quote:So, luister eens een preek en ontdek wie er daar beledigd worden.
Op dinsdag 2 september 2003 22:59 schreef du_ke het volgende:[..]
Tja je hebt een topic geopend puur met het idee om mensen te beledigen en te kwetsen. Je goed recht maar dan moet je niet zeuren als het dicht gaat. Hierbij haal je voorbeelden aan van minstens 1300 jaar oud
.
En fijn dat voorbeelden van 1300 jaar geleden blijkbaar inrelevant zijn, daarmee is dus gelijk de discussie over hoofddoekjes en andere religieuze gebruiken klaar: 1300 jaar oude gebruiken en gewoontes, daar hebben wij geen ruk mee te maken in het HEDEN en verwijzingen naar religieuze zgn. plichten worden dus weg gewuifd.
quote:daar is dit NIET het topic voor. Er zijn topics zat waarin over hoofddoekjes wordt gepraat.
Op woensdag 3 september 2003 08:09 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
So, luister eens een preek en ontdek wie er daar beledigd worden.
En fijn dat voorbeelden van 1300 jaar geleden blijkbaar inrelevant zijn, daarmee is dus gelijk de discussie over hoofddoekjes en andere religieuze gebruiken klaar: 1300 jaar oude gebruiken en gewoontes, daar hebben wij geen ruk mee te maken in het HEDEN en verwijzingen naar religieuze zgn. plichten worden dus weg gewuifd.
quote:Een logisch verband trekken valt je zwaar he?
Op woensdag 3 september 2003 08:11 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
daar is dit NIET het topic voor. Er zijn topics zat waarin over hoofddoekjes wordt gepraat.
quote:So what? Dat maakt van jouw topic nog geen politiek topic.
Op woensdag 3 september 2003 06:24 schreef Akkersloot het volgende:[..]
Een heel normale opmerking van een politica heeft tot een politieke discussie geleid. Er zijn heel veel topics hier op Pol geweest over Hirsi Ali.
quote:Dat is hier niet het punt. Lees het topic eens na, de discussie komt niet veel verder dan 'de Islam is achterlijk', 'Mohammed is een pedo' en 'debiele fopneger'. Afgezien van het feit dat dat niets te maken heeft met inhoudelijk discussieren is er geen link met politiek.
Overigens in een normale discussie over dat Mohammed wel of geen temporaal kwab epilepsie patient was had ik toch wel verwacht dat toegegeven werd dat die verschijnselen rond zijn "openbaringen" daar wel heel erg veel op lijken.
Ik zie dat je het ook geprobeerd hebt in Islam en misverstanden deel 5, probeer daar die discussie svp verder te voeren. Dit FB-topic is er ook niet de plek voor.
Boosoog, je kunt hier ontopic vrijwel elke mening kwijt. Ontopic dus. In een discussie over de VUT werkt een opmerking over Volkert van der Graaf die politici moet doodschieten als een rode lap op een stier. Ik heb het topic een kans gegeven, maar ook na een aantal verwijderingen bleef jouw openingspost andere users afleiden van de werkelijke discussie. Daarom is een slotje op jouw topic geplaatst en heeft iemand anders de discussie opnieuw geopend.
Vriendelijk verzoek om in het vervolg op een normale wijze een discussie aan te zwengelen.
quote:Meneer had het over respect hebben en noemt iemand die vraagtekens zet bij teksten als "het staat een gelovige niet dat hij een gelovige doodt" Mein Kampf/Koran 4:94 en "Ongelovigen brengen verderf" Mein Kampf/Koran ":24 een racist.
Op woensdag 3 september 2003 07:08 schreef Sidekick het volgende:
Akkersloot is weer vroeg op.Ik ook.
En sorry, ik neem de woorden xenofoob en islamofoob terug.
Je bent een racist.
Of denk je soms lollig te zijn.
quote:Volgen je travagar interesseert jou voorbeelden van 40 jaar terug in eens niet. Je travagar is toch een foto van die moordenaar Che Guevarra?
Op dinsdag 2 september 2003 22:59 schreef du_ke het volgende:[.over moord op 700 joden en het verkopen van hun vrouwen en kinderen als slaaf]
Tja je hebt een topic geopend puur met het idee om mensen te beledigen en te kwetsen. Je goed recht maar dan moet je niet zeuren als het dicht gaat. Hierbij haal je voorbeelden aan van minstens 1300 jaar oud
.
quote:Heb ik daar toch niet geplaatst.
Op woensdag 3 september 2003 09:01 schreef Kozzmic het volgende:
. Lees het topic eens na, de discussie komt niet veel verder dan 'de Islam is achterlijk'
Dit is niet de plek om deze discussie voort te zetten.
Stuur du_ke en Sidekick maar een mailtje!
Dit is [Feedback] Moderating Methoden in Politiek, het topic dus om een actie van Wile of mij waar je het niet mee eens bent aan te kaarten.
quote:Haal er nu niet één dingetje uit, maar lees mijn hele post eens. Het topic is terecht gesloten. Daar is door meerdere personen naar gekeken, en we komen allemaal tot dezelfde conclusie. Je kan er over door blijven gaan, maar er staat inmiddels al argumentatie genoeg (die door jou overigens genegeerd wordt).
Op woensdag 3 september 2003 18:00 schreef Akkersloot het volgende:[..]
Heb ik daar toch niet geplaatst.
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 03-09-2003 18:02]
quote:Als nu de NMO de holocaust zou vergoelijkt hebben zou ik daar niet meer een topic van durven openen. Want dan ben ik volgens Sidekick immers een racist.
Op dinsdag 2 september 2003 23:14 schreef du_ke het volgende:
Als het was gegaan om de verovering van Jeruzalem door de kruisvaarders, of de slavenhandel (of misschien zelfs de holocaust). Had je een dergelijk topic niet geopend.
Serviceje hoor
quote:
Op woensdag 3 september 2003 21:40 schreef OldJeller het volgende:[..]
Ja, moet ik de betekenis voor je posten..
Is jouw vocabulaire ook weer eens uitgebreid.
At EZ
quote:
Op woensdag 3 september 2003 21:49 schreef OldJeller het volgende:[..]
Jaja, dat wordt wel vaker gezegd als je wil weten wat iets betekent, in de hoop dat ik het zou posten.. Dan had jij ook nog een educatieve les gehad vandaag..
[..]Is niks mis mee hoor, en koop jij maar eens een vocabulaire.. Onee, daar ben je te cheap voor.
En jij bent hier de zuiger, pim's evenbeeld.
At EZ
quote:....
Op woensdag 3 september 2003 22:02 schreef Kastaan het volgende:
Kozzmic, OldJeller plaatste in dat topic zuigposts en dan ben IK aan het trollen?
quote:
Op woensdag 3 september 2003 21:38 schreef Kastaan het volgende:[..]
Weet jij dat wel?
quote:
Op woensdag 3 september 2003 21:42 schreef Kastaan het volgende:[..]
Neuh, maar volgens mij weet jij zelf niet wat het betekent.
[..]Werk nou maar eerst aan je eigen vocabulaire, zuiger.
quote:Maar vooruit, OldJeller ook stoppen met trollen!
Op woensdag 3 september 2003 21:55 schreef Kastaan het volgende:[..]
Hij wil, jij wilT. Zo moeilijk is dat toch niet?
Bovendien mag jij educatieve lessen geven aan mensen met je eigen (lage) niveau.
[..]Vocabulaire is niet te koop, een woordenboek wel.
En zo te zien ben je toe aan een woordenboek.
[..]Neuh, IK werk voor mijn geld ipv te teren op kosten van de staat.
[..]Typisch geval van een verstoord wereldbeeld.
Geeft niets hoor, we houden nog steeds van je.
quote:En?
Op donderdag 4 september 2003 17:30 schreef schatje het volgende:
Kastaan is voorlopig eventjes weg.
Als je het niet eens bent met een actie van een moderator dan kun je het hier melden. Maar dit topic is niet bedoeld om de discussie met je mede-users te vervolgen. Mail Sidekick maar.
Een paar reacties verwijderd.
quote:Ik meld het alleen maar omdat zijn naam hiero voorbij kwam.
Op donderdag 4 september 2003 17:31 schreef Sidekick het volgende:[..]
En?
quote:Ik was al op de hoogte hoor...
Op donderdag 4 september 2003 19:57 schreef schatje het volgende:[..]
Ik meld het alleen maar omdat zijn naam hiero voorbij kwam.
Het baggergehalte in het moskee-topic en XTC-topic lopen de spuigaten uit namelijk.
quote:Gezien en ik houd het in de gaten.
Op vrijdag 5 september 2003 16:05 schreef Sidekick het volgende:
Is er een mod aanwezig?Het baggergehalte in het moskee-topic en XTC-topic lopen de spuigaten uit namelijk.
1. Vanwege de titel en de openingspost en de verdere posts van de topic starter TS zelf.
2. De reacties van anderen.
Is het in het laatste geval niet onrechtvaardig ten opzichte van de TS ?
quote:Ja, en dan kun je meestal een deel 2 openen.
Op vrijdag 5 september 2003 20:58 schreef Akkersloot het volgende:Is het in het laatste geval niet onrechtvaardig ten opzichte van de TS ?
Aardig he van mij, dat ik je help.
quote:Als een topic dusdanig verknald is door reacties van anderen dat verwijderen van reacties geen zin heeft dan mag na sluiting normaal gesproken een nieuw topic worden geopend. Maar meestal geef ik dat wel aan in de sluitpost. Het kan ook zijn dat het onderwerp dermate vaag is dat een nieuwe poging geen zin heeft. Het is dan een keertje geprobeerd, een echte discussie komt er niet uit, dan heeft een 2e poging ook geen zin.
Op vrijdag 5 september 2003 20:58 schreef Akkersloot het volgende:
Een topic kan om twee redenen geblocked worden.1. Vanwege de titel en de openingspost en de verdere posts van de topic starter TS zelf.
2. De reacties van anderen.Is het in het laatste geval niet onrechtvaardig ten opzichte van de TS ?
Het hangt dus af van de situatie. Lees de sluitpost, daar wordt meestal wel even in het kort het hoe en waarom aangegeven.
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 06-09-2003 00:34]
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen de 2 topics? Of is de discussie in beide topics nu zover dat jullie het niet willen onderbreken?
quote:En dan geblokkeerd worden zeker, sneukel.
Op vrijdag 5 september 2003 21:09 schreef Sidekick het volgende:[Op vrijdag 5 september 2003 20:58 schreef Akkersloot het volgende:
Is het in het laatste geval niet onrechtvaardig ten opzichte van de TS
]Ja, en dan kun je meestal een deel 2 openen.
Aardig he van mij, dat ik je help.
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 17:10 schreef Akkersloot het volgende:[..]
sneukel.
quote:Je moet het natuurlijk wel in de context zien.
Op zaterdag 6 september 2003 17:18 schreef Sidekick het volgende:[Op zaterdag 6 september 2003 17:10 schreef Akkersloot het volgende:
[..]sneukel]
http://bvpblive.akn.nl/ncrv/archief/interview/7495.asp
[Dit bericht is gewijzigd door Akkersloot op 06-09-2003 17:29]
1. Waarom gaat mijn topic niet over politiek. Het moet toch de politiek zijn die beslist of dat Mein Kampf gelegaliseerd wordt. Of wil je dat bereiken met een burgeroorlog ofzo.
2. Gaat die topic over Mein Kamp ook over het legaliseren in betrekking met het feit dat andere haatboeken ook toegestaan zijn.
Mijn vraag dus de topic weer te openen.
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 20:00 schreef Kozzmic het volgende:
Ik heb getwijfeld over verplaatsing naar C&H of WFL, omdat deze discussie niets met Politiek te maken heeft. Maar ja, ik wil er mijn collega mods ook niet mee opzadelen. Daarnaast zijn er denk ik al voldoende topics waar dit aan de orde komt.UTFS:
http://forum.fok.nl/search.php?on=subject&search=Mein%20Kampf&order=last
http://forum.fok.nl/search.php?on=subject&search=Bijbel&order=last
http://forum.fok.nl/search.php?on=subject&search=Koran&order=last
quote:1. Volgens mij is discussieren niet je doel. Wat je doel wel is had je al laten doorschemeren:
Op zaterdag 6 september 2003 20:11 schreef Akkersloot het volgende:
Dank voor je deelname aan de discussie maar1. Waarom gaat mijn topic niet over politiek. Het moet toch de politiek zijn die beslist of dat Mein Kampf gelegaliseerd wordt. Of wil je dat bereiken met een burgeroorlog ofzo.
2. Gaat die topic over Mein Kamp ook over het legaliseren in betrekking met het feit dat andere haatboeken ook toegestaan zijn.
Mijn vraag dus de topic weer te openen.
[..]
quote:2. Zodra er toch enige discussie ontstaat ga je schelden (zie quote hierboven). Bovendien ben je een meester in het ontwijken van lastige vragen en het "onderbouwen" van stellingen met "citaten" die die stelling niet onderbouwen.
Op zaterdag 6 september 2003 19:59 schreef Akkersloot het volgende:[..]
Godverdomme idioot. Iedereen heeft toch het recht om zo'n haat boek als de koran te bestrijden.
3. Er is al een aantal topics waar je onderwerp uitstekend in past.
Oh en ik ga hier niet meer met je in discussie, dit is Feedback en geen discussieforum.
quote:Was een reactie op
Op zaterdag 6 september 2003 19:59 schreef Akkersloot het volgende:
Godverdomme idioot. Iedereen heeft toch het recht om zo'n haat boek als de koran te bestrijden.
[Op zaterdag 6 september 2003 19:55 schreef Leonardo1504 het volgende: En een ongelovige die God en zijn Boodschapper niet bestrijdt, moet die ook gedood worden?]
Dat houd immers in dat de koran vers 5.33 wel vredelievend zou zijn omdat iedereen immers ook "God en Zijn Boodschapper" niet kan bestrijden. Dus marxisme zou vredelievend zijn want democraten kunnen immers marxisme immers ook niet bestrijden.
quote:Topics worden nooit 'zomaar' gesloten. In de sluitpost staat de motivatie. Read 'em and weep.
Op zaterdag 6 september 2003 20:37 schreef hmmmmm het volgende:
Waarom worden topics zomaar gesloten, terwijl ik nog bezig was met mijn antwoord?
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 19:25 schreef Akkersloot het volgende:
Het gaat er mij om Mein Kampf gelijk te stellen aan andere haatboeken, die dan toevallig "religieus" worden genoemd.
quote:...gaat het je vooral om een discussie over de Koran. En niet om een politieke legalisering van Mein Kampf.
Op zaterdag 6 september 2003 19:59 schreef Akkersloot het volgende:[..]
Ik denk dat je wat dat betreft beter eens in WFL kunt kijken, daar zijn al een aantal topics over de Koran, en als er niets van je gading bijstaat dan kun je er altijd eentje over openen.
Zie http://forum.fok.nl/search.php?on=subject&search=Koran&order=last
Topic blijft dicht.
quote:hmmmm, solly, maar waar kan ik de "sluitpost" lezen, educate me.
Op zaterdag 6 september 2003 20:38 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Topics worden nooit 'zomaar' gesloten. In de sluitpost staat de motivatie. Read 'em and weep.
quote:Dat is de laatste post van het topic, waarin de moderator uitlegt, wat er gebeurt. Zoek het topic op in de lijst van POL en lees de laatste post.
Op zaterdag 6 september 2003 20:43 schreef hmmmmm het volgende:[..]
hmmmm, solly, maar waar kan ik de "sluitpost" lezen, educate me.
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 19:01 schreef Schorpioen het volgende:
Oh btw dat betekent niet per se dat dit ook snel (of uberhaupt) geimplementeerd wordt, de feature-requestlijst is huge.
quote:
Kom op Schorpioen, die feature is al lang al ingebouwd. Als een topic opeens op slot gaat staat er een linkje waar staat dat je terug kan gaan naar de pagina waar je zat. En dan komt je post weer tevoorschijn.Je kan natuurlijk ook de terug knop van je browser gebruiken, zelfde effect
quote:Klik bijvoorbeeld hier.
Op zaterdag 6 september 2003 20:43 schreef hmmmmm het volgende:[..]
hmmmm, solly, maar waar kan ik de "sluitpost" lezen, educate me.
Overigens komt het ook voor dat topics automatisch worden gesloten. Bij 255 reacties is een topic vol. Indien de discussie dan nog volop bezig is en niet alle standpunten al driekeerover uitgekauwd zijn mag er dan een deel 2 (of 3, of 4, etc.) worden geopend.
quote:OK, heb m gevonden die "sluitpost"
Op zaterdag 6 september 2003 20:44 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Dat is de laatste post van het topic, waarin de moderator uitlegt, wat er gebeurt. Zoek het topic op in de lijst van POL en lees de laatste post.
quote:Je hebt het toch ergens gehoord?
Op dinsdag 9 september 2003 16:37 schreef gelly het volgende:
Sorry Kozzmic, ik heb geen bron
Of zat dat verhaal zomaar opeens in je hoofd? Vanuit het niets...
quote:Het was uit m'n eigen zieke brein ontsproten ja, als grapje bedoeld
Op dinsdag 9 september 2003 16:43 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Je hebt het toch ergens gehoord?
Of zat dat verhaal zomaar opeens in je hoofd? Vanuit het niets...
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 16:46 schreef gelly het volgende:[..]
Het was uit m'n eigen zieke brein ontsproten ja, als grapje bedoeld
Toch was het kennelijk geloofwaardig als LPF materiaal
Wil je dat nooooooit meer doen.
quote:
quote:Hij is leuk
Dus voorbeelden graag van wat ik je ten onrechte heb aangedaan.
quote:Waarom wordt ik genoemd? Waar ben ik aan het flamen geweest?
Op woensdag 10 september 2003 19:20 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Hallo? Mijn eerdere mededeling geldt voor alle users. Dus ook de heren Sidekick en Tikorev..
quote:Het woordje 'bijvoorbeeld' hoort ertussen
Op woensdag 10 september 2003 19:22 schreef Sidekick het volgende:[..]
Waarom wordt ik genoemd? Waar ben ik aan het flamen geweest?
quote:Je noemt mij niet zonder reden lijkt me.
Op woensdag 10 september 2003 19:24 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Het woordje 'bijvoorbeeld' hoort ertussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |