quote:Bedankt voor je betoogje, al is het wat theoretisch, weet niet zo goed wat we er aan hebben
Op donderdag 9 oktober 2003 22:03 schreef sizzler het volgende:
Heb je er wel eens aan gedacht onder een andere username door te gaan?
Ik heb er inderdaad over nagedacht, sterker nog: ik heb er zelfs pogingen toe ondernomen. Maar omdat VBL mijn hometown op Fok is, waar ik het allermeest aan gehecht ben, wil ik mijn naam niet definitief veranderen. Users kennen mij daar onder die naam en ik heb daar nooit problemen. Ik heb SCH laten bannen uit OOG maar was niet handig genoeg om me de nieuwe naam geheel geheim te houden dus da's maar half gelukt
En welke naam ik ook voer, het blijven dezelfde hersentjes die de vingertjes op het toetsenbord sturen.
Baggerreacties verwijderen aub uit deze kwaliteittopic
quote:En de juiste benaming van de minister nog even toevoegen: ze is minister van Vreemdelingenzaken en Integratie.
Op vrijdag 10 oktober 2003 00:17 schreef pberends het volgende:
Verdonk (immi/integratie) nu al geslaagd minister?Baggerreacties verwijderen aub uit deze kwaliteittopic
quote:Weet ik, maar dat past niet in de topictitel
Op vrijdag 10 oktober 2003 00:18 schreef SCH het volgende:[..]
En de juiste benaming van de minister nog even toevoegen: ze is minister van Vreemdelingenzaken en Integratie.
quote:t' is ook een hele mond vol - maar ik doelde meer op de openingspost.
Op vrijdag 10 oktober 2003 00:20 schreef pberends het volgende:[..]
Weet ik, maar dat past niet in de topictitel
Jammer dat het zo verkloot wordt, het is een leuk topic. Ik vroeg me sowieso af welke ministers na een klein half jaar mee of tegenvallen.
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 00:26 schreef SCH het volgende:[..]
t' is ook een hele mond vol - maar ik doelde meer op de openingspost.
Jammer dat het zo verkloot wordt, het is een leuk topic. Ik vroeg me sowieso af welke ministers na een klein half jaar mee of tegenvallen.
Ik vond het ook een interessante discussie, maar goed op Fok gaat dat niet altijd
quote:Mopperbipsje, hij is alweer open hoor
Op vrijdag 10 oktober 2003 00:29 schreef pberends het volgende:[..]
slotje zonder kennisgeving.
Ik vond het ook een interessante discussie, maar goed op Fok gaat dat niet altijd
![]()
quote:Done. Met het verzoek of je zelf ook niet wil baggeren en aub ook niet op bagger reageren. Ok?
Op vrijdag 10 oktober 2003 00:17 schreef pberends het volgende:
Verdonk (immi/integratie) nu al geslaagd minister?Baggerreacties verwijderen aub uit deze kwaliteittopic
quote:Vind je dan dat ik ook niet op die flames in mijn richting moet reageren? Je antwoord is waarschijnlijk: ja, maar dat kost me erg veel moeite.
Op vrijdag 10 oktober 2003 00:31 schreef sizzler het volgende:[..]
Done. Met het verzoek of je zelf ook niet wil baggeren en aub ook niet op bagger reageren. Ok?
quote:Kan ik begrijpen, maar ik vraag het je toch.
Op vrijdag 10 oktober 2003 00:33 schreef SCH het volgende:[..]
Vind je dan dat ik ook niet op die flames in mijn richting moet reageren? Je antwoord is waarschijnlijk: ja, maar dat kost me erg veel moeite.
[Dit bericht is gewijzigd door sizzler op 10-10-2003 00:48]
quote:Notes? Heb ik die? Wat leuk
Op vrijdag 10 oktober 2003 00:39 schreef sizzler het volgende:[..]
Kan ik begrijpen, maar ik vraag het je toch.
Als het te bond wordt zet ik een note, ookal is het een reactie op een andere flame. [theoretisch]Als je niet reageert bespaart dat je dus notes terwijl de anderen ze wel krijgen. [/theoretisch] Plus dat flamen een zwakte is.
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 00:42 schreef SCH het volgende:[..]
Notes? Heb ik die? Wat leuk
Maar je hebt gelijk, i'll try!
quote:Dank je.
hey sizzler, ik vind je tot nu toe een uitstekende mod
quote:Ja, als ik het teruglees zie ik het meteen, maar als ik typ denk ik te weinig aan mijn spelling.
maar denk een beetje om je taalfouten: te bont etc., t staat zo lullig
quote:Het viel ook helemaal niet op
Op donderdag 9 oktober 2003 22:25 schreef SCH het volgende:Ik heb SCH laten bannen uit OOG maar was niet handig genoeg om me de nieuwe naam geheel geheim te houden dus da's maar half gelukt
quote:Daarom ga ik fijn alleen maar lezen bij Eerdmans, 1 ban is al weer genoeg...
Op vrijdag 10 oktober 2003 09:28 schreef Herostratos het volgende:
En nu maar hopen dat Eerdmans vandaag komt...[afbeelding]
quote:Ik kan niet tegen uitlokkingen
Op vrijdag 10 oktober 2003 00:31 schreef sizzler het volgende:[..]
Done. Met het verzoek of je zelf ook niet wil baggeren en aub ook niet op bagger reageren. Ok?
maar verder bedankt
quote:Maar het is soms wel oneerlijk
Op vrijdag 10 oktober 2003 00:39 schreef sizzler het volgende:[..]
Kan ik begrijpen, maar ik vraag het je toch.
Als het te bont wordt zet ik een note, ookal is het een reactie op een andere flame. [theoretisch]Als je niet reageert bespaart dat je dus notes terwijl de anderen ze wel krijgen. [/theoretisch] Plus dat flamen een zwakte is.
Modjes met humor zie je niet vaak tegenwoordig!
Kan iemand ff de baggerreacties uit dit topic verwijderen
quote:Ach, hij is al dicht.
Op zaterdag 11 oktober 2003 12:50 schreef pberends het volgende:
[POLslowchat] Leugens, leugens, allemaal... -63-Kan iemand ff de baggerreacties uit dit topic verwijderen
![]()
quote:LOL het was een grapje hoor, omdat 250 van de 255 baggerreacties zijn
Op zaterdag 11 oktober 2003 15:36 schreef sizzler het volgende:[..]
Ach, hij is al dicht.
quote:Hoeveel baggerreacties staan er nu al niet in dit topic van jou?
Op zaterdag 11 oktober 2003 16:26 schreef pberends het volgende:[..]
LOL het was een grapje hoor, omdat 250 van de 255 baggerreacties zijn
![]()
![]()
quote:Humor moet kunnen
Op zaterdag 11 oktober 2003 16:29 schreef Sidekick het volgende:[..]
Hoeveel baggerreacties staan er nu al niet in dit topic van jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |