quote:
Op zondag 14 september 2003 18:30 schreef Sidekick het volgende:[..]
Het begrotingstekort is toch tov de begroting?
Nooit geweest. Kijk maar naar de VS met hun begrotingstekort 4.5%. = 450 miljard van het BBP (10.000). Anders zou de VS een begrotingstekort hebben van 450 op 1.900 = 24%
edit:
quote:http://www.planet.nl/planet/show/id=67782/contentid=397735/sc=80de45
Duits begrotingstekort loopt verder op
Gepubliceerd op vrijdag 29 augustus 2003
[quote]BERLIJN (ANP) - De regering van Duitsland heeft haar raming van het begrotingstekort over 2003 verhoogd van 3,5 tot 3,8 procent van het bruto binnenlands product (bbp). Dat heeft het ministerie van Financiën vrijdag bekendgemaakt.
Als het van het begroting zou zijn, zou het echt peanuts zijn
quote:Niet dus.
Op zondag 14 september 2003 16:03 schreef JaWi het volgende:
kaal
quote:Zeker, hij heeft het imo wel goed gedaan door de meevallers voor het aflossen van de staatsschuld te gebruiken.
Op zondag 14 september 2003 16:13 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ook de periode van Paars, waar hij zelf heeft gezegd dat Paars 2 verkeerd was gegaan?
quote:Yep, maar Marijnissen en Rosenmuller hebben het vrijwillig gedaan, Zalm had bijna geen andere keus.
[..]De rest ook wel hoor. Vooral Jan Marijnissen en Paul Rosenmuller komen gelijk bij me opp als het gaat om zwaar arbeid.
quote:Idd, hij speelt het slim voor de VVD, omdat atm de VVD erg veel macht heeft in Balkenende-2, en hij zelf ook: hij is vice-premier en minister van financieen wat samen een hem heel machtig maakt. Hopenlijk word hij ooit nog president, maar ik denk jammergenoeg van niet.
[..]Oh? Waarom?
En hebben Jan en Paul het daarom ook gelijk goed voor met Nederland en arbeiders?Ik zelf vind Zalm nu een heel andere Zalm dan tijdens Paars, maar zijn plannen nu stellen de Paarse Zalm ook in een ander daglicht. Heel erg sluiperig wil hij een nachtwakerstaat creeeren, zonder het duidelijk aan de kiezer te vermelden. Maar hij heeft een goede kennis van zaken, alleen zijn zenuwachtige trekjes maken hem geen goed premier.
quote:Ok, ik geef toe dat ik verkeerd zat.
Op zondag 14 september 2003 18:34 schreef pberends het volgende:[..]
![]()
![]()
Nooit geweest. Kijk maar naar de VS met hun begrotingstekort 4.5%. = 450 miljard van het BBP (10.000). Anders zou de VS een begrotingstekort hebben van 450 op 1.900 = 24%
![]()
![]()
edit:
[..]http://www.planet.nl/planet/show/id=67782/contentid=397735/sc=80de45
Als het van het begroting zou zijn, zou het echt peanuts zijn
![]()
![]()
quote:Kun je dat verduidelijken?
Op zondag 14 september 2003 20:22 schreef Bridell het volgende:
Walgelijk mannetje die rare koppen trekt als hij praat. Haat zijn eigen afkomst.
quote:Aangezien we dan onze staatsvorm eerst zouden moeten veranderen, lijkt mij dat ook heel erg onwaarschijnlijk, ja.
Op zondag 14 september 2003 19:44 schreef Globalist het volgende:Hopenlijk word hij ooit nog president, maar ik denk jammergenoeg van niet.
quote:Premier dan.
Op zondag 14 september 2003 20:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:[..]
Aangezien we dan onze staatsvorm eerst zouden moeten veranderen, lijkt mij dat ook heel erg onwaarschijnlijk, ja.
quote:In dat geval kunnen we de laatste woorden van Willem van Oranje tot de wapenspreuk van Nederland maken :
Op zondag 14 september 2003 20:46 schreef Globalist het volgende:[..]
Premier dan.
Mon Dieu, Ayez pitie de ce pauvre peuple
Helemaal top vind ik z'n weblog (die ik dan ook wekelijks bekijk) waar hij een verslag van z'n werkzaamheden geeft.
.....maar wel de beste minister van financiën in het moderne politieke tijdperk.
quote:goedzo Melkert.
Op zondag 14 september 2003 20:19 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ok, ik geef toe dat ik verkeerd zat.
quote:Arabian Nights?
Op maandag 15 september 2003 18:39 schreef redted het volgende:
Zalm is een prima flipperaar
Zalm omarmt de multikul.
quote:Je maakt de SP ten schande...
Op maandag 15 september 2003 19:48 schreef Mardoek het volgende:
Zalm is een ondermaats pikzuigertje.
quote:Sodemieter op met dat referendum. Wat een geblaat. Wel jammer dat de Zweden niet instappen, dan had NL een sterkere partner gehad. Een referendum is volksverlakkerij, aangezien het gemiddelde IQ zeer laag is in NL. Van mij persoonlijk had NL overigens wel nog even mogen wachten met de euro.
Op dinsdag 16 september 2003 14:22 schreef T-o-m-a-a-t het volgende:
Ik vind het een dikke klootzak. Hup we voeren de euro ff in zonder referendum. Whhaa dat kan toch niet.
quote:je ziet toch wel ,dat het in onze samenleving dus wel kan
Ik vind het een dikke klootzak. Hup we voeren de euro ff in zonder referendum. Whhaa dat kan toch niet.
neem een voorbeeld aan sweden
[Dit bericht is gewijzigd door Coretje op 16-09-2003 14:31]
quote:Whhaa Zalm heeft dat niet in zijn eentje beslist.
quote:haha precies
Op dinsdag 16 september 2003 15:08 schreef Babbelzz het volgende:
ach gossssss
hijs opa geworden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |