quote:
Enquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:50 schreef buzzer het volgende:
Guttegut, iedereen zo zijn best gedaan om het mipjoenste topic te openen
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:55 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
En jongens/meisjes wat doen jullie op een zaterdagavond hiero?
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:00 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ok ok mijn fout ik bedoelde... waarom zijn jullie op zo een mooie avond hierzo![]()
Bengeltjequote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:08 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Es.
je was ziek las ik
wel alles redelijk gegaan met de kids en manlief? Of heb je iedereen aangestoken?
Ik hoop het, sjiek in het pak maar met een rooie neus van het snuiten is denk ik niet zo fotogeniekquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:20 schreef Bengeltje het volgende:
klaar ja. Gisterenavond thuis gekomen en ja alles staat nog.
Dat hoor je toch vaker, ondanks prik toch de griep.
Niets aangestoken, laten het zo blijven.
15 april doet Kyran zijn communiequote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:29 schreef Bengeltje het volgende:
uhh ik mis iets geloof ik, gaat er iemand trouwen? communie tijd?
Klinkt sjiek.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:32 schreef es70 het volgende:
[..]
15 april doet Kyran zijn communie. En waar Storm absoluut géén pak wou (dan doe ik niet mee
), wilde Kyran absoluut een pak mét vlinderdas (nee, geen stropdas mam
).
Het schiet nu wel op jaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:32 schreef es70 het volgende:
[..]
15 april doet Kyran zijn communie. En waar Storm absoluut géén pak wou (dan doe ik niet mee
), wilde Kyran absoluut een pak mét vlinderdas (nee, geen stropdas mam
).
Grijs pak met een rooie bies in het conlbertje (en rood in het vlindertje). Vorige week gelukkig in 1 keer geslaagd ervoorquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klinkt sjiek.Dus hij heeft een pak aan met vlinderdas? Welke kleur heeft het pak?
Volgend jaar nummer laatst hierquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het schiet nu wel op ja
Mijn jongste gaat ook
en da's geen typ voor een jurkje
Hoeft toch ook nietquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het schiet nu wel op ja
Mijn jongste gaat ook
en da's geen typ voor een jurkje
Grijs met rood, klinkt goed.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Grijs pak met een rooie bies in het conlbertje (en rood in het vlindertje). Vorige week gelukkig in 1 keer geslaagd ervoor.
ik denk een leuk spijkerpakje (wel met rokje, dat dan weer welquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet
Wat gaat ze aandoen met haar communie?
Tuurlijk laat ik wel iets zien danquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Grijs met rood, klinkt goed.Ziet er vaak wel statig uit.
![]()
Ben benieuwd naar je foto's, tenminste je laat toch wel iets zien he.
Leukquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:43 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik denk een leuk spijkerpakje (wel met rokje, dat dan weer wel)
Spijker is toch wel weer stoer.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:43 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik denk een leuk spijkerpakje (wel met rokje, dat dan weer wel)
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuurlijk laat ik wel iets zien dan. Ik ben apetrots op die malle kinderen van me
.
mijn oudste was vorig jaar de enige die geen bruidjesjurk aanhad, en mijn neefje was de enige die niet in pak was, ze staken wel afquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Leuk. Ik vind dat eigenlijk ook leuker dan dat opgeklopte gedoe van hier hoor...
Het gekke is dat de jongetjes hier tegenwoordig in 'gewoon stoer en netjes' gaan, steekt ontzettend af bij de meisjesquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
mijn oudste was vorig jaar de enige die geen bruidjesjurk aanhad, en mijn neefje was de enige die niet in pak was, ze staken wel af
Ik zou daar niet zo mee zitten hoor Es, als hij dat zelf graag wil. Het is tenslotte zijn dagquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Het gekke is dat de jongetjes hier tegenwoordig in 'gewoon stoer en netjes' gaan, steekt ontzettend af bij de meisjes. Ik denk dat Kyran de enige in pak zal zijn....
Ik zit er ook niet mee, vind het wel pittigquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik zou daar niet zo mee zitten hoor Es, als hij dat zelf graag wil. Het is tenslotte zijn dag
Wat leukquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:15 schreef Bengeltje het volgende:
Wij krijgen over ongeveer 7 weken een kitten.
Ras, poezzie of katertjequote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:15 schreef Bengeltje het volgende:
Ikkuh Hebbuh!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:15 schreef Bengeltje het volgende:
3 maarquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:27 schreef Bengeltje het volgende:
Tis een mengelmoesje weer, poes van kennis kreeg kittens zijn afgelopen woensdag avond geboren.![]()
Zie twee van de drie.
[[url=http://xs113.xs.to/xs113/07126/kittenhoofdje.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url][[url=http://xs113.xs.to/xs113/07126/Rossa.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ja 3 maar.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:31 schreef es70 het volgende:
[..]
3 maar. Lekker klein nestje
. Rooie
.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:29 schreef Bengeltje het volgende:
Mama is donker.![]()
[[url=http://xs113.xs.to/xs113/07126/KIKI.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
awww moest dat nouquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:27 schreef Bengeltje het volgende:
Tis een mengelmoesje weer, poes van kennis kreeg kittens zijn afgelopen woensdag avond geboren.![]()
Zie twee van de drie.
[[url=http://xs113.xs.to/xs113/07126/kittenhoofdje.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url][[url=http://xs113.xs.to/xs113/07126/Rossa.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ze is ook nog echt heel lief.quote:
Ze zijn schattig he.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
awww moest dat nouik kan niet tegen dat soort foto;s
![]()
ja ze zijn echt schattigquote:
dat is ook een goeiequote:
ik ga opblijven denk ikquote:
Neequote:Op zondag 25 maart 2007 00:38 schreef buzzer het volgende:
Nog met het stoomtrammetje geweest ?
Grote meestal ook wel hoorquote:Op zondag 25 maart 2007 12:04 schreef leonieke het volgende:
Kleine katjes zijn lief...
doei buzzquote:Op zondag 25 maart 2007 11:55 schreef buzzer het volgende:
Ik ga er zo vandoor
(was een geintje hoor Indah)
wakker, maar ook brakker dusquote:
Ze zijn natuurlijk niet achterlijk.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:34 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, dat beest weet geloof ik dat ik de dader ben.. Moeders blijft op afstand nu in ieder geval. De kleine blijft blazen uithalen.
en terecht.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:34 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, dat beest weet geloof ik dat ik de dader ben.. Moeders blijft op afstand nu in ieder geval. De kleine blijft blazen uithalen.
Stay tuned! Wanneer komen we live in de uitzending?quote:Op zondag 25 maart 2007 12:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Eerst nog even de reclamequote:Op zondag 25 maart 2007 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stay tuned! Wanneer komen we live in de uitzending?
treinkaartjes naar een betere plek zijn daar ALTIJD te koop, gelukkigquote:
whehe...quote:Op zondag 25 maart 2007 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
treinkaartjes naar een betere plek zijn daar ALTIJD te koop, gelukkig
Nou nee, het was volkomen perfect ABNquote:Op zondag 25 maart 2007 15:05 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe.. wel leuk als iemand met een dialect/accent omroept.
Ga je weer naar Londen?quote:Op zondag 25 maart 2007 15:06 schreef es70 het volgende:
Morgen weer beter melden en meteen maar vrij vragen voor 31 augustus.
quote:
Nee, met het vliegtuig over de wolkenquote:
quote:
Ruim een half uur, valt dus wel meequote:
Kewlquote:
Ik ben vroegah een keer van Londen naar Penzance geweest met de treinquote:Op zondag 25 maart 2007 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kewl
Ik ben in Engeland nog nooit met de trein geweest
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
treinkaartjes naar een betere plek zijn daar ALTIJD te koop, gelukkig
ik heb hier een toshiba met zo'n knopjequote:Op zondag 25 maart 2007 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Qu, indah:
Mijn pa heeft behoefte aan een externe harddisk.
200 GB is genoeg, maar kleiner dan 320 kan je ze al niet meer krijgen zo te zienBoeit niet. Er moet een USB2.0 en het liefst ook een firewire aansluiting op zitten, en hij moet externe voeding hebben. Dat is allemaal niet zo gek moeilijk, maar wat heul fijn zou zijn: een single-button backup oplossing erbij. Nou staat me er iets van bij dat Maxtor ooit zoiets leverde. Is jullie daar iets meer van bekend? Of iemand anders misschien?
ik ook niet, alleen met de tube in Londen, hoewel die voor een groot deel boven de grond ligt in de buitenwijken natuurlijk.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kewl
Ik ben in Engeland nog nooit met de trein geweest
quote:Op zondag 25 maart 2007 15:30 schreef es70 het volgende:
London (Paddington) - Reading - Newbury - Pewsey - Westbury (Rail Station) - Castle Cary - Taunton (Rail Station) - Tiverton (Parkway Station) - Exeter - Totnes - Plymouth (Rail Station) - Liskeard - Bodmin (Parkway Station) - Par - St Austell - Truro - Redruth - Camborne - St Erth - Penzance
Service operator First Great Western, Swindon
Counties visited
Cornwall County
Devon County
Greater London
Plymouth City
Reading Borough
Somerset County
West Berkshire
Wiltshire County
Duration 5:36 (1 overstap) 5:05
http://www.4launch.nl/4launch.php?links=shop/shoplinks.php¢er=shop/producteninfo.php?productid=023405quote:Op zondag 25 maart 2007 15:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb hier een toshiba met zo'n knopje
Vetquote:Op zondag 25 maart 2007 15:53 schreef qu63 het volgende:
layoutvernaggelneukendelinkjes
ik heb zelf de 500GB versie, maar ik gebruik dat updateknopje nietquote:Op zondag 25 maart 2007 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet
Bevalt zoiets een beetje? Ooit problemen mee gehad?
Je treft het, het blijft nog tot 8 uur licht vandaagquote:
Ze zijn er allemaal erg blij mee zo te zienquote:Op zondag 25 maart 2007 18:03 schreef es70 het volgende:
Kwik, kwek en kwak geknipt en Nina met een vlechtje.
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 maart 2007 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zijn er allemaal erg blij mee zo te zien
Nou Qu, je bent helemaal omringd door vriendschap zie je welquote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ga zo maar eens slapen, dit schiet niet ECHT op
al bijna 10 uur hoorquote:
Ik lig vrijwel nooit voor 12 uur, voor mij is het dus nog redelijk vroegquote:Op zondag 25 maart 2007 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
al bijna 10 uur hooren morgen moet ik weer werken
ik lag er pas om half 6 vanochtend in, en ben nu totaal niet moequote:Op zondag 25 maart 2007 22:37 schreef buzzer het volgende:
Van mij mogen ze die zomertijd helemaal afschaffen
Mijn hele lichaam is van slag door dat pokke-uurtje
Het klinkt herel stom, maar het kost me meer dan een week om dat uur te overwinnen (en dat is als zo sinds de invoering in 1974)quote:Op zondag 25 maart 2007 22:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik lag er pas om half 6 vanochtend in, en ben nu totaal niet moe
ga zo toch maar mn bedje in
Wauw, jij hebt echt een moeilijk levenquote:Op zondag 25 maart 2007 23:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het klinkt herel stom, maar het kost me meer dan een week om dat uur te overwinnen (en dat is als zo sinds de invoering in 1974)
ook goedquote:Op zondag 25 maart 2007 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wauw, jij hebt echt een moeilijk leven
ze zijn er eigenlijk pas in 1977 opnieuw mee begonnen namelijk
ik ga kijken hoe lang me dat nu gaat kosten..quote:Op zondag 25 maart 2007 23:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het klinkt herel stom, maar het kost me meer dan een week om dat uur te overwinnen (en dat is als zo sinds de invoering in 1974)
quote:
WFzquote:
vandaag wel jaquote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:25 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, nog even de afwas doen voordat ik buiten de deur ga eten. die eerste 250 dagen moeten toch gevierd worden natuurlijk.
hebben ze een beetje normaal en drinkbaar bier daar ?quote:
Ik mis de tegenstelling in deze zinquote:Op maandag 26 maart 2007 13:45 schreef buzzer het volgende:
hebben ze een beetje normaal en drinkbaar bier daar ?
Of zit je gewoon aan de Heineken ?
Heineken is het enige andere drinkbare?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mis de tegenstelling in deze zin
Dat klinkt ook zo gek nog niet, jij hebt meer verstand van bier dan ik.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou eerder denken:
Okee, hij zit nu aan de Heieneken, MAAR hebben ze ook een beetje normaal en drinkbaar bier daar?
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou eerder denken:
Okee, hij zit nu aan de Heieneken, MAAR hebben ze ook een beetje normaal en drinkbaar bier daar?
Ja, en een andere graf schijt kut tiefes baan en stad. om te beginnen.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
Fles
Tijd voor een andere graf schijt kut tiefes supermarkt?
Uh nee, zie impawards staanquote:Op maandag 26 maart 2007 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gaat binnenkort nogeens helemaal mis met mij en mijn omgeving
Ken je deze?
[afbeelding]
Zo voel ik me ook ongeveer.
Dan mirror ik m wel weer evenquote:
Vrijdag 31 augustus, vliegen om 13:10 (aankomst 13:20).quote:
Da's na de zomervakantie hier en voordat het kermis is (weekend erna) en voor Nina's verjaardag (nog een weekend later).quote:Op maandag 26 maart 2007 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
da's laaaaatis het dan nog mooi weer ja?
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:55 schreef es70 het volgende:
de laatste jaren hebben we toch mooie 'na'zomers gehad.
Ik heb liever geen 30 graden, maar zonder jassen weer zou al super zijnquote:Op maandag 26 maart 2007 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ik had het half oktober nog heerlijk in zwitserland en zo
Maar in Engeland regent het toch gewoon ALTIJD?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb liever geen 30 graden, maar zonder jassen weer zou al super zijn.
quote:Op maandag 26 maart 2007 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar in Engeland regent het toch gewoon ALTIJD?
ja dat reuzenrad iedere keerquote:Op maandag 26 maart 2007 20:08 schreef es70 het volgende:
[..]Heb je niet goed naar mijn foto's gekeken
. Stralend blauwe luchten
.
Nietusquote:
Ik heb het net nog gechecked toevalligquote:
Nee, ik moet werkenquote:
Drugs are mmmkayquote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:23 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi
Waarom kan mijn lichaam niet eens normaal doen
Die werken al niet meerquote:
Hoiquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:14 schreef indahnesia.com het volgende:
goedemorgen
ben druk op weg met de minibus, geen idee waar ik precies zit, maar mijn internet werkt in ieder geval.
ooh, ik zt in Nganjuk, Madiun (Oost Java)
A tit a day, keeps the doctor awayquote:
naah dan had ik allang dood moeten zijnquote:
Dus er is nog hoopquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
naah dan had ik allang dood moeten zijn
quote:
ik dacht dat mannen alleen met treintjes speeldenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoewel wat tieten ook best leuk zouden zijn voor een keertje hoor
Nee hoor, ook met tieten, bij gelegenheidquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:37 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik dacht dat mannen alleen met treintjes speelden
met je eigen zeker.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, ook met tieten, bij gelegenheid
Neuh, die ken ik inmiddels welquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:01 schreef Memento-Mori het volgende:
met je eigen zeker.
Saidquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel hoor
*naar tieten van mori kijkt
Ja, ik doe raar de laatste dagenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:57 schreef buzzer het volgende:
Het is gewoonguizig weer, dan krijg je dat
Is dat een probleemquote:
Prima toch, hoef je ook niet in therapiequote:
Neequote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:39 schreef Diovarus het volgende:
vol?
zullen we hem vol maken?quote:
Nah, hier mag je geen schokkende TT's makenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:46 schreef Diovarus het volgende:
[..]
zullen we hem vol maken?
Mag jij nieuwe doen
wat erg...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, hier mag je geen schokkende TT's maken
Ja gezelligquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Prima toch, hoef je ook niet in therapie.
Best jammer, hadden we samen kunnen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |