abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 december 2001 @ 23:17:00 #1
15985 huiz
Man in Black
pi_2359786
Dit is het vervolg op Club Daniëlle, deel 5.
Nog even een samenvatting van het voorafgaande:
Situatie: Club Daniëlle is een fantasieversie van Big Brother 3 en BBtB3-fokkers door elkaar. Daniëlle is eigenaar van Club Daniëlle en zij moet sappelen voor het bestaan van deze club.

Laatste update:
Diverse fokkers hebben inmiddels een behoorlijke rol in het verhaal, BBking is de laatste aanwinst, hij is Pastoor in het kerkje van Brasschaat. Helaas staat hij op het punt dood te gaan, zeker weten we het nog niet. Coos is intussen een gruwelijke dood gestorven en ook Pascal is niet meer onder ons. Huiz heeft zijn cocaïneleveranties aan Scope overgedaan en Jappie is momenteel door Dr_Greene verbouwd tot CliniClown.

Verder worden af en toe de verhalen afgewisseld met screenshots.

Om het verhaal herkenbaar te houden, lopen in het topic "Club Danielle" fictie en werkelijkheid, toekomst en verleden door elkaar. Zo zullen exits, kantwissels, ruzies en andere gebeurtenissen een plaats krijgen in het verhaal. Zie de spelregels indien je plotseling de behoefte voelt om mee te schrijven.

Voor meer info check:
"Club Daniëlle", deel 5
"Club Daniëlle", deel 4
"Club Daniëlle", deel 3
"Club Daniëlle", deel 2
"Club Daniëlle", deel 1

Of, als je alles in één keer wilt zien, inclusief handige lijst van de cast:

Club Daniëlle website

Veel plezier!

[Dit bericht is gewijzigd door huiz op 02-12-2001 23:23]

Scope Pure Colombia BV
pi_2359869
Heel mooi, Huiz !!!
En vast!
pi_2359977
Enne, niet onbelangrijk...de laatste verhalen van deel 5 staan hier!!
En vast!
pi_2360087
Scope, geweldig weer!
Jappie als Cliniclown!!
Screw them.
We're going home.
pi_2360165
Beetje off-topic, maar voor de gein eens een kijkje achter de schermen bij het maken van de streamshots:

En vast!
pi_2360223
quote:
Op zondag 02 december 2001 23:53 schreef Scope het volgende:
Beetje off-topic, maar voor de gein eens een kijkje achter de schermen bij het maken van de streamshots:

[afbeelding]

Leuk zeg! Ik vind m echt steengoed!
maar dat had ik al gezegd
Screw them.
We're going home.
pi_2360371
FF ingekleurd voor deze gelegenheid, Jappie als CliniClown!

En vast!
  maandag 3 december 2001 @ 00:15:14 #8
15985 huiz
Man in Black
pi_2360384
Hahaha! Steengoed Scope! Schitterend!
Scope Pure Colombia BV
pi_2360391
*proest*
Screw them.
We're going home.
  maandag 3 december 2001 @ 07:03:32 #10
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2361491
quote:
Op maandag 03 december 2001 00:15 schreef huiz het volgende:
Hahaha! Steengoed Scope! Schitterend!
quote:
Op maandag 03 december 2001 schreef Caronline het volgende:

*Proest*

Dat samen met de screenshots en het (overigens geweldige ) verhaal van Scope maken het plaatje compleet!!!!!

Gelukkig zijn er nog beelschone beschaafde vrouwen zoals Femalehunter die van Jappie blijven houden.

Mooi, nu iedereen uiteindelijk zijn/haar masker van oneerlijkheid heeft afgelegd kunnen we weer gewoon op de oude barbaarse voet verder, u is allen gewaarschuwd!!!

pi_2361640
Dat betekend dat je hebt geclaimd Jappie?
Screw them.
We're going home.
  maandag 3 december 2001 @ 09:58:55 #12
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2361836
Door femalehunter - zondag 02 december 2001 23:17

--------------------------------------------------------------------------------

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 02 december 2001 23:15 schreef huiz het volgende:
Ik begrijp het al, ik zoek mijn toevlucht wel weer bij de gewillige dames

Sabine16 schijnt zeer gewillig te zijn.

NouNou!!

If you cant beat'em join them
  maandag 3 december 2001 @ 10:53:21 #13
15985 huiz
Man in Black
pi_2362083
Humhum, zullen wij dan maar met ons tweetjes naar de Caribbean gaan Sabine16?
Scope Pure Colombia BV
pi_2363028
Uhm...misschien maak ik een beetje misbruik van de situatie, maar ik wou naar aanleiding van een recent topic even een kleine stukje bijschrijven! Ik heb alleen Tante Bep nodig, en nog een geheim iemand...En doe ook maar ff Huiz, APK en Cynix erbij...
En vast!
pi_2363589
(standaard disclaimer)

In de boerderij zit Tante Bep gezellig met een glaasje Beerenburg bij te komen voor de open haard. Zeman is net de deur uit, op de weg terug naar zijn schip. Zo één keer in de vier maanden wipt hij eens langs bij Tante Bep, en dan komt hij even zijn frustraties uiten. Tante Bep droomt nog een beetje na. Dan gaat plotseling de telefoon, Tante Bep schrikt op, zou het Cynix zijn? "Hallo", zegt ze in de hoorn. "Tante Bep?", klinkt het aan de andere kant, "Tante Bep, it's me, ik ben het, Karn, how gaat het met you?" "Ha! Wat leuk, Karn, nichtje van me!", roept Tante Bep enthousiast, "hoe gaat het met je?" "Goed hoor!", antwoordt Karn, "maar I was van plan to come over naar jou! Morgen pak ik the airplane." "Wat enig!", zegt Tante Bep. "Tot morgen dan, Cynix komt je wel ophalen van het vliegveld!" En na de laatste begroetingen hangt Tante Bep met een grote glimlach de telefoon op! Wat verschrikkelijk leuk dat Karn even langskomt, CarOnline zal het ook leuk vinden haar stiefzusje weer eens te zien. Snel gaat Tante Bep naar de keuken om een taart te bakken voor morgen.

Huiz is intussen in Club Ibiza weer naar beneden gelopen, er waren genoeg mensen boven bij Sabine16. Hij pakt een biertje en gaat naast Cynix en APK op de bank zitten. Met zijn drieën kijken ze naar het programma "Het zwakste slot". Presentatrice Chazia vraagt welke taal het meest gesproken wordt op deze wereld. Dan legt ze uit dat iedereen nu kan bellen om één miljoen gulden én een optreden in de dagboekkamer te winnen. "Ah! Dat is snel!", roept Chazia, "we hebben een beller, zeg het maar Mr_Airwolf." De beller denkt dat Engels de wereldtaal is. Huiz schudt zijn hoofd, volgens hem is het Spaans. Chazia zegt ook dat Engels het foute antwoord is. Snel grijpt APK zijn telefoon, belt het nummer op het scherm tot zijn verbazing komt hij in de uitzending. "Zeg het maar, APK!", vraagt Chazia. "Het is Spaans", mompelt APK, een beetje nerveus nu hij live op de TV te horen is. "Sorry APK, het is fout", antwoordt Chazia, "jij bent het zwakste slot, je gaat naar huis met niets, tot ziens!" "Bitch", roept APK pissig, maar Chazia hoort het niet meer, ze heeft al een nieuwe beller. "Ik weet het", zegt Sooty op TV, "Het is namelijk Chinees!" APK springt op en roept woest in de telefoon: "Nee, Het is Spaaaa-haaaans!" "Zegguh APK", zegt Sooty, die hem gehoord heeft, "we gaan toch niet opnieuw ruzie maken???" Chazia gaat onverstoorbaar verder en roept dat Sooty 100% scoort omdat Chinees het goede antwoord was!

Woest draait APK zich om naar Huiz. "Het is fout!", sist hij. "Kan ik het helpen?", zegt Huiz onschuldig, terwijl hij een denkbeeldig vuiltje van zijn schouder afveegt, "Maakt mij ook niet uit. Ik spreek toch 7 talen vloeiend!" "Patser!", gromt APK en loopt dreigend op Huiz af. Voordat hij kan uithalen, heeft Cynix een slotje om hem heen geworpen. "Aaaaah!", roept hij, "Ik ga maar weer eens naar mijn Tante Beppie toe! Nog een fijne avond!" En snel verlaat Cynix de zaal, Huiz lachend en APK beteuterd achterlatend...

---
Dit was ff een klein intermezzo, maar ik ben wel benieuwd wat Karn voor rol gaat spelen in Club D!

[Dit bericht is gewijzigd door Scope op 03-12-2001 14:20]

En vast!
  maandag 3 december 2001 @ 14:15:47 #16
15985 huiz
Man in Black
pi_2363627
Prachtig Scope! Lekker actueel! En herkenbaar

Enne, wat Karn voor rol gaat spelen in Club D? Well, maybe she heeft zin in a slice of postzegelbrood

Scope Pure Colombia BV
pi_2363660
Leukleukleuk!
Dat is een leuke verrassing op mn ziekbed
dank je wel
Screw them.
We're going home.
pi_2363683
Graag gedaan, CarOnline, en natuurlijk van harte beterschap!
Misschien wil Jappie je wel even opvrolijken als CliniClown!!!
En vast!
pi_2363709
quote:
Op maandag 03 december 2001 14:15 schreef huiz het volgende:
Prachtig Scope! Lekker actueel! En herkenbaar

Enne, wat Karn voor rol gaat spelen in Club D? Well, maybe she heeft zin in a slice of postzegelbrood

Stampbread toch?
Screw them.
We're going home.
pi_2363730
quote:
Op maandag 03 december 2001 14:21 schreef Scope het volgende:
Graag gedaan, CarOnline, en natuurlijk van harte beterschap!
Misschien wil Jappie je wel even opvrolijken als CliniClown!!!
Dank je Scope, misschien wil Jappie dat wel. Ik ben echt toe aan een Cliniclown eigenlijk

Screw them.
We're going home.
pi_2363803
quote:
Op maandag 03 december 2001 14:15 schreef huiz het volgende:

Proef ik hier uit dat het Huiz blijkbaar niet uit maakt, welke vrouw hem wil, als het maar een vrouw is? (dat van een gat wilde ik niet zeggen).
pi_2363830
quote:
Op maandag 03 december 2001 14:35 schreef femalehunter het volgende:
Proef ik hier uit dat het Huiz blijkbaar niet uit maakt, welke vrouw hem wil, als het maar een vrouw is? (dat van een gat wilde ik niet zeggen).
Volgens mij zie jij Huiz zelf wel zitten, FemaleHunter!
En vast!
pi_2363876
quote:
Op maandag 03 december 2001 14:38 schreef Scope het volgende:

[..]

Volgens mij zie jij Huiz zelf wel zitten, FemaleHunter!

Think again. Ik heb hem weken geleden al gedumpt in de Club. No offence, ofcourse
  maandag 3 december 2001 @ 14:44:05 #24
15985 huiz
Man in Black
pi_2363879
quote:
Op maandag 03 december 2001 14:35 schreef femalehunter het volgende:

Proef ik hier uit dat het Huiz blijkbaar niet uit maakt, welke vrouw hem wil, als het maar een vrouw is?

Och, ik heb natuurlijk zo mijn voorkeuren, maar als tussendoorneukertje weekend date bedoel ik, ben ik errug gemakkelijk

...je weet toch ook wel dat Club D slechts bestaat uit fantasieën en wensen?

Scope Pure Colombia BV
  maandag 3 december 2001 @ 14:46:42 #25
15985 huiz
Man in Black
pi_2363900
quote:
Op maandag 03 december 2001 14:43 schreef femalehunter het volgende:

Think again. Ik heb hem weken geleden al gedumpt in de Club. No offence, ofcourse

Think again. Wie weet wordt je de volgende keer weer in een spannende erotische thrillerverhaal geschreven, samen met Huiz

We zullen zien... morgen weer een dag

Scope Pure Colombia BV
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')