijk om te zien dat een speler zo zelfbewust is en bereid om te investeren in zichzelf
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')