Ik maak er wel eens een sport van. Heb dan ook wel eens 3 films voor de prijs van 1 gezien.
Het is net zoals de Wehkamp, er is een klein percentage wat niet betaalt/sneakt. Dat neem je op de koop toe, want de kosten van deurwaarders/controleurs wegen daar niet tegen op.
Als ik nog meer tijd had, misschien...
Ze was nog nooit in Pathe Groningen geweest, en na American Beauty liepen we door de foyer, wilde ze ff zaal 1 (de grote zaal dus) zien
Daar stroomden net mensen binnen voor The Beach, we zijn er toen maar bij gaan zitten
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 14-12-2000 19:03]
quote:Moest je het een uur na jouw post nog van Isabeau wijzigen?
Op 14 december 2000 18:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ik heb het samen met een andere FOK!ster (die anoniem blijft)toevallig in februari/maart ofzo een keer geflikt
Toen ik nog studeerde ging ik wel eens 's ochtends om +/- 11.30 naar de eerste film en dan met het programma in de hand tot 23.00 door gaan op één kaartje. Je moet wel echt goed plannen en films een beetje afwisselen, niet alleen zware films, maar ook de wat luchtigere (wat in de Pathe overigens niet zo moeilijk is).
O ja, vorige maand trouwens nog met m'n vriendin eerst Ocean's Eleven gezien en daarna nog Kate en Leopold (maar dat was meer een spontane actie en niet een vooropgezet plan).
Wel echt een leuke manier om films waar je anders niet snel heen zou gaan te zien (bv. South Park ofzo.). <-geen goed pratertje
quote:
Op vrijdag 15 december 2000 09:18 schreef SunChaser het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 december 2000 18:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ik heb het samen met een andere FOK!ster (die anoniem blijft)toevallig in februari/maart ofzo een keer geflikt<HR></BLOCKQUOTE>Moest je het een uur na jouw post nog van Isabeau wijzigen?
:?
Ik doe het eigenlijk nooit.. heb meestal na een film geen zin meer.
quote:
Op maandag 11 maart 2002 12:53 schreef jerney het volgende:
quote:That reminds me. Zouden zij niet twee jaar geleden ofzo eens naar de film gaan?
Op maandag 11 maart 2002 12:53 schreef jerney het volgende:[..]
Meestal ga ik doordeweeks, maar moet dan de volgende morgen weer vroeg werken, dus sneaken zit er niet in, misschien als ik een keer vrij ben
(meestal heb ik de laatste voorstelling)
Bioscoop is al duur zat dus ik vond dat het best mocht en zeker omdat die film zwaar tegenviel!
quote:Ho! Wacht! Ik heb dit nog nooit gelezen en kan me ab-so-luut niet voorstellen dat er van mij geen Isabeau mocht staan! Ik vond het bioscoophoppen erg grappig en het was mijn idee nog ook. We hebben het later nog een paar keer gedaan en ik zie niet in waarom ik niet zou willen dat mijn naam werd genoemd
Op vrijdag 15 december 2000 09:18 schreef SunChaser het volgende:
Moest je het een uur na jouw post nog van Isabeau wijzigen?:?
ps: lees dit nu pas, maar moet toch ff reageren (ook al post je niet meer als Sunchaser)
Verder denk ik wel dat het enorm makkelijk is hier. Het is maar 1 zaal, en je moet vlak voor de deur betalen. Maar omdat het best druk is, en een erg smal gangetje waar nog iedereen heen en weer loopt die al betaald heeft, kun je zo meestromen Wel mogelijk dus denkik...
City Amsterdam had een tijdje iemand in dienst om te letten op screenhoppers: de zogenoemde "glipperjager".
Maar die glipperjager was van de trap gevallen en had z'n arm gebroken na een wilde achtervolging, nadat hij een screenhopper wilde confronteren.
(nee, ik was niet die screenhopper)
Het is inderdaad zo dat er slechts een heel klein percentage is die dit wel eens doet, dus de kosten van deurwaarders/controleurs wegen daar niet tegen op.
quote:offtopic
Op maandag 11 maart 2002 12:53 schreef postinggirl het volgende:
Helaas. In Cinema Royal in Oss lukt dat niet. Daar zijn ze wel zo slim om degene die de kaartje afscheurt zo'n beetje tegen de deur van de zaal aan te zetten. Èn bij het begin van de film, èn na de pauze.
k heb het alleen nog nooit in de Cinema Royal geprobeerd
quote:Topic van jezelf omhoog kicken?
Op vrijdag 23 augustus 2002 19:02 schreef Stormvogel het volgende:
Gisteren in De Munt bij The Sweetest Thing door de manager verzocht of ik weer naar The Sum of Al Fears wilde gaan.
quote:Ja maar daar kan het dus niet, aangezien je daar bij het verlaten van de zaal weer voor de kassa's terecht komt...
Op zaterdag 24 augustus 2002 21:52 schreef Duiveltja het volgende:
Raar dit idee is me eik nog nooit binnengeslopen, en ik ga volgende week naar Metropolis in Antwerpen....
Maar bij Pathé Arena doen wij het nogal vrij regelmatig, eigenlijk zelfs elke keer als we daar zijn
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 15:10 schreef Broekie het volgende:[..]
Ja maar daar kan het dus niet, aangezien je daar bij het verlaten van de zaal weer voor de kassa's terecht komt...
quote:Woohoooo
Maar bij Pathé Arena doen wij het nogal vrij regelmatig, eigenlijk zelfs elke keer als we daar zijn
Damn, ik ben een nog grotere schraper dan Sunchaser
quote:ja, dat doe ik ook wel eens
Op woensdag 7 mei 2003 14:19 schreef ramses het volgende:
Ik sneak ook wel eens een bioscoop uit...
maar ik kom niet zo vaak in de bioscoop
We zijn wel zo netjes om wel drinken te kopen en popcorn
Een keertje, we gingen naar een film en toen was net de premiere van Oceans Eleven geweest, wij na de film naar Oceans Eleven en die zaal bleef vol lopen en vol lopen.... wij zaten daar gratis (gesneaked) toen voelde ik me wel even kut toen mensen binnenkwamen en uit elkaar moesten gaan zitten of zelfs niet konden zitten
quote:Inderdaad wel jammer, maar het voordeel is dan wel dat die bioscoop een beetje in de buurt is
Op maandag 11 maart 2002 12:53 schreef postinggirl het volgende:
Helaas. In Cinema Royal in Oss lukt dat niet. Daar zijn ze wel zo slim om degene die de kaartje afscheurt zo'n beetje tegen de deur van de zaal aan te zetten. Èn bij het begin van de film, èn na de pauze.
Heb het btw nog nooti gedaan, maar bij de Pathé in Eindhoven moet het ook niet zo moeilijk zijn
quote:Dan moet je ook gewoon eerlijk zijn en oprotten... moet je eens voorstellen dat jij wel betaald had voor dat kaartje en geen zitplaats had, geen fatsoen
Op woensdag 7 mei 2003 14:33 schreef fantastic-fantastic het volgende:
1x per maand houden we altijd filmdag, we kopen dan 1 kaartje en gaan dan naar 3 films. We rekenen en zoeken op internet uit welke films elkaar opvolgen.We zijn wel zo netjes om wel drinken te kopen en popcorn
Een keertje, we gingen naar een film en toen was net de premiere van Oceans Eleven geweest, wij na de film naar Oceans Eleven en die zaal bleef vol lopen en vol lopen.... wij zaten daar gratis (gesneaked) toen voelde ik me wel even kut toen mensen binnenkwamen en uit elkaar moesten gaan zitten of zelfs niet konden zitten
Een andere film meepakken nog tot daar aan toe, maar andere klanten duperen
quote:Daar moet het in principe wel kunnen. Er is zover ik weet geen controle.
Op woensdag 7 mei 2003 15:38 schreef superhombre het volgende:
Zeg kan iemand me vertellen of er in pathe scheveningen uberhaupt wel controle is op sneakers
Het lijkt me daar toch iets te makkelijk Het heeft 3 verdiepingen en je wordt helemaal onderin gecontroleerd op je kaartje
Daarna heb je dus eigenlijk toegang tot alle zalen
Kans dat je gepakt word is zeer klein, mocht dat wel gebeuren zeg je gewoon dat je ff naar de wc was
Ik neem zelf drank mee, of ik koop het op het Damrak, bij de Toerist Information. 5 Koude Heineken voor 5 euro.
quote:Daarom is het daar ook zo leuk
Op woensdag 7 mei 2003 15:38 schreef superhombre het volgende:
Zeg kan iemand me vertellen of er in pathe scheveningen uberhaupt wel controle is op sneakers
Het lijkt me daar toch iets te makkelijk Het heeft 3 verdiepingen en je wordt helemaal onderin gecontroleerd op je kaartje
Daarna heb je dus eigenlijk toegang tot alle zalen
Ik ga vaak genoeg naar de film dan Je komt ook zonder kaartje binnen. Loop je naar boven als er geen film begind. Koop je wat drinken gaat naar de WC film begind? Sneak je naar binnen. Simpel. Doe dat zo vaak
Die bios is bij mij om de hoek
Een aantal films hebben we dus kunnen meepikken. Je gaat gewoon ff "pissen" maar loopt dan perongeluk een zaal binnen! Dit is echt spannend en we hebben het misschien 5x gedaan. Ook een keer met een groep van 5 man
Tot we naar Pearl Harbor gingen... We kochten maar eens een kaartje want dat was zo lang geleden. Zaten we daar in de zaal. Kwam er iemand naar ons toe die ons kaartje kwam controleren!! ! Waren wij ff blij dat we een kaartje hadden!
Dat doe ik dus niet meer
quote:Bij de Munt kun je gewoon op en neer blijven lopen, zowel voor als achterlangs. Volgens mij werkt er amper nog personeel, zag vandaag bijna niemand.
Op woensdag 14 mei 2003 09:33 schreef Aparteling het volgende:
wel gedaan... makkelijk zat de films sluiten qua tijd perfect op elkaar aan... gewoon op de bovenste verdieping blijven![]()
Dus zo kan het ook
quote:ik kom regelmatig in pathe eindhoven, maar ben IN de zaal nog nooit gecontroleerd. en ach, die controle aan de ingang kom je ook zo voorbij, gewoon even wachten tot er een groep aan komt.
Op dinsdag 13 mei 2003 22:41 schreef Fegisje het volgende:
Ehm jah. Ik een een maat van mij. Een jaar geleden en misschien ook wel 2 jaar geleden bij de Pathe in Eindhoven.Een aantal films hebben we dus kunnen meepikken. Je gaat gewoon ff "pissen" maar loopt dan perongeluk een zaal binnen! Dit is echt spannend en we hebben het misschien 5x gedaan. Ook een keer met een groep van 5 man
Tot we naar Pearl Harbor gingen... We kochten maar eens een kaartje want dat was zo lang geleden. Zaten we daar in de zaal. Kwam er iemand naar ons toe die ons kaartje kwam controleren!!
! Waren wij ff blij dat we een kaartje hadden!
Dat doe ik dus niet meer
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 19:40 schreef Scandalous het volgende:
Gisteravond
Ontopic: nooit. Zou wel kunnen, maar ik neem meestal de late film. En de laatste tijd ga ik niet eens meer naar de bios.
quote:Identity, en ik zal het noooooit meer doen
Op dinsdag 30 september 2003 19:42 schreef Unjust het volgende:[..]
! Welke film.
Ontopic: nooit. Zou wel kunnen, maar ik neem meestal de late film. En de laatste tijd ga ik niet eens meer naar de bios.
quote:Waar?? Nieuwe sneaklocaties zijn altijd welkom
Op dinsdag 30 september 2003 19:44 schreef Scandalous het volgende:[..]
Identity, en ik zal het noooooit meer doen
quote:Het is dat je geen fotoboek-profiel hebt... want anders ging ik er op letten
Op maandag 11 maart 2002 12:40 schreef Random_Runner het volgende:
Regelmatig in de Pathe te Rotterdam. Dat is gewoon een groot plein, kun je gewoon oversteken.
Ik heb het nog nooit gedaan... vroeger ging ik niet zo vaak naar de bioscoop, en nu kan ik gratis omdat ik er werk.
Bij ons in de bios heb je ze regelmatig idd, die gappies die van zaal naar zaal sjouwen er is gewoon moeilijk op te controleren vanwege het gebrk aan overzicht.
Maar als we ze doorkrijgen schop Sharif ze er zonder pardon uit (en als Sharif je schopt heb je een probleem )
Zo heb ik een keer vijf films gezien -> dat was wel een beetje teveel van het goede.
de bastards...quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:28 schreef SunChaser het volgende:
Bij De Munt in Amsterdam scheuren ze nu boven de kaartjes af en na afloop staat er personeel om je naar beneden te loodsen
Slechte zaak dat een kaartje bij Pathe al 9 euro kostquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:50 schreef Duiveltja het volgende:
Slechte zaak dat het steeds moeilijker word.
Ik ben wel eens gepakt, wordt je gevraagd de zaal uit te gaan, verder niets.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:58 schreef TastyMushroom het volgende:
Wat zijn de consequenties als je gepakt wordt?
Je moet je kaartje bij je houden. Heb je die niet dan moet je weg.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:02 schreef Duiveltja het volgende:
Ze kunnen het moeilijk bewijzen lijkt me
en zeggen dat je hem na binnengaan van de zaal hebt gedponeerd in de afvalbakken aanwezig bij de deur?quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:03 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je moet je kaartje bij je houden. Heb je die niet dan moet je weg.
Idd ik zou dat gewoon zeggen. Zij hebben dan geen poot om op te staan.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en zeggen dat je hem na binnengaan van de zaal hebt gedponeerd in de afvalbakken aanwezig bij de deur?
en ......ik moet zeggen, jullie doen t vrij goed, 3 films voor de prijs van een.quote:Op zondag 25 augustus 2002 15:10 schreef Broekie het volgende:
jij bent waarschijnlijk een heerlijk eerlijk manneke, door je zenuwen pakken ze je meteen, heel anders als ie Boeven die om 9.00 in Antwerpen zitten, 's morgens he? op zondag, de nerds...en dan 3 films kijken....quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:51 schreef zerosignal het volgende:
Ik wil het zo vaak doen, maar elke keer houd me iets tegen. 't gaat om Pathe Groningen btw. Erg makkelijk daar. Als je niet een volle zaal treft lukt het makkelijk, maar ik ben altijd bang dat ze me herkennen ofzo en zich afvragen wat ik van 19:00 tot 0:00 in de bios doe.
Tis een trauma, ooit iets wat ik niet durfde gedaan. Helemaal trots, werd ik gepakt... *snif*
Nee, dit werkt niet.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en zeggen dat je hem na binnengaan van de zaal hebt gedponeerd in de afvalbakken aanwezig bij de deur?
Immers, al die rotzooi de hele tijd bij je houden, je houdt je portemonnee graag op orde
quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:10 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Idd ik zou dat gewoon zeggen. Zij hebben dan geen poot om op te staan.
jah, dat heet pech hebbenquote:Op donderdag 6 mei 2004 01:00 schreef victorinox het volgende:
[..]
2.2 De Bezoeker dient tijdens zijn bezoek aan het gebouw in het bezit te zijn van een geldig toegangs- en legitimatiebewijs en is verplicht deze op verzoek aan medewerkers van de Bioscoop te tonen. In geval van weigering hiervan kan de Bezoeker de toegang tot het Gebouw worden ontzegd.
hu? ID?quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:10 schreef snopprinses het volgende:
Ik zelf nog niet, maar un paar weken geleden is mn vriend van me wel gwoon doorgelopen in de Pathe Eindhoven...gaat daar egtwel makkelijk. Hij wilde een kaartje kopen, maar omdat ie geen id by zich had, mocht ie geen kaartje kopen, dan maar zonder kaartje
Voor een 16 jaar en ouder film.quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:13 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
hu? ID?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2002 08:44 schreef rakker het volgende:
Scheveningen is makkelijk te doenquote:Op maandag 5 juni 2006 09:50 schreef Torio het volgende:
Heb ik ook altijd een keer willen doen![]()
Iemand ervaringen met Pathe Scheveningen en Pathe Buitenhof (den haag) ?
Ga jij maar lekker alleen op je kamer films kijken. nerd.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:06 schreef thedude0 het volgende:
ik ga sowieso nooit naar de bioscoop
geldverspilling
jaquote:Op maandag 5 juni 2006 13:18 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker alleen op je kamer films kijken
quote:Op maandag 5 juni 2006 12:44 schreef zwelgje81 het volgende:
Pff zit ik heel topic door te lezen zie ik dat ie in 2000 is geopend![]()
![]()
Ik zeg er bij kaartscheuren altijd bij dat mensen hun kaartjes tot na de film moeten bewaren. Als er in de zaal controle is (gebeurt wel eens) en iemand heeft geen geldig kaartje, moet 'ie een nieuwe halen. Klachten mogen naar mijn baas.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Immers, al die rotzooi de hele tijd bij je houden, je houdt je portemonnee graag op orde
Sorry hoor.. Maar als personeel houd je toch je ogen open? En bij de kassa weten ze hoeveel mensen er in de zaal thuishoren. Kwestie van tellen.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:20 schreef ABBAfan het volgende:
Hier lopen de bezoekers in de pauze naar buiten om te paffen. Als ze terug komen kunnen ze zo doorlopen naar de zaal. Dat kan dus ook iemand doen die geen kaartje heeft gekocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |