quote:Je bedoelt dat er wat mensen zijn die wat posten waar jij geen weerwoord op hebt en dat je dan wat inhoudsloos begint te janken.
Op vrijdag 25 juli 2003 14:05 schreef SCH het volgende:
Er zijn wat relklonen actief (Her Oetker, Vonkentrekker).
quote:Vonkentrekker?
Op vrijdag 25 juli 2003 14:05 schreef SCH het volgende:
Er zijn wat relklonen actief (Her Oetker, Vonkentrekker).
quote:Laat maar, ik lees net zijn post.
Op vrijdag 25 juli 2003 14:07 schreef Sidekick het volgende:[..]
Vonkentrekker?
quote:Praat je vaker tegen jezelf?
Op vrijdag 25 juli 2003 14:09 schreef Sidekick het volgende:[..]
Laat maar, ik lees net zijn post.
Goed werk Kozzmic.
quote:Likker
Op vrijdag 25 juli 2003 14:23 schreef Sidekick het volgende:
Dat is nog beter.Goed werk Kozzmic.
quote:En tot ziens maar he.
Op vrijdag 25 juli 2003 14:23 schreef Herr_Oetker het volgende:[..]
Likker
Dit topic is nu veel beter te vinden, goed werk.
quote:Leuk hè??
Op woensdag 30 juli 2003 20:14 schreef pberends het volgende:
ow kan je in deze topic reagerenwist ik niet
.
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 10:01 schreef Kozzmic het volgende:
Een post als Schattige trol. En nu opzouten. heeft niets met de lopende discussie te maken.
quote:Niet dat je waardering van die post niet terecht zou zijn. Het contrast met je eerdere opmerking is echter schrijnend. Ik vind het jammer dat gewone users wel óf de moeite zouden moeten doen inhoudelijk te reageren, óf hun mond maar moeten houden, terwijl een opmerking dat een bepaalde post en/of poster mijns inziens gewoon een trol is soms gewoon het meest voor de hand liggend is.
Op donderdag 31 juli 2003 01:43 schreef Kozzmic het volgende:
Ga ff lekker ergens anders lopen trollen. Ontopic of opzouten, als je wil discussieren over het aanpassen aan moslims dan open je maar een topic in C&H.
quote:Huh
Op donderdag 31 juli 2003 03:01 schreef Vibromass het volgende:[..]
[..]Niet dat je waardering van die post niet terecht zou zijn. Het contrast met je eerdere opmerking is echter schrijnend. Ik vind het jammer dat gewone users wel óf de moeite zouden moeten doen inhoudelijk te reageren, óf hun mond maar moeten houden, terwijl een opmerking dat een bepaalde post en/of poster mijns inziens gewoon een trol is soms gewoon het meest voor de hand liggend is.
quote:Ooh, wacht, ik snap 'm.
Op donderdag 31 juli 2003 10:21 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Huh
Er is een verschil tussen ons, ik ben hier moderator en jij bent hier user. Dat betekent dat ik in een topic iemand mag verzoeken om ontopic te gaan of anders zijn heil elders te zoeken.
quote:Zoals je al kon lezen was dat daar geen onduidelijkheid over.
Op donderdag 31 juli 2003 10:42 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ooh, wacht, ik snap 'm.
Er is een verschil tussen ons, ik ben hier moderator en jij bent hier user.
quote:.. en anderen mogen niet zeggen dat ze iets een nutteloze trol vinden.
Dat betekent dat ik in een topic iemand mag verzoeken om ontopic te gaan of anders zijn heil elders te zoeken.
Goed, duidelijk verhaal. Wel jammer dus. Soms is dat de enige ter zake doende reaktie.
quote:Je kan reacties die in jouw ogen niets of weinig bijdragen aan een discussie gewoon negeren. Of er een opmerking over maken in dit FB-topic, dan kijken we ernaar. Het probleem is dat wanneer je je mede-users in een bepaalde discussie gaat aanvallen op hun manier van posten dat afleidt van de eigenlijke discussie in het betreffende topic.
Op donderdag 31 juli 2003 13:25 schreef Vibromass het volgende:En anderen mogen niet zeggen dat ze iets een nutteloze trol vinden, check. Duidelijk verhaal. Wel jammer.
Dus heb je een klacht over een mede-user dan kan je deze hier kwijt. Of probeer het anders te negeren.
Het valt mij op dat Wile in iedere discussie met SCH als door een horzel gestoken reageert. Dat is overigens geheel wederzijds. Het kan natuurlijk best zijn dat twee users elkaar absoluut niet liggen, maar als mod heb je toch een beetje een voorbeeld-functie, ook in je 'gewone' post gedrag.
Verder alle lof over de moderatie op POL.
Is het een goed plan om het borrelpraat-topic ook sticky te maken?
Niet dat ie nu zo moeilijk te vinden is ofzo, maar ik zou het wel handig vinden.
Nog meer medestanders van mijn idee? Of is het toch een stom plan?
quote:Daar heb je een punt, maar is dat veel werk?
Op zondag 3 augustus 2003 16:49 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Um, nee, niet zo'n goed plan. Dan moeten we elke keer de dichte un-stickyen en dan de nieuwe weer stickyen.
Jullie hebben het al zo rustig.
quote:We zijn er niet altijd als een topic vol raakt. Dan blijft er dus een vol topic sticky staan en zwerft het nieuwe topic alsnog door de lijst.
Op zondag 3 augustus 2003 16:56 schreef Sidekick het volgende:[..]
Daar heb je een punt, maar is dat veel werk?
Ik denk gemiddeld 1 topic per week.Jullie hebben het al zo rustig.
quote:Ok, is goed. Het was ook maar een idee.
Op zondag 3 augustus 2003 17:01 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
We zijn er niet altijd als een topic vol raakt. Dan blijft er dus een vol topic sticky staan en zwerft het nieuwe topic alsnog door de lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |