abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12983344
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 16:56 schreef NewOrder het volgende:
In de documentaire "De Tweede Kamer" van René Roelofs (a.s. maandag deel 2) kun je wel zien hoeveel (lees: weinig) inhoud de LPF heeft.
Schat, en hoeveel inhoud de documentaire heeft. Want als je deel 1 hebt gezien dan zie je wel hoe overdreven het is met de selectie van de kamer. maargoed das een ander topic.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_12990557
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 12:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Er wordt de laatste tijd verstandig gepraat en goede plannen gelanceerd. Ik hoop dat dit zich vertaalt in een klinkende winst en dat we dan een regering krijgen met de LPF als spil!
NEE!
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_12990943
Iedereen die nu nog serieus voor de LPF kan zijn raad ik toch echt aan om maandagavond om 21.00 op Nederland 3 af te stemmen
You only live once
  zondag 7 september 2003 @ 23:06:33 #54
52589 sjun
uit solidariteit
pi_13012949
quote:
Er wordt de laatste tijd verstandig gepraat en goede plannen gelanceerd. Ik hoop dat dit zich vertaalt in een klinkende winst en dat we dan een regering krijgen met de LPF als spil!
Voordat dit gebeurt wordt de partij omgedoopt in Lijst Joost Eerdmans...
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_13015934
Na de dood van Pim heb ik mij van de LPF afgekeerd en daar ben ik maar wat blij om

Ze hebben de ervenis van Pim naar mijn mening volledig verkloot en onbruikbaar gemaakt .

Toen Pim weg was blefen er een paar rijke stinkers en machtswelustigen over en die hebben op de nationale tv gestreden om de macht van de LPF en die hebben verder niet meer gekeken naar de opdracht die Pim dacht te hebben dat is mijn mening .

Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_13031108
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 22:58 schreef kezmania het volgende:
Iedereen die nu nog serieus voor de LPF kan zijn raad ik toch echt aan om maandagavond om 21.00 op Nederland 3 af te stemmen
Maar als ik in deel 1 zag hoe ze het stokpaardje van de SP uitzonden "je moet je vergoeding als TK-lid inleveren en dan krijg je een vergoeding van de penningmeester" (iets wat de SP zelf vaak als propaganda gebruikt), heb ik niet echt het idee dat het een neutrale reportage is.

Tuurlijk zag het er idioot uit dat ze op hun werk zaten te internetten en hun vakantie te bespreken.

Maar het gaat in de TK over hun POLITIEKE ideeen en niet over hun persoon.

pi_13034129
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 22:58 schreef kezmania het volgende:
Kansloos zootje, de LPF...
  dinsdag 9 september 2003 @ 18:37:09 #59
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_13052714
Gisteren deel 2 van de docu gezien. Ik hoef mijn mening gelukkig niet bij te stellen. Opvallend detail: in deel 1 hoor je Mat Herben nog zeggen dat ie het geld dat ze krijgen voor de inrichting van de kantoren in het gebouw van de 2e kamer liever ergens anders aan wil besteden. Als alternatief gaat hij op zoek naar "meubeltjes in de kelder". In deel 2 zie je Jan de Bouvrie rondlopen om de boel in te richten.
  dinsdag 9 september 2003 @ 18:41:16 #60
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13052818
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 18:37 schreef NewOrder het volgende:
Gisteren deel 2 van de docu gezien. Ik hoef mijn mening gelukkig niet bij te stellen. Opvallend detail: in deel 1 hoor je Mat Herben nog zeggen dat ie het geld dat ze krijgen voor de inrichting van de kantoren in het gebouw van de 2e kamer liever ergens anders aan wil besteden. Als alternatief gaat hij op zoek naar "meubeltjes in de kelder". In deel 2 zie je Jan de Bouvrie rondlopen om de boel in te richten.
Ferry was degene die de Bouvrie inhuurde. Ieder kamerlid mag zijn eigen kamer inrichten.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_13052836
quote:
What the f*ck?? LPF als spil van de regering, laat me niet lachen, het gaat nu al slecht hier, als de LPF hierna in de regering zou komen gaat het helemaal klote...
  dinsdag 9 september 2003 @ 18:49:40 #62
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_13053026
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 18:41 schreef Sidekick het volgende:
Ferry was degene die de Bouvrie inhuurde. Ieder kamerlid mag zijn eigen kamer inrichten.
Klopt, maar als je partijgenoot een statement probeert te maken, dan is die materialistische actie van Hogendijk vrij opvallend.
pi_13058473
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 18:49 schreef NewOrder het volgende:

Klopt, maar als je partijgenoot een statement probeert te maken, dan is die materialistische actie van Hogendijk vrij opvallend.

Tja, Ferry kan je toch onmogelijk serieus nemen

De LPF heeft juist nu de kans om zich te bewijzen als oppositie partij, maar het enige waar ze zich druk om maken is hun halfbakken zwartboek. Ze gaan dezelfde kans op als de ouderenpartijen. Met een onverwacht aantal zetels de kamer in komen en binnen de kortste partijen geminimaliseerd

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 9 september 2003 @ 21:57:25 #64
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13058550
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 21:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Tja, Ferry kan je toch onmogelijk serieus nemen

De LPF heeft juist nu de kans om zich te bewijzen als oppositie partij, maar het enige waar ze zich druk om maken is hun halfbakken zwartboek. Ze gaan dezelfde kans op als de ouderenpartijen. Met een onverwacht aantal zetels de kamer in komen en binnen de kortste partijen geminimaliseerd

De ouderenpartijen hadden ook 26 zetels?
pi_13058670
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 21:57 schreef Sidekick het volgende:

De ouderenpartijen hadden ook 26 zetels?

Ik geloof 8 in totaal ofzo, dus die vergelijking kan nu zeker opgaan
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_13059005
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 18:41 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ferry had op dat moment zijn kamer al laten inrichten door Jan dB. Volgens mij kwam Jan langs omdat Harry Wijnschenk als nieuwe fractievoorzitter een grotere kamer had gekregen.
pi_13242012
quote:
Broers Pim Fortuyn laten LPF vallen

ROTTERDAM Simon Fortuyn, de jongste broer van Pim Fortuyn, stapt uit de LPF. Ook Marten Fortuyn, de oudere broer van de vermoorde politicus, dreigt de partij de rug toe te keren. Dat meldt de regionale omroep TV Rijnmond.

De broers ergeren zich aan het gebrek aan democratie en de bestuurlijke chaos binnen de LPF. Marten Fortuyn eist het vertrek van vier bestuursleden, onder wie Oscar Hammerstein. Voorzitter Ed Maas mag van hem wel aanblijven.

Ook Leefbaar Rotterdam wil vanwege de oprichting van LPF Rotterdam niets meer met de LPF te maken hebben. Dat heeft fractievoorzitter Sörensen gezegd.

bron: Teletekst

Het wachten is denk ik op een nieuwe partij waarin een aantal voormalige kopstukken van de LPF zich zullen verenigen. De grote vraag is of dat wel zal werken.

Overigens las ik ergens dat ook Hans SMolders, ex LPF-kamerlid en de chauffeur van Pim die ervoor zorgde dat Volkert niet ontsnapte, ook voor zichzelf gaat beginnen. Wel klein, met een lokale partij die mee moet gaan doen bij de volgende raadsverkiezingen in Tilburg.

woensdag 17 september 2003 @ 18:49:57 #68
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13242605
quote:
Op woensdag 17 september 2003 18:27 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Het wachten is denk ik op een nieuwe partij waarin een aantal voormalige kopstukken van de LPF zich zullen verenigen. De grote vraag is of dat wel zal werken.

Overigens las ik ergens dat ook Hans SMolders, ex LPF-kamerlid en de chauffeur van Pim die ervoor zorgde dat Volkert niet ontsnapte, ook voor zichzelf gaat beginnen. Wel klein, met een lokale partij die mee moet gaan doen bij de volgende raadsverkiezingen in Tilburg.

Het is huilen met de pet op met die partij.

Op zo'n manier wordt het echt nooit wat met de LPF. Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat de LPF binnen een paar jaar echt helemaal over is.

pi_13243023
quote:
Op woensdag 17 september 2003 18:49 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Het is huilen met de pet op met die partij.

Op zo'n manier wordt het echt nooit wat met de LPF. Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat de LPF binnen een paar jaar echt helemaal over is.

Ik ook. En in de plaats dat ze er iets aan doen houden ze krampachtig vast aan het verleden ipv zich opnieuw op de kaart te zetten.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  woensdag 17 september 2003 @ 20:24:16 #70
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13245270
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:06 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik ook. En in de plaats dat ze er iets aan doen houden ze krampachtig vast aan het verleden ipv zich opnieuw op de kaart te zetten.

Veiligheid, immigratie, milieu.

Dat zijn de 3 dingen die de LPF moet uitstralen. Verder niks. Al die rotzooi in de partij met Maas en Hammerstein verneukt de boel daar. Jammer, want dat is wel een gebied waar animo voor is. Niet dat ik er ooit op ga stemmen, maar zonder de LPF ontneem je een aantal mensen een stem in het parlement.

Wanneer de LPF echt over is, krijg je waarschijnlijk de komende 10 jaar geen partij van de grond die deze kiezers kan trekken. Dat zie je nu al met al die splinterpartijen -> ongeloofwaardig bij het grote publiek.

Hoewel Michiel Smit hard aan de weg timmert met zijn partij NieuwRechts (c) Kozzmic.

woensdag 17 september 2003 @ 20:38:35 #71
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13245734
Nog wat aanvullende info over Simon Fortuyn:
quote:
De oprichting van deze LPF-afdeling was voor Simon Fortuyn ,,de druppel die de emmer deed overlopen''. De LPF heeft Leefbaar Rotterdam volgens Fortuyn met weinig respect behandeld. ,,De discussie over samenwerking is niet plezierig verlopen. Het had op basis van gelijkwaardigheid moeten gebeuren. Door de opstelling van de LPF was daarvan geen sprake, zij hebben een dictaat opgelegd aan Leefbaar Rotterdam. Ik heb me daar mateloos over geīrriteerd'', aldus Fortuyn.

Simon Fortuyn stelt dat de LPF het afgelopen jaar ,,behoorlijke schade heeft aangericht aan de erfenis'' van zijn broer Pim. ,,Met acht zetels hebben ze het bij de laatste verkiezingen nog niet eens slecht gedaan'', aldus Simon Fortuyn. ,,Men heeft de zaak echter nog altijd niet goed op orde.''

Bron: LC

pi_13246261
quote:
Op woensdag 17 september 2003 20:38 schreef Sidekick het volgende:
Nog wat aanvullende info over Simon Fortuyn:
[..]
Leefbaar Rotterdam zou juist een voorbeeld moeten zijn hoe het WEL moet! Triest. Hopelijk hebben ze door hoe ze verder moeten voor het te laat is. Nu rijden ze auto door in de achteruitkijk spiegel te kijken.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  donderdag 18 september 2003 @ 09:59:08 #73
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_13256317
quote:
Ik vind dat de LPF niet meer verdiend dan een schrale boterham met pindakaas, en dan bedoel ik geen Calve maar pindakaas van de Aldi..

Wat mij betreft zou ik ze nooit een kans gegeven hebben, dus al helemaal geen laatste kans...

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_13260564
quote:
Op donderdag 18 september 2003 09:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik vind dat de LPF niet meer verdiend dan een schrale boterham met pindakaas, en dan bedoel ik geen Calve maar pindakaas van de Aldi..

Wat mij betreft zou ik ze nooit een kans gegeven hebben, dus al helemaal geen laatste kans...

Schets even waarom je vindt dat de LPF geen kans zou moeten hebben en al zeker geen laatste kans. Ik vind je vergelijking met de Aldi-pindakaas anders wel humor

Geef die Mat Herben maar een broodje Aldi-Pindakaas zonder boter, dat scheelt weer flink tijd en circus bij de algemene beschouwingen omdat zijn mond uren dischtgeplakt zit.

Niettemin leven we in een democratie en vertegenwoordigt mat herben nog steeds een deel van de kiezers. Ik vind daarom dat hji best aan het woord mag komen. Het kost wat tijd maar het laat mensen des te beter zien dat er van de LPF tot op heden weinig anders dan kinderlijk gemok en boute slellingname verwacht kon worden. Misschien leert de LPF-fractie nog bij de komende vier jaar...

salva cum reverentia
pi_13260698
quote:
Op donderdag 18 september 2003 12:51 schreef hoppe het volgende:

Misschien leert de LPF-fractie nog bij de komende vier jaar...

En misschien dat Marijnissen wel de nieuwe fractie voorzitter van de VVD wordt
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')