abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 10:29:16 #101
52589 sjun
uit solidariteit
pi_13707930
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:14 schreef Kozzmic het volgende:
Overigens, sjun... Je hoeft niet in elke discussie continu je aversie tegen de SP, Marijnissen of Van Bommel te laten blijken.
Ik heb slechts een aversie tegen slagzinpolitiek, retorisch misbruik en cultivering van de slachtofferrol. Politici die het nodig vinden bovenstaande instrumenten in te zetten kunnen daarop wat belichting verwachten. Jij duidt hierboven enkele van deze politici tegen wie ik als persoon niets heb ondanks dat ik de door hen gebruikte 'methodiek' kritisch belicht.

Jammer dat sommige mensen mij hier een antipathie jegens personen toeschrijven.

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_13708541
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Jammer dat je je hakken in het zand zet om dat ik het ben en niet met inhoudelijke argumenten komt. Open dan een anti-SP topic, dat is prima, maar dit is een topic zonder relevante opening, waar je normaal ook tegen zou attaqueren Kozzmic.

Niet erg consequent - een topic links laten liggen vind ik zo'n domme suggestie; open maar van alles hier, als je het niks vindt, kom je er toch niet...goed idee eigenlijk, dan hebben we geen modjes meer nodig.

Maar je kunt er vergif op innemen dat ik een soortgelijk topicje ga openen vandaag.

Als je het niet eens bent met een stelling in een topic kan je die stelling proberen omver te werpen met argumenten. Als je vind dat dit topic onterecht open blijft omdat soortgelijke topics van jou dicht zijn gegooid kom dan met linken om je bewering te onderbouwen. Er zijn wel meer topics die negatief zijn voor bepaalde partijen. Over Zalm en de VVD bijvoorbeeld. Die blijven ook gewoon open.

Ik heb het topic doorgelezen en -ookal had de openingspost wellicht iets meer aanzet tot een discussie en iets minder negatief over Van Bommel had kunnen zijn- er is nog best wel sprake van een inhoudelijke discussie. Ik ben het dus met Kozzmic eens: wmb blijft hij open.

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_13708864
Ach ja, het is aan jullie welk niveau je wil. Lees de bijdragen van sjun, ze zijn gevoed door bashen en haat en ik vind het echt zeer triest dat jullie zo'n gefrustreerd baasje zijn gang laten gaan. Heeft niks met inhoud en argumenten te maken. Maar ja, de ene user is de andere niet he. Jammer
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 11:20:42 #104
52589 sjun
uit solidariteit
pi_13708992
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:12 schreef SCH het volgende:
Ach ja, het is aan jullie welk niveau je wil. Lees de bijdragen van sjun, ze zijn gevoed door bashen en haat en ik vind het echt zeer triest dat jullie zo'n gefrustreerd baasje zijn gang laten gaan. Heeft niks met inhoud en argumenten te maken. Maar ja, de ene user is de andere niet he. Jammer
SCH,
Die slachtofferrol heb je niet nodig. Toeschrijving van haat en frustratie ook al niet. Zet jezelf nu niet neer als een gefrustreerd kind dat zijn zin even niet krijgt.

Weer ff leuk meedoen nu en mijn SP-draadje gewoon links laten liggen als je er helemaal niet goed van wordt.

Het is maar van Sjun zou je kunnen gaan denken.

pi_13709008
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:29 schreef sjun het volgende:

[..]

Ik heb slechts een aversie tegen slagzinpolitiek, retorisch misbruik en cultivering van de slachtofferrol. Politici die het nodig vinden bovenstaande instrumenten in te zetten kunnen daarop wat belichting verwachten. Jij duidt hierboven enkele van deze politici tegen wie ik als persoon niets heb ondanks dat ik de door hen gebruikte 'methodiek' kritisch belicht.

Jammer dat sommige mensen mij hier een antipathie jegens personen toeschrijven.

Met een kritische belichting is niets mis, met een 'gezonde' aversie ook niet. Maar het komt soms erg geconstrueerd over als je in een willekeurig topic opeens een uitgebreide post aan de SP of Marijnissen gaat wijden omdat dat zijdelings met het onderwerp te maken heeft. Probeer het een beetje te beperken, het leidt meestal alleen maar af van de eigenlijke discussie.
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 11:24:28 #106
52589 sjun
uit solidariteit
pi_13709070
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:21 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Met een kritische belichting is niets mis, met een 'gezonde' aversie ook niet. Maar het komt soms erg geconstrueerd over als je in een willekeurig topic opeens een uitgebreide post aan de SP of Marijnissen gaat wijden omdat dat zijdelings met het onderwerp te maken heeft. Probeer het een beetje te beperken, het leidt meestal alleen maar af van de eigenlijke discussie.

Ik zal mijn best doen.
pi_13709077
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:20 schreef sjun het volgende:

[..]

SCH,
Die slachtofferrol heb je niet nodig. Toeschrijving van haat en frustratie ook al niet. Zet jezelf nu niet neer als een gefrustreerd kind dat zijn zin even niet krijgt.

Weer ff leuk meedoen nu en mijn SP-draadje gewoon links laten liggen als je er helemaal niet goed van wordt.

Het is maar van Sjun zou je kunnen gaan denken.

Okay.
pi_13724316
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:12 schreef SCH het volgende:
SCH, ik wijk zulke topics gewoon. Ik geef je het advies om dat ook gewoon te doen. Het is jammer dat dergelijke topics open blijven, want het voegt niets toe dan alleen maar bashfood.
pi_13736952
Vraagje aan Sizzler!

In dit topic vroeg je eerst of ik een soort eh... eigen stelling wilde geven. Okay, prima! Je had gelijk.

Vervolgens doe ik dat en komen er een stel leuke reacties! Fantastisch en ik ben blij dat er geen teksten verschijnen zoals 'jezus wat is die hoerentekst lang, wie heeft er een samenvatting?'.

Maar blijkbaar vind je het toch nog nodig om een samenvatting te geven. En niet eens een goede. Het is toch mijn topic? En er is toch geen gezeur over de lengte van het stuk? Mensen die alleen een (slechte) samenvatting lezen kunnen ook niet inhoudelijk reageren.

Ik zou je dus vriendelijk willen vragen dat uit te leggen of de samenvatting te prullebakkeren ( © 2e Kamerlid ).

pi_13737326
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 12:42 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Vraagje aan Sizzler!

In dit topic vroeg je eerst of ik een soort eh... eigen stelling wilde geven. Okay, prima! Je had gelijk.

Vervolgens doe ik dat en komen er een stel leuke reacties! Fantastisch en ik ben blij dat er geen teksten verschijnen zoals 'jezus wat is die hoerentekst lang, wie heeft er een samenvatting?'.

Maar blijkbaar vind je het toch nog nodig om een samenvatting te geven. En niet eens een goede. Het is toch mijn topic? En er is toch geen gezeur over de lengte van het stuk? Mensen die alleen een (slechte) samenvatting lezen kunnen ook niet inhoudelijk reageren.

Ik zou je dus vriendelijk willen vragen dat uit te leggen of de samenvatting te prullebakkeren ( © 2e Kamerlid ).

Wat is er mis met een samenvatting? Er staat voldoende in om inhoudelijk op te kunnen reageren. Bovendien is het niet jouw topic, alleen jouw stelling die je voorlegt aan andere users. En als een user (ja, moderators zijn ook users) denkt dat het aangeven van highlights relevant is of bevordelijk voor de discussie dan kan dat. Alleen offtopic geblaat en het flamen naar andere users wordt verwijdert. Highlights aangeven is geen van beide.
pi_13737467
Ah. Als jij het zegt zal het wel zo zijn....

Daag!

woensdag 8 oktober 2003 @ 13:44:50 #112
52589 sjun
uit solidariteit
pi_13738469
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 13:06 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Ah. Als jij het zegt zal het wel zo zijn....

Daag!

Iets vriendelijker naar iemand die de moeite neemt je van uitleg te voorzien mag ook wel...
  woensdag 8 oktober 2003 @ 22:49:25 #113
66982 Herostratos
Aanbevolen door topfokkers
pi_13753520
Een preventieve waarschuwing over deze user :

Catherine Keijl op stap met extreem-rechts

(Einsatzcommandos waren de smerigste nazi's en die naam neem je niet over bij wijze van geintje dan ben je echt ziek... )

"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
POL-winnaar Wouter Bos-Trofee 2003
pi_13753595
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 22:49 schreef Herostratos het volgende:

(Einsatzcommandos waren de smerigste nazi's en die naam neem je niet over bij wijze van geintje dan ben je echt ziek... )

Was me al opgevallen.
pi_13753597
quote:

Waarschijnlijk zal dit wel weer een NordCore kloon zijn. En ik vermoed dat ook deze user het niet lang volhoud.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 9 oktober 2003 @ 09:43:44 #116
52589 sjun
uit solidariteit
pi_13758168
quote:

Ter informatie:

EINSATZCOMMANDO
Subdivisies van de Einsatzgruppen die zorg droegen voor de mobilisatie en de moord op Joden tijdens de Duitse invasie in de Sovjet Unie.

EINSATZGRUPPEN
Op oorlogssterkte bewapende moordeenheden van de geheime politie en de SS die de Wehrmacht volgden bij binnendringen in de Sovjet Unie in juni 1941. Deze eenheden werden ondersteund door eenheden van de geuniformeerde Duitse Orde Politie en een mengelmoes aan vrijwilligers uit Estland, Letland, Litouwen en de Oekraïne. Hun slachtoffers, voornamelijk Joden, werden geëxecuteerd door schoten en werden in massagraven begraven waaruit ze later verdwenen om te worden verbrand. Minstens een miljoen Joden werden op deze manier vermoord. Er waren vier Einsatzgruppen (A,B,C,D) die waren verdeeld in bedrijfsmatige eenheden Einsatzkommandos.

pi_13758291
De user met de betreffende naam bleek inderdaad een kloon te zijn en is 'afgevoerd'.
  donderdag 9 oktober 2003 @ 10:54:16 #118
66982 Herostratos
pi_13759346
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 09:50 schreef Kozzmic het volgende:
De user met de betreffende naam bleek inderdaad een kloon te zijn en is 'afgevoerd'.
* Herostratos vind 'afgevoerd' een ongelukkige woordkeuze in dit verband... *
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_13763424
FNV terroristische organisatie?

Waarom blijft dit topic ook maar 1 seconde open? Ben benieuwd naar de motieven?

donderdag 9 oktober 2003 @ 14:44:59 #120
52589 sjun
uit solidariteit
pi_13764831
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 13:56 schreef SCH het volgende:
FNV terroristische organisatie?

Waarom blijft dit topic ook maar 1 seconde open? Ben benieuwd naar de motieven?

Waarom zou hij dichtmoeten? De TS wordt vanzelf gecorrigeerd.
pi_13764919
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 14:44 schreef sjun het volgende:

[..]

Waarom zou hij dichtmoeten? De TS wordt vanzelf gecorrigeerd.

Vanwege het niveau van FOK. Er is toch nog enige drempel voor het openen van topics.

Of gewoon maar openen in wat je opkomt:

- Is Mabel een prostituee?
- Lijdt JP Balkenende aan schizofrenie
- Is dit kabinet een criminele organisatie.

Ik zou bij alle drie de vragen een treffende en inhoudelijke openingspost kunnen schrijven.

donderdag 9 oktober 2003 @ 14:58:40 #122
52589 sjun
uit solidariteit
pi_13765283
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 14:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Vanwege het niveau van FOK. Er is toch nog enige drempel voor het openen van topics.

Ik zou bij alle drie de vragen een treffende en inhoudelijke openingspost kunnen schrijven.

Pas daarmee op, je zou hier nog fans krijgen.

Je hebt hier wel een punt. Ik kan me echter voorstellen dat modjes ookwel eens iets anders doen dan achter het scherm zitten.

† In Memoriam † donderdag 9 oktober 2003 @ 14:59:43 #123
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_13765312
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 14:48 schreef SCH het volgende:

[..]

De eerste 2 topics die je noemt hebben een legale basis, over de derde twijfel ik aangezien het hele volk dan crimineel zou zijn. Het kabinet is nl. uit een democratisch proces ontstaan.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_13765476
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 14:58 schreef sjun het volgende:

Je hebt hier wel een punt. Ik kan me echter voorstellen dat modjes ookwel eens iets anders doen dan achter het scherm zitten.

Oh ja, dat weet ik en het is ook geen klacht maar meer een vraag/opmerking. En ik dacht dat ik Kozzmic had zien posten in het topic dus leek het mij dat hij een afweging had gemaakt.
pi_13765498
Ik vind dat je vrij ver mag gaan met onderwerpen voor topics, zolang je in je openingspost maar een plausibele onderbouwing van je gedachtengang geeft. Domheid wil ik daarbij niet verbieden, het is ook aan mede-users om daar met argumenten gaten in de schieten.

BHFH opent soms ook topics met compleet idiote stellingen, die met regelmatig best aardig discussievoer opleveren. Ik kijk trouwens ook naar het verloop van een discussie, als een bepaald topic niet echt inhoudelijke reacties oplevert kan het alsnog dicht.

Ik heb trouwens wel getwijfeld om het topic te sluiten aangezien er al genoeg FNV-topics te vinden zijn, maar besloten om het toch maar een kans te geven.

donderdag 9 oktober 2003 @ 15:09:48 #126
66982 Herostratos
pi_13765592
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 15:06 schreef Kozzmic het volgende:
BHFH opent soms ook topics met compleet idiote stellingen, die met regelmatig best aardig discussievoer opleveren.
Noem er één!?!?
pi_13765700
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 15:09 schreef Herostratos het volgende:

[..]

Noem er één!?!?

2 ultieme voorbeelden:

- Nederland moet stiekem euro's bij drukken
- Stadswachten/politie uitrusten met machinegeweren

pi_13765788
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 15:14 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

2 ultieme voorbeelden:

Het heeft ook wel weer wat idd.
Bedankt voor je uitleg.

donderdag 9 oktober 2003 @ 15:19:33 #129
66982 Herostratos
pi_13765811
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 15:14 schreef Kozzmic het volgende:

2 ultieme voorbeelden:

Ok. Ik begrijp je punt, maar ik zie BHFH liever in ONZ...
  donderdag 9 oktober 2003 @ 15:53:24 #130
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_13766766
.

De verrechtsing van jongeren.

Links/Rechts-bashing:

quote:
Als men dan wat ouder wordt, en leert hoe de wereld echt in elkaar zit en bezittingen heeft en wat gefrustreerd is door het leven, dan wordt men rechts.
quote:
Je bedoelt dat mensen egocentrisch zijn geworden en bang om te verliezen wat ze hebben.
pi_13766952
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 15:53 schreef Lithion het volgende:
.

Links/Rechts-bashing:

Je bent onverbeterlijk.
Dat topic gaat daar juist over suffie. Geeft niet hoor.
pi_13767049
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 15:53 schreef Lithion het volgende:
.

Links/Rechts-bashing:
[..]

Het gaat idd over links/rechts, maar 'bashen' vind ik het niet. Er worden argumenten gebruikt en er wordt niet 'afgegeven' op links. Geen gevaar voor het topic dus.
  donderdag 9 oktober 2003 @ 16:04:46 #133
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_13767102
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:03 schreef sizzler het volgende:
Het gaat idd over links/rechts, maar 'bashen' vind ik het niet. Er worden argumenten gebruikt
Waar dan? In 90% van de posts daar worden alleen maar stellingen geponeerd, stereotypen gepost of one-liners neergekwakt.
pi_13767300
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:04 schreef Lithion het volgende:
Waar dan? In 90% van de posts daar worden alleen maar stellingen geponeerd, stereotypen gepost of one-liners neergekwakt.
Mag ik vragen waarom je dan 2 posts van mijn hand in het FB-topic plaats als voorbeeld?

Over bashing gesproken

donderdag 9 oktober 2003 @ 16:16:13 #135
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_13767405
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:11 schreef SCH het volgende:
Mag ik vragen waarom je dan 2 posts van mijn hand in het FB-topic plaats als voorbeeld?
Omdat dat goede voorbeelden waren.
pi_13767656
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:04 schreef Lithion het volgende:

[..]

Nou, in je voorbeeld geeft SCH aan dat als je ouder wordt je meer bezittingen hebt en je daarom rechtser wordt. Daar vind ik wel wat voor te zeggen. Maar ik zal het topic nog eens helemaal doorlezen en als de discussie ontspoort in louter gebash zal ik kijken wat er aan gedaan kan worden.
pi_13768687
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 16:16 schreef Lithion het volgende:

[..]

Omdat dat goede voorbeelden waren.

Imo niet, ze zijn niet bashend bedoeld. Juist om ze zo te typeren, vind ik nogal stereotiep en ontwijkend. Ik meen ieder woord van wat er staat en kan het uitgebreid motiveren.
pi_13773405
Geflame op verrechtsing van jongeren.
pi_13773712
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 20:15 schreef SCH het volgende:
Gezien.

En dichtgegooid. Zie topic voor onderbouwing.

pi_13773864
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 20:15 schreef SCH het volgende:
Door jou ja.
Jij krijgt het zelfs voor elkaar te ontkennen dat de DDR inwoners niet dolgraag naar de BRD wilden. . Vandaar de miljoenen DDR-vluchtelingen naar de BRD. Man man man... algemeen bekende zaken ontkennen, dat is pas flamen, trollen en discussieverzieken .
[b]Op vrijdag 7 november 2003 00:23 schreef gelly het volgende:[/b][br]Ik wil Fok! wel leuk houden.
pi_13773888
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 20:32 schreef Tedje_van_Es het volgende:

[..]

Door jou ja.
Jij krijgt het zelfs voor elkaar te ontkennen dat de DDR inwoners niet dolgraag naar de BRD wilden. . Vandaar de miljoenen DDR-vluchtelingen naar de BRD. Man man man... algemeen bekende zaken ontkennen, dat is pas flamen, trollen en discussieverzieken .

Verdraai mijn woorden maar weer, as usual
  donderdag 9 oktober 2003 @ 20:41:01 #142
52589 sjun
uit solidariteit
pi_13774116
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 20:27 schreef sizzler het volgende:

[..]

Gezien.

En dichtgegooid. Zie topic voor onderbouwing.

Jammer, misschien kan er toch en discussie over daadwerkelijke vrijheid worden voortgezet?
pi_13774155
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 20:41 schreef sjun het volgende:

[..]

Jammer, misschien kan er toch en discussie over daadwerkelijke vrijheid worden voortgezet?

Met meteen weer een flame er in Ik pleit ervoor die mensen wat harder aan te pakken.
  donderdag 9 oktober 2003 @ 20:49:04 #144
52589 sjun
uit solidariteit
pi_13774329
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 20:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Met meteen weer een flame er in Ik pleit ervoor die mensen wat harder aan te pakken.

Met het verkeerde been uit bed gestapt SCH?
Ik tracht een discussie te openen over maatschappelijke vrijheden in Nederland en nog voor deze op gang komt etiketteer jij deze tot flame.

Waar ben je bang voor?

pi_13774361
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 20:49 schreef sjun het volgende:

[..]

Met het verkeerde been uit bed gestapt SCH?
Ik tracht een discussie te openen over maatschappelijke vrijheden in Nederland en nog voor deze op gang komt etiketteer jij deze tot flame.

Waar ben je bang voor?

Ik had het niet over jou. Goed verhaal!

Ik heb het over de post van Herastratos, ik word echt moe van de mensen die steeds zo op mij reageren. Discussieer toch gewoon.

donderdag 9 oktober 2003 @ 20:59:47 #146
52589 sjun
uit solidariteit
pi_13774610
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 20:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb het over de post van Herastratos, ik word echt moe van de mensen die steeds zo op mij reageren. Discussieer toch gewoon.

Mijn excuses voor mijn wat te egocentrische uitleg van je bericht hier.
  donderdag 9 oktober 2003 @ 21:00:08 #147
66982 Herostratos
pi_13774621
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 20:50 schreef SCH het volgende:

Correct, die flame is geheel en al op mijn conto.
Ik ga nu even iets heel gewaagds voorstellen dus SCH al het je niet bevalt niet meteen gaan tieren, maar beschouw het als niet geschreven.

Waarom reageert iedereen zo op jou? Zijn wij allen domme mensen, wachtend op een (politieke) verlosser? Of zou het toch geen kwaad kunnen enige gematigdheid in je schrijven te plaatsen?
En probeer niet altijd het laatste woord te hebben, maak je punt en laat het rusten...

pi_13774712
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 21:00 schreef Herostratos het volgende:
Waarom reageert iedereen zo op jou? Zijn wij allen domme mensen, wachtend op een (politieke) verlosser? Of zou het toch geen kwaad kunnen enige gematigdheid in je schrijven te plaatsen?
En probeer niet altijd het laatste woord te hebben, maak je punt en laat het rusten...
Dat laatste zal ik ter harte nemen.

Over het eerste kan ik slechts speculeren. Het gaat niet om iedereen, met de meerderheid van de mensen met wie ik praat op Fok, is er geen probleem. Er zijn nogal wat mensen die elkaar napraten, die het wel leuk vinden om iemand tot zondebok of spil van een relletje nemen. Dat is een eigen leven gaan leiden, zonder nuance inmiddels. Ik wil wel gematigder zijn maar de overload aan racistische en tendentieuze en intolerante uitspraken op Fok nopen mij regelmatig tot andere schrijfsels (he brrrr wat een zin, ik ga nog op sjun lijken )

Jullie zijn niet allen dom, jij al helemaal niet. Maar ik vind zo'n reactie als zonet wel heel erg vervelend.

donderdag 9 oktober 2003 @ 21:07:06 #149
66982 Herostratos
pi_13774846
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 21:03 schreef SCH het volgende:

Dat laatste zal ik ter harte nemen.

Over het eerste kan ik slechts speculeren. Er zijn nogal wat mensen die elkaar napraten, die het wel leuk vinden om iemand tot zondebok of spil van een relletje nemen. Dat is een eigen leven gaan leiden, zonder nuance inmiddels.

Jullie zijn niet allen dom, jij al helemaal niet. Maar ik vind zo'n reactie als zonet wel heel erg vervelend.

Dan zal ik het hierbij laten rusten en het moet ook gezegd zijn dat jij altijd wel inbreng tot discussie hebt en respect hebt voor eenieders standpunten!
pi_13776398
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 21:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Even wat "feedback" terug:

In de marketing hebben ze daar wel een model voor; het imago van een bedrijf (persoon) werkt als een filter voor wat hij doet en hoe hij dat doet. (zie Gronroos) Als je een positief imago hebt en je doet iets negatiefs dan wordt dat minder negatief gezien dan wanneer je imago neutraal is. Bij jou is het denk ik ook het geval, maar dan omgekeerd: bepaalde personen hebben een beeld van jou (ongeacht of dat klopt of hoe dat is ontstaan) en wat je ook zegt, het gaat altijd via dat negatieve imago. Mensen die je nog niet kennen zullen niet snappen waarom andere users zo fel op je reageren terwijl anderen die dat beeld delen het zich juist goed kunnen voorstellen.

Heb je er wel eens aan gedacht onder een andere username door te gaan?

pi_13777153
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 22:03 schreef sizzler het volgende:
Heb je er wel eens aan gedacht onder een andere username door te gaan?
Bedankt voor je betoogje, al is het wat theoretisch, weet niet zo goed wat we er aan hebben

Ik heb er inderdaad over nagedacht, sterker nog: ik heb er zelfs pogingen toe ondernomen. Maar omdat VBL mijn hometown op Fok is, waar ik het allermeest aan gehecht ben, wil ik mijn naam niet definitief veranderen. Users kennen mij daar onder die naam en ik heb daar nooit problemen. Ik heb SCH laten bannen uit OOG maar was niet handig genoeg om me de nieuwe naam geheel geheim te houden dus da's maar half gelukt

En welke naam ik ook voer, het blijven dezelfde hersentjes die de vingertjes op het toetsenbord sturen.

pi_13780456
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 00:17 schreef pberends het volgende:
Verdonk (immi/integratie) nu al geslaagd minister?

Baggerreacties verwijderen aub uit deze kwaliteittopic

En de juiste benaming van de minister nog even toevoegen: ze is minister van Vreemdelingenzaken en Integratie.
pi_13780498
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 00:18 schreef SCH het volgende:

[..]

En de juiste benaming van de minister nog even toevoegen: ze is minister van Vreemdelingenzaken en Integratie.

Weet ik, maar dat past niet in de topictitel
pi_13780589
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 00:20 schreef pberends het volgende:

[..]

Weet ik, maar dat past niet in de topictitel

t' is ook een hele mond vol - maar ik doelde meer op de openingspost.

Jammer dat het zo verkloot wordt, het is een leuk topic. Ik vroeg me sowieso af welke ministers na een klein half jaar mee of tegenvallen.

pi_13780636
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 00:26 schreef SCH het volgende:

[..]

t' is ook een hele mond vol - maar ik doelde meer op de openingspost.

Jammer dat het zo verkloot wordt, het is een leuk topic. Ik vroeg me sowieso af welke ministers na een klein half jaar mee of tegenvallen.

slotje zonder kennisgeving.

Ik vond het ook een interessante discussie, maar goed op Fok gaat dat niet altijd

pi_13780653
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 00:29 schreef pberends het volgende:

[..]

slotje zonder kennisgeving.

Ik vond het ook een interessante discussie, maar goed op Fok gaat dat niet altijd

Mopperbipsje, hij is alweer open hoor
pi_13780663
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 00:17 schreef pberends het volgende:
Verdonk (immi/integratie) nu al geslaagd minister?

Baggerreacties verwijderen aub uit deze kwaliteittopic

Done. Met het verzoek of je zelf ook niet wil baggeren en aub ook niet op bagger reageren. Ok?
pi_13780693
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 00:31 schreef sizzler het volgende:

[..]

Done. Met het verzoek of je zelf ook niet wil baggeren en aub ook niet op bagger reageren. Ok?

Vind je dan dat ik ook niet op die flames in mijn richting moet reageren? Je antwoord is waarschijnlijk: ja, maar dat kost me erg veel moeite.
pi_13780769
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 00:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Vind je dan dat ik ook niet op die flames in mijn richting moet reageren? Je antwoord is waarschijnlijk: ja, maar dat kost me erg veel moeite.

Kan ik begrijpen, maar ik vraag het je toch. Als het te bont wordt zet ik een note, ookal is het een reactie op een andere flame. [theoretisch]Als je niet reageert bespaart dat je dus notes terwijl de anderen ze wel krijgen. [/theoretisch] Plus dat flamen een zwakte is.

[Dit bericht is gewijzigd door sizzler op 10-10-2003 00:48]

pi_13780804
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 00:39 schreef sizzler het volgende:

[..]

Kan ik begrijpen, maar ik vraag het je toch. Als het te bond wordt zet ik een note, ookal is het een reactie op een andere flame. [theoretisch]Als je niet reageert bespaart dat je dus notes terwijl de anderen ze wel krijgen. [/theoretisch] Plus dat flamen een zwakte is.

Notes? Heb ik die? Wat leuk Maar je hebt gelijk, i'll try!
hey sizzler, ik vind je tot nu toe een uitstekende mod maar denk een beetje om je taalfouten: te bont etc., t staat zo lullig
pi_13780927
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 00:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Notes? Heb ik die? Wat leuk Maar je hebt gelijk, i'll try!

quote:
hey sizzler, ik vind je tot nu toe een uitstekende mod
Dank je.
quote:
maar denk een beetje om je taalfouten: te bont etc., t staat zo lullig
Ja, als ik het teruglees zie ik het meteen, maar als ik typ denk ik te weinig aan mijn spelling.
pi_13782059
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 22:25 schreef SCH het volgende:

Ik heb SCH laten bannen uit OOG maar was niet handig genoeg om me de nieuwe naam geheel geheim te houden dus da's maar half gelukt

Het viel ook helemaal niet op

[b]Op vrijdag 7 november 2003 00:23 schreef gelly het volgende:[/b][br]Ik wil Fok! wel leuk houden.
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 09:28:15 #164
66982 Herostratos
pi_13783057
En nu maar hopen dat Eerdmans vandaag komt...
  † In Memoriam † vrijdag 10 oktober 2003 @ 12:47:36 #165
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_13786890
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 09:28 schreef Herostratos het volgende:
En nu maar hopen dat Eerdmans vandaag komt...[afbeelding]
Daarom ga ik fijn alleen maar lezen bij Eerdmans, 1 ban is al weer genoeg...
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_13787664
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 00:31 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik kan niet tegen uitlokkingen

maar verder bedankt

pi_13787685
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 00:39 schreef sizzler het volgende:

[..]

Kan ik begrijpen, maar ik vraag het je toch. Als het te bont wordt zet ik een note, ookal is het een reactie op een andere flame. [theoretisch]Als je niet reageert bespaart dat je dus notes terwijl de anderen ze wel krijgen. [/theoretisch] Plus dat flamen een zwakte is.

Maar het is soms wel oneerlijk Maar flamen is soms ook lekker
pi_13809618
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 12:50 schreef pberends het volgende:
[POLslowchat] Leugens, leugens, allemaal... -63-

Kan iemand ff de baggerreacties uit dit topic verwijderen

Ach, hij is al dicht.
pi_13810426
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 15:36 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ach, hij is al dicht.

LOL het was een grapje hoor, omdat 250 van de 255 baggerreacties zijn
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 16:29:35 #172
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13810512
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 16:26 schreef pberends het volgende:

[..]

LOL het was een grapje hoor, omdat 250 van de 255 baggerreacties zijn

Hoeveel baggerreacties staan er nu al niet in dit topic van jou?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_13810538
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 16:29 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Hoeveel baggerreacties staan er nu al niet in dit topic van jou?

Humor moet kunnen
  zondag 12 oktober 2003 @ 11:16:23 #174
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13823763
Kozzmic, komt er geen slotje op het oude krakers-topic?
pi_13823773
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 11:16 schreef Sidekick het volgende:
Kozzmic, komt er geen slotje op het oude krakers-topic?
Is het goed als ik je reactie weghaal waardoor het topic weer weggezakt is?
  zondag 12 oktober 2003 @ 11:22:31 #176
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13823831
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 11:17 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Is het goed als ik je reactie weghaal waardoor het topic weer weggezakt is?

Mij best, maar wat wil je ermee bereiken?
  zondag 12 oktober 2003 @ 12:52:48 #177
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13825030
Trouwens complimenten voor het goed lopende krakers-topic. Hoe doe je dat toch telkens...
pi_13829372
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 11:22 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Mij best, maar wat wil je ermee bereiken?

Ik was een beetje bang dat het teveel door elkaar zou lopen. Maar het valt mee.
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 12:52 schreef Sidekick het volgende:
Trouwens complimenten voor het goed lopende krakers-topic. Hoe doe je dat toch telkens...
  zondag 12 oktober 2003 @ 17:37:29 #179
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13829693
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 17:20 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ik was een beetje bang dat het teveel door elkaar zou lopen. Maar het valt mee.

Dan doe je er toch een slotje op?
  zondag 12 oktober 2003 @ 20:20:46 #180
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13833181
Is er een mod aanwezig voor het Joost Eerdmans topic? Ene pberends kon zich weer niet inhouden.

[Interview] Joost Eerdmans (LPF)

zondag 12 oktober 2003 @ 20:22:15 #181
16715 Mylene
*schatje*
pi_13833219
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 20:20 schreef Sidekick het volgende:
Is er een mod aanwezig voor het Joost Eerdmans topic? Ene pberends kon zich weer niet inhouden.

[Interview] Joost Eerdmans (LPF)

Jij bent ook een zeikerd hoor.
  zondag 12 oktober 2003 @ 20:25:11 #182
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13833298
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 20:22 schreef schatje het volgende:

[..]

Jij bent ook een zeikerd hoor.

Klopt.

Het was in eerste instantie om te wijzen dat Eerdmans er was. Ten tweede hoop ik dat onzin-reply's zoals die van pberends niet in dat topic voorkomen. Eentje is niet zo erg, totdat heel ONZ hier komt.

pi_13834261
Hoorde ik hier m'n naam vallen

Maar ik hou al op

En de meeste reacties waren wel serieus bedoeld

pi_13836472
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 20:56 schreef pberends het volgende:
Hoorde ik hier m'n naam vallen

Maar ik hou al op

En de meeste reacties waren wel serieus bedoeld

Ik vind dat je er kwalitatief op vooruit gaat hoor...

Die topics over Tegenlicht vanavond en NOVA gisteravond waren erg inhoudelijk geopend, normaal zou ik zeggen kondig een TV-programma maar in het slowchattopic aan, maar deze topics met uitgebreide info in openingspost maken meteen discussie los over de betreffende programma's.

pi_13837919
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 22:01 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Die topics over Tegenlicht vanavond en NOVA gisteravond waren erg inhoudelijk geopend, normaal zou ik zeggen kondig een TV-programma maar in het slowchattopic aan, maar deze topics met uitgebreide info in openingspost maken meteen discussie los over de betreffende programma's.

Hehe, ik hou eigenlijk alleen van grote-macro-lange-termijn onderwerpen en niet van die incidentjes waar jullie het vaak over hebben
pi_13839016
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 22:01 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Op deze manier kan een discussie op hoger niveau gediscussieerd worden, want enige feitenkennis dat het tv-programma geeft is natuurlijk noodzakelijk om een beetje discussie van niveau te voeren. Anders lult iedereen maar raak zonder feitenkennis, constatering of argumenten over de zaak.
pi_13859513
Over dat NOVA-topic gesproken: hoe lang mag pro_jeex daar nog blijven trollen?

Ik kan me nl niet voorstellen dat ie echt gelooft dat Noord-Korea het paradijs op aarde is. Puur provocatie dus en buitengewoon smakeloos als je gezien hebt hoe het echt in dat land is.

pi_13859827
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 20:51 schreef k_man het volgende:

Ik kan me nl niet voorstellen dat ie echt gelooft dat Noord-Korea het paradijs op aarde is. Puur provocatie dus en buitengewoon smakeloos als je gezien hebt hoe het echt in dat land is.

Tsja, hoe kun je met zekerheid bepalen of iemand wel of niet iets meent? Meningen die deze user eerder in andere topics heeft gepost zijn overigens wel een beetje in lijn met de mening die hij in het Korea-topic uit.
pi_13860490
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 21:02 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Tsja, hoe kun je met zekerheid bepalen of iemand wel of niet iets meent? Meningen die deze user eerder in andere topics heeft gepost zijn overigens wel een beetje in lijn met de mening die hij in het Korea-topic uit.

Maar maakt dat het oprecht?
pi_13862918
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 21:28 schreef k_man het volgende:

[..]

Maar maakt dat het oprecht?

Ik heb de reacties nagelezen, maar ik kan niet bepalen of het wel of niet oprecht is. Pro_jeex neemt een bepaalde positie in, doet dat over meerdere topics consequent, en ik zie geen reden om in te grijpen.
pi_13862964
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 20:51 schreef k_man het volgende:

Nee, hij meent het echt. Verheerlijkt het nationaal-socialisme ook om de haverklap.
pi_13863511
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 22:56 schreef gelly het volgende:
Nee, hij meent het echt. Verheerlijkt het nationaal-socialisme ook om de haverklap.
Ergens maakt dat het nog navranter.
pi_13863542
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 22:55 schreef Kozzmic het volgende:
Ik heb de reacties nagelezen, maar ik kan niet bepalen of het wel of niet oprecht is. Pro_jeex neemt een bepaalde positie in, doet dat over meerdere topics consequent, en ik zie geen reden om in te grijpen.
OK. Soit.
pi_13873594
Streng asielbeleid = sociaal

Kan iemand deze offtopic verwijderen

Het gaat mij erom of een streng asielbeleid socialer is dan een slap asielbeleid, niet hoe de situatie nu is of wat er onder asielbeleid valt.

dinsdag 14 oktober 2003 @ 14:04:47 #195
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_13874590
Franse hoofddoekjes-affaire escaleert

Weer eens zo'n standaard anti-moslimtopic over hoofddoekjes. Veel geflame, niks nieuws in vergelijking met andere topics over hetzelfde onderwerp. Nogal discutabel posticon naast de topictitel.

pi_13876816
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:29 schreef pberends het volgende:
Streng asielbeleid = sociaal

Kan iemand deze offtopic verwijderen [afbeelding]

Het gaat mij erom of een streng asielbeleid socialer is dan een slap asielbeleid, niet hoe de situatie nu is of wat er onder asielbeleid valt.

Je lult uit je nek...

pi_13879146
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:25 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Je lult uit je nek... [afbeelding]

Zeg, hou eens op met dat geflame! Een oude vete uitvechten doen jullie maar ergens anders.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 14:07:37 #198
44857 Rechtse_Mensen
zijn ook mensen
pi_13943863
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:53 schreef sizzler het volgende:

[..]

Zeg, hou eens op met dat geflame! Een oude vete uitvechten doen jullie maar ergens anders.

LOL
Wie ben jij om ons cultuurgoed te verdedigen tegen vreemde smetten als je niet eens weet hoe je een werkwoord vervoegd?
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 20:01:56 #199
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13952376
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:07 schreef Rechtse_Mensen het volgende:

[..]

LOL

Adrem antwoord.
pi_13957442
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:07 schreef Rechtse_Mensen het volgende:

[..]

LOL

Al dagen niet meer gereageerd in dit topic een record... sinds Wile weg is, zijn er vaak stiltes in dit topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')