Dank je wel... dat zal inderdaad veel schelen...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:50 schreef Brighteyes het volgende:
Jose, ik ga gewoon heel hard voor je duimen dat je zwanger bent tegen de tijd dat je tante wordt, dan is het vast een stuk makkelijker.![]()
NieTTus ik wil voorlopig geen volgende keer meer zien hoor. Zeker de komende ca. 9 maanden nietquote:Op maandag 9 april 2007 09:17 schreef NieTTus het volgende:
Volgende keer 1e pinksterdag??
Haha! Heilig verklaard! 't Is toch fijn om te weten dat we een heilige in ons midden hebbenquote:Op maandag 9 april 2007 09:17 schreef NieTTus het volgende:
Ik ben heilig verklaard (door manlief en mezelf)
In december was ik ook achterlijk te laat met ongesteld worden, en werd het (heel fijn op wintersport) 1e kerstdag in vol ornaad. Deze keer was ik 1e paasdag dus het zakkie. Maar enfin, ik ben het tenminste!
Volgende keer 1e pinksterdag?
Suzziee, wat is het toch onwijs klote voor je.quote:Op maandag 9 april 2007 11:41 schreef Suzziieee het volgende:
Iedereen dank je wel !!![]()
Voel me zwaar klote en merk aan mezelf dat ik er eigenlijk totaal niet mee om kan gaan.Maar dat komt wel..moet nog ff groeien...gelukkig mag ik alles op mijn eigen tempo doen van me lief...en staat er dus niet gelijk een te koop bord morgen in me tuin.
Het is gewoon verrekte moeilijk!Maar ja...het komt wel weer goed met Suusje.Maar opgeven doe ik het nog niet... ik merk gewoon nog dat ie nog veel van me houd en zolang ik dat nog voel..geef ik niet op.Misschien niet de slimste keuze..maar op dit moment voor mij wel de juiste..
De stap van het loslaten komt nog wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |