quote:En dat heb ik nou met inwoners van Sneek die zich gaan bemoeien met problemen waar ze
Op vrijdag 8 augustus 2003 00:49 schreef Sidekick het volgende:Dat heb ik nu met LPF-stemmers.
Serieus.
Serieus.
quote:Ik vroeg niet wat voor overlast je van marokkanen hebt, maar waarin jij in je keuzes beperkt wordt door islamieten. Zo moeilijk was die vraag toch niet ?
Op vrijdag 8 augustus 2003 00:46 schreef What het volgende:[..]
Blaat
Je geeft het antwoord al in je eerst zin : niet. Dus kappen met die flauwekul over dat de islam jouw leven zo vreselijk verziekt met beperkingen.
quote:Oh, we vergeten voor het gemak het feit dat Jeukaanmenaat geen varkensvlees en bier kan halen in zijn eigen buurt, doordat islamieten slagerijen en snackbars hebben overgenomen?
Op vrijdag 8 augustus 2003 00:56 schreef drenth het volgende:
Je geeft het antwoord al in je eerst zin : niet. Dus kappen met die flauwekul over dat de islam jouw leven zo vreselijk verziekt met beperkingen.
quote:Heb je linkse oogkleppen op?
Op vrijdag 8 augustus 2003 00:55 schreef What het volgende:[..]
En dat heb ik nou met inwoners van Sneek die zich gaan bemoeien met problemen waar ze
in dat dorp geen last/ervaring/verstand van/mee hebben.Serieus.
Ga je problemen ontkennen? Neem je het op voor criminelen?
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 00:57 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Oh, we vergeten voor het gemak het feit dat Jeukaanmenaat geen varkensvlees en bier kan halen in zijn eigen buurt, doordat islamieten slagerijen en snackbars hebben overgenomen?
Stel je voor dat winkeleigenaren gaan bepalen wat ze verkopen.
Ik kan geen fruit kopen bij die MegaPool met Islamitische eigenaar. Boe-fucking-hoo
We zijn zwaar offtopic, maar dat is nu in de nacht toch geoorloofd?
quote:Jezus waar gaat dit over
Op vrijdag 8 augustus 2003 00:57 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Oh, we vergeten voor het gemak het feit dat Jeukaanmenaat geen varkensvlees en bier kan halen in zijn eigen buurt, doordat islamieten slagerijen en snackbars hebben overgenomen?
En als heel zijn stad is overgenomen door moslims ( ), dan verhuist meneer X-ray toch gewoon!
quote:Quote me effe.
Op vrijdag 8 augustus 2003 00:56 schreef drenth het volgende:
Dus kappen met die flauwekul over dat de islam jouw leven zo vreselijk verziekt met beperkingen.
Ik schrijf nergens dat de Islam mijn leven verziekt, dat doet het namelijk niet.
Het is een bit irritant. That's all. Maar lul vooral over de rest heen.
De dagelijkse ongemakken enzo.
quote:Dat mag hij niet verkopen vanwege zijn geloofsovertuiging?
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:00 schreef Sidekick het volgende:
Ik kan geen fruit kopen bij die MegaPool met Islamitische eigenaar. Boe-fucking-hoo
quote:Zeg dat dan gewoon. Dan moet je niet net doen alsof het je om de zielige moslims gaat die tot een huwelijk worden gedwongen...
Op vrijdag 8 augustus 2003 00:55 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Nee, het gaat erom of je plannen wel in de praktijk werken of niet. Als jij het voor het zeggen had, zou Nederland binnen no time een islamitisch land worden. 97% van de allochtonen trouwt met een allochtoon (jaja, dat wordt integratie genoemd), 76% daarvan importeert zijn/haar partner uit het buitenland.
quote:Als jij later je droomvrouw ontmoet, en ze woont in Brazilië, dan denk je 'jammer dan, ik zoek wel een aardig nederlands meisje?'.
Op vrijdag 8 augustus 2003 00:55 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Dus het is ook tegenstrijdig om te zeggen 'als je werkloos bent, krijg je een uitkering', en er vervolgens aan toe te voegen: 'als je maar wel in Nederland woont, anders krijg je toch geen uitkering'.
[Dit bericht is gewijzigd door bondgirl op 08-08-2003 01:05]
quote:Dus hij moet een hele hoop moeite doen, omdat een aantal mensen geen bier en varkensvlees wil verkopen, vanwege zijn geloofsovertuiging?
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:02 schreef ayumi het volgende:
Als die bal nou zo graag varkensvlees wil eten, rijdt hij toch gewoon even naar een andere wijk...
Dit wordt nou bedoeld met islamisering, het opdringen van de islamitische normen en waarden aan anderen.
quote:Meneer X-Ray is hard aan het werk. Als hij genoeg geld heeft, wil hij een huis kopen in een moskee- en schotelvrije buurt.
En als heel zijn stad is overgenomen door moslims (), dan verhuist meneer X-ray toch gewoon!
Klonen verraden is BTW not done.
quote:Veel mensen wuiven dit af omdat ze er niks mee te maken hebben, maar toch is er een groep autochtonen die hier veel mee te maken heeft.
Op vrijdag 8 augustus 2003 00:46 schreef What het volgende:[..]
Beperkingen zijn er voor mij niet direct, maar vrienden van mij (homo's) worden bij het verlaten van de kroeg vaak ernstig lastig gevallen dan wel bespuugd. Een vriendin van mij heeft een kroeg in het centrum. Als je kroeg geraid wordt door een kudde (30 pax) naffers heb je een fors probleem. Klanten worden lastiggevallen en smeren 'm. Als je er wat van zegt is de mobile paraat en staan er nog 40 van die etterbuilen in/voor je kroeg. "We weten waar je woont hoer, we komen je verkrachten"
Mijn pa rijdt laatst door groen, (net als de rest, ja echt) springt er zo'n fuckface op zijn motorkap; "jij moet wachten kankerleier". Konden zijn vriendjes doorlopen.Je denkt dan toch godverdomme dat je in een ontwikkelingsland zit?Er zo weet iedereen er vast een hoop. Maar ja, dat soort shit heb je niet in Roden.
Niets heel heftigs maar het zijn allemaal kleine kutdingetjes die de irritatie opwekken.
[Dit bericht is gewijzigd door pberends op 08-08-2003 01:07]
quote:Daar gaat het me ook om. Feiten, mevrouw bondgirl.
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:04 schreef bondgirl het volgende:
Zeg dat dan gewoon. Dan moet je niet net doen alsof het je om de zielige moslims gaat die tot een huwelijk worden gedwongen...
quote:Of ik ga in Brazilië wonen, als zij zo geweldig is.
Als jij later je droomvrouw ontmoet, en ze woont in Brazilië, dan denk je 'jammer dan, ik zoek wel een aardig nederlands meisje?'.
quote:Gaarne :
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:02 schreef What het volgende:[..]
Quote me effe.
quote:Waarmee je dus zegt dat jij in je vrijheden beperkt wordt door moslims. Waarvan je dus geen enkel voorbeeld van kunt opnoemen.
Op vrijdag 8 augustus 2003 00:21 schreef What het volgende:Okay, dus op basis van de Nederlandse tolerantie en de Islamitische gedrevenheid ben jij bereid Nederland en haar samenleving stukje bij beetje verworven vrijheden in te (laten) leveren?
quote:Ik zie geen verschil tussen geloofsovertuiging een een eigen mening.
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:02 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Dat mag hij niet verkopen vanwege zijn geloofsovertuiging?
Dus zijn toedracht is niet belangrijk.
Het vreemde is dat jij dat verschil wel onderstreept, want als het iemands mening is om geen bier te verkopen dan mag dat opeens. Maar o-wee als het met het geloof te maken kan hebben.
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:07 schreef drenth het volgende:
Waarmee je dus zegt dat jij in je vrijheden beperkt wordt door moslims. Waarvan je dus geen enkel voorbeeld van kunt opnoemen.
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 00:57 schreef Gil-galad het volgende:
quote:Jij hebt er ook geen moeite mee.
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:04 schreef Gil-galad het volgende:[..]
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:04 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Dus hij moet een hele hoop moeite doen, omdat een aantal mensen geen bier en varkensvlees wil verkopen, vanwege zijn geloofsovertuiging?
.
Dit wordt nou bedoeld met islamisering, het opdringen van de islamitische normen en waarden aan anderen.
[..]Meneer X-Ray is hard aan het werk. Als hij genoeg geld heeft, wil hij een huis kopen in een moskee- en schotelvrije buurt.
Als meneer X-ray nou gewoon een normale studie had afgerond was hij niet in die "hel" terechtgekomen, lijkt mij
Dan had hij nu tussen zijn yup vrienden gezeten! (MET varkensvlees EN bier, die hij gewoon in zijn eigen wijk had kunnen halen...
quote:Ja heb je wel gelijk in, farzin fatima
quote:Ik wel, kun jij voorbeelden opnoemen van mensen die weigeren bepaalde producten te verkopen, vanwege hun mening?
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:08 schreef Sidekick het volgende:
Ik zie geen verschil tussen geloofsovertuiging een een eigen mening.
quote:Je mag toch gewoon varkensvlees en bier kopen
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:08 schreef Gil-galad het volgende:[..]
[..]
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:08 schreef Gil-galad het volgende:[..]
[..]
Moeilijk he, accepteren dat iemand een andere mening heeft dan jij. Die eigenaren willen gewoon geen alcohol verkopen.
quote:Dat zeg ik niet, dat vraag ik.
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:07 schreef drenth het volgende:
Waarmee je dus zegt dat jij in je vrijheden beperkt wordt door moslims.
quote:Irrelevant.
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:10 schreef ayumi het volgende:
Als meneer X-ray nou gewoon een normale studie had afgerond was hij niet in die "hel" terechtgekomen, lijkt mij![]()
quote:Ze werpen eigenlijk alleen zichzelf 50 jaar terug, en dat nog niet eens. Ze waren namelijk nog geen 50 jaar verder.
Op vrijdag 8 augustus 2003 01:12 schreef What het volgende:[..]
Dat zeg ik niet, dat vraag ik.
Maar ik vind inderdaad dat dat geloofsgezeik 'ons' een jaar of veertig/vijftig terugwerpt.
Onwenselijk dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |