quote:Maak er een plaatje van.
Op vrijdag 6 februari 2004 21:58 schreef Mutant01 het volgende:[..]
Ah he bah, de arabische characters werken hier niet. Primitief forum zeg.
Oh wacht, kutmarokkaan
edit: Dit forum werkt niet mee. Ideetje voor een volgende update?
[Dit bericht is gewijzigd door sjun op 06-02-2004 22:06]
quote:pardon? vooruitstrevend en progressief bedoel je?
quote:* Pakt zijn vertaalboekje erbij
عقب الاعتداء الذي استهدف قطار الأنفاق بموسكو في ما يلي نصها:
"فخامة الرئيس وصديقي الكبير، لقد علمت ببالغ الأسى وعميق الأسف نبأ العمل الإرهابي الذي استهدف قطار الأنفاق بموسكو، مخلفا العديد من الضحايا والمصابين.
"Geachte mijnheer allochtoon,
Het behaagt ons u te mogen verwelkomen in ons snertland. Graag willen we er u er allereerst op attent maken dat er tegen inlevering van bijgevoegde coupon een gratis zak drop voor u klaarligt bij de plaatselijke drogist. In dit boekje vind u wetenswaardigheden over Nederland, en hoe u zich kunt weren tegen die verderfelijke spookfiguren die oorspronkelijke bewoners heten
Veel plezier!
Met veel multiculturele groeten,
De gehele PvdA fraktie.
Inleiding:
- Waar kan ik een uitkering krijgen ?
- Wat is racisme en wanneer mag ik het roepen ?
- Wie zijn wij ?
- Nederlanders, een wazig volk
- Huursubsidie
- Overige subsidies.
Colofon: Don't call us, we call you!
[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 06-02-2004 22:10]
quote:Waarom staat er niets over de slavenhandel om Nederlanders als fout te bestempelen?
Op vrijdag 6 februari 2004 22:08 schreef Goodluck het volgende:[..]
* Pakt zijn vertaalboekje erbij
Het behaagt ons u te mogen verwelkomen in ons snertland. Graag willen we er u er allereerst op attent maken dat er tegen inlevering van bijgevoegde coupon een gratis zak drop voor u klaarligt bij de plaatselijke drogist. In dit boekje vind u wetenswaardigheden over Nederland, en hoe u zich kunt weren tegen die verderfelijke spookfiguren die oorspronkelijke bewoners heten
Veel plezier!Met veel multiculturele groeten,
De gehele PvdA fraktie.Inleiding:
- Wie zijn wij ?
- Huursubsidie
- Overige subsidies.
Heeft iemand trouwens een vertaal-programma'tje?
Je kunt nu wel denken dat je zo lekker 'correct' sociaal bent, maar ik leg jullie graag uit hoe je 'wereldvreemde' denkbeeld is ontstaan.
SCH droomde van een mooie carriere, echter is daar niet in geslaagd. Anderen wisten op te klimmen in het bedrijf, zijn meer geld gaan verdienen dan hij en hadden op den duur een grotere auto voor de deur staan.
Natuurlijk is dat best frustrerend. SCH vond dat oneerlijk! Waarom zij wel en hij niet!? SCH vond een verklaring: de wereld is a-sociaal, mensen denken alleen maar aan zichzelf en iedereen heeft de pik op homo's waardoor hij minder kansen heeft op een goede toekomst.
Dan komt er een Jan Marijnissen die precies op die gevoelens weet in te spelen. SCH had dat denkbeeld al, linkse partijen zijn slechts de voeding; zij begrijpen mij tenminste. Je moet opkomen voor de zwakkeren moet SCH gedacht hebben.
(Tot slot: SCH heeft het grootste bezwaar wanneer een zielige vluchteling het land wordt uitgezet (HET onrecht!), maar als een commercieel bedrijf een goed scorend programma als Idols uit de grond stampt dan mag je rustig allerlei roddels de wereld in helpen, zonder goed geinformeerd te zijn, meedoen aan zwartmakerij is dan zeker geen belemmering. Ergo: Ben je kreupel, gehandicapt, allochtoon en/of crimineel dan zal je zeker bij SCH in de smaak vallen. Rijke, geslaagde mensen van Nederland: dek je maar!
[Dit bericht is gewijzigd door R_ON op 06-02-2004 22:37]
quote:Geschiedenis, alsmede kennis van de Nederlandse cultuur, zou maar integratie in de hand werken.
Op vrijdag 6 februari 2004 22:10 schreef Sidekick het volgende:[..]
Waarom staat er niets over de slavenhandel om Nederlanders als fout te bestempelen?
Iemand die misschien niet zo veel gaat verdienen is slecht. Het draait om geld. Zonder geld of een goede baan stel je niets voor. Dan ben je een untermensch.
Geld mensen, we hebben geld nodig!!! Nu!
Meer geld, want 1 keer op vakantie is voor stakkers.
quote:Ben je met je schaatsen op het friesse ijs gevallen ofzo
Op vrijdag 6 februari 2004 22:19 schreef Sidekick het volgende:
De aap komt uit de mouw.Iemand die misschien niet zo veel gaat verdienen is slecht. Het draait om geld. Zonder geld of een goede baan stel je niets voor. Dan ben je een untermensch.
Geld mensen, we hebben geld nodig!!! Nu!
quote:uberLOL
- Wie zijn wij ?
- Huursubsidie
- Overige subsidies.
quote:Het vriest niet. En weet je waardoor dat komt? Door het broeikaseffect wat de schuld van rechts is, uiteraard.
Op vrijdag 6 februari 2004 22:20 schreef Goodluck het volgende:[..]
Ben je met je schaatsen op het friesse ijs gevallen ofzo
quote:PvdA-welkomsgroet aan nieuwe Nederlanders
- Wie zijn wij ?
- Huursubsidie
- Overige subsidies.
quote:Meerdere keren naar het adelaarsnest in Beieren op vakantie kost nu eenmaal geld.
Op vrijdag 6 februari 2004 22:19 schreef Sidekick het volgende:
Geeft toch altijd wel een goed gevoel.
quote:Liever hadden we een stuk of 4x/jaar naar het witwasparadijs gegaan, maar ja als Duitsland er in zit door rechtse economische beperking, dan moet dat maar en proberen we er maar het beste van te maken
Op vrijdag 6 februari 2004 22:25 schreef DrWolffenstein het volgende:[..]
Meerdere keren naar het adelaarsnest in Beieren op vakantie kost nu eenmaal geld.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 22:25 schreef DrWolffenstein het volgende:[..]
Meerdere keren naar het adelaarsnest in Beieren op vakantie kost nu eenmaal geld.
quote:Ze hoeven er maar 1 keer te komen.
Op vrijdag 6 februari 2004 22:33 schreef Sidekick het volgende:
Voor mensen die maar 1 keer per jaar op vakantie kunnen gaan moet er subsidie komen om toch meerdere malen naar Mekka te kunnen gaan.
quote:Het gaat om de historische waarde van de locatie. Niet omdat ik ene oostenrijker vereer
Op vrijdag 6 februari 2004 22:29 schreef Goodluck het volgende:[..]
De gedachte alleen al ...
quote:Jurg Haider is toch al afgetreden als partijvoorzitter?
Op vrijdag 6 februari 2004 22:45 schreef DrWolffenstein het volgende:[..]
Het gaat om de historische waarde van de locatie. Niet omdat ik ene oostenrijker vereer
De gedachte alleen al ...
quote:Nee, zijn grote roerganger 60 jaar geleden.
Op vrijdag 6 februari 2004 22:47 schreef Harry_Sack het volgende:[..]
Jurg Haider is toch al afgetreden als partijvoorzitter?
quote:Waar maak je je dan druk om, het goede leven, bier en samengebonden arische tieten..
Op vrijdag 6 februari 2004 22:47 schreef DrWolffenstein het volgende:[..]
Nee, zijn grote roerganger 60 jaar geleden.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 22:51 schreef Harry_Sack het volgende:[..]
Waar maak je je dan druk om, het goede leven, bier en samengebonden arische tieten..
quote:Ja, hallo, ik wil gewoon zoveel mogelijk subsidies.
Op vrijdag 6 februari 2004 22:33 schreef DrWolffenstein het volgende:[..]
Ze hoeven er maar 1 keer te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |