abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38556572
quote:
Op maandag 5 juni 2006 13:06 schreef thedude0 het volgende:
ik ga sowieso nooit naar de bioscoop
geldverspilling
Ga jij maar lekker alleen op je kamer films kijken. nerd.
Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
Ik heb tubgirl gepost en ben niet gebanned.
pi_38556603
quote:
Op maandag 5 juni 2006 13:18 schreef _SnoepHond het volgende:

[..]

Ga jij maar lekker alleen op je kamer films kijken
ja
  maandag 5 juni 2006 @ 13:20:58 #103
63673 ABBAfan
Water-loo
pi_38556628
Hier lopen de bezoekers in de pauze naar buiten om te paffen. Als ze terug komen kunnen ze zo doorlopen naar de zaal. Dat kan dus ook iemand doen die geen kaartje heeft gekocht.
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
pi_38556763
Het is vrij eenvoudig 2 films achter elkaar te gaan kijken, maar eigenlijk leeft die behoefte bij mij helemaal niet. Ook vind ik bioscoopkaartjes niet zo duur, dus waarom stiekum naar binnen gaan
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  Redactie Frontpage maandag 5 juni 2006 @ 18:42:09 #105
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_38566001
9 euro voor een kaartje, niet echt goedkoop.
pi_38566303
LIjkt me wel een mafidee!
Was er nog nooit opgekomen iig!
Denk alleen niet dat het in dat kleine biosje hier gaat lukken, die mensen hebben het ook wel door dat je dan langer dan 2 uur verblijft daarzo!
Als je dan na 4, 5 uur wegloopt denken ze ook van hmmmm..
Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
  Redactie Frontpage maandag 5 juni 2006 @ 18:53:04 #107
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_38566427
In Pathe-zalen begint er elke 10 a 20 minuten een film. Zo begint er altijd wel een film als de jouwe klaar is. Zo zag ik menig film waar ik anders nooit naartoe was gegaan.
pi_38598872
quote:
Op maandag 5 juni 2006 12:44 schreef zwelgje81 het volgende:
Pff zit ik heel topic door te lezen zie ik dat ie in 2000 is geopend
ehh tvp

Pathe EHV lijkt me nog steeds makkelijk. Eurocinema al stukken lastiger
pi_38605256
sinds ik pathe unlimited kaart heb doe ik het eigenlijk niet meer
(en die beetje beweging om dan 2e kaartje te halen tja... )
pi_38608146
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 22:08 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

en zeggen dat je hem na binnengaan van de zaal hebt gedponeerd in de afvalbakken aanwezig bij de deur?

Immers, al die rotzooi de hele tijd bij je houden, je houdt je portemonnee graag op orde
Ik zeg er bij kaartscheuren altijd bij dat mensen hun kaartjes tot na de film moeten bewaren. Als er in de zaal controle is (gebeurt wel eens) en iemand heeft geen geldig kaartje, moet 'ie een nieuwe halen. Klachten mogen naar mijn baas.
quote:
Op maandag 5 juni 2006 13:20 schreef ABBAfan het volgende:
Hier lopen de bezoekers in de pauze naar buiten om te paffen. Als ze terug komen kunnen ze zo doorlopen naar de zaal. Dat kan dus ook iemand doen die geen kaartje heeft gekocht.
Sorry hoor.. Maar als personeel houd je toch je ogen open? En bij de kassa weten ze hoeveel mensen er in de zaal thuishoren. Kwestie van tellen.
Mon 'en!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')