quote:
Op dinsdag 10 april 2007 09:41 schreef Ticootje het volgende:Wat ik wel supervervelend vind is dat ik nu dus al zolang bezig ben, maar dat je tijdens dat je bezig bent wel rekening moet houden met dat het raak kan zijn. Zo willen we met kerst heel graag weer naar Parijs, maar we kunnen dan bijvoorbeeld niet boeken. En dat geldt ongeveer voor alle vakanties. We hebben wel de wintersport al geboekt. Maar ook met eten, drinken en katten. We hebben 3 lieve poezebeesten, maar de kattebakken verschonen, dat mag ik al 2 jaar niet meer van mijn lief. Met drinken precies hetzelfde, drinken doe ik toch al erg weinig, maar een biertje vind ik toch wel erg lekker. En filet american ook..
Het is ook lastig om vakanties in te plannen. Aan de andere kant, als je het zo uitkiend dat je niet te ver weg boekt, zodat als je zwanger bent je toch kan/mag gaan, dan zou ik het niet laten hoor. In ons geval is het sowieso lastig alvast de vakantie te plannen. We zijn net op wintersport geweest, met deze vakantie wist ik dat het mogelijk zou zijn om maximaal 2 maanden zwanger te zijn. Maar de werkelijkheid is dus anders, hadden we niet geboekt omdat ik mogelijk zwanger zou kunnen zijn, hadden we ook niet leren skiën. De zomervakantie zal wel september worden, maar precies weten we nog niet omdat lief voor zichzelf begonnen is en nu aan een opdracht vast zit.
Drinken doe ik al sinds november niet meer, vanwege mijn medicijnen. Op de bijsluiter staat voorzichtig met alcohol omgaan. Maar ik weet dat deze combinatie met mijn vermoeidheid niet gaat werken. Al neem ik heel af en toe wel een slokje. De kattenbak doe ik nog wel. Overigens wilde de gyn-interniste nog niet prikken op toxoplasmose, had het wel gevraagd. En filet eet ik nog wel, maar meestal wel in de eerste 2 weken van de cyclus.
Tally, spannend ik hoop dat je niets blijft zien!
Ik ben gisteren weer bij de gyn-interniste geweest. Mijn bloeddruk was die ochtend al hoog en daar nog steeds.
onderdruk 95 Ze had alvast een receptje uitgeschreven voor een plaspil erbij. Wanneer mijn onderdruk boven de 90 blijft moet ik dat erbij gaan slikken, zodat het totaal aan pillen 6 wordt
Tja, ik had wel aangegeven dat het nu erg druk op mijn werk is, elk jaar is dat rond deze tijd zo, en dat ik de laatste dagen wel zout gegeten had. Dus dat het waarschijnlijk daar wel mee te maken heeft. Ik let er in ieder geval wel op, dat ik voldoende rust neem.
Toen ik gisteren thuis kwam had ik 140/100. En toen baalde ik flink. Kreeg ook een beetje last van mijn hoofd. Dus maar besloten direct naar bed te gaan. 5 uur later had ik weer een nette onderdruk van 85. Dus rust nemen helpt wel, maar ik baal ontzettend. Daarnaast ben ik ook ontzettend bang voor herhaling van vorig jaar koninginnedag, toen we acuut met onze poging moesten stoppen.
Gelukkig was het vanochtend wel weer goed.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij