Is ook maar 1 topic hier in Onzin echt nodig?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:30 schreef withxhonor het volgende:
hmm is dat echt nodig?
Ebbeh!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:32 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Is ook maar 1 topic hier in Onzin echt nodig?
Dit wordt een legendarisch topic 14.gifquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:38 schreef Viswijfje het volgende:
o dat was een beetje loze post sorrie.. ben een beetje aangeschoten en waande me ff op een chat
Je weet dat je er al eerder één gehad hebt he?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:39 schreef Viswijfje het volgende:
ik krijg gewoon een ode![]()
dank je mtijn.. maar uhm, ik heb jou toch nie eerder gezien of heb je n nieuw plaatje?
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
lamstraal op, je doet je naam wel eer naam, wat een stank zeg, en het is niet je deo
ooja jij bent ook liefquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:41 schreef Strychnine het volgende:
Ik wou net zeggen, de eerste ode kwam nog wel van mij
wat is 14gif eigenlijk.. lees ik vaker!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:40 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Dit wordt een legendarisch topic 14.gif
nee, maar ik kan nu al zien dat jij lelijk bentquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
je kunt me door je computer helemaal niet uriken!!!
![]()
een snelcode voor post tieten of ophoerenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:44 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat is 14gif eigenlijk.. lees ik vaker!
Ik ben er zo trots opquote:
echt?? kan ik daar dan ook niewe woorden aan toevoegen!?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:45 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik ben er zo trots op
*wijst naar onderschrift*
Oh yeah!
En kijk even in het FOK! woordenboek, daar staat uitleg van wat alle FOK! woorden betekenen.
Het Officiële Fok!woordenboekquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:47 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
echt?? kan ik daar dan ook niewe woorden aan toevoegen!?
waar vind ik dat boekjje dan ??![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
een snelcode voor post tieten of ophoeren
ja maar dat ben je ook! hoef je niet om te lachen !quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:47 schreef Strychnine het volgende:
* Strychnine gaat VW uiteraard verdedigen nu
Ze noemde me lief
kom maar op, dan schaaf ik die grafkop van je bij met een ouderwetse kaasraspquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:47 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
een tuf in je toetje ken je krijgen!
![]()
ja!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:47 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
een tuf in je toetje ken je krijgen!
![]()
quote:
jonge doe s een beetje relax joh.. wat zit je dwars ofzo.. je hoeft me toch niet tezien of hornee.!?#quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
kom maar op, dan schaaf ik die grafkop van je bij met een ouderwetse kaasrasp
doe eens relax?,ach rot toch op man(wijf), doe jij maar niet eens fokking arrogantquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jonge doe s een beetje relax joh.. wat zit je dwars ofzo.. je hoeft me toch niet tezien of hornee.!?#
Jij bent gewoon jaloers, jij wil ook een ode aan jou gewijdquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:52 schreef zquing het volgende:
waarom gaan we nogsteeds door over viswijfje?
dit is trouwens een verkapt-ik-geef-viswijf-een-ode-zodat-ze-mischien-dr-tieten-post topicquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:56 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers, jij wil ook een ode aan jou gewijd![]()
Kloptquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dit is trouwens een verkapt-ik-geef-viswijf-een-ode-zodat-ze-mischien-dr-tieten-post topic
ik zie het niet in mijn bericht staanquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:58 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Klopt
(wacht, noem je me zojuist een lesbienne?)
Ik ben erg sociaalquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik zie het niet in mijn bericht staan![]()
je doet het voor de mannen![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
doe eens relax?,ach rot toch op man(wijf), doe jij maar niet eens fokking arrogant
draag eerst maar eens wat bij aan ONZ of post tieten voor RESPCET Jeweetzm![]()
''quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:00 schreef Salsagrill het volgende:
[afbeelding]
Hier is viswijfje over 80 jaar!
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:00 schreef Salsagrill het volgende:
[afbeelding]
en blijf wegquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:00 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik draag harstikke bij: ik zit hier heeel veeel en dan is t mischien niet allemaal even zinnig maar t is ook ONzin
![]()
![]()
maar uhm ik ga even liggen geloo f ik tot laterzz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
maar wel zo lelijkquote:
wtf is datquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:00 schreef Salsagrill het volgende:
[afbeelding]
dat zei je inderdaad niet, je typte het en klikte op reagerenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:03 schreef Strychnine het volgende:
Wacht, nee, dat zei ik niet! Ik vind VW liefWant ze vind mij lief
Kutaccounts ook telkens -.-
viswijfje onver 80 jaar, je kan toch wel lezen?quote:
bierquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Tijd Voor Pils
jeeeee we hebben een band want ik vind bier ookquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
bier
en Oranje was weer drama zeg, opdoeken die handel, nederland kan veul beter zwemmen en schaatsen
![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:56 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers, jij wil ook een ode aan jou gewijd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ik ga eens kijken of mn PS2 nog doet waarvoor ik hem gekocht heb tot morgen trouwens het word zomertijd vergeet dat niet
maar wat is 't nuquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
viswijfje onver 80 jaar, je kan toch wel lezen?![]()
Marcoquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en Oranje was weer drama zeg, opdoeken die handel, nederland kan veul beter zwemmen en schaatsen
![]()
jij vindt het dubbel smerig, ik ranzigquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:06 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jeeeee we hebben een band want ik vind bier ook![]()
![]()
quote:
vergeet babel nietquote:
ik wil jou ook niet neuken hoor!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
jij vindt het dubbel smerig, ik ranzig![]()
en ik neuk geen breezers/irritante pisnichten,, alleen mooie meisjes![]()
ik ben geen kikkerquote:
mooi zo, ik wil geen inteelt-puur hybride rasquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:11 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik wil jou ook niet neuken hoor!!![]()
ja, ja en jaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:13 schreef Viswijfje het volgende:
word t echt zomertijd? vanacht? bah.. of gaat dat juist vooruit dan?
aaaah.. ik was even op me naam aan t googelen in fok en zie ineens allemaal gesloten topics over me.. nie heel fijn voor me eigewaarde eigenlijkquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:27 schreef Strychnine het volgende:
Er is al meer dan 10 minuten niet gepost
Ik begin me eenzaam te voelen hier.
hahahaha heb me ps2 maar uitgezet want lag na 8 rondjes al 31 sec voor met racen.....denk ga ff een breezer drinken met VW is ze wegquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:27 schreef Strychnine het volgende:
Er is al meer dan 10 minuten niet gepost
Ik begin me eenzaam te voelen hier.
ik ben niet weg joehoe!!! maar ik drink t komend e uur ook niet meer evenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hahahaha heb me ps2 maar uitgezet want lag na 8 rondjes al 31 sec voor met racen.....denk ga ff een breezer drinken met VW is ze weg![]()
breezerquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hahahaha heb me ps2 maar uitgezet want lag na 8 rondjes al 31 sec voor met racen.....denk ga ff een breezer drinken met VW is ze weg![]()
Ik zou google mailenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:29 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
aaaah.. ik was even op me naam aan t googelen in fok en zie ineens allemaal gesloten topics over me.. nie heel fijn voor me eigewaarde eigenlijk![]()
neee niet google! t zoeken van fok!quote:
waarom maak je dan reclame voor f*cking google?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:34 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
neee niet google! t zoeken van fok!
Ik snap de zin nietquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:34 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
neee niet google! t zoeken van fok!
Ja ik ben er nog steedsquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:38 schreef cerror het volgende:
Is die hoer d'r nog steeds?
Oh god er zijn er twee.quote:
welk woordenboek heb jij een ABB boek of een Woordenboek voor domme vrouwen of wat?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:36 schreef Viswijfje het volgende:
ja sorrie was n verspreking, ik ben ook niet op me scherptst nu oke/
Niet. Want de mods moeten genoeg quotes/topics verzamelen om eventueel een ban te overwegen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:42 schreef zquing het volgende:
wanner wordt murp/prum/vismens eens geband?
Mijn zustersquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nu zijn het er nog 2 maar er komen er nog 2500 heb ik gehoord![]()
Feyenoorders sowiesoquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ook de mijne want we zijn allemaal familie van elkaar hebben ze me vroegah geleerd
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
welk woordenboek heb jij een ABB boek of een Woordenboek voor domme vrouwen of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |