abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13305870
Bedank hem hier, of deel hem iets anders mede enz. In plaats van advertenties (en tegen overlast in FB.)

Uit MED:
CynixHet zal velen al opgevallen zijn, Wile_E_Coyote is op non-actief gezet. Met name zijn manier van omgaan met users kunnen we niet langer accepteren. Ook vanuit crewzijde ontstonden er regelmatig verschillen van inzicht betreffende moderatieacties zijnerzijds. Uiteraard is dit meerdere malen met Wile besproken, maar we zagen geen significante verbeteringen in zijn houding naar users en medecrewleden.
De modereerrechten van Wile_E_Coyote, alsmede zijn blauwe kleur zijn hem tot nader order per direct ontnomen. Hij behoudt vooralsnog toegang tot de crewfora om een eventuele discussie mogelijk te maken.
Nadere mededelingen volgen.

laatst door yvonne (Forum Admin) op vrijdag 19 september 2003aas zien wij géén aanleiding de non-actiefstelling op te heffen. Sterker, er is w.m.b. te lang te veel misgegaan om een nieuwe kans op welke manier dan ook te verantwoorden.
Na onderling beraad komen we als FA's tot de slotsom dat we helaas niet met Wile verder willen gaan. Dit zijn vervelende dingen die echter altijd kunnen gebeuren en we gaan onze verantwoordelijkheid als FA's in dergelijke gevallen niet uit de weg.

We hopen dat jullie toch ook enig begrip voor onze beslissing hebben, wij hebben namelijk de verantwoordelijkheid het forum voor iedereen leuk te houden, voor crew én users en we zien nu geen andere optie dan het terugzetten van de rechten naar die van user. Dit zal vanavond nog plaatsvinden.

[Dit bericht is gewijzigd door SCH op 20-09-2003 01:45]

pi_13305891
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zaterdag 20 september 2003 @ 01:54:31 #3
52589 sjun
uit solidariteit
pi_13306185
Wile_E, bedankt voor al je moderatie-inspanningen gedurende de maanden dat je actief was. Jammer dat het zo gelopen is. Laat je er niet van weerhouden om hier gewoon te blijven meedoen.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_13306268
kan niet zeggen dat ik 't erg vindt, maar bedankt voor je inzet.
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_13306445
"1, 2, in de maat, anders word de leraar kwaad"

[Dit bericht is gewijzigd door kingmob op 20-09-2003 02:12]

Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_13306491
Het zal me worst zijn wie er Mod is, een klote job is het en respect voor degene die hun kop uitsteken.
  zaterdag 20 september 2003 @ 06:53:21 #7
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_13307691
Mooi hij is weg, Wile is een onbeschoft figuur en was totaal niet geschikt voor deze functie en het siert de andere mods dat ze de fout die ze met zijn aanstelling hebben gemaakt recht gezet hebben.
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_13307780
Het zal verdomme ook eens tijd worden.
Say your prayers
pi_13307785
Helemaal niks bedankt. Ben blij dat die hufter weg is.
[b]Op zondag 21 september 2003 00:58 schreef Ype het volgende:[/b][br]Wijn is voor Rechtse CorpsBallen.
  zaterdag 20 september 2003 @ 07:59:18 #10
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13307792
Jeukaanmenaat voor Mod!

daaaaaag Wile

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  Redactie Frontpage zaterdag 20 september 2003 @ 09:32:22 #11
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13308138
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 08:22 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Ik heb het laatste half jaar getracht een forum waar 60.000 users en meer elkaar proberen af te maken in de hand te houden.
Ben je wel goed bij je hoofd? Ten eerste zijn er helemaal geen zestig duizend users actief en ten tweede maken die elkaar helemaal niet af, het zijn er misschien een handje vol en blijkbaar was jij een van hen.

Aansteller.

Redactie Frontpage zaterdag 20 september 2003 @ 09:33:45 #12
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13308145
Oja, dit is de volledige afscheidsbrief:
quote:

[..]

En mijn laatste post op dit forum als mezelf (ik ga verder onder mijn kloon):

Ik heb geen behoefte aan een hypocriet bedankjes-topic. Fok! komt me op dit moment zwaar mijn neus uit. Ik heb het laatste half jaar getracht een forum waar 60.000 users en meer elkaar proberen af te maken in de hand te houden. Modereer-acties in andere fora heb ik beperkt tot duidelijke baggertopics en dan niet eens zozeer vanwege bemoeizucht, maar puur vanwege de o zo schijnheilig volgehouden 'we moeten het forum leesbaar houden' instelling die in de crew heerst.

Het feit, dat je op discussies achter de schermen geen ja en amen zegt en het feit dat je je eigen manier van werken erop na houdt (die bovendien nog moet uitkristalliseren) en het feit, dat ik niet op een forum ben om door andere users voor alles en nog wat uitgemaakt te worden als ik een opmerking maak terwijl ik een kleurtje heb, maakt je geen slechte mod. Dat de crew daar niet mee om kan gaan, tja, dat is het probleem van de crew.

Overigens is ook de manier waarop dit hele gedoe afgehandeld is een poppenkast van het zuiverste water. Je krijgt als mod een mogelijkheid te reageren in de crewfora. Ja. Nou, dat heeft net zoveel nut als proberen water de kraan in te laten stromen. Totaal niet, dus.

Ik heb het modden met plezier gedaan. De samenwerking met Kozzmic is, vanuit mijn oogpunt, altijd goed geweest. jammer dat de laatste dagen eigenlijk het plezier van het hele voorafgaande half jaar vergald hebben. Ik mag hopen, dat de nieuwe POL-mod een wat volgzamer typje is dan ik, anders hebben jullie over 3 maanden dit zelfde probleem.

Vaarwel allemaal

pi_13308155
Jammer! Wile, we waren het zelden met elkaar eens maar toch vond ik je (tegen alle verwachtingen in) een goede mod! Consequent en niet bang om mensen hard aan te pakken!

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_13308506
Bedankt voor je inzet .
pi_13308680
quote:
Ik heb het laatste half jaar getracht een forum waar 60.000 users en meer elkaar proberen af te maken in de hand te houden.
Het zijn er niet 60000 en ze willen elkaar ook niet afmaken. Maar ik weet wat je ermee bedoeld. Bedankt voor het modden!!! Je blijft wel rondhangen he?
pi_13308840
mooi, doei.
  zaterdag 20 september 2003 @ 10:50:31 #18
66982 Herostratos
Aanbevolen door topfokkers
pi_13309014
In het kade van Fok! is ver-SBS6'ed dit is weer een stap in de goede richting!
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
POL-winnaar Wouter Bos-Trofee 2003
pi_13309019
Een vertrekkende, nog niet eens zo slechte mod hier natrappen vind ik een beetje jammer. In mijn ogen was wile een best redelijke mod, in V&A vond ik hem wel beter op zijn plaats, maar dat terzijde.
pi_13309047
Nou, bedankt voor alles hoor
pi_13309073
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 10:50 schreef SlaadjeBla het volgende:
Een vertrekkende, nog niet eens zo slechte mod hier natrappen vind ik een beetje jammer. In mijn ogen was wile een best redelijke mod, in V&A vond ik hem wel beter op zijn plaats, maar dat terzijde.
Hij is nooit mod geweest van V&A (een weekje heeft hij opgepast toen Luigi weg ging)
  Moderator zaterdag 20 september 2003 @ 10:56:49 #22
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13309106
mjah die eeuwige kutopmerkingen kwamen mij ook de neus uit ... doe dat dan gewoon onder 'je kloon', kun je niet maken als mod

maar goed, de groeten

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_13309115
Goede beslissing...
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_13309132
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 10:54 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Hij is nooit mod geweest van V&A (een weekje heeft hij opgepast toen Luigi weg ging)

Misschien had hij daar beter kunnen blijven, was toch met Lortnoc? Ik vond hem daar een uitstekende invaller.
pi_13309195
Wile en kloon - toch wel een beetje teleurstellend dat je zo reageert. Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld wordt en dat het geen pretje is in het crew-hok gefusilleerd te worden door mensen die denken dat ze beter zijn dan anderen.

Maar het had je gesierd als je enige zelfkritiek had geuit, als je had laten doen doorschemeren dat je nogal eens over de schreef ging. Misschien met de beste bedoelingen maar dat je daarbij soms het belang van Fok in zijn algemeenheid uit het oog verloor.

Nu ga je de martelaar uithangen, en dat is wel erg veel van het goede.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')