Dezelfde situatie zou zijn dat elke ICT'er zou flippen bij het woord nerd of als niet sociaal werd gezien. ICT'ers zijn de moslims van de moderne samenleving. Ze worden in hoekjes gedrukt, gestigmatiseerd. Maar goed we klagen niet, we klagen niet. Dat zou moslims ook eens moeten doen.
quote:Kappe nou, weer een topic? Hou het ff;s centraal of zo, eikel.
Op dinsdag 10 februari 2004 20:25 schreef pberends het volgende:
Ik heb een goede vergelijking gevonden van de kleinzerigheid waar moslims mee kampen.Dezelfde situatie zou zijn dat elke ICT'er zou flippen bij het woord nerd of als niet sociaal werd gezien. ICT'ers zijn de moslims van de moderne samenleving. Ze worden in hoekjes gedrukt, gestigmatiseerd. Maar goed we klagen niet, we klagen niet. Dat zou moslims ook eens moeten doen.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 20:26 schreef kLowJow het volgende:
Nerd
Zorg je wel dat je je pillen op tijd neemt?
Ik ben weg!
quote:Gaat me om de kleinzerigheid waar moslims mee kampen, niet hun bijdrage aan de samenleving.
Op dinsdag 10 februari 2004 20:29 schreef Spetterrr het volgende:
En ICT-ers dragen wel bij aan de samenleving, zowel in belastinggeld als in hulp aan hun medemens!
quote:Moslim zijn geen keuze? Dat klopt ja.
Op dinsdag 10 februari 2004 20:28 schreef Speedski het volgende:
Hmn, volgens mij liggen die 2 "begrippen" behoorlijk wat uit elkaar. Een nerd zijn = een keuze. Moslim zijn = je geloof, je levenswijze.
quote:Jij komt zelf anders ook behoorlijk over als een kleinzerig mannetje wat alleen maar kan zeiken...
Op dinsdag 10 februari 2004 20:31 schreef pberends het volgende:[..]
Gaat me om de kleinzerigheid waar moslims mee kampen, niet hun bijdrage aan de samenleving.
quote:Vind je? Je mag mij noemen wat je wilt hoor
Op dinsdag 10 februari 2004 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Jij komt zelf anders ook behoorlijk over als een kleinzerig mannetje wat alleen maar kan zeiken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |