abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14789755
Is er op dit moment eigenlijk een politieke partij welke zich aktief/passief tegen haatzaaiende rapmuziek en rapmuziek in het algemeen (!) verzet?

Of ben je dan weer verplicht iets in de extreem-rechtse hoek te zoeken?

En zijn er hier voorstanders van een dergelijke partij?

[Dit bericht is gewijzigd door Darth-Vader op 20-11-2003 15:04]

Realist met politiek incorrecte denkbeelden...
pi_14789799
Ik denk dat iedere politieke partij tegenstander is van haatzaaiende rapmuziek.
De man. Het kapsel. Het charisma. De stem. De brede borstkas. De swami. Eén brok liefde. Warm en puur. Heb mij lief.
Fotoboek.
pi_14789843
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:03 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Ik denk dat iedere politieke partij tegenstander is van haatzaaiende rapmuziek.
En rapmuziek in het algemeen.
  donderdag 20 november 2003 @ 15:05:29 #4
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_14789859
en haatzaaiende deathmetal dan?
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  donderdag 20 november 2003 @ 15:06:07 #6
66982 Herostratos
Aanbevolen door topfokkers
pi_14789877
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:02 schreef Darth-Vader het volgende:
Is er op dit moment eigenlijk een politieke partij welke zich aktief/passief tegen haatzaaiende rapmuziek en rapmuziek in het algemeen (!) verzet?
de SGP
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
POL-winnaar Wouter Bos-Trofee 2003
  donderdag 20 november 2003 @ 15:06:32 #7
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_14789890
Richt 'em op, lijkt me hilarisch.
  donderdag 20 november 2003 @ 15:06:56 #8
24109 EeErnIe
Heeft kennelijk iets gepost
pi_14789906
Partijen behoren zich niet met culturele uitingen bezig te houden, anders ben je extremistisch bezig.

Ik heb btw ook een enorme hekel aan "rapmuziek", maar iedereen moet doen/luisteren naar waar ie zin in heeft...

Veni, Vidi, Fugi. Het leven is net een theekopje... Je moet eruit halen wat er in zit.
  donderdag 20 november 2003 @ 15:08:31 #9
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_14789944
Was het destijds niet Ross Perrot die in de US de rapmuziek aan banden had willen leggen?
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_14789982
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:06 schreef Tijn het volgende:
Richt 'em op, lijkt me hilarisch.
idd en ga een lijstverbinding aan met Johan Vlemings aka de minister van Feest
Lurf is the message and the message is Lurf
  donderdag 20 november 2003 @ 15:12:28 #11
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_14790057
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:09 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

idd en ga een lijstverbinding aan met Johan Vlemings aka de minister van Feest

Psies! Mental Theo staat ook al op die lijst, dus het begin is er
  donderdag 20 november 2003 @ 15:26:02 #12
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_14790466
Ja, laten we rapmuziek verbieden.

En daarnaast ook alle andere muziek die over geweld en sex gaat.
En dan ook alle Tv-programma's en films.

Oh, dan houden we bijna geen muziek, Tv en film meer over

When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_14790515
Ik vind het wel stoer om tegen rap, R&B en trance te zijn
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 20 november 2003 @ 15:29:46 #14
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_14790571
Ik ben wel benieuwd naar de argumenten tegen rapmuziek (in het algemeen)
pi_14790630
Is er al een partij die tegen het Nederlandstalige levenslied is? Daar gruw ik nou weer van...
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  donderdag 20 november 2003 @ 15:35:32 #16
66982 Herostratos
Aanbevolen door topfokkers
pi_14790736
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:26 schreef Posdnous het volgende:
Ja, laten we rapmuziek verbieden.

En daarnaast ook alle andere muziek die over geweld en sex gaat.
En dan ook alle Tv-programma's en films.

Hoezo bekrompen wereldvisie, zonder muziek over geweld en sex is er geen muziek meer!

De basisvorming van tegenwoordig moet wel erg slecht zijn!

"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
POL-winnaar Wouter Bos-Trofee 2003
pi_14790801
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:26 schreef Posdnous het volgende:

Digitale muziek zonder tekst, maar ook klassieke muziek, filmmuziek, etc. etc.
  donderdag 20 november 2003 @ 15:37:52 #18
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_14790807
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:35 schreef Herostratos het volgende:

[..]

Hoezo bekrompen wereldvisie, zonder muziek over geweld en sex is er geen muziek meer!

De basisvorming van tegenwoordig moet wel erg slecht zijn!

Ik bedoelde dat je alles wel tot sex en geweld kunt herleiden. Wat net zo dom is als hip-hop daar van te beschuldigen.

pi_14790814
Waarom is rap/hiphop muziek haatzaaiend? Je ziet een zwarte man die een andere levensstijl heeft als jij, en het is meteen haatzaaiend?? Ik ben muziekliefhebber in het algemeen, ik houd van rap maar ook van metal en jazz en triphop en meer.

Ik kan me best voorstellen dat je niet van rap houdt. Maar waarom wil je het verbieden? Denk je echt dat je de wereld een betere plek maakt door een muziekstroming te verbieden?!?

Luister je wel eens waar rap over gaat? Luister eens naar Nas bijvoorbeeld, die gast is politiek correcter dan de gemiddelde SP'er! Een gast als Eminem roept provocerende dingen, puur om bekrompen closed-minded mensen zoals jij op de kast te jagen .

Rap is misschien wel de populairste muziek die er is op het moment, zeker in de USA. Ik moet zeggen dat het absoluut niet mijn favoriete genre is, maar toch ... Rap muziek vertegenwoordigt een gigantische groep mensen, en deze mensen KAN je niet verbieden zich te uiten. Niemand verplicht jou ernaar te luisteren.

Genoeg is genoeg, wat jullie allemaal bezighoudt is al droevig genoeg!
  donderdag 20 november 2003 @ 15:50:33 #20
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_14791133
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:38 schreef ianweeks het volgende:
Waarom is rap/hiphop muziek haatzaaiend? Je ziet een zwarte man die een andere levensstijl heeft als jij, en het is meteen haatzaaiend?? Ik ben muziekliefhebber in het algemeen, ik houd van rap maar ook van metal en jazz en triphop en meer.

Ik kan me best voorstellen dat je niet van rap houdt. Maar waarom wil je het verbieden? Denk je echt dat je de wereld een betere plek maakt door een muziekstroming te verbieden?!?

Luister je wel eens waar rap over gaat? Luister eens naar Nas bijvoorbeeld, die gast is politiek correcter dan de gemiddelde SP'er! Een gast als Eminem roept provocerende dingen, puur om bekrompen closed-minded mensen zoals jij op de kast te jagen .

Rap is misschien wel de populairste muziek die er is op het moment, zeker in de USA. Ik moet zeggen dat het absoluut niet mijn favoriete genre is, maar toch ... Rap muziek vertegenwoordigt een gigantische groep mensen, en deze mensen KAN je niet verbieden zich te uiten. Niemand verplicht jou ernaar te luisteren.

Sorry hoor maar er is een verschil tussen provoceren en verheerlijking van geweld. Neem nou dat platenlabel van Ja Rule enco dat heet Murder inc. en de bij aangesloten artiesten noemen ze murderers. Heb niks tegen rapmuziek en heb groot respect voor rappers als Nas en Black eyed peas, die willen laten zien dat het ook anders kan en je niet rondschietend door het leven hoeft.
  donderdag 20 november 2003 @ 15:53:58 #21
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_14791175
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:38 schreef ianweeks het volgende:

donderdag 20 november 2003 @ 16:03:50 #22
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_14791453
foutje.
  donderdag 20 november 2003 @ 16:18:13 #23
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_14791819
Wel grappig dat jullie uitgerekend Nas aka Nasty Nas aka Nas Escobar als voorbeeld geven hoe het wèl kan
  donderdag 20 november 2003 @ 16:36:14 #24
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_14792258
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:05 schreef BdR het volgende:
en haatzaaiende deathmetal dan?
noem es wat, schattebout
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_14792596
Al-Qaeda of de AEL misschien, die schijnen tegen vrijheid van meningsuiting te zijn?

Ik heb zelf een diepgegronde haat tegen house "muziek", maar daar ga ik toch ook geen politieke partij voor oprichten?

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')