Het begint zo:
'From a phonebooth in Vegas Jesse called....'
Ook
'...Jesse take the picture...'
Het wordt minstens 2 keer per dag gedraaid op sky-radio
Alvast bedankt!
quote:Joshua Kadison - Jesse
Op woensdag 3 december 2003 19:40 schreef 0033 het volgende:
Ik zoek een nummer waar ik alleen een paar stukjes tekst van ken..Het begint zo:
'From a phonebooth in Vegas Jesse called....'
Ook
'...Jesse take the picture...'Het wordt minstens 2 keer per dag gedraaid op sky-radio
Alvast bedankt!
[Dit bericht is gewijzigd door D.Rose op 03-12-2003 19:43]
quote:Veldhuis & Kemper - Bijzonder
Op woensdag 3 december 2003 21:00 schreef kinky_queen het volgende:
hoe heet dat nr ook al weer wat begint met "als ik jou hoor zingen dan heb ik een mooie stem"?
Alvast heel erg bedankt..
quote:Madonna - Live to tell waarschijnlijk
Op woensdag 3 december 2003 21:37 schreef YvonnePonne het volgende:
Ik hoorde vanmiddag in een winkel een nummer waarin iets gezongen werd in de trant van dat een man 1000 leugens kan vertellen om je te laten denken dat hij van je houdt, maar dat dus eigenlijk niet doet. Beetje vaag, maar ja. Iemand?
A man can tell a thousand lies, I learned my lesson well, hope I live to tell etc.
quote:Ja, die zin was het!!!
Op woensdag 3 december 2003 21:59 schreef ranja het volgende:[..]
Madonna - Live to tell waarschijnlijk
A man can tell a thousand lies, I learned my lesson well, hope I live to tell etc.
is een zwijmellied wat gaat over een meisje dat verliefd is op een jongen, maar dat de jongen zegtr dat het gewone vriendschap is.
quote:Ik denk dat je Piano man van Billy Joel bedoelt
Op woensdag 3 december 2003 22:34 schreef Djeez het volgende:
Ik zoek een liedje dat vanmorgen op Radio 2 was. Was door een iemand in de Top 2000 erbij, met een motivatie die ze er ook bij vertelden. Was tijdens de gouden uren. Was een heel mooi nummer, dat ik al een tijdje zoek. Wordt gezongen met een heel vet Engels of Schots accent, en gaat over een piano. Het nummer wordt een paar keer heel erg druk, en dan gaat het heel langzaam "And the piano plays blablabla.." En dan hoor je een mooi stukje solo op de piano. Volgens mij komt het uit begin jaren '70. Wie weet welk nummer ik bedoel ? Dan kan ik het namelijk downloaden kopen in de winkel...
quote:Nee, die was het helaas niet.
Op woensdag 3 december 2003 22:37 schreef Stokvis het volgende:[..]
Ik denk dat je Piano man van Billy Joel bedoelt
quote:Dat klopt, het was Worn down piano van de Mark & Clark Band.
Op woensdag 3 december 2003 22:37 schreef Djeez het volgende:
Nee, die was het helaas niet.
quote:niemand
Op woensdag 3 december 2003 22:11 schreef YebCar het volgende:
Hoe heet dat spaanse liedje wat de laatste tijd veel te horen is op MTV TMF?is een zwijmellied wat gaat over een meisje dat verliefd is op een jongen, maar dat de jongen zegtr dat het gewone vriendschap is.
quote:Worn down piano - Mark and Clark band
Op woensdag 3 december 2003 22:34 schreef Djeez het volgende:
Ik zoek een liedje dat vanmorgen op Radio 2 was. Was door een iemand in de Top 2000 erbij, met een motivatie die ze er ook bij vertelden. Was tijdens de gouden uren. Was een heel mooi nummer, dat ik al een tijdje zoek. Wordt gezongen met een heel vet Engels of Schots accent, en gaat over een piano. Het nummer wordt een paar keer heel erg druk, en dan gaat het heel langzaam "And the piano plays blablabla.." En dan hoor je een mooi stukje solo op de piano. Volgens mij komt het uit begin jaren '70. Wie weet welk nummer ik bedoel ? Dan kan ik het namelijk downloaden kopen in de winkel...
//edit: Ze waren me voor ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Sjaakman op 03-12-2003 22:47]
quote:Ja, het is hem! Dank je wel!
Op woensdag 3 december 2003 22:39 schreef dwerg het volgende:[..]
Dat klopt, het was Worn down piano van de Mark & Clark Band.
zoek dus een reclame, (snap dus niet waarom dat hier moet maar oke). Je weetw el die reclame van @home op de radio.
zoiets van:
hey sinjora van die hotellos. ofzo
bvd erik
quote:
Op woensdag 3 december 2003 12:55 schreef IwanOlsen het volgende:
Wie kan mij helpen aan de muziek die ze draaien, tijdens de laatste shots van de film Bone Collector.
Film was wel redelijk maar ik vond vooral dit laatste nummer erg mooi.
quote:Weet niemand hoe het nummer heet wat in deze reclame draait????
Op woensdag 3 december 2003 02:37 schreef Beetle het volgende:[..]
Got it!
[afbeelding]
Download de commercial(4,4 Mb.)Ik ken de muziek niet maar misschien heeft iemand anders nu een idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |