abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage donderdag 14 december 2000 @ 15:43:18 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_551379
In die megabioscopen van tegenworodig scheuren ze je kaartje al af bij de deur. En aangezien er om de 20 minuten een nieuwe film draait is het een eitje om ff een filmpje 'mee te pikken'.

Ik maak er wel eens een sport van. Heb dan ook wel eens 3 films voor de prijs van 1 gezien.

donderdag 14 december 2000 @ 15:44:25 #2
3498 Barb
Graduated Fool
pi_551383
Nee, nog nooit. Wel eens aan gedacht, maar aangezien ik meestal de late voorstelling heb, begint er geen nieuwe meer daarna.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  donderdag 14 december 2000 @ 15:47:39 #3
374 beelzebub
master of disaster
pi_551395
Ik ken wel mensen die dat doen. Bij de Pathe Arena helemaal, als je eenmaal boven bent kun je heen en weer blijven lopen.

Het is net zoals de Wehkamp, er is een klein percentage wat niet betaalt/sneakt. Dat neem je op de koop toe, want de kosten van deurwaarders/controleurs wegen daar niet tegen op.

Als ik nog meer tijd had, misschien...

Redactie Frontpage donderdag 14 december 2000 @ 15:50:14 #4
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_551403
Idd, er zijn maar paar idioten die dat doen en de film draait toch al. Verder heb ik vaak toch niks beters te doen, dus ach...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 december 2000 @ 18:04:08 #5
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_551972
ik heb het samen met een andere FOK!ster (die anoniem blijft) toevallig in februari/maart ofzo een keer geflikt

Ze was nog nooit in Pathe Groningen geweest, en na American Beauty liepen we door de foyer, wilde ze ff zaal 1 (de grote zaal dus) zien
Daar stroomden net mensen binnen voor The Beach, we zijn er toen maar bij gaan zitten

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 14-12-2000 19:03]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 14 december 2000 @ 18:07:07 #6
3878 Vork
Manisch creatief
pi_551981
neuh niet.. maar ik kom oo knauwelijksi n de bioscoop eigulluk...
pi_552045
altijd, tenminste... als ik naar Miracle Planet ga. Hier in Almelo kan dat niet (2 zalen ), maar bij Miracle Planet wel, en de films starten ook nog na elkaar.. helemaal perfect dus.
  Redactie Frontpage vrijdag 15 december 2000 @ 09:18:29 #8
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_554137
quote:
Op 14 december 2000 18:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ik heb het samen met een andere FOK!ster (die anoniem blijft) toevallig in februari/maart ofzo een keer geflikt
Moest je het een uur na jouw post nog van Isabeau wijzigen?
pi_3455573
Regelmatig in de Pathe te Rotterdam. Dat is gewoon een groot plein, kun je gewoon oversteken.
Meissie, wil je een Breezer?
  maandag 11 maart 2002 @ 12:50:44 #10
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_3455664
Pathe Groningen is ook erg makkelijk.

Toen ik nog studeerde ging ik wel eens 's ochtends om +/- 11.30 naar de eerste film en dan met het programma in de hand tot 23.00 door gaan op één kaartje. Je moet wel echt goed plannen en films een beetje afwisselen, niet alleen zware films, maar ook de wat luchtigere (wat in de Pathe overigens niet zo moeilijk is).

O ja, vorige maand trouwens nog met m'n vriendin eerst Ocean's Eleven gezien en daarna nog Kate en Leopold (maar dat was meer een spontane actie en niet een vooropgezet plan).

Wel echt een leuke manier om films waar je anders niet snel heen zou gaan te zien (bv. South Park ofzo.). <-geen goed pratertje

maandag 11 maart 2002 @ 12:53:32 #11
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_3455696
quote:
Op vrijdag 15 december 2000 09:18 schreef SunChaser het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 december 2000 18:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ik heb het samen met een andere FOK!ster (die anoniem blijft) toevallig in februari/maart ofzo een keer geflikt<HR></BLOCKQUOTE>Moest je het een uur na jouw post nog van Isabeau wijzigen? :?

Ik doe het eigenlijk nooit.. heb meestal na een film geen zin meer.

pi_3455698
Helaas. In Cinema Royal in Oss lukt dat niet. Daar zijn ze wel zo slim om degene die de kaartje afscheurt zo'n beetje tegen de deur van de zaal aan te zetten. Èn bij het begin van de film, èn na de pauze.
  vrijdag 23 augustus 2002 @ 19:02:50 #13
27922 Stormvogel
Right Now Right Here
pi_5508654
Gisteren in De Munt bij The Sweetest Thing door de manager verzocht of ik weer naar The Sum of Al Fears wilde gaan.
mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine
pi_5515016
quote:
Op maandag 11 maart 2002 12:53 schreef jerney het volgende:
pi_5515019
Ik heb er wel eens over nagedacht dat ze dat misschien toch iets anders moeten doen, maar jah ik doe het nooit daar heb ik geen tijd voor in principe!
Billie Holiday is Lady Day!
pi_5515398
Als ik naar de bios ga koop ik gewoon een kaartje voor de film die ik wil zien. Ik ga echt niet naar binnen "sneaken".
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_5515577
quote:
Op maandag 11 maart 2002 12:53 schreef jerney het volgende:

[..]

That reminds me. Zouden zij niet twee jaar geleden ofzo eens naar de film gaan?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 11:17:22 #18
13260 Draaitafeltje
Whoopy fuckin' doo!
pi_5515600
Bij Pathe Scheveningen is het ook een fluitje van een cent, totaal geen controle

Meestal ga ik doordeweeks, maar moet dan de volgende morgen weer vroeg werken, dus sneaken zit er niet in, misschien als ik een keer vrij ben

We're on an express elevator to hell, going down!
pi_5515628
Wel vaker overwogen in Pathe Eindhoven. 1x de kans gehad, nooit het lef.

(meestal heb ik de laatste voorstelling)

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_5515811
Ja ik heb het een keer gedaan. Ik ging met een vriendin naar Kiss of the Dragon maar dat was zo'n ranzige film dat we na 40minuten eruit zijn gelopen en in de zaal naast ons begon net A Knight's Tale, daar zijn we dus binnengesneaked!

Bioscoop is al duur zat dus ik vond dat het best mocht en zeker omdat die film zwaar tegenviel!

pi_5515965
quote:
Op vrijdag 15 december 2000 09:18 schreef SunChaser het volgende:
Moest je het een uur na jouw post nog van Isabeau wijzigen? :?
Ho! Wacht! Ik heb dit nog nooit gelezen en kan me ab-so-luut niet voorstellen dat er van mij geen Isabeau mocht staan! Ik vond het bioscoophoppen erg grappig en het was mijn idee nog ook. We hebben het later nog een paar keer gedaan en ik zie niet in waarom ik niet zou willen dat mijn naam werd genoemd

ps: lees dit nu pas, maar moet toch ff reageren (ook al post je niet meer als Sunchaser)

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_5521611
Nou, we hebben hier maar een enorm kleine bios, en kan er niet lekker zitten. De stoelen staan te dicht op elkaar, dus krijg enorm kramp in mijn benen (ben 190cm). Dus blijven zitten zal ik nooit doen daar.

Verder denk ik wel dat het enorm makkelijk is hier. Het is maar 1 zaal, en je moet vlak voor de deur betalen. Maar omdat het best druk is, en een erg smal gangetje waar nog iedereen heen en weer loopt die al betaald heeft, kun je zo meestromen Wel mogelijk dus denkik...

zaterdag 24 augustus 2002 @ 21:42:56 #23
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_5521675
Ik heb er wel vaak aan gedacht dat het mogelijk is. Maar ligt er ook aan welke bios ik ben. Nog nooit echt gedaan trouwens.
There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
pi_5521761
Dit heeft ook gewoon een officiele naam hoor:
"screenhoppen"

City Amsterdam had een tijdje iemand in dienst om te letten op screenhoppers: de zogenoemde "glipperjager".
Maar die glipperjager was van de trap gevallen en had z'n arm gebroken na een wilde achtervolging, nadat hij een screenhopper wilde confronteren.
(nee, ik was niet die screenhopper)

Het is inderdaad zo dat er slechts een heel klein percentage is die dit wel eens doet, dus de kosten van deurwaarders/controleurs wegen daar niet tegen op.

pi_5521803
Raar dit idee is me eik nog nooit binnengeslopen, en ik ga volgende week naar Metropolis in Antwerpen....
pi_5522124
quote:
Op maandag 11 maart 2002 12:53 schreef postinggirl het volgende:
Helaas. In Cinema Royal in Oss lukt dat niet. Daar zijn ze wel zo slim om degene die de kaartje afscheurt zo'n beetje tegen de deur van de zaal aan te zetten. Èn bij het begin van de film, èn na de pauze.
offtopic
hoera! eindelijk iemand die ook Oss kent
*niet meer de enige is*

/offtopic

k heb het alleen nog nooit in de Cinema Royal geprobeerd

pi_5525225
Vind het niet kunnen, maar das mijn mening als medewerker van een bios
  † In Memoriam † zondag 25 augustus 2002 @ 06:20:38 #28
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_5525236
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 19:02 schreef Stormvogel het volgende:
Gisteren in De Munt bij The Sweetest Thing door de manager verzocht of ik weer naar The Sum of Al Fears wilde gaan.
Topic van jezelf omhoog kicken?
pi_5528040
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 21:52 schreef Duiveltja het volgende:
Raar dit idee is me eik nog nooit binnengeslopen, en ik ga volgende week naar Metropolis in Antwerpen....
Ja maar daar kan het dus niet, aangezien je daar bij het verlaten van de zaal weer voor de kassa's terecht komt...

Maar bij Pathé Arena doen wij het nogal vrij regelmatig, eigenlijk zelfs elke keer als we daar zijn

'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
pi_5529934
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 15:10 schreef Broekie het volgende:

[..]

Ja maar daar kan het dus niet, aangezien je daar bij het verlaten van de zaal weer voor de kassa's terecht komt...

quote:
Maar bij Pathé Arena doen wij het nogal vrij regelmatig, eigenlijk zelfs elke keer als we daar zijn
Woohoooo

pi_10271317
Is dit niet een idee voor een FTR meet
pi_10271340
Durf ik niet .....
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 7 mei 2003 @ 14:17:31 #33
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10271395
1x gedaan na een gratis voorpremiere... 2 films voor de prijs van geen

Damn, ik ben een nog grotere schraper dan Sunchaser

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_10271450
Ik sneak ook wel eens een bioscoop uit...
pi_10271531
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 14:19 schreef ramses het volgende:
Ik sneak ook wel eens een bioscoop uit...
ja, dat doe ik ook wel eens

maar ik kom niet zo vaak in de bioscoop

woensdag 7 mei 2003 @ 14:33:40 #36
40488 fantastic-fantastic
life is spectacular
pi_10271826
1x per maand houden we altijd filmdag, we kopen dan 1 kaartje en gaan dan naar 3 films. We rekenen en zoeken op internet uit welke films elkaar opvolgen.

We zijn wel zo netjes om wel drinken te kopen en popcorn

Een keertje, we gingen naar een film en toen was net de premiere van Oceans Eleven geweest, wij na de film naar Oceans Eleven en die zaal bleef vol lopen en vol lopen.... wij zaten daar gratis (gesneaked) toen voelde ik me wel even kut toen mensen binnenkwamen en uit elkaar moesten gaan zitten of zelfs niet konden zitten

woensdag 7 mei 2003 @ 15:03:40 #37
17285 Ac1D
One Ring To Rule Them All
pi_10272598
quote:
Op maandag 11 maart 2002 12:53 schreef postinggirl het volgende:
Inderdaad wel jammer, maar het voordeel is dan wel dat die bioscoop een beetje in de buurt is

Heb het btw nog nooti gedaan, maar bij de Pathé in Eindhoven moet het ook niet zo moeilijk zijn

Ik sta ook wel bekend als BlackBurn(niet hier nee)
  woensdag 7 mei 2003 @ 15:31:48 #38
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_10273319
ik sneak er wel eens in jha. Zeker in de zomer in scheveningen. Dan zitten die zalen toch niet vol. En als 1 ene film stopt. Begint de ander. Loop ik meteen even door
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 7 mei 2003 @ 15:32:13 #39
36043 Inspiration
flame attraction
pi_10273326
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 14:33 schreef fantastic-fantastic het volgende:
1x per maand houden we altijd filmdag, we kopen dan 1 kaartje en gaan dan naar 3 films. We rekenen en zoeken op internet uit welke films elkaar opvolgen.

We zijn wel zo netjes om wel drinken te kopen en popcorn

Een keertje, we gingen naar een film en toen was net de premiere van Oceans Eleven geweest, wij na de film naar Oceans Eleven en die zaal bleef vol lopen en vol lopen.... wij zaten daar gratis (gesneaked) toen voelde ik me wel even kut toen mensen binnenkwamen en uit elkaar moesten gaan zitten of zelfs niet konden zitten

Dan moet je ook gewoon eerlijk zijn en oprotten... moet je eens voorstellen dat jij wel betaald had voor dat kaartje en geen zitplaats had, geen fatsoen

Een andere film meepakken nog tot daar aan toe, maar andere klanten duperen

pi_10273507
Zeg kan iemand me vertellen of er in pathe scheveningen uberhaupt wel controle is op sneakers
Het lijkt me daar toch iets te makkelijk Het heeft 3 verdiepingen en je wordt helemaal onderin gecontroleerd op je kaartje
Daarna heb je dus eigenlijk toegang tot alle zalen
pi_10273813
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 15:38 schreef superhombre het volgende:
Zeg kan iemand me vertellen of er in pathe scheveningen uberhaupt wel controle is op sneakers
Het lijkt me daar toch iets te makkelijk Het heeft 3 verdiepingen en je wordt helemaal onderin gecontroleerd op je kaartje
Daar moet het in principe wel kunnen. Er is zover ik weet geen controle.

Kans dat je gepakt word is zeer klein, mocht dat wel gebeuren zeg je gewoon dat je ff naar de wc was

Redactie Frontpage woensdag 7 mei 2003 @ 15:54:34 #42
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_10273955
Ik ga meestal 1x p/m naar drie films. Ben een keer gepakt door een man in pak. Moest ik terug naar Bandits, wat een kutfilm was dat

Ik neem zelf drank mee, of ik koop het op het Damrak, bij de Toerist Information. 5 Koude Heineken voor 5 euro.

woensdag 7 mei 2003 @ 16:43:28 #43
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_10275414
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 15:38 schreef superhombre het volgende:
Daarom is het daar ook zo leuk
Alleen als het druk is staan ze boven bij de deuren te wachten en vragen ze om het stukje kaartje wat je terug gekregen heb. Dus ze controleren het wel. En zeker s,avonds als het mega druk is. Maar op een rustige dag door de weeks maakt het ze niets uit.

Ik ga vaak genoeg naar de film dan Je komt ook zonder kaartje binnen. Loop je naar boven als er geen film begind. Koop je wat drinken gaat naar de WC film begind? Sneak je naar binnen. Simpel. Doe dat zo vaak Die bios is bij mij om de hoek

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 13 mei 2003 @ 22:41:43 #44
14677 Fegisje
I love America
pi_10411698
Ehm jah. Ik een een maat van mij. Een jaar geleden en misschien ook wel 2 jaar geleden bij de Pathe in Eindhoven.

Een aantal films hebben we dus kunnen meepikken. Je gaat gewoon ff "pissen" maar loopt dan perongeluk een zaal binnen! Dit is echt spannend en we hebben het misschien 5x gedaan. Ook een keer met een groep van 5 man

Tot we naar Pearl Harbor gingen... We kochten maar eens een kaartje want dat was zo lang geleden. Zaten we daar in de zaal. Kwam er iemand naar ons toe die ons kaartje kwam controleren!! ! Waren wij ff blij dat we een kaartje hadden!

Dat doe ik dus niet meer

I Love America
  woensdag 14 mei 2003 @ 09:33:28 #45
40777 Aparteling
Niet eens grappig op internet.
pi_10416747
wel gedaan... makkelijk zat de films sluiten qua tijd perfect op elkaar aan... gewoon op de bovenste verdieping blijven
  woensdag 14 mei 2003 @ 09:43:09 #46
48578 SmeeR
Lost in cyberspace....
pi_10416883
Wel es gedaan ja, ook in Pathe Arena.
Ook ooit eens kaartjes van een vriend gebruikt die smiddags al was geweest en toen vlak voor tijd naar binnen gaan en zeggen dat je nog ff wat eten bent wezen halen!
Not taking risks, is not living!
  Redactie Frontpage zondag 28 september 2003 @ 23:25:05 #47
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13510705
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 09:33 schreef Aparteling het volgende:
wel gedaan... makkelijk zat de films sluiten qua tijd perfect op elkaar aan... gewoon op de bovenste verdieping blijven
Bij de Munt kun je gewoon op en neer blijven lopen, zowel voor als achterlangs. Volgens mij werkt er amper nog personeel, zag vandaag bijna niemand.
  zondag 28 september 2003 @ 23:41:11 #48
32422 engessa
Who's dirty?
pi_13511114
Ik heb een keer 'Dude, Where's my car?' en 'Evolution' gezien voor de prijs van 1. DWMC viel behoorlijk tegen en je hebt toch 8 euro betaalt voor je kaartje.. dus ga je 'Evolution' maar kijken.. Waren beide toen net 8 euro waard...
  zondag 28 september 2003 @ 23:55:21 #49
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_13511352
In Amerika heb ik een ervaring gehad. .. ik ga naar film ..en het was nog vrij vroeg op de avond .. ik dus naar de kassa voor een andere film ... meisje aan de kassa .. Je hoeft niet te betalen hoor je hebt toch betaald voor die'n die film. Uh ja .. trouwens geef je popcorn box en beker ook maar dan refill ik het .

Dus zo kan het ook

Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_13511430
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 22:41 schreef Fegisje het volgende:
Ehm jah. Ik een een maat van mij. Een jaar geleden en misschien ook wel 2 jaar geleden bij de Pathe in Eindhoven.

Een aantal films hebben we dus kunnen meepikken. Je gaat gewoon ff "pissen" maar loopt dan perongeluk een zaal binnen! Dit is echt spannend en we hebben het misschien 5x gedaan. Ook een keer met een groep van 5 man

Tot we naar Pearl Harbor gingen... We kochten maar eens een kaartje want dat was zo lang geleden. Zaten we daar in de zaal. Kwam er iemand naar ons toe die ons kaartje kwam controleren!! ! Waren wij ff blij dat we een kaartje hadden!

Dat doe ik dus niet meer

ik kom regelmatig in pathe eindhoven, maar ben IN de zaal nog nooit gecontroleerd. en ach, die controle aan de ingang kom je ook zo voorbij, gewoon even wachten tot er een groep aan komt.
pi_13552542
Gisteravond
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  dinsdag 30 september 2003 @ 19:42:20 #52
65259 Unjust
Makeshift Grey
pi_13552591
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 19:40 schreef Scandalous het volgende:
Gisteravond
! Welke film.

Ontopic: nooit. Zou wel kunnen, maar ik neem meestal de late film. En de laatste tijd ga ik niet eens meer naar de bios.

[i]Ik ben geen kloon.[/i]
pi_13552656
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 19:42 schreef Unjust het volgende:

[..]

! Welke film.

Ontopic: nooit. Zou wel kunnen, maar ik neem meestal de late film. En de laatste tijd ga ik niet eens meer naar de bios.

Identity, en ik zal het noooooit meer doen
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_13552819
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 19:44 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Identity, en ik zal het noooooit meer doen

Waar?? Nieuwe sneaklocaties zijn altijd welkom
pi_13558619
laatste tijd toch wel erg vaak ingangscontrolle in pathe arena
dan maar naar huis na 1e film....
pi_13558757
In Tuschinski heb ik het paar keer met mijn broer gedaan, gewoon kaartje gekocht maar vervolgens het VIPbalkon opgeneakt, en dat is gewoon TE gaaf, je zit dan met zijn tweeen op het allerluxte balkon waar normaal de belangrijskte mensen zitten bij de premieres, en je ziet ondertussen gewoon de andere mensen zielig beneden zitten...
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
  dinsdag 30 september 2003 @ 22:36:40 #57
16314 Pea
Bakkebaardaap
pi_13559063
quote:
Op maandag 11 maart 2002 12:40 schreef Random_Runner het volgende:
Regelmatig in de Pathe te Rotterdam. Dat is gewoon een groot plein, kun je gewoon oversteken.
Het is dat je geen fotoboek-profiel hebt... want anders ging ik er op letten

Ik heb het nog nooit gedaan... vroeger ging ik niet zo vaak naar de bioscoop, en nu kan ik gratis omdat ik er werk.

Bij ons in de bios heb je ze regelmatig idd, die gappies die van zaal naar zaal sjouwen er is gewoon moeilijk op te controleren vanwege het gebrk aan overzicht.
Maar als we ze doorkrijgen schop Sharif ze er zonder pardon uit (en als Sharif je schopt heb je een probleem )

Afwezigheid van bewijs is nog geen bewijs van afwezigheid.
  dinsdag 30 september 2003 @ 23:01:55 #58
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13559996
Laatst nog edaan bij Pathe de Munt, eerst naar de gratis nseak preiew van Matchstick Men en bij het verlaten van de zaal kom je langs de zaal met American Wedding en die begon 2 minuten nadat Matchstick men was afgelopen. Toen zijn we daar maar gaan zitten
[..]
pi_13565027
Op maandagochtend is het perfect om een paar films achter elkaar te zien. Een keer kaartje kopen voor een film, na de film even naar de wc. dan zeer stoer naar de andere film, etc. Lukt alleen in Amsterdam.

Zo heb ik een keer vijf films gezien -> dat was wel een beetje teveel van het goede.

pi_13565182
Cinestar Enschede..geen probleem..eenmal kaartje afgescheurt heb je toegang tot 10 bioscoopzalen..zo hadden voor een maand of 6 geleden The Magdalena Sisters in de de SneakPreview...na een half uur hebben we maar ff een ander filmpje gechecked...no problemo duzz
  Redactie Frontpage woensdag 5 mei 2004 @ 20:28:21 #61
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_18912745
Bij De Munt in Amsterdam scheuren ze nu boven de kaartjes af en na afloop staat er personeel om je naar beneden te loodsen
pi_18912884
Eerder wel eens gedaan in bioscopen, maar nu trappen ze daar steeds minder in
  woensdag 5 mei 2004 @ 21:42:34 #63
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_18914763
1x gedaan (pathe buitenhof), maar in 't algemeen heb ik na 1 film wel genoeg gehad...

maar 't is een feit: de bios binnensneaken is 'n makkie...
  woensdag 5 mei 2004 @ 21:47:27 #64
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_18914919
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 20:28 schreef SunChaser het volgende:
Bij De Munt in Amsterdam scheuren ze nu boven de kaartjes af en na afloop staat er personeel om je naar beneden te loodsen
de bastards...
[..]
pi_18915012
Slechte zaak dat het steeds moeilijker word.
  Redactie Frontpage woensdag 5 mei 2004 @ 21:51:58 #66
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_18915043
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 21:50 schreef Duiveltja het volgende:
Slechte zaak dat het steeds moeilijker word.
Slechte zaak dat een kaartje bij Pathe al 9 euro kost
pi_18915249
Wat zijn de consequenties als je gepakt wordt?
pi_18915348
Ze kunnen het moeilijk bewijzen lijkt me
  Redactie Frontpage woensdag 5 mei 2004 @ 22:02:08 #69
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_18915355
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 21:58 schreef TastyMushroom het volgende:
Wat zijn de consequenties als je gepakt wordt?
Ik ben wel eens gepakt, wordt je gevraagd de zaal uit te gaan, verder niets.
  Redactie Frontpage woensdag 5 mei 2004 @ 22:03:45 #70
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_18915411
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 22:02 schreef Duiveltja het volgende:
Ze kunnen het moeilijk bewijzen lijkt me
Je moet je kaartje bij je houden. Heb je die niet dan moet je weg.
pi_18915519
JAAAAAH tuurlijk , hier in Rotterdam zuid (Pathe de Kuip) kan je gewoon overal naartoe

Wij gaan dan meestal met zijn 4-en en NATUURLIJK niet tegelijk kaartjes kopen/naar binnen want anders naaien ze je

En dan meestal ook in de ochtend dan zijn de kaartjes nog goedkoper en kan je meer films zien ... Onze record is 5 films op 1 dag
  woensdag 5 mei 2004 @ 22:08:50 #72
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_18915578
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 22:03 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Je moet je kaartje bij je houden. Heb je die niet dan moet je weg.
en zeggen dat je hem na binnengaan van de zaal hebt gedponeerd in de afvalbakken aanwezig bij de deur?

Immers, al die rotzooi de hele tijd bij je houden, je houdt je portemonnee graag op orde
[..]
  woensdag 5 mei 2004 @ 22:09:35 #73
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_18915595
eigenlijk moet ik eens met iemand in Pathe Arena gaan zaalhoppen
[..]
pi_18915638
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 22:08 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

en zeggen dat je hem na binnengaan van de zaal hebt gedponeerd in de afvalbakken aanwezig bij de deur?
Idd ik zou dat gewoon zeggen. Zij hebben dan geen poot om op te staan.

Anders zeg je gewoon: " Iz it cuz I is black?"
  woensdag 5 mei 2004 @ 22:12:25 #75
62182 Georges
That's the shit
pi_18915702
Ik zeg thuisbioscoop, veel goedkoper en bijna net zo leuk.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  woensdag 5 mei 2004 @ 23:17:10 #76
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_18917511
In Arena ken dat wel goed ja alleen ken je dan een half uur w8e
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_18917578
Maar bij de nieuwe films staan toch vaak mannen te controleren bij de Arena daarboven ?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_18917766
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 15:10 schreef Broekie het volgende:
en ......ik moet zeggen, jullie doen t vrij goed, 3 films voor de prijs van een.
De Puta Madre
pi_18918227
Ik wil het zo vaak doen, maar elke keer houd me iets tegen. 't gaat om Pathe Groningen btw. Erg makkelijk daar. Als je niet een volle zaal treft lukt het makkelijk, maar ik ben altijd bang dat ze me herkennen ofzo en zich afvragen wat ik van 19:00 tot 0:00 in de bios doe.

Tis een trauma, ooit iets wat ik niet durfde gedaan. Helemaal trots, werd ik gepakt... *snif*
you're the criminal mastermind
pi_18918612
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 23:51 schreef zerosignal het volgende:
Ik wil het zo vaak doen, maar elke keer houd me iets tegen. 't gaat om Pathe Groningen btw. Erg makkelijk daar. Als je niet een volle zaal treft lukt het makkelijk, maar ik ben altijd bang dat ze me herkennen ofzo en zich afvragen wat ik van 19:00 tot 0:00 in de bios doe.

Tis een trauma, ooit iets wat ik niet durfde gedaan. Helemaal trots, werd ik gepakt... *snif*
jij bent waarschijnlijk een heerlijk eerlijk manneke, door je zenuwen pakken ze je meteen, heel anders als ie Boeven die om 9.00 in Antwerpen zitten, 's morgens he? op zondag, de nerds...en dan 3 films kijken....
je mom mag trots op je zijn.
ik ben al trots op hun dat ze zo vroeg opstaan, minder dat ze er verdwalen, en Antwerpen niet uit komen , mja, ieder zijn hobby
De Puta Madre
  donderdag 6 mei 2004 @ 00:55:23 #81
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_18919645
quote:

[..]

Immers, al die rotzooi de hele tijd bij je houden, je houdt je portemonnee graag op orde
Nee, dit werkt niet.
Ik vind het best leuk dat mensen het proberen, maar als je gepakt wordt doe dan niet zo moeilijk en ga gewoon weg.
Het enige nadeel dat je hebt als je gepakt wordt, is dat ze je de volgende keer herkennen.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  donderdag 6 mei 2004 @ 01:00:49 #82
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_18919751
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 22:10 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Idd ik zou dat gewoon zeggen. Zij hebben dan geen poot om op te staan.

2.2 De Bezoeker dient tijdens zijn bezoek aan het gebouw in het bezit te zijn van een geldig toegangs- en legitimatiebewijs en is verplicht deze op verzoek aan medewerkers van de Bioscoop te tonen. In geval van weigering hiervan kan de Bezoeker de toegang tot het Gebouw worden ontzegd.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_18919826
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 01:00 schreef victorinox het volgende:

[..]

2.2 De Bezoeker dient tijdens zijn bezoek aan het gebouw in het bezit te zijn van een geldig toegangs- en legitimatiebewijs en is verplicht deze op verzoek aan medewerkers van de Bioscoop te tonen. In geval van weigering hiervan kan de Bezoeker de toegang tot het Gebouw worden ontzegd.
jah, dat heet pech hebben
De Puta Madre
pi_18919961
Ik zelf nog niet, maar un paar weken geleden is mn vriend van me wel gwoon doorgelopen in de Pathe Eindhoven...gaat daar egtwel makkelijk. Hij wilde een kaartje kopen, maar omdat ie geen id by zich had, mocht ie geen kaartje kopen, dan maar zonder kaartje
pi_18920023
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 01:10 schreef snopprinses het volgende:
Ik zelf nog niet, maar un paar weken geleden is mn vriend van me wel gwoon doorgelopen in de Pathe Eindhoven...gaat daar egtwel makkelijk. Hij wilde een kaartje kopen, maar omdat ie geen id by zich had, mocht ie geen kaartje kopen, dan maar zonder kaartje
hu? ID?
De Puta Madre
pi_18920077
Nog nooit gedaan, zelfs nog nooit aan gedacht om dat te doen Maar ik word hier wel op ideeën gebracht. In Scheveningen lijkt het me idd erg makkelijk met drie verdiepingen
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_18920098
yeah...indentiteitskaart
  donderdag 6 mei 2004 @ 01:19:10 #88
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_18920141
ja wel es gedaan, en controleren ze in zalen dan?
  donderdag 6 mei 2004 @ 01:21:15 #89
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_18920173
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 01:13 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

hu? ID?
Voor een 16 jaar en ouder film.
IMDb Vote History
pi_18920190
jah volgens mij was ut voor the texas chainsaw massacre, was maar kinderachtig om hem niet binnen te laten
  donderdag 6 mei 2004 @ 01:24:27 #91
26592 ngbom
madwickedmaistahmind
pi_18920217
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 08:44 schreef rakker het volgende:
Today is a gift, that's why they call it the present.
  Redactie Frontpage maandag 5 juni 2006 @ 00:43:57 #92
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_38549114
Na meer dan een jaar weer eens gedaan, en het werkt nog steeds. In De Munt, gratis Da Vinci Code gezien.

Blijft leuk
pi_38552505
Heb ik ook altijd een keer willen doen
Iemand ervaringen met Pathe Scheveningen en Pathe Buitenhof (den haag) ?
In life you achieve what you thínk you deserve
  Redactie Frontpage maandag 5 juni 2006 @ 09:54:05 #94
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_38552540
Nope.

De Munt heeft de beste opties is mijn ervaring.

Bij de Munt is t allemaal wel wat strenger, staan mannen in pakken en personeel om je naar de uitgang te begeleiden. Als je echter doet alsof je belt dan loop je gewoon langs ze heen. En aan de achterzijde, in het midden is een wc en trappen met toegang tot alle verdiepingen.
pi_38552798
Nog nooit gedaan.
  maandag 5 juni 2006 @ 11:11:42 #96
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38553468
Bij Pathe Groningen wel eens gedaan
Het leukste was nog wel de 'angst' om gesnapt te worden. We werden er een beetje paranoide van
pi_38555599
Laatst toen ik in de bios was kwamen er 2 breezersletjes die aan de kaartjesscheurmevrouw vroegen of ze even naar de wc mochten.. zo zijn ze dus zonder kaartje naar binnen gesneakt. Voordat de film begon kwam er iemand de zalen doorzoeken dus uiteindelijk zullen ze wel naar buiten geschopt zijn
  maandag 5 juni 2006 @ 12:44:42 #98
144541 zwelgje81
http://forum.fok.nl/topic/8562
pi_38555745
Pff zit ik heel topic door te lezen zie ik dat ie in 2000 is geopend
  maandag 5 juni 2006 @ 12:45:50 #99
144541 zwelgje81
http://forum.fok.nl/topic/8562
pi_38555768
quote:
Op maandag 5 juni 2006 09:50 schreef Torio het volgende:
Heb ik ook altijd een keer willen doen
Iemand ervaringen met Pathe Scheveningen en Pathe Buitenhof (den haag) ?
Scheveningen is makkelijk te doen
pi_38556311
ik ga sowieso nooit naar de bioscoop
geldverspilling
pi_38556572
quote:
Op maandag 5 juni 2006 13:06 schreef thedude0 het volgende:
ik ga sowieso nooit naar de bioscoop
geldverspilling
Ga jij maar lekker alleen op je kamer films kijken. nerd.
Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
Ik heb tubgirl gepost en ben niet gebanned.
pi_38556603
quote:
Op maandag 5 juni 2006 13:18 schreef _SnoepHond het volgende:

[..]

Ga jij maar lekker alleen op je kamer films kijken
ja
  maandag 5 juni 2006 @ 13:20:58 #103
63673 ABBAfan
Water-loo
pi_38556628
Hier lopen de bezoekers in de pauze naar buiten om te paffen. Als ze terug komen kunnen ze zo doorlopen naar de zaal. Dat kan dus ook iemand doen die geen kaartje heeft gekocht.
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
pi_38556763
Het is vrij eenvoudig 2 films achter elkaar te gaan kijken, maar eigenlijk leeft die behoefte bij mij helemaal niet. Ook vind ik bioscoopkaartjes niet zo duur, dus waarom stiekum naar binnen gaan
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  Redactie Frontpage maandag 5 juni 2006 @ 18:42:09 #105
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_38566001
9 euro voor een kaartje, niet echt goedkoop.
pi_38566303
LIjkt me wel een mafidee!
Was er nog nooit opgekomen iig!
Denk alleen niet dat het in dat kleine biosje hier gaat lukken, die mensen hebben het ook wel door dat je dan langer dan 2 uur verblijft daarzo!
Als je dan na 4, 5 uur wegloopt denken ze ook van hmmmm..
Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
  Redactie Frontpage maandag 5 juni 2006 @ 18:53:04 #107
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_38566427
In Pathe-zalen begint er elke 10 a 20 minuten een film. Zo begint er altijd wel een film als de jouwe klaar is. Zo zag ik menig film waar ik anders nooit naartoe was gegaan.
pi_38598872
quote:
Op maandag 5 juni 2006 12:44 schreef zwelgje81 het volgende:
Pff zit ik heel topic door te lezen zie ik dat ie in 2000 is geopend
ehh tvp

Pathe EHV lijkt me nog steeds makkelijk. Eurocinema al stukken lastiger
pi_38605256
sinds ik pathe unlimited kaart heb doe ik het eigenlijk niet meer
(en die beetje beweging om dan 2e kaartje te halen tja... )
pi_38608146
quote:

[..]

Ik zeg er bij kaartscheuren altijd bij dat mensen hun kaartjes tot na de film moeten bewaren. Als er in de zaal controle is (gebeurt wel eens) en iemand heeft geen geldig kaartje, moet 'ie een nieuwe halen. Klachten mogen naar mijn baas.
quote:
Op maandag 5 juni 2006 13:20 schreef ABBAfan het volgende:
Hier lopen de bezoekers in de pauze naar buiten om te paffen. Als ze terug komen kunnen ze zo doorlopen naar de zaal. Dat kan dus ook iemand doen die geen kaartje heeft gekocht.
Sorry hoor.. Maar als personeel houd je toch je ogen open? En bij de kassa weten ze hoeveel mensen er in de zaal thuishoren. Kwestie van tellen.
Mon 'en!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')