Er staan ook veel mediaberichten en artikelen van die desbetreffende partij..
De partij probeert zelf zo goed mogelijk over te komen voor de nederlanders, maar in feite slaat het echt nergens op wat ze zeggen en welke acties zij voeren!!
Ik heb het dan over een aktie als zo hoe hun het noemen: MoskNee
Zie: programma
Er zijn ook echt standpunten van die partij waar je je twijfels bij trekt:
Nationale trots stimuleren, door o.a. het verplicht zingen van volkslied op scholen, herinvoering van de dagsluiting op televisie en radio en meer aandacht voor de vaderlandse geschiedenis op scholen.
Drugverslaafden afkicken onder narcose
Intrekking Nederlanderschap criminelen met meerdere nationaliteiten
De partij NieuwRechts werkt ook samen met de Nieuwe Nationale Partij en met het VlaamsBlok
Dit omdat ze samen één sterke vuist willen maken. Verschillende onderwerpen vinden beide partijen ook belangrijk, zoals: opkomen voor de kleine ondernemer, tegen de islamisering en voor recht op zelfverdediging. Nieuw Rechts ziet in het Vlaams Blok een sterke organisatie waar veel van te leren valt.
En wat denk je trouwens als je dit zietnieuwe nationale jongeren
Dit komt echt wel in de buurt van de partij die hitler voor de jeugd liet oprichten: de HitlerJugend
Zelf vindt ik dit allemaal echt te ver gaan en ik wist eigenlijk niet dat het zo erg was met bepaalde mensen!!
Ik ben beniewd naar jullie reacties.
[Dit bericht is gewijzigd door Tha_Ramsush op 02-12-2003 15:59]
quote:Hele goede zaak!!
Op dinsdag 2 december 2003 15:43 schreef Tha_Ramsush het volgende:Intrekking Nederlanderschap criminelen met meerdere nationaliteiten
quote:Ik vond het jammer dat mijn topic werd gesloten doordat ik in mijn opening niet voldoende informatie had gezet...
Op dinsdag 2 december 2003 15:44 schreef Herkauwer het volgende:
Gezien de hoeveelheid topics die jij opent over NieuwRechts zou ik bijna zeggen dat je probeert die partij te promoten.....
quote:Zeker Groen Links, SP of PvdA stemmer?
Op dinsdag 2 december 2003 15:47 schreef Tha_Ramsush het volgende:[..]
Ik vond het jammer dat mijn topic werd gesloten doordat ik in mijn opening niet voldoende informatie had gezet...
Ik hoop daarom dat dat hier wel het geval is!!!!
Ik ben het absoluut niet met partijen als vlaamsBlok, NieuwRechts, NNP en AEL eens...
quote:In de praktijk betekend dat dat die crimineel op straat komt te staan en illegaal wordt. Daarmee is het probleem natuurlijk niet opgelost.
Op dinsdag 2 december 2003 15:45 schreef ReSpawn het volgende:[..]
Hele goede zaak!!
quote:Precies en daarom moet een dergelijk idee verder uitgewerkt worden, maar het idee is al goed...
Op dinsdag 2 december 2003 15:50 schreef Elroyb het volgende:[..]
In de praktijk betekend dat dat die crimineel op straat komt te staan en illegaal wordt. Daarmee is het probleem natuurlijk niet opgelost.
quote:ik zie het negatieve in z'n betoog ook niet echt, onder het motto van 'kijk eens wat erg' iedereen atent maken op de site en de inhoud...
Op dinsdag 2 december 2003 15:44 schreef Herkauwer het volgende:
Gezien de hoeveelheid topics die jij opent over NieuwRechts zou ik bijna zeggen dat je probeert die partij te promoten.....
quote:Wat is er slecht aan om mensen die in Nederland wonen Nederlands te laten spreken?
Op dinsdag 2 december 2003 15:51 schreef Posdnous het volgende:
'spreek Nederlands' nieuw rechts'.
quote:Wie heeft het over verbieden?
Op dinsdag 2 december 2003 15:53 schreef NightH4wk het volgende:
De tering, wees dan wel consequent en verbied gelijk communistische partijen.
quote:Niks, maar om nou te denken dat zij de enigen zijn die dat willen...
Op dinsdag 2 december 2003 15:54 schreef ReSpawn het volgende:[..]
Wat is er slecht aan om mensen die in Nederland wonen Nederlands te laten spreken?
quote:Ik, maar dat gaat misschien nog een klein beetje te ver.
Op dinsdag 2 december 2003 15:54 schreef Elroyb het volgende:[..]
Wie heeft het over verbieden?
quote:Dat was de enige leus die nog niet gebruikt was...
Op dinsdag 2 december 2003 15:55 schreef Posdnous het volgende:[..]
Niks, maar om nou te denken dat zij de enigen zijn die dat willen...
Ik heb daarom de topictitel gewijzigd en verduidelijkt (was 'Hoe ver denkt iemand te kunnen gaan!!!!!!!')
Voor een algemene discussie over NR kun je eventueel hier verder: De Hond: 2 tot 6 zetels voor NieuwRechts
Dit topic begint een ordinaire discussie te worden tussen links en rechts, en verdient daarom een slotje.
quote:Geen "#4" erachter?
Op dinsdag 2 december 2003 16:00 schreef Kozzmic het volgende:
Topictitel ligt in de lijn van de volgende, inmiddels volle, topics:
Michiel Smit & NieuwRechts: extreem of niet? (#3)
Michiel Smit: extreem of niet? -deel 2-
Michiel Smit: extreem of niet?Ik heb daarom de topictitel gewijzigd en verduidelijkt (was 'Hoe ver denkt iemand te kunnen gaan!!!!!!!')
Ik heb geen zin om de hele discussie nog een keer te voeren, maar ik zie wel een hele foute beschuldiging in de OP. De NNJ als een tweede Hitlerjugend. Hoe dom kan je het bedenken zeg. Alle politieke partijen hebben een jongerenafdeling.
Voor de rest is NR extreem. En Smit is zelfs dom genoeg om het op te zoeken...
quote:Lekker stigmatiserend weer
Op dinsdag 2 december 2003 15:49 schreef Greyfox het volgende:[..]
Zeker Groen Links, SP of PvdA stemmer?
Dacht ik al, overal mee oneens maar geen alternatieven aandragen.......
Maar ff over nieuwrechts... door zulke uitspraken te doen zetten ze uiteindelijk zichzelf buiten spel. Lekker laten lullen zou ik zeggen....
quote:Het is min of meer ook mijn bedoeling om het negatieve van die natiolistische partijen onder de aandacht te brengen en dat is tot nu toe nog aardig gelukt...
Op dinsdag 2 december 2003 15:53 schreef extreme het volgende:
ik zie het negatieve in z'n betoog ook niet echt, onder het motto van 'kijk eens wat erg' iedereen atent maken op de site en de inhoud...
Nog bijvoorbeeld op de homepagina:
Moet er voor bepaalde groepen een electronische enkelband komen zodat ze eenvoudig opgespoord kunnen worden?
Ja, voor illegalen en alle asielzoekers
Ja, voor illegalen en uitgeproceerde asielzoekers
Ja, maar alleen voor illegalen
Nee, het is onmenselijk
Dit slaat toch helemaal nergens op!!!!
Het lijkt de tweede wereldoorlog wel waar allle joden die nog niet gelijk doorgestuurd werden naar de gaskamers, eerst nog nummer kregen ingebrand/geschroeid....
Protest
Hij heeft trouwens fijne kale vriendjes (zie URL site)
[Dit bericht is gewijzigd door RichardQuest op 02-12-2003 16:09]
quote:Een enkelband is iets anders dan een brandmerk. Ikzelf vind dat een hele menselijke (onuitvoerbare) manier van controle op de personen die het land uitmoeten. Op die manier kunnen ze gemakkelijk 'verwerkt' worden en snel het land uitgezet worden. Niks belachelijks aan in mijn ogen.
Op dinsdag 2 december 2003 16:08 schreef Tha_Ramsush het volgende:[..]
Het is min of meer ook mijn bedoeling om het negatieve van die natiolistische partijen onder de aandacht te brengen en dat is tot nu toe nog aardig gelukt...
Het kan wel zijn dat iemand ergens niet mee eens is (Michiel Smit) maar dan moeten ze dat op een menselijke manier laten zien...Nog bijvoorbeeld op de homepagina:
Moet er voor bepaalde groepen een electronische enkelband komen zodat ze eenvoudig opgespoord kunnen worden?
Ja, voor illegalen en alle asielzoekers
Ja, voor illegalen en uitgeproceerde asielzoekers
Ja, maar alleen voor illegalen
Nee, het is onmenselijk
Dit slaat toch helemaal nergens op!!!!
Het lijkt de tweede wereldoorlog wel waar allle joden die nog niet gelijk doorgestuurd werden naar de gaskamers, eerst nog nummer kregen ingebrand/geschroeid....
Is dat trouwens een poll op die pagina ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |