Nu ken ik wel zo een leipe sealbag (waar je de lucht uitzuigt) van die telsell, maar kun je die dingen niet ergens anders kopen in een winkel gewoon en wat minder duur misschien?
Weet iemand dat?
tnx
quote:En als je bij de douane nu je koffer moet openmaken?
Op dinsdag 12 augustus 2003 19:27 schreef 737-800 het volgende:
Nu ken ik wel zo een leipe sealbag (waar je de lucht uitzuigt) van die telsell, maar kun je die dingen niet ergens anders kopen in een winkel gewoon en wat minder duur misschien?
Mijn advies zou zijn: neem niet zo megaveel mee. Je draagt het toch niet allemaal! En je kunt overal nieuwe kleding kopen, dus dat scheelt ook alweer.
Hou er ook rekening mee dat hoe groter en zwaarder de koffer, hoe onhandiger het vervoeren is.
ontopic: Gaat je waarschijnlijk nooit lukken. Meer dan 30% extra in een koffer proppen is naar mijn mening onmogelijk.
[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 12-08-2003 19:57]
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 19:50 schreef wroofIQwroof het volgende:
32 kilo blijft ook in sealbags gewoon 32 kilo...think twice
quote:ja maar past dan wel als 32 kilo in zijn koffer ipv de 20 die er nu ingaat
quote:Read twice, hij wil meer ruimte, niet minder gewicht.
FYI: ze hebben ze wel eens bij het Kruidvat, voor weinig geld overigens.
quote:Lol, die heb ik ook in huis. Zeer handig
Op dinsdag 12 augustus 2003 21:41 schreef muziekje het volgende:
Ja, bij de Blokker! Staat nu zelfs een tv'tje met hoe het moet
En typisch Hollands natuurlijk, ik mag 32 kilo meenemen voor die prijs, dus zal ik het doen ook. Neem dan meteen blikken pastasaus en 2 zakken aardappelen mee. En 3 potten Calve pindakaas en een halve kilo kaas.
quote:das wat anders, dan wordt je koffer verzegeld zodat je bij aankomst niet gecontroleerd hoeft te worden bij de douane. ofzo
Op dinsdag 12 augustus 2003 19:57 schreef Phat Lip het volgende:
Zo'n sealbag kun je er ook op schiphol omheen laten zuigen.... hoe dat dan met de douane zit snap ik ook niet.
Helaas had ik toen ik terug moest zoveel bende dat ik dik en dik over de 2 X 32 kilo heen ging. Jammer dan, 110 dollar lappen en gewoon bijschrijven op de lijst met kosten.
3 koffers in het ruim, een sporttas onder mijn arm (en net doen alsof het een veertje was) en een laptop tas, een ware verhuizing, maar goed, eens in het jaar kan dat best.
quote:Al bij de controle op schiphol moet je hele koffer openen voor intercontinentaal, laat staan wat er inderweg nog allemaal wordt uitgespookt met je bagage, Afrader dus, want reken maar niet dat deze mensen zo even een vaccuum pomp bij de hand hebben.....
quote:Je hebt toch ook van die dingen waar je het alleen maar hoeft op te rollen?
Op dinsdag 12 augustus 2003 22:31 schreef stay_fun het volgende:[..]
Al bij de controle op schiphol moet je hele koffer openen voor intercontinentaal, laat staan wat er inderweg nog allemaal wordt uitgespookt met je bagage, Afrader dus, want reken maar niet dat deze mensen zo even een vaccuum pomp bij de hand hebben.....
quote:Same here met een stage van 9 maanden in Engeland.
Op dinsdag 12 augustus 2003 22:29 schreef stay_fun het volgende:
Ik heb een lange tijd in Florida gewoont. Ondanks dat ik een strijkijzer en meer van dat soort bende in de states heb gekocht is het toch wel erg handig als je een aantal zaken en zeker kleding zelf meeneemt.Je zit dan zo aan die 50/55 kilo.Helaas had ik toen ik terug moest zoveel bende dat ik dik en dik over de 2 X 32 kilo heen ging. Jammer dan, 110 dollar lappen en gewoon bijschrijven op de lijst met kosten.
3 koffers in het ruim, een sporttas onder mijn arm (en net doen alsof het een veertje was) en een laptop tas, een ware verhuizing, maar goed, eens in het jaar kan dat best.
Nog een tip: laat als je bezoek krijgt van mensen van thuis tegen het einde van je verblijf daar, hen alvast wat van je zooi meenemen. Dat scheelt bijbetalen op de terugweg.
Maar goed zal toch eens bij de blokker gaan neuzen ofzow
En dan laat ik mijn koffer wel sealen op schiphol dan hoeft ie niet zo gauw open daar in de US.
quote:Inderdaad, dat was ik nog vergeten te melden, pa en moe hadden ook een hele sporttas mee naar huis genomen, net als een vriend van mij.
Op dinsdag 12 augustus 2003 22:41 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Same here met een stage van 9 maanden in Engeland.
Nog een tip: laat als je bezoek krijgt van mensen van thuis tegen het einde van je verblijf daar, hen alvast wat van je zooi meenemen. Dat scheelt bijbetalen op de terugweg.
Ja, ik heb nu eenmaal een materialistisch leven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |