abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juli 2003 @ 17:21:52 #1
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_11790266
Ik weet niet of deze topic al bestaat. zo ja, mijn excuses voor het ongemak (ja ik heb op de trein gewerkt).

maar ik las het volgende. Roel pieper, Tineke Netelenbitch en Deetman hadden kennelijk teveel vrije tijd over en zaten een avondje lekker te borrelen en vonden opeens dat de politiek aan vernieuwing toe was (nee he, niet weer, zult u vast denken).

Het resultaat is de partij van de Ict: http://www.pvdi.nl/

Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  dinsdag 15 juli 2003 @ 17:23:22 #2
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_11790295
Is overigens geen spam (tenminste niet zo bedoeld)

van mij mag elke website waar netelenbos achter zit weer offline

Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  dinsdag 15 juli 2003 @ 17:26:11 #3
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_11790358
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 17:21 schreef Karzeuler het volgende:
Ik weet niet of deze topic al bestaat. zo ja, mijn excuses voor het ongemak (ja ik heb op de trein gewerkt).

maar ik las het volgende. Roel pieper, Tineke Netelenbitch en Deetman hadden kennelijk teveel vrije tijd over en zaten een avondje lekker te borrelen en vonden opeens dat de politiek aan vernieuwing toe was (nee he, niet weer, zult u vast denken).

Het resultaat is de partij van de Ict: http://www.pvdi.nl/

Zie [Slowchat] - Politieke borrelpraat 12
pi_11790559
Weer bedrijf van Roel Pieper failliet (11/01/2002 )

Saai, saai, saai. Er is weer een bedrijf van Roel Pieper failliet. Tenminste, Pieper heeft er centjes ingestoken. Deze keer gaat het om freestart. Op Planet staat een hele analyse: zie hier. Het is het zoveelste bedrijf waarbij Pieper betrokken is dat nu niet meer functioneert. Freestart was wel innovatief: het was de eerste ISP met een spaarsysteem volgens Planet. En dat is dan toch weer een pluspunt.

ben benieuwd of Adam Curry ook al lid is...

dinsdag 15 juli 2003 @ 17:42:24 #5
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_11790666
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 17:26 schreef freako het volgende:

[..]

Zie [Slowchat] - Politieke borrelpraat 12

Och jee, nu moet 'ie zeker weer op slot?
pi_11790749
De connectie Roel Pieper - Tineke Tolpoort is natuurlijk het rekeningrijden. Dat had piper mogen uitvoeren (lees miljoenenorder).
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_11790761
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 17:42 schreef Karzeuler het volgende:

[..]

Och jee, nu moet 'ie zeker weer op slot?

De vraag is of er discussiewaarde aan dit onderwerp zit. Als er hier enige discussie ontstaat dan mag het topic openblijven wat mij betreft. Allemaal even roepen dat we het belachelijk vinden kan ook op de frontpage.

Dus ik geef het vooralsnog een kans.

dinsdag 15 juli 2003 @ 18:05:50 #9
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_11791039
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 17:47 schreef Strolie75 het volgende:
De connectie Roel Pieper - Tineke Tolpoort is natuurlijk het rekeningrijden. Dat had piper mogen uitvoeren (lees miljoenenorder).
En nu dat niet doorgaat moet Netelenbos op deze manier voor Pieper gaan werken?
  dinsdag 15 juli 2003 @ 18:37:34 #10
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11791597
Ik ben het oneens met vriend Kozzmic. Ik zie geen discussiewaarde, de openingspost is tamelijk flamerig en het onderwerp wordt inderdaad al besproken in het slowchat-topic.
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')