quote:
Op dinsdag 30 september 2003 19:40 schreef Scandalous het volgende:
Gisteravond
Ontopic: nooit. Zou wel kunnen, maar ik neem meestal de late film. En de laatste tijd ga ik niet eens meer naar de bios.
quote:Identity, en ik zal het noooooit meer doen
Op dinsdag 30 september 2003 19:42 schreef Unjust het volgende:[..]
! Welke film.
Ontopic: nooit. Zou wel kunnen, maar ik neem meestal de late film. En de laatste tijd ga ik niet eens meer naar de bios.
quote:Waar?? Nieuwe sneaklocaties zijn altijd welkom
Op dinsdag 30 september 2003 19:44 schreef Scandalous het volgende:[..]
Identity, en ik zal het noooooit meer doen
quote:Het is dat je geen fotoboek-profiel hebt... want anders ging ik er op letten
Op maandag 11 maart 2002 12:40 schreef Random_Runner het volgende:
Regelmatig in de Pathe te Rotterdam. Dat is gewoon een groot plein, kun je gewoon oversteken.
Ik heb het nog nooit gedaan... vroeger ging ik niet zo vaak naar de bioscoop, en nu kan ik gratis omdat ik er werk. ![]()
Bij ons in de bios heb je ze regelmatig idd, die gappies die van zaal naar zaal sjouwen er is gewoon moeilijk op te controleren vanwege het gebrk aan overzicht.
Maar als we ze doorkrijgen schop Sharif ze er zonder pardon uit (en als Sharif je schopt heb je een probleem
)
Zo heb ik een keer vijf films gezien -> dat was wel een beetje teveel van het goede.
de bastards...quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:28 schreef SunChaser het volgende:
Bij De Munt in Amsterdam scheuren ze nu boven de kaartjes af en na afloop staat er personeel om je naar beneden te loodsen
Slechte zaak dat een kaartje bij Pathe al 9 euro kostquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:50 schreef Duiveltja het volgende:
Slechte zaak dat het steeds moeilijker word.
Ik ben wel eens gepakt, wordt je gevraagd de zaal uit te gaan, verder niets.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:58 schreef TastyMushroom het volgende:
Wat zijn de consequenties als je gepakt wordt?
Je moet je kaartje bij je houden. Heb je die niet dan moet je weg.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:02 schreef Duiveltja het volgende:
Ze kunnen het moeilijk bewijzen lijkt me
en zeggen dat je hem na binnengaan van de zaal hebt gedponeerd in de afvalbakken aanwezig bij de deur?quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:03 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je moet je kaartje bij je houden. Heb je die niet dan moet je weg.
Idd ik zou dat gewoon zeggen. Zij hebben dan geen poot om op te staan.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en zeggen dat je hem na binnengaan van de zaal hebt gedponeerd in de afvalbakken aanwezig bij de deur?
en ......ik moet zeggen, jullie doen t vrij goed, 3 films voor de prijs van een.quote:Op zondag 25 augustus 2002 15:10 schreef Broekie het volgende:
jij bent waarschijnlijk een heerlijk eerlijk manneke, door je zenuwen pakken ze je meteen, heel anders als ie Boeven die om 9.00 in Antwerpen zitten, 's morgens he? op zondag, de nerds...en dan 3 films kijken....quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:51 schreef zerosignal het volgende:
Ik wil het zo vaak doen, maar elke keer houd me iets tegen. 't gaat om Pathe Groningen btw. Erg makkelijk daar. Als je niet een volle zaal treft lukt het makkelijk, maar ik ben altijd bang dat ze me herkennen ofzo en zich afvragen wat ik van 19:00 tot 0:00 in de bios doe.
Tis een trauma, ooit iets wat ik niet durfde gedaan. Helemaal trots, werd ik gepakt... *snif*
Nee, dit werkt niet.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en zeggen dat je hem na binnengaan van de zaal hebt gedponeerd in de afvalbakken aanwezig bij de deur?
Immers, al die rotzooi de hele tijd bij je houden, je houdt je portemonnee graag op orde
quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:10 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Idd ik zou dat gewoon zeggen. Zij hebben dan geen poot om op te staan.
jah, dat heet pech hebbenquote:Op donderdag 6 mei 2004 01:00 schreef victorinox het volgende:
[..]
2.2 De Bezoeker dient tijdens zijn bezoek aan het gebouw in het bezit te zijn van een geldig toegangs- en legitimatiebewijs en is verplicht deze op verzoek aan medewerkers van de Bioscoop te tonen. In geval van weigering hiervan kan de Bezoeker de toegang tot het Gebouw worden ontzegd.
hu? ID?quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:10 schreef snopprinses het volgende:
Ik zelf nog niet, maar un paar weken geleden is mn vriend van me wel gwoon doorgelopen in de Pathe Eindhoven...gaat daar egtwel makkelijk. Hij wilde een kaartje kopen, maar omdat ie geen id by zich had, mocht ie geen kaartje kopen, dan maar zonder kaartje
Voor een 16 jaar en ouder film.quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:13 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
hu? ID?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2002 08:44 schreef rakker het volgende:
Scheveningen is makkelijk te doenquote:Op maandag 5 juni 2006 09:50 schreef Torio het volgende:
Heb ik ook altijd een keer willen doen![]()
Iemand ervaringen met Pathe Scheveningen en Pathe Buitenhof (den haag) ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |