maar ik las het volgende. Roel pieper, Tineke Netelenbitch en Deetman hadden kennelijk teveel vrije tijd over en zaten een avondje lekker te borrelen en vonden opeens dat de politiek aan vernieuwing toe was (nee he, niet weer, zult u vast denken).
Het resultaat is de partij van de Ict: http://www.pvdi.nl/
van mij mag elke website waar netelenbos achter zit weer offline
quote:Zie [Slowchat] - Politieke borrelpraat 12
Op dinsdag 15 juli 2003 17:21 schreef Karzeuler het volgende:
Ik weet niet of deze topic al bestaat. zo ja, mijn excuses voor het ongemak (ja ik heb op de trein gewerkt).maar ik las het volgende. Roel pieper, Tineke Netelenbitch en Deetman hadden kennelijk teveel vrije tijd over en zaten een avondje lekker te borrelen en vonden opeens dat de politiek aan vernieuwing toe was (nee he, niet weer, zult u vast denken).
Het resultaat is de partij van de Ict: http://www.pvdi.nl/
Saai, saai, saai. Er is weer een bedrijf van Roel Pieper failliet. Tenminste, Pieper heeft er centjes ingestoken. Deze keer gaat het om freestart. Op Planet staat een hele analyse: zie hier. Het is het zoveelste bedrijf waarbij Pieper betrokken is dat nu niet meer functioneert. Freestart was wel innovatief: het was de eerste ISP met een spaarsysteem volgens Planet. En dat is dan toch weer een pluspunt.
ben benieuwd of Adam Curry ook al lid is...
quote:Och jee, nu moet 'ie zeker weer op slot?
Op dinsdag 15 juli 2003 17:26 schreef freako het volgende:[..]
Zie [Slowchat] - Politieke borrelpraat 12
quote:De vraag is of er discussiewaarde aan dit onderwerp zit. Als er hier enige discussie ontstaat dan mag het topic openblijven wat mij betreft. Allemaal even roepen dat we het belachelijk vinden kan ook op de frontpage.
Op dinsdag 15 juli 2003 17:42 schreef Karzeuler het volgende:[..]
Och jee, nu moet 'ie zeker weer op slot?
Dus ik geef het vooralsnog een kans.
quote:En nu dat niet doorgaat moet Netelenbos op deze manier voor Pieper gaan werken?
Op dinsdag 15 juli 2003 17:47 schreef Strolie75 het volgende:
De connectie Roel Pieper - Tineke Tolpoort is natuurlijk het rekeningrijden. Dat had piper mogen uitvoeren (lees miljoenenorder).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |