Of ben je dan weer verplicht iets in de extreem-rechtse hoek te zoeken?
En zijn er hier voorstanders van een dergelijke partij?
[Dit bericht is gewijzigd door Darth-Vader op 20-11-2003 15:04]
quote:En rapmuziek in het algemeen.
Op donderdag 20 november 2003 15:03 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Ik denk dat iedere politieke partij tegenstander is van haatzaaiende rapmuziek.
quote:de SGP
Op donderdag 20 november 2003 15:02 schreef Darth-Vader het volgende:
Is er op dit moment eigenlijk een politieke partij welke zich aktief/passief tegen haatzaaiende rapmuziek en rapmuziek in het algemeen (!) verzet?
Ik heb btw ook een enorme hekel aan "rapmuziek", maar iedereen moet doen/luisteren naar waar ie zin in heeft...
quote:idd en ga een lijstverbinding aan met Johan Vlemings aka de minister van Feest
Op donderdag 20 november 2003 15:06 schreef Tijn het volgende:
Richt 'em op, lijkt me hilarisch.
quote:Psies! Mental Theo staat ook al op die lijst, dus het begin is er
Op donderdag 20 november 2003 15:09 schreef lurf_doctor het volgende:[..]
idd en ga een lijstverbinding aan met Johan Vlemings aka de minister van Feest
En daarnaast ook alle andere muziek die over geweld en sex gaat.
En dan ook alle Tv-programma's en films.
Oh, dan houden we bijna geen muziek, Tv en film meer over
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:26 schreef Posdnous het volgende:
Ja, laten we rapmuziek verbieden.En daarnaast ook alle andere muziek die over geweld en sex gaat.
En dan ook alle Tv-programma's en films.Oh, dan houden we bijna geen muziek, Tv en film meer over
De basisvorming van tegenwoordig moet wel erg slecht zijn!
quote:Digitale muziek zonder tekst, maar ook klassieke muziek, filmmuziek, etc. etc.
Op donderdag 20 november 2003 15:26 schreef Posdnous het volgende:Oh, dan houden we bijna geen muziek, Tv en film meer over
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:35 schreef Herostratos het volgende:[..]
![]()
![]()
Hoezo bekrompen wereldvisie, zonder muziek over geweld en sex is er geen muziek meer!
De basisvorming van tegenwoordig moet wel erg slecht zijn!
Ik bedoelde dat je alles wel tot sex en geweld kunt herleiden. Wat net zo dom is als hip-hop daar van te beschuldigen.
Ik kan me best voorstellen dat je niet van rap houdt. Maar waarom wil je het verbieden? Denk je echt dat je de wereld een betere plek maakt door een muziekstroming te verbieden?!?
Luister je wel eens waar rap over gaat? Luister eens naar Nas bijvoorbeeld, die gast is politiek correcter dan de gemiddelde SP'er! Een gast als Eminem roept provocerende dingen, puur om bekrompen closed-minded mensen zoals jij op de kast te jagen
.
Rap is misschien wel de populairste muziek die er is op het moment, zeker in de USA. Ik moet zeggen dat het absoluut niet mijn favoriete genre is, maar toch ... Rap muziek vertegenwoordigt een gigantische groep mensen, en deze mensen KAN je niet verbieden zich te uiten. Niemand verplicht jou ernaar te luisteren.
quote:Sorry hoor maar er is een verschil tussen provoceren en verheerlijking van geweld. Neem nou dat platenlabel van Ja Rule enco dat heet Murder inc. en de bij aangesloten artiesten noemen ze murderers. Heb niks tegen rapmuziek en heb groot respect voor rappers als Nas en Black eyed peas, die willen laten zien dat het ook anders kan en je niet rondschietend door het leven hoeft.
Op donderdag 20 november 2003 15:38 schreef ianweeks het volgende:
Waarom is rap/hiphop muziek haatzaaiend? Je ziet een zwarte man die een andere levensstijl heeft als jij, en het is meteen haatzaaiend?? Ik ben muziekliefhebber in het algemeen, ik houd van rap maar ook van metal en jazz en triphop en meer.Ik kan me best voorstellen dat je niet van rap houdt. Maar waarom wil je het verbieden? Denk je echt dat je de wereld een betere plek maakt door een muziekstroming te verbieden?!?
Luister je wel eens waar rap over gaat? Luister eens naar Nas bijvoorbeeld, die gast is politiek correcter dan de gemiddelde SP'er! Een gast als Eminem roept provocerende dingen, puur om bekrompen closed-minded mensen zoals jij op de kast te jagen
![]()
.
Rap is misschien wel de populairste muziek die er is op het moment, zeker in de USA. Ik moet zeggen dat het absoluut niet mijn favoriete genre is, maar toch ... Rap muziek vertegenwoordigt een gigantische groep mensen, en deze mensen KAN je niet verbieden zich te uiten. Niemand verplicht jou ernaar te luisteren.
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:38 schreef ianweeks het volgende:
Waarom is rap/hiphop muziek haatzaaiend? Je ziet een zwarte man die een andere levensstijl heeft als jij, en het is meteen haatzaaiend?? Ik ben muziekliefhebber in het algemeen, ik houd van rap maar ook van metal en jazz en triphop en meer.Ik kan me best voorstellen dat je niet van rap houdt. Maar waarom wil je het verbieden? Denk je echt dat je de wereld een betere plek maakt door een muziekstroming te verbieden?!?
![]()
.
quote:noem es wat, schattebout
Op donderdag 20 november 2003 15:05 schreef BdR het volgende:
en haatzaaiende deathmetal dan?
Ik heb zelf een diepgegronde haat tegen house "muziek", maar daar ga ik toch ook geen politieke partij voor oprichten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |