abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 december 2003 @ 13:54:29 #26
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_15087959
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:52 schreef Kaaltie het volgende:
Rechts kijkt naar hoeveel geld er vrij gemaakt kan worden en gaat vervolgens kijken hoe ze dat het beste kunnen verdelen...
Nee, rechts doet alsof ze niet genoeg geld kunnen vrijmaken, terwijl dat er wel is.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 2 december 2003 @ 13:54:59 #27
35834 Menyo
Ondertitel
pi_15087972
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:53 schreef Going_easy het volgende:
Omdat ze de A- vergeten zijn!!!
Kutgrap, maar ik lachte wel
  dinsdag 2 december 2003 @ 13:55:10 #28
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15087973
Dat vraag ik me ook af want als er met z'n allen wat bezuinigd moet worden om het land weer op de rit te krijgen hoor ik links het hardst schreeuwen op het Binnenhof en bleren dat ZIJ er 1% in koopkracht op achteruit gaan en daarna horen we de LINKSE vakbonden het hardst bleren dat het een schande is dat de burger 1% loonsverhoging in moet leveren om het land voor iedereen weer op de rit te krijgen.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  dinsdag 2 december 2003 @ 13:55:20 #29
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_15087978
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:50 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

kijk er zijn natuurlijk situaties dta je werkloos kunt raken, maar de zgn bewust werklozen e.d. bij hun mogen ze van mij het kraantje dichtdraaien

Dat bedoel ik !

De zogenaamde eeuwige werkeloze (die natuurlijk wel regelmatig bijklust)

"Censuur is de dood van de democratie"
  dinsdag 2 december 2003 @ 13:55:31 #30
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15087983
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:54 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nee, rechts doet alsof ze niet genoeg geld kunnen vrijmaken, terwijl dat er wel is.

Ja dat is waar we hebben een begrotingsoverschot!
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_15088031
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:48 schreef pberends het volgende:

[..]

ben niet links, rechts, conservatief of progressief, maar ik ben pragmatisch.

pragmatisme

Je loopt je lul achter na

Op pragmatisme kan je geen beleid baseren. Pragmatisme is voor mensen die niet weten wat ze willen. Pragmatisme wordt populisme. Pragmatisme is niet erg pragmatisch...!

Aldus.
  dinsdag 2 december 2003 @ 13:58:27 #32
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_15088079
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ja, en de mensen die om welke legitieme reden dan ook niet kunnen werken, die laten wel lekker creperen.

Nou dat ook weer niet maar het is gewoon zo dat er teveel mensen MISBRUIK maken van het uitkeringsstelsel.

En die mensen mogen van mij dus direct de "ik edit mezelf maar omdat ik andes een ban krijg" in.

"Censuur is de dood van de democratie"
pi_15088106
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:52 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

VVD = Liberaal

Die tijd is geweest
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  dinsdag 2 december 2003 @ 13:59:29 #34
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_15088123
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:55 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Ja dat is waar we hebben een begrotingsoverschot!

zei ik dat?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 2 december 2003 @ 13:59:36 #35
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_15088130
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:52 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

VVD = Liberaal

Volgens mijn Havo boek maatschappijleer stond dat gelijk aan conservatief
pi_15088149
links komt op voor de zwakkeren, dat mag natuurlijk, zolang het maar niet uit de hand loopt

gooo rechts

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_15088197
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:59 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Niet goed opgelet dan...
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_15088205
omdat ze mensen (te) veel gunnen/willen geven, te sociaal zijn ze...
Delivered without an information leaflet
  dinsdag 2 december 2003 @ 14:02:26 #39
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_15088217
wat staat hier allemaal voor crap...

links is niet voor het geven van geld aan mensen die bewust werkloos zijn, het is een bijverschijnsel van het feit dat vele anderen het wel verdienen. En daarnaast, als jij zo jaloers op dat geld van de werklozen bent, wordt je het toch lekker zelf joh.....alleen jammer dat je dan nog niet eens internet of mobiele telefoon kan betalen, iets wat jij je waarschijnlijk niet eens meer kan voorstellen.

conservatief is het omdat het de 'oude' ideen aanhangt. Het is vooruitstrevend om te denken vanuit de persoon, ipv vanuit het economische wetsprincipe. De wetten waren er eerder, en toen bleek dat ze niet werkte kwam de tweede opzetten. Nu blijkt al sedert 20 jaar dat alleen een combi werkt, en daarom is verschil tussen rechts en links zo klein....

maar echt, links wil echt niet je geld aan maloten geven, het is eerder de vraag of jij je wel enigzins intresseert in de samenleving? maakt het je een moer uit dat er mensen zijn die ziek zijn? of dat er mensen niet kunnen werken omdat ze nergens aangenomen worden omdat ze te weinig ervaring hebben? of omdat ze uit huis zijn gezet door hun ouders maar geen huur kunnen betalen? volgens mij niet namelijk.
moet je ook niet zeiken als niemand zich ook maar aan jou stoort als je ziek bent/hulp nodig hebt/eenzaam bent/of...werkloos raakt zonder eigen schuld...

dinsdag 2 december 2003 @ 14:02:28 #40
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_15088218
dubbelpost (sorry)

[Dit bericht is gewijzigd door Grumpey op 02-12-2003 14:03]

dinsdag 2 december 2003 @ 14:02:35 #41
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_15088221
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:58 schreef Flying_Vee het volgende:

[..]

Nou dat ook weer niet maar het is gewoon zo dat er teveel mensen MISBRUIK maken van het uitkeringsstelsel.

Dat neemt niet weg dat het sociale vangnet dat we hebben iets heel belangrijks is. Er moet alleen meer opgetreden worden tegen de mensen die er misbruik van maken. Maar dat heb ik de VVD ook niet zien doen in de 8 jaar dat ze deel uitmaakten van de 2 paarse kabinetten. Dus om dat nou alleen de 'linkse' partijen kwalijk te nemen, nee.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_15088271
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Dat neemt niet weg dat het sociale vangnet dat we hebben iets heel belangrijks is. Er moet alleen meer opgetreden worden tegen de mensen die er misbruik van maken. Maar dat heb ik de VVD ook niet zien doen in de 8 jaar dat ze deel uitmaakten van de 2 paarse kabinetten. Dus om dat nou alleen de 'linkse' partijen kwalijk te nemen, nee.

hartstikke leuk, maar de linkse partijen die de uitkeringen willen verhogen maken het probleem alleen maar groter
pi_15088290
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:50 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Als je zo pragmatisch zou zijn (dus in de praktijk eigenlijk wars van ideologie) zou je in bepaalde omstandigheden ook achter PVDA-standpunten kunnen staan.

Tuurlijk, ik ben bijvoorbeeld echt niet voor een VS-ministelsel, en ben bijvoorbeeld voor goedkoper en beter onderwijs.
  dinsdag 2 december 2003 @ 14:04:51 #44
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15088292
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Oh kom op we hebben zelfs pas geleden nog kunnen zien hoe 'links' reageert op plannen om de fraude in de WAO aan te pakken. Men weet niet HOE snel ze beledigd moeten zijn en met teksten als 'dus u insinueert dat er veel mensen bedriegers zijn? Hoe weet u dat schande bla bla' en als er dan plannen komen om de risicogroepen extra te laten keuren valt ook heeeeel snel het discriminatiewoordje weer.
  dinsdag 2 december 2003 @ 14:05:30 #45
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_15088315
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:59 schreef Goodluck het volgende:

[..]

schoolboeken hebben het ook wel eens fout.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_15088321
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:51 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Ik heb er nog een!

Waarom word links per definitie "vooruitstrevend" genoemd en een partij als de VVD per definitie "conservatief"

Snap ik ook niet, de PvdA is volgens mij conservatiever, ze willen namelijk het huidige financieel onhaalbare beleid voortzetten. Dus geen verandering = conservatief.
pi_15088333
Door je openingspost ben ik zeer geneigd jou niet serieus te nemen en deze topic dus als BS af te stempelen.

Botje?

[Dit bericht is gewijzigd door KirmiziBeyaz op 02-12-2003 14:13]

pi_15088380
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:56 schreef Z het volgende:

[..]

Je loopt je lul achter na

Op pragmatisme kan je geen beleid baseren. Pragmatisme is voor mensen die niet weten wat ze willen. Pragmatisme wordt populisme. Pragmatisme is niet erg pragmatisch...!

Oke, pragmatisme bestaat niet, omdat het logisch is. Top dus
pi_15088402
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:05 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Door je openingspost ben ik zeer geneigd jou niet serieus te nemen en deze topic dus als BS af te stempelen.

Slotje?

Iz gut conjo.
pi_15088415
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:05 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

Slotje?

slotjes roepers worden verketterd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')