abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7072639
Hij is rapper van de tongriem gesneden dan de doorsnee Vlaams Blokker. Zo rap dat Vlaams Blok voorman de Winter tijdens een discussie met hem in een actualiteitenprogramma op de VRT opstapte... Geboren in Libanon, Arabisch dus, 31 jaar oud en 11 jaar in België, gehuwd geweest met een Belgische (vanwege de verblijfsvergunning volgens het Vlaams Blok), zijn uiterlijk is modern en snel, een volksmenner in de dop... Hij is voorman van de Arabisch-Europese Liga, die, omdat de integratie is mislukt, ernaar streeft "Arabisch" (dus niet het Berbers) als landstaal (naast het Nederlands, Frans en Duits) erkend te krijgen, en is onlangs tijdens de "rassenrellen" in Antwerpen gearrsteerd. De tenlastelegging bestaat uit "weerspannigheid in vereniging", ook schijnt hij een politieman te hebben geslagen. Indien bewezen dan loopt hij de kans een gevangenisstraf te krijgen van 5 tot 10 jaar en wordt hij dus de perfecte martelaar. Het betreft de genaamde Dyab Abu Jah Jah. De rassenrellen braken uit nadat een 27-jarige Marokkaan, gebedsleraar van beroep, werd doodgeschoten door een 66-jarige, naar verluid, overspannen Vlaming. Plaats: Borgerhout, Antwerpen, ook wel Borgerocco genoemd.

Wie met de fiets van de Nederlandse grens naar het centrum van Antwerpen rijdt, komt door Borgerocco. Een wijk met veel immigranten. Niet alleen Marokkanen, ook veel voormalige onderdanen uit de Congo treft men aan. Je waant je in 'n Parijse banlieu. In de kranten staat dat het geweld vlak onder de huid zit. Waar je al fietsende door de wijk weinig van merkt. Midden op de dag is het onwaarschijnlijk rustig. Het AEL heeft hier zijn aanhang zitten en hier worden de demonstranten gerecruteerd voor de anti-Israël betogingen die het AEL heeft aangevoerd. De Joodse wijk die ernaast ligt ondervindt veel hinder van acties van militante AEL'ers schijnt.

Het bestuur van Antwerpen kan weinig aan de noden doen van haar allochtone inwoners, op het gevaar af niet nog meer kiezers van zich te vervreemden. De patstelling duurt nu al bijna 10 jaar. Eén derde van het Antwerpse electoraat stemt op het Vlaams Blok, die door het cordon sanitaire dat de overige partijen opwierpen buiten het stadsbestuur (en trouwens ieder denkbaar bestuurscollege in Vlaanderen) worden gehouden. Gevolg is een waterige coalitie tussen zo'n beetje alle overige partijen... Eén derde der Antwerpse bevolking voelt zich permanent buitengesloten, de allochtonen voelen zich miskend, de politiek blijft zich hullen in nietszeggendheid: zo ongeveer staan de zaken ervoor...

Wat het Vlaams Blok voor de Vlamingen is, is het AEL voor de allochtonen. Van beide kanten wordt olie op het vuur gegooid. Plannen bestaan bij het AEL om hun activiteiten uit te breiden naar Nederland, waar in de grote steden dezelfde omstandigheden heersen. Dezelfde voedingsbodem voor rassenrellen dus. De vraag is natuurlijk of in de toekomst, over 10, 15 jaar, wanneer bijv. de helft van alle inwoners van grote steden van allochtone afkomst is, de zaak nog bij mekaar is te houden... Waarschijnlijk behoort Balkanisatie tot de grootste angsten der bestuurders. Zaak zal het zijn om de 2 uitersten met elkaar te verenigen, voordat de vlam in de pan overslaat...

Wat is volgens de doorluchtige Fok!kers de beste methode om verder onheil te voorkomen?

I´m back.
pi_7072683
Gozer heet Dyab Abou Jahjah
pi_7072693
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_7072696
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 12:33 schreef Ryan3 het volgende:
Hij is rapper van de tongriem gesneden dan de doorsnee Vlaams Blokker. Zo rap dat Vlaams Blok voorman de Winter tijdens een discussie met hem in een actualiteitenprogramma op de VRT opstapte... Geboren in Libanon, Arabisch dus, 31 jaar oud en 11 jaar in België, gehuwd geweest met een Belgische (vanwege de verblijfsvergunning volgens het Vlaams Blok), zijn uiterlijk is modern en snel, een volksmenner in de dop... Hij is voorman van de Arabisch-Europese Liga, die, omdat de integratie is mislukt, ernaar streeft "Arabisch" (dus niet het Berbers) als landstaal (naast het Nederlands, Frans en Duits) erkend te krijgen, en is onlangs tijdens de "rassenrellen" in Antwerpen gearrsteerd. De tenlastelegging bestaat uit "weerspannigheid in vereniging", ook schijnt hij een politieman te hebben geslagen. Indien bewezen dan loopt hij de kans een gevangenisstraf te krijgen van 5 tot 10 jaar en wordt hij dus de perfecte martelaar. Het betreft de genaamde Dyab Abu Jah Jah. De rassenrellen braken uit nadat een 27-jarige Marokkaan, gebedsleraar van beroep, werd doodgeschoten door een 66-jarige, naar verluid, overspannen Vlaming. Plaats: Borgerhout, Antwerpen, ook wel Borgerocco genoemd.

Wie met de fiets van de Nederlandse grens naar het centrum van Antwerpen rijdt, komt door Borgerocco. Een wijk met veel immigranten. Niet alleen Marokkanen, ook veel voormalige onderdanen uit de Congo treft men aan. Je waant je in 'n Parijse banlieu. In de kranten staat dat het geweld vlak onder de huid zit. Waar je al fietsende door de wijk weinig van merkt. Midden op de dag is het onwaarschijnlijk rustig. Het AEL heeft hier zijn aanhang zitten en hier worden de demonstranten gerecruteerd voor de anti-Israël betogingen die het AEL heeft aangevoerd. De Joodse wijk die ernaast ligt ondervindt veel hinder van acties van militante AEL'ers schijnt.

Het bestuur van Antwerpen kan weinig aan de noden doen van haar allochtone inwoners, op het gevaar af niet nog meer kiezers van zich te vervreemden. De patstelling duurt nu al bijna 10 jaar. Eén derde van het Antwerpse electoraat stemt op het Vlaams Blok, die door het cordon sanitaire dat de overige partijen opwierpen buiten het stadsbestuur (en trouwens ieder denkbaar bestuurscollege in Vlaanderen) worden gehouden. Gevolg is een waterige coalitie tussen zo'n beetje alle overige partijen... Eén derde der Antwerpse bevolking voelt zich permanent buitengesloten, de allochtonen voelen zich miskend, de politiek blijft zich hullen in nietszeggendheid: zo ongeveer staan de zaken ervoor...

Wat het Vlaams Blok voor de Vlamingen is, is het AEL voor de allochtonen. Van beide kanten wordt olie op het vuur gegooid. Plannen bestaan bij het AEL om hun activiteiten uit te breiden naar Nederland, waar in de grote steden dezelfde omstandigheden heersen. Dezelfde voedingsbodem voor rassenrellen dus. De vraag is natuurlijk of in de toekomst, over 10, 15 jaar, wanneer bijv. de helft van alle inwoners van grote steden van allochtone afkomst is, de zaak nog bij mekaar is te houden... Waarschijnlijk behoort Balkanisatie tot de grootste angsten der bestuurders. Zaak zal het zijn om de 2 uitersten met elkaar te verenigen, voordat de vlam in de pan overslaat...

Wat is volgens de doorluchtige Fok!kers de beste methode om verder onheil te voorkomen?

Gezien dat de relatief vaak en recentelijk ook demonstreerden tegen het westen zou ik zeggen, grenzen dicht en terug naar het oosten sturen. Als wij steeds door als "het westen" afgedaan worden zie ik ook niet zo het nut meer hun de hand toe te reiken.
[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
pi_7072698
quote:
bla bla

Gewoon vet hard aanpakken die handel, lopen rellen is achter de tralies zitten. En dat allemaal onder het motto van dat die ene moord racistisch was, die kerel was gewoon overspannen en psychisch niet helemaal goed!!! Dat vind ik altijd zo zielig, als er een buitenlander wordt neergeknalt, is het altijd racistisch. Andersom zeker niet?
Die AEL moet gewoon verboden worden want het zijn gewoon een stel herrieschoppers bij elkaar, die geen normale oorzaak voor hun slechte toestand kunnen verzinnen.
pi_7072705
Misschien beginnen met het plaatsen van een bron en je eigen mening?
pi_7072708
quote:
Het wondere leven van Abou Jahjah
Hezbollah-strijder, een schijnhuwelijk en vakbondsmilitant
Dyab Abou Jahjah streed ooit, naar eigen zeggen, bij een commando van de Hezbollah. Hij is ook de man die de Vlaamse Peggy P. tot een huwelijk verleidde om Belg te kunnen worden toen ons land hem dreigde uit te wijzen. Bovendien zou Abou Jahjah ook een aan al-Qaeda gelinkte organisatie hebben opgericht en begon hij een carrière binnen het ABVV. Het verhaal van een wondere levensweg.

Dyab Abou Jahjah wordt geboren op 24 juni 1971 in Bent Jbail, in het zuiden van Libanon, als zoon van sjiitische hoogleraar en een maronitisch christelijke moeder. De familie behoort tot de hogere middenklasse en is niet streng gelovig. Wanneer hij 17 wordt, sluit hij zich aan bij de Hezbollah ,,teneinde te strijden tegen de Israëlische bezetter'', zoals hij zelf verklaart in zijn asielaanvraag bij de Belgische Dienst Vluchtelingen op 15 februari 1991.

Weekendsoldaat in Libanon

,,Ik sloot me aan in de zomer van 1988. Op zaterdag en zondag nam ik deel aan militaire operaties, onder meer commando-acties in bezet gebied. Tijdens de week studeerde ik. De Hezbollah-militie in mijn regio beschikte over vier afdelingen van ongeveer 15 strijders.''

Jahjah was een van de honderden Libanese weekendsoldaten, die het Zuid-Libanese leger in hinderlagen opwachten. Voor de weekendsoldaten blijft het risico bij zo'n actie beperkt, de resultaten zijn echter vaak spectaculair.

Ter dood veroordeeld

Het gaat goed tot zijn militie-afdeling in oktober 1990 een nieuwe groepsleider krijgt. Die wil er echt werk van maken. Wanneer op 6 januari '91 Sjeikh Nasrallah, de secretaris-generaal van Hezbollah, Jahjah vraagt om vanaf 15 januari rekruten op te leiden, weigert Jahjah.

,,Ik werd die avond ontvoerd'', vertelt hij later bij zijn asielaanvraag. ,,De volgende ochtend werd ik door een islamitische rechtbank ter dood veroordeeld.'' Op 22 januari '91 kan Jahjah op wonderbaarlijke wijze ontsnappen.

Van dan af zit Jahjahs verhaal vol bochten. De ene keer reist hij in de cabine van een boot die hem op 14 februari '91 in Nederland aan land zet. De andere keer zit hij verscholen in het ruim. Hij spreekt zichzelf ook tegen wanneer hem details worden gevraagd over zijn militaire opleiding. Gaandeweg wijzigt hij zijn verhaal. In 1991 is hij nog een actief commando, dan verandert hij dat in militieleider, vervolgens in opleider van rekruten en midden 1995 is hij hulpje van de instructeur.

Ook de reden voor zijn doodstraf past hij regelmatig aan. Eerst zou hij een order van de man wiens vertrouweling hij was hebben geweigerd. Later beweert hij dat Hezbollahstudenten van de universiteit van Saïda bezwarende verklaringen hebben afgelegd. Op 3 mei 1994 tenslotte, zegt hij dat hij wegens ,,geloofsafval'' veroordeeld werd. Diezelfde dag verandert hij dat trouwens nog eens in ,,verraad''.

Jahjah maakt een potje van zijn verklaringen en wordt op 15 april '91 een eerste keer uit ons land gewezen. Na uitputting van alle mogelijke beroepsprocedures wordt op 31 mei '95 de uitwijzing definitief. Maar daar vindt hij wat op.

Verliefd op Peggy

In '92 krijgt Jahjah een OCMW-uitkering en verdient hij naar eigen zeggen 30.000 frank per maand bij in de Knokse horeca. Hij woont in de Brugse Strostraat en schrijft zich ook in aan de ULB. Bovendien vindt hij een vriendin.

,,Ik wist dat Jahjah politiek vluchteling was'', verklaart Peggy P. ,,Hij heeft me echter nooit gezegd dat hij voor de commissie moest verschijnen. Sinds november 1994 had ik hem niet meer ontmoet. Ik had de indruk dat hij een losse relatie wou. Ik wilde meer. Een week voor Valentijn '95 schreef hij me dat hij mij een belangrijk voorstel wou doen. We ontmoetten elkaar en hij vroeg me of ik met hem wilde samenwonen.''

Peggy is werkstudente aan de Antwerpse Handelshogeschool. Ze twijfelt, maar zwicht voor Jahjahs charmeoffensief. Jahjah wil naar Antwerpen en hij wil trouwen. ,,Hij dacht dat ik zekerheid wilde. Gezien hij op elk moment uit het land gezet kon worden, vond hij het voor mij beter dat we voor de wet zouden trouwen. Het moest wel allemaal snel gaan. Samenwonen paste niet in zijn cultuur, zei hij.''

,,Voor ons eerste gesprek bij de Vreemdelingendienst in Brugge (12 april '95, nvdr.) werd ik vooraf gebrieft. Ik moest zeggen dat we elkaar in de bibliotheek van de ULB hadden ontmoet. Ik maakte echter een fout door niet juist te zeggen welke studierichting hij volgde. Hij verweet me dat mogelijk door mijn fout het huwelijk niet zou doorgaan.''

Relatie met Simone

Op 21 april '95 trouwt het koppel. ,,Maar ringen had hij niet gekocht'', herinnert Peggy zich.''

Jahjah verhuist zijn hele hebben en houden in twee vuilniszakken naar een appartementje in de Antwerpse Geuzenstraat. De dag na het huwelijk verdwijnt hij voor vier dagen naar Brugge. Peggy slaapt de eerste nacht op het appartement alleen. Ze ziet Jahjah nauwelijks. ,,Enkele maanden later kreeg hij zijn verlenging voor vijf jaar, en vanaf toen is het van kwaad naar erger gegaan.''

Op oudejaarsavond laat Jahjah Peggy weten dat hun huwelijk afgelopen is. ,,Pas toen ben ik me vragen beginnen stellen. Hij wilde niet scheiden, maar wel apart wonen. Scheiden was niet nodig want hij wilde toch niet meer hertrouwen.''

Jahjah begon ondertussen een relatie met een zekere Simone. ,,Toen ik hem daarover aansprak, zei hij me dat hij met haar geen toekomst had. Maar met mij ook niet.''

Jahjah probeert in die periode zijn broer naar België te halen en uit te huwelijken. Hij zou Peggy geld hebben afgeperst, jaagt haar het appartement uit en beschuldigt haar er vervolgens van hem aan de deur te hebben gezet. Maar Peggy zit thuis bij haar ouders in Zichem en Jahjah hokt met Simone samen in het echtelijk appartement.

Goede naam besmeurd

Wanneer Peggy toch bij haar besluit om te scheiden blijft, dreigt hij ermee de vrederechter te vertellen dat Peggy van hun schijnhuwelijk op de hoogte was. ,,Als ik toch doorzette, zou hij klacht indienen wegens het besmeuren van zijn goede naam.''

Op 10 maart '97 dient Peggy P. klacht in tegen haar echtgenoot. De klacht blijft vijf jaar in de lade van de gerechtelijke diensten liggen. Op 29 oktober '98 wordt de echtscheiding uitgesproken. Op grond van zijn huwelijk dat twee jaar stand hield, verwerft Abou Jahjah de Belgische nationaliteit. Hij wordt licenciaat politieke wetenschappen aan de UCL, waar hij samen met de Tunesische kamikaze Abd El Sattar studeert. Op 22 februari 2000 richt hij samen met Ahmed Azzuz de Belgische afdeling van Al Rabita op. Datzelfde jaar beginnen hij en Azzuz een carrière binnen het ABVV, als educatief medewerkers. Wanneer na de aanslagen van 11 september Al Rabita op de zwarte lijst van de CIA komt te staan, en Jahjah gelinkt wordt aan de radicale sjeik Ayachi Bassam, verandert hij op 11 oktober 2001 de naam in Arabisch Europese Liga. Achmed Azzuz wordt in 1999 zesde opvolger voor het Vlaams Parlement op de SP-lijst van Oost-Vlaanderen. Peggy P. vindt intussen het geluk in Noord-Italië.

bron
pi_7072712
Nu er voor zorgen dat iedereen goed integreert zodat over een paar jaar zo'n partij geen voedingsbodem meer heeft..
pi_7072724
Ik verwacht dat hij hier niet zo'n grote aanhang krijgt, ook doordat de situatie in Belgie anders is.
  zaterdag 30 november 2002 @ 12:55:29 #10
8369 speknek
Another day another slay
pi_7072771
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 12:43 schreef daburnd88 het volgende:
Gezien dat de relatief vaak en recentelijk ook demonstreerden tegen het westen zou ik zeggen, grenzen dicht en terug naar het oosten sturen. Als wij steeds door als "het westen" afgedaan worden zie ik ook niet zo het nut meer hun de hand toe te reiken.
Hoever wou je terugsturen doorvoeren?
Gezien de internationale polarisering zou ik wel elke Arabische immigrant per definitie verdacht noemen en onderwerpen aan uitgebreide screening, misschien kun je zelfs spreken van een algeheel verbod op immigratie uit die landen. Tijdens de koude oorlog kon je als Rus ook niet zomaar in Amerika aankloppen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_7072785
De winter stapte op omdat hij vrij beledigd mocht worden en geen kans kreeg op een weerwoord. En niet omdat die gozer snel vna tong was.
Free people own guns! Slaves do not!
  zaterdag 30 november 2002 @ 13:31:52 #12
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7073063
Ik zag hem laatst bij ANdries Knevel en ik vond hem bijzonder sterk. Knevel had totaal geen vat op hem en ondanks dat de twee heren toch zeer afwijkende standpunten zouden moeten hebben knikte Knevel toch het grootste deel van de uitzending slechts ja.... Hij kwam mij ook redelijk gematigd over eigenlijk, zeer intelligent en verbaal sterk.

(nu heb ik me nog niet echt verdiept in de standpunten van de AEL, moet nog ff bijlezen... dus heb ik mijn mening nog niet 100% gevormd)

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_7073144
er is geen oplossing voor dit probleem.

die linkse apen in de regering halen steeds meer tuig naar Nederland. Steeds meer mensen die zich gaan misdragen, wat uiteindelijk uitmond in een situatie als in Antwerpen.

De grenzen moeten voor moslims (een paar jaar) dicht. Dat tuig wat zich nu misdraagt uit Nederland schoppen, en de mensen die zich wel goed gedragen laten integreren.
Als de problemen afgenomen zijn, de grenzen weer (mondjesmaat) open stellen.

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  zaterdag 30 november 2002 @ 13:44:42 #14
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7073198
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 13:38 schreef Vision het volgende:
er is geen oplossing voor dit probleem.

die linkse apen in de regering halen steeds meer tuig naar Nederland. Steeds meer mensen die zich gaan misdragen, wat uiteindelijk uitmond in een situatie als in Antwerpen.

De grenzen moeten voor moslims (een paar jaar) dicht. Dat tuig wat zich nu misdraagt uit Nederland schoppen, en de mensen die zich wel goed gedragen laten integreren.
Als de problemen afgenomen zijn, de grenzen weer (mondjesmaat) open stellen.

waar heb jij het over?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_7073244
om een eind te maken aan een verdere escalatie zou je als eerste moeten kiezen voor het opheffen van het cordon sanitaire, en laat het Vlaams Blok zich maar bewijzen, laat de democratie maar eens zijn werk doen. Ook het VB is gehouden aan de grondwet, en daar worden de extreemste uitwassen mee in bedwang gehouden. Vervolgens zou je ook moetem zorgen dat de Moslims op democratische wijze in het debat betrokken worden.

Veel andere oplossingen zie ik niet; mensen uitzetten is nauwelijks haalbaar en ook niet gewenst; en beide extremen buiten de discussie tehouden die over hen gaat is al helemaal onwenselijk.

De groeten van Ben
  zaterdag 30 november 2002 @ 13:52:21 #16
8369 speknek
Another day another slay
pi_7073264
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 12:47 schreef schatje het volgende:
Ik verwacht dat hij hier niet zo'n grote aanhang krijgt, ook doordat de situatie in Belgie anders is.
Nou als m'n middelbare school in Rotterdam een goede indicatie was, leven die sympathieen hier wel degelijk. Onder de Marokkanen dan, de overige 50 nationaliteiten deden wel leuk mee.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_7073280
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 12:57 schreef Vampier het volgende:
De winter stapte op omdat hij vrij beledigd mocht worden en geen kans kreeg op een weerwoord.
Door een journalist die in het publiek zat, na diens opmerking stapte hij op.
quote:
En niet omdat die gozer snel vna tong was.
Hij lulde de Winter helemaal weg, ik heb dat stukje gezien bij Knevel.
pi_7073457
Die Jahjah is geen domme jongen. Hij mag dan wel extremist zijn, maar niet de eerste de beste... ergens kun je hem zien als een soort Pim Fortuyn, een charismatische man die ontevreden kiezersvolk mobiliseert en veel onrust aanwakkert in de samenleving. Het is nogal plat om te zeggen dat hij met zijn acties mensen in de armen van het Vlaams Blok drijft, omdat het Vlaams Blok met hun standpunten evengoed allochtonen in de armen van de AEL drijft. Ik geloof ook best dat de politie in Antwerpen voor een groot deel negatief staat tegenover moslims/allochtonen en soms werkelijk discrimineert, omdat de politie nou eenmaal niet zo snugger is en toch 1/3 van de Antwerpense bevolking (dus waarschijnlijk nog meer onder de politiemensen) Vlaams Blok stemt. Het is een wisselwerking die aan beide uiteinden voor steeds grotere extremen gaat zorgen. Wat dus in ieder geval niet werkt, is stemmen op het VB, alsof die als enige de oplossing hebben. Daarmee maak je het alleen maar erger.

De oplossing moet komen van de gevestigde partijen, die nodig de hand in eigen boezem moeten steken (zoiets als hier nu met de PvdA gebeurt). Aan de proleten van partijen als het VB of soortgelijke partijen in Nederland kun je zoiets niet overlaten. En dan in debat gaan, veel in debat gaan met mensen als Jahjah. De AEL gaan verbieden of zijn leider opsluiten heeft uiteraard geen enkele zin, daarmee is het probleem van gefrustreerde moslimjongeren niet opgelost en creëer je martelaren. Maar ja, zo'n oplossing is natuurlijk te genuanceerd of nog erger, te links.

Ik denk dat het hier over een tijdje net zo gaat worden als in Antwerpen. Een of andere allochtone Fortuyn staat op, mobiliseert allochtonen, die zich terecht in een hoekje gedrukt voelen maar ook te snel racisme roepen en zich te veel baseren op de islam (de islam, en de min of meer onderdrukte positie werkt perfect als bindmiddel om eenheid te creëeren), links en gematigd rechts staat met de handen in het haar, met name links wordt verketterd want het is natuurlijk allemaal hun schuld, extreem-rechts profiteert, partijtjes als die van Winny of de NNP gaan het goed doen, mensen die niet nadenken gaan moskeëen in de fik steken, rellen, ellende, aanslagen...

It is much easier to be critical than to be correct.
pi_7073721
Soort Microsoft IntelliArab. Intelligent, scherp, glad, maar overmoedig. Veel ouder dan 32 zal hij niet worden, maar ik denk niet dat het hem iets uitmaakt... dit is zijn show, zijn moment, zijn stempel op de wereld.
pi_7074576
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 13:54 schreef schatje het volgende:

Dat is ook niet zo moeilijk met de Winter.. die moet constant op zijn woorden passen. Ik zie wel hoe het allemaal afloopt, ik ben in ieder geval niet voor een van beide partijen.
Free people own guns! Slaves do not!
  zaterdag 30 november 2002 @ 17:44:45 #21
272 R@b
No-nonsens
pi_7075405
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 14:09 schreef Meneer_Aart het volgende:

Een of andere allochtone Fortuyn staat op,

Wat moet ik me daarbij voorstellen?

Een goed geïnformeerde, welsprekende, geleerde, en kritisch ten opzichte van de islam staande allochtoon?

Lijkt me niets mee

pi_7083504
Ik denk dat men in Antwerpen idd het cordon sanitaire moet doorbreken.
I´m back.
  zondag 1 december 2002 @ 11:58:25 #23
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7083875
quote:
Op zondag 1 december 2002 10:50 schreef Ryan3 het volgende:
Juist, laat ze maar regeren. Als ze het niet goed doen worden ze vanzelf wel weer afgerekend.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_7097514
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 13:54 schreef schatje het volgende:

[..]

Door een journalist die in het publiek zat, na diens opmerking stapte hij op.
[..]

Nee hoor, na voortdurende denigrerende opmerkingen van de presentator.
quote:
Dan hebben ze wel erg creatief geknipt met de beelden. Het was meer wederzijds schreeuwen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 2 december 2002 @ 20:53:23 #25
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_7109565
Abu Jahjah is een volksmenner. Ga effe terug in de gescheidenis (pak-em-beet 65 jaar), zou ik zeggen.
Verhofstadt heeft volkomen gelijk.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_7114667
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 12:47 schreef schatje het volgende:
O ja?
Leg eens uit.
pi_7114823
Wel, ik heb de twijfelachtige eer redelijk bekend te zijn met de buurt.

En als die rellen het gevolg zijn van het VB, dan moet iemand mij toch eens uitleggen of de torenhoge misdaad daar daar ook het gevolg van is.

Nee hoor, ik raad iedereen aan om er zelf eens een kijkje te gaan nemen, het is op loopafstand van het centraal station.
De echte waaghalzen: loop er 's nachts eens rond.

Het is trouwens al zo dat de politie er niet meer komt ( zal nooit worden toegegeven ) maar het is dus erg raar om te stellen dat men in die buurt last heeft van racistische politie.

Opmerkelijk is wel dat de AEL nog steeds volhoudt dat de dader een rascist is (zie website), terwijl ondertussen bekend is dat de man samengewoond heeft met een marokkaanse. Maar ook dat zal wel de schuld van het VB zijn.

En ja, ook dat staat Nederland te wachten, dus steek het vingertje maar niet te hoog.

pi_7114859
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 00:25 schreef battlesickloner het volgende:

[..]

O ja?
Leg eens uit.

Misschien bedoelt hij dat Nederland louter door lieve Marokkanen bevolkt wordt? Was dat ook niet de insteek van die ludieke reclame-campagne laatst?
pi_7114992
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 00:35 schreef logisch het volgende:

[..]

Misschien bedoelt hij dat Nederland louter door lieve Marokkanen bevolkt wordt? Was dat ook niet de insteek van die ludieke reclame-campagne laatst?

Volgens mij zie je niemand dat beweren op het forum. Wat je wel ziet is het tegenovergestelde : geen enkele marokkaan deugd.
  dinsdag 3 december 2002 @ 00:45:15 #30
36718 ghettoman
In the ghetto .....
pi_7115011
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 13:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik zag hem laatst bij ANdries Knevel en ik vond hem bijzonder sterk. Knevel had totaal geen vat op hem en ondanks dat de twee heren toch zeer afwijkende standpunten zouden moeten hebben knikte Knevel toch het grootste deel van de uitzending slechts ja.... Hij kwam mij ook redelijk gematigd over eigenlijk, zeer intelligent en verbaal sterk.

(nu heb ik me nog niet echt verdiept in de standpunten van de AEL, moet nog ff bijlezen... dus heb ik mijn mening nog niet 100% gevormd)

Knevel is zelf ook zo'n bijbelfundamentalist, die zullen het vast wel goed kunnen vinden ja.
quote:
Op zondag 1 december 2002 10:50 schreef Ryan3 het volgende:
Dat cordon sanitaire is het grote probleem geweest. Partijen waren te bang om ook maar iets van de standpunten van VB over te nemen. Je moet Verhofstadt nu eens horen.
Tsja .....
pi_7115092
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 00:44 schreef gelly het volgende:

[..]

Volgens mij zie je niemand dat beweren op het forum. Wat je wel ziet is het tegenovergestelde : geen enkele marokkaan deugd.

Hmmm, ik had eerder het idee dat het probleem bij het autochtone volksdeel lag. Van alle allochtone bevolkingsgroepen zijn de Marokkanen toch wel de sympathiekste. Elk onderzoek wijst uit dat het Marokkaanse volksdeel het productiefste en minst criminele van gans Nederland is! Daar kunnen wij blanke fascisten nog eens een voorbeeld aan nemen...
pi_7115138
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 00:51 schreef logisch het volgende:

[..]

Hmmm, ik had eerder het idee dat het probleem bij het autochtone volksdeel lag. Van alle allochtone bevolkingsgroepen zijn de Marokkanen toch wel de sympathiekste. Elk onderzoek wijst uit dat het Marokkaanse volksdeel het productiefste en minst criminele van gans Nederland is! Daar kunnen wij blanke fascisten nog eens een voorbeeld aan nemen...

Ik snap graag dat je je onbegrepen wilt voelen, en jezelf in de underdog positie wilt manouvreren, maar je slaat de plank volledig mis. Niemand op dit forum ontkent de hoge criminaliteitscijfers onder allochtonen, men wordt alleen een beetje misselijk van het constante gehamer er op. Want iedereen kent je riedeltje nou wel, het is niet schokkend meer mocht je dat denken. Maar kom eens met een oplossing behalve het niet haalbare "alle criminele allochtonen het land uit" ? Want dat schijnen jij en anderen alleen maar te kunnen; zeuren en emmeren hoe erg het allemaal wel niet is, maar zelf totaal geen oplossing hebben. Wat dat betreft ben je wel een echte nederlander ja.

pi_7115171
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 00:55 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik snap graag dat je je onbegrepen wilt voelen, en jezelf in de underdog positie wilt manouvreren, maar je slaat de plank volledig mis. Niemand op dit forum ontkent de hoge criminaliteitscijfers onder allochtonen, men wordt alleen een beetje misselijk van het constante gehamer er op. Want iedereen kent je riedeltje nou wel, het is niet schokkend meer mocht je dat denken. Maar kom eens met een oplossing behalve het niet haalbare "alle criminele allochtonen het land uit" ? Want dat schijnen jij en anderen alleen maar te kunnen; zeuren en emmeren hoe erg het allemaal wel niet is, maar zelf totaal geen oplossing hebben. Wat dat betreft ben je wel een echte nederlander ja.

quote:
Maar kom eens met een oplossing behalve het niet haalbare "alle criminele allochtonen het land uit" ?
Wel haalbaar! Een geestelijk verwant van jou heeft ooit eens gezegd:

Wees realistisch! Eis het onmogelijke!

P.S. Wat erin kan, kan er ook weer uit. (oudhollandse versie)

pi_7115215
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 00:58 schreef logisch het volgende:

[..]

[..]

Wel haalbaar!

Nou, niet dus. Misschien wil je het wel graag, maar dat maakt het nog niet mogelijk. Wel typisch voor je gedachtengang trouwens. Lekker simplistisch en makkelijk. Zo werkt de maatschappij niet.
quote:
Een geestelijk verwant van jou heeft ooit eens gezegd:

Wees realistisch! Eis het onmogelijke!

Wie was dat dan ? Bolkestein ?
quote:
P.S. Wat erin kan, kan er ook weer uit. (oudhollandse versie)
Volgens mij gaat dat niet altijd op voor geestelijke kronkels, maar ik heb nog wel hoop voor je.
pi_7115258
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 01:01 schreef gelly het volgende:
Nou, niet dus.
Zeker haalbaar, en over een paar jaar zal het waarschijnlijk doodgewoon zijn.

Zoek maar eens op hoeveel asielzoekers Japan zijn binnengekomen vorig jaar, en dan praten we nog eens over niet haalbaar.

pi_7115291
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 01:01 schreef gelly het volgende:

[quote]

Nou, niet dus. Misschien wil je het wel graag, maar dat maakt het nog niet mogelijk. Wel typisch voor je gedachtengang trouwens. Lekker simplistisch en makkelijk. Zo werkt de maatschappij niet.

Zo simplistisch en makkelijk is die oplossing inderdaad niet maar hij is zeker wel haalbaar. Als jij vindt van niet leg dan maar eens uit waarom het niet zou kunnen.
quote:
Wie was dat dan ? Bolkestein ?
Ché Guevara
quote:
Volgens mij gaat dat niet altijd op voor geestelijke kronkels, maar ik heb nog wel hoop voor je.
Ik niet voor jou.
pi_7120987
Ik vond het trouwens wel jammer dat Jan Marijnissen gisteravond bij Barend en van Dorp niet echt een duidelijke mening wilde geven over Abou Jahjah.
It's easier to get forgiveness than permission.
  dinsdag 3 december 2002 @ 16:59:09 #38
572 Sniper
Gull Catcher
pi_7124865
Och die Dyab. Schiet zichzelf bij voortduring in zijn eigen voet. Roept 1000-en zielige en onbegrepen allochtoontjes op hetzelfde te doen.

Dit probleem zal zichzelf oplossen. Er wordt door de AEL en Dyab in het bijzonder zo hard aan gewerkt...Hulde.

Het VB stuurt alvast een lekkere 100% halal fruitmand als dank voor bewezen diensten.

dinsdag 3 december 2002 @ 22:26:24 #39
22259 Fogerty
slapende account
pi_7130635
Zometeen bij NOVA een interview met hem
Hieperdepiep hoera!
pi_7144465
quote:
We zijn allemaal een beetje Abu Jahjah geworden

Vijf dagen cel hebben van Dyab Abu Jahjah een held gemaakt. De leider van de Arabisch-Europese Liga is de stem van de ontevreden Belgisch-Arabische gemeenschap geworden.

ANTWERPEN, 4 DEC. "A-bu Jah-jah!" Een handvol leden van de Arabisch-Europese Liga (AEL) danst op en neer als een grijze auto de gevangenispoort in de Antwerpse Begijnenstraat uitrijdt. Achterin zit Dyab Abu Jahjah, de leider van de Liga, die zojuist is vrijgelaten. Hij oogt afgepeigerd, zegt niets. Naast hem zit zijn broer, de arm om hem heen. Zelfs als de auto strandt in de avondspits, draait hij het raam niet open. Het hele plein baadt in het felle licht van televisielampen en geflits. Overal rennen mensen huizen en auto's uit om te kijken wat dit voor opstootje is. "Allahu Akbar!" schreeuwen de aanhangers van Abu Jahjah hun recht in het gezicht.

Eén ding is duidelijk: vijf dagen cel hebben van Abu Jahjah een held gemaakt. Donderdag werd hij gearresteerd omdat hij twee dagen eerder allochtone jongeren zou hebben opgehitst tegen de politie, na de moord op een jonge Marokkaanse leraar. Ze koelden hun woede op agenten en de pers, vernielden auto's en ruiten. Het hele politieke establishment viel over Abu Jahjah heen. Premier Verhofstadt beschuldigde hem van "criminele activiteiten" en kondigde eigenhandig zijn arrestatie aan.

Het Antwerpse stadsbestuur stelde een "nul-tolerantie" tegen de AEL in. Maar gisteren oordeelde justitie dat er geen reden is om Abu Jahjah vast te houden. De beschuldiging 'aanzetten tot geweld in bende-verband' berustte op de getuigenis van één politieagent, die dacht dat hij Abu Jahjah in het Arabisch tegen zijn aanhangers had horen zeggen: "Vecht terug!" Bij nader inzien was de agent daar niet zo zeker van.

Later gisteren zei Abu Jahjah kalm en zelfverzekerd als nooit tevoren tegen de massaal opgetrommelde pers precies wat veel mensen in de allochtone wijk Borgerhout al dagen denken: "Zelfs een rechtsstaat als België kan handelen als een dictatuur." Inderdaad, hij doet de premier een proces aan wegens machtsmisbruik en smaad. "De Belgische politici zijn de pedalen kwijt. Wij zullen hun een les in democratie leren." Overal waren bodyguards. De AEL-leider was met de dood bedreigd, zei hij. Asbakken, glazen en andere 'gevaarlijke voorwerpen' waren uit de zaal verwijderd.

Abu Jahjah hándelt niet alleen alsof hij de stem is van de Belgisch-Arabische gemeenschap, hij is dat sinds een week ook. Juist omdat de autoriteiten hem behandelen als staatsvijand nummer één, is zijn populariteit ineens de pan uitgerezen. "Tot vorige week had ik nooit van hem gehoord", zegt Habiba, een opgewekte bejaardenverzorgster van begin twintig. "Nu praat iedereen over hem. Ik kijk elke avond tv om hem te volgen". De AEL is haar te radicaal. Sommige relschoppers zijn criminelen, zegt ze: "Ze dealen, roven tasjes en vallen niet alleen ú op straat lastig maar ook mij, omdat ik geen hijab draag. Maar dat die jongens op straat hun woede uitten over de moord op Mohammed Ashrak, vind ik begrijpelijk. En dat de politici meteen zeiden dat de moordenaar geen racist was, is bespottelijk. Wij hebben dagelijks met racisme te maken." Als Habiba's moeder boodschappen doet, snibt de cassière: "U heeft zeker net kinderbijslag opgestreken?!" Habiba's broer strandde tijdens de rellen op een wegversperring van de politie, toen hij met twee allochtone collega's op weg was naar zijn werk - 's nachts - bij een autofabrikant. Hij werd tegen de grond geschopt. Een agent zette zijn schoen op zijn hoofd zodat hij niet kon opstaan. "Vuile Makak!" riep de agent scheldwoord voor 'Marokkaan'. Habiba's broer zat een nacht in de cel, vol Marokkanen van wie een aantal ook niets met de rellen te maken had. Hij een rustige jongen. Nooit met de politie in aanraking geweest. De Liga is niets voor hem. "Maar als Abu Jahjah zegt dat sommige agenten racisten zijn, dat we gek zijn als we dit blijven pikken, heeft hij gewoon een punt. Hij zegt als eerste hardop wat wij al jaren denken".

In een internetcafé in Borgerhout werkt een jongen die sinds april lid is van de AEL. Zoals veel leden is hij redelijk opgeleid en goed gebekt vergeleken met de oudere generatie, die vaak nederiger is, een verademing om mee te praten. De gebedsoproep schalt door de luidsprekers, op de balie staat een spaarpot met de tekst: 'Kom op voor je rechten, steun AEL'. "Abu Jahjah's vrijlating is een overwinning", zegt de jongen, die anoniem wil blijven. Waarom hij Abu Jahjah steunt? "Omdat hij voor ons opkomt." Vroeger wist hij niet wat hij moest doen met zijn energie. Voetballen op zaterdag, wat rondhangen. Hij was ambitieus, maar zich inzetten voor een Vlaamse politieke partij wilde hij niet. Actief worden in een allochtonenvereniging evenmin: "Vrouwen laten weven en taalcursussen geven is voor de vorige generatie. Wij willen één ding: als volwaardige Belgen worden beschouwd. Die verenigingen zijn te mak, te bang om hun overheidssubsidie te verliezen."

In de Arabisch-Europese Liga organiseert hij lezingen over maatschappelijke onderwerpen die geëmancipeerde jongeren wèl bezighouden. Over burgerrechten, kerk en staat, internationale politiek. "Eindelijk voel ik dat het er iets toe dóet, wat ik vind. Wat we daar op school over leren en in de krant over lezen is teveel door een westerse bril bezien." Hij trekt zijn jas aan. Hij moet eten. Daarna gaat hij Abu Jahjahs vrijlating vieren. "Afgelopen week", zegt hij met een zelfvoldane grijns, "zijn we allemaal een beetje Abu Jahjah geworden."

http://www.nrc.nl/

Hij zegt als eerste hardop wat wij al jaren denken.
Aan wie doet me dit toch denken?

De politiek en media in België hebben hun eigen monster gecreëerd.

woensdag 4 december 2002 @ 17:28:23 #41
572 Sniper
Gull Catcher
pi_7144925
quote:
Op woensdag 4 december 2002 17:05 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

De politiek en media in België hebben hun eigen monster gecreëerd.

Abu ja-ja wil

Geen integratie
Arabisch als officiele taal

Dat zijn geen gerechtvaardigde wensen van een zich miskend voelend groepje stumpers (ach goh..) maar idiote eisen van een stel zwakzinnige semi terroristen dat linea recta zou moeten verhuizen naar het midden oosten. Daar spreekt men namelijk al arabisch.

Maar mi is hij hard op weg zijn eigen graf te graven. Met zijn bespottelijke "patrouilles" . Groot gelijk dat de Belgische overheid die onaanvaardbaar noemt. Alles is uiteraard koren op de molen van het VB dat straks in Antwerpen ongetwijfeld fors gaat winnen. En omdat de "gevestigde" partijen dat niet zien zitten zijn de dagen van de AEL nu al geteld.

woensdag 4 december 2002 @ 18:39:06 #42
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_7146164
quote:
Op woensdag 4 december 2002 17:28 schreef Sniper het volgende:
Abu ja-ja wil

Geen integratie

in uit z'n verband trekken is xenofobisch rechts altijd wel goed
Abu wil economisch en sociaal WEL integreren alleen niet op cultureel gebied . oftewel z'n eigen cultuur behouden.. ze willen niet verplicht frieten eten bij de frituur .. maar liever een kebap bij het theehuis.. zeg maar

quote:
omdat belgie meerdere officiële talen kent zoals frans nederlands duits en luxemburgs door de aanwezig bevolkingsgroepen vind abu dat de net zo grote arabische gemeenschap ook recht heeft om het arabisch als officiele taal erkent te krijgen .. en het enige doel daarvan is dat arabisch dan als keuze vak op school gegeven kan worden..
en dus niet zoals alle paranoia islamofoben gelijk denken dat abu wil dat alle belgen arabisch moeten spreken..

dus als je voortaan zelf wat verder zou kijken dan de spookverhalen van rechtse media dan had je al eerder kunnen zien dat Abou niet het monster onder je bed is

Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  woensdag 4 december 2002 @ 18:45:56 #43
272 R@b
No-nonsens
pi_7146270
quote:
Op woensdag 4 december 2002 18:39 schreef Fonkmeistah het volgende:

Abu wil economisch en sociaal WEL integreren alleen niet op cultureel gebied . oftewel z'n eigen cultuur behouden.. ze willen niet verplicht frieten eten bij de frituur .. maar liever een kebap bij het theehuis.. zeg maar
[..]

En hij wil de Arabische conflicten importeren naar Europa, de joodse gemeenschap wil hij beschimpen, meneer Jahjah wil films verbieden die kritisch zouden kunnen staat t.o.v de islam (misschien kan hij wat dat betreft wel samenwerken met PvdA'er Elatik), hij wil aparte scholen oprichten voor moslims waar islamitisch les wordt gegeven, hij wil de jonge ontevreden allochtonen opjutten tegen de autochtonen enzovoorts....
  woensdag 4 december 2002 @ 18:58:55 #44
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_7146450
quote:

[..]

Abu ja-ja wil

Geen integratie

Dat zijn geen gerechtvaardigde wensen van een zich miskend voelend groepje stumpers (ach goh..) maar idiote eisen van een stel zwakzinnige semi terroristen dat linea recta zou moeten verhuizen naar het midden oosten. Daar spreekt men namelijk al arabisch.

Maar mi is hij hard op weg zijn eigen graf te graven. Met zijn bespottelijke "patrouilles" . Groot gelijk dat de Belgische overheid die onaanvaardbaar noemt. Alles is uiteraard koren op de molen van het VB dat straks in Antwerpen ongetwijfeld fors gaat winnen. En omdat de "gevestigde" partijen dat niet zien zitten zijn de dagen van de AEL nu al geteld.

Kan iemand mij uitleggen waarom die Berbers naast het Berbers, Nederlands,Frans en vaak nog Duits en Engels ook nog eens gedwongen moeten worden Arabisch te leren?
Koranfascisme bedankt Islam
  woensdag 4 december 2002 @ 19:30:46 #45
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_7147018
quote:
Op woensdag 4 december 2002 18:45 schreef R@b het volgende:
En hij wil de Arabische conflicten importeren naar Europa, de joodse gemeenschap wil hij beschimpen,
ach gossie ze zijn ook zo zielig hè die joodse gemeenschap

quote:
meneer Jahjah wil films verbieden die kritisch zouden kunnen staat t.o.v de islam (misschien kan hij wat dat betreft wel samenwerken met PvdA'er Elatik),
goh breng eens een film of een boek uit die critisch is over Joden of het zionisme . moet je kijken wat er dan voor paniek uit breekt.. en die Film Kassa Blanka is weer echt typisch..
het allochtone meisje verliefd op het blanke Jongetje
waarom niet het blanke meisje verliefd op het allochtone jongetje ?

verder is het algemeen bekend dat het Pentagon Hollywood gebruikt voor propaganda.. Als aantoonbaar is dat een film opzettelijk een fout beeld schets van een bepaalde bevolkingsgroep vanwege propaganda doeleinden dan mag imo daar best wat aan gedaan worden.. ofwel verbod voor de echt extreme gevallen danwel een waarschuwing voorafgaanda aan de voorstelling in de trant van "deze film bevat propaganda en brengt schade toe aan uw objectieve perceptie van de realiteit"
of nog duidelijker "Propaganda is dodelijk "

quote:
hij wil aparte scholen oprichten voor moslims waar islamitisch les wordt gegeven,
ojee wat een drama
maak je ook zo'n drama als er iemand een conservatorium wil oprichten waar muziekles word gegeven aan muzikanten ?
quote:
hij wil de jonge ontevreden allochtonen opjutten tegen de autochtonen enzovoorts....
dat is jouw interpretatie . mijn interpretatie is dat hij allochtonen wil laten opkomen voor hun rechten.
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  woensdag 4 december 2002 @ 20:08:33 #46
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7147658
quote:
Hij is rapper van de tongriem gesneden dan de doorsnee Vlaams Blokker.
Jaa. hahaha. zag dat gisteren voor het eerst bij Nova.

Ja, ik vond hem nog zelfs beschaafder overkomen dan Gerrit Zalm ! die soms niet eens met 2 woorden kan spreken.

Wat een brutale aap ! zeg die NOVA-verslaggever:

Vraag 1: bent u een terrorist ?
(openbare belediging en smaad met voorbedachte rade)

Vraag 2: krijgt u geld van dubieuze instanties uit het M-Oosten ?

Moeten ze eens aan Balkenende vragen:

1) Bent u een gevaarlijke oorlogszuchtige crimineel ?
2) Krijgt u geld van duistere instanties uit het Vaticaan ?

Wat een passend voorbeeld van media-mind control, en dat n.b. op de Nederlandse televisie. Schaam je ! NOVA !

Wat een niveau , zeg !

Dit heeft niets met Marokkanen te maken.

Maar des te meer onbeschaamde MASSA-MEDIA-MANIPULATIE.

Bloody Shame zou Pim zeggen !

Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
  woensdag 4 december 2002 @ 20:36:01 #47
572 Sniper
Gull Catcher
pi_7148123
quote:
Op woensdag 4 december 2002 19:30 schreef Fonkmeistah het volgende:

dat is jouw interpretatie . mijn interpretatie is dat hij allochtonen wil laten opkomen voor hun rechten.

Nog afgezien van het feit of dat nodig is en het feit dat de woorden "krijgen" "hebben recht op" en "eisen" iets te vaak voorbij komen probeert Abu zijn Heilige Zaak te bereiken middels acties (dreigen met explosieve demo's met 10.000-en mede zielige allochtonen, stompzinnige "patrouilles") die mi alleen zullen leiden tot het implementeren van rechts georienteerd restrictief beleid aangezien deze acties het electoraat een bepaalde -de gevestigde partijen niet welgevallige- richting opduwen en diezelfde partijen zich aldus gedwongen zien bepaalde beleidspunten over te nemen. Typisch geval van eigen graf.

Maw als hij een wat minder grote muil had en tenminste enig zicht op wat binnen een Westerse rechtsstaat wel en niet mogelijk danwel uiterst provocerend is zou hij meer kans hebben zijn zaak te bepleiten.

woensdag 4 december 2002 @ 21:16:10 #48
272 R@b
No-nonsens
pi_7148760
quote:
Op woensdag 4 december 2002 19:30 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

ach gossie ze zijn ook zo zielig hè die joodse gemeenschap

Net zo zielig als de Marokkaanse gemeenschap?
quote:
goh breng eens een film of een boek uit die critisch is over Joden of het zionisme . moet je kijken wat er dan voor paniek uit breekt.. en die Film Kassa Blanka is weer echt typisch..
het allochtone meisje verliefd op het blanke Jongetje
waarom niet het blanke meisje verliefd op het allochtone jongetje ?
Waarom zijn de bananen krom en niet recht, waarom was Mohammed een pedofiel

Die film werd trouwens gemaakt door Belgen zelf, en dreef zowel de spot met het Vlaams Blok, als met fundamentalistische moslims.

Maar ik begrijp dat Fonkmeistah een groot voorstander is van filmcensuur. Dat komt goed uit, want dat kennen ze in het M.O volop.

quote:
ojee wat een drama
maak je ook zo'n drama als er iemand een conservatorium wil oprichten waar muziekles word gegeven aan muzikanten ?
Nee erger. Want op een conservatorium zijn mensen van alle geloven welkom, worden mensen niet volgens de Koran opgevoed, in tegenstelling tot de fundamentalistische rotzooi die Jahjah voorstaat.
quote:
Jouw interpretatie laat je wel vaker in de steek.
pi_7148924
Ik denk dat de wereld eens te meer aan gematigde mensen behoefte heeft...
I´m back.
  woensdag 4 december 2002 @ 21:31:30 #50
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7149021
quote:
Op woensdag 4 december 2002 21:26 schreef Ryan3 het volgende:
idd
Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
pi_7149489
quote:
Op woensdag 4 december 2002 21:31 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

idd

Waarvan acte... (Ben benieuwd of R@b het ermede eens is...)
I´m back.
pi_7149877
quote:

[..]

Abu ja-ja wil

Geen integratie

Wel, maar met behoud van eigen cultuur.
quote:
Ach, hij wordt nu tot martelaar gemaakt door de Belgische overheid, en dat is vast niet wat ze voor ogen hadden met deze actie.Verbieden zou kunnen betekenen dat AEL ondergronds zou kunnen gaan, met een gezicht kun je ze controleren, aanspreken en eventueel reguleren.
Als een groep mensen in een hoek worden gedrukt, is het niet verwonderlijk dat ze zichzelf gaan organiseren, in Antwerpen dus door het Vlaams Blok, ook een partij die niet vies is van stemmingsmakerij.
  woensdag 4 december 2002 @ 22:22:45 #53
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_7150146
quote:
Op woensdag 4 december 2002 22:09 schreef schatje het volgende:

Welke cultuur? De Berber-cultuur?

En waarom moeten ze dan Arabisch leren?

Koranfascisme bedankt Islam
  woensdag 4 december 2002 @ 22:47:01 #54
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_7150715
quote:
Op woensdag 4 december 2002 21:16 schreef R@b het volgende:
Waarom zijn de bananen krom en niet recht, waarom was Mohammed een pedofiel
wat heeft Mohammed en de gebruiken van 1400 jaar geleden er nou weer mee te maken ?. trek effe een ouwe koe uit de sloot..

want laten we nou niet doen alsof die belgen zo'n frisse reputatie hebben in de omgang met minderjarige kinderen..
een grootschalig pedofilie netwerk en maar 1 man opgepakt en zelfs dat word van hoger hand tegen gewerkt

Ik mag toch hopen Abu zich voluit verzet tegen de integratie van dat soort sociale omgangsvormen

quote:
Jouw interpretatie laat je wel vaker in de steek.
sta je weer tegen de spiegel te praten ?
pi_7154030
quote:
Op woensdag 4 december 2002 22:09 schreef schatje het volgende:

[..]

[..]

Tegen integratie dus.
quote:
Ach, hij wordt nu tot martelaar gemaakt door de Belgische overheid, en dat is vast niet wat ze voor ogen hadden met deze actie.Verbieden zou kunnen betekenen dat AEL ondergronds zou kunnen gaan, met een gezicht kun je ze controleren, aanspreken en eventueel reguleren.
Als een groep mensen in een hoek worden gedrukt, is het niet verwonderlijk dat ze zichzelf gaan organiseren, in Antwerpen dus door het Vlaams Blok, ook een partij die niet vies is van stemmingsmakerij.
Er wordt niemand in een hoek gedrukt. Dat zijn slechts waanbeelden. Gedraag je normaal, dan heb je nergens last van.
[url=http://www.schandknaapje.nl]Farzin[/url]
pi_7180477
quote:
Op woensdag 4 december 2002 21:26 schreef Ryan3 het volgende:
Amen.
It is much easier to be critical than to be correct.
  woensdag 11 december 2002 @ 12:41:12 #57
1169 BigDick
size DOES matter
pi_7266705
Gister bij B&vD
slim menneke

maar niet iets om bang voor te zijn

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_7267813
quote:
Op woensdag 11 december 2002 12:41 schreef BigDick het volgende:
Gister bij B&vD
slim menneke

Hij ontweek me iets te veel vragen. Dom is hij niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 11 december 2002 @ 13:40:19 #59
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_7267894
quote:
Op woensdag 11 december 2002 12:41 schreef BigDick het volgende:
Gister bij B&vD
slim menneke

Gelukkig behandelde ze hem met meer respect dan NOVA zoals eerder al vermeld door M.ALTA.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 11 december 2002 @ 20:56:44 #60
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_7278045
quote:
Op woensdag 11 december 2002 13:40 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Gelukkig behandelde ze hem met meer respect dan NOVA zoals eerder al vermeld door M.ALTA.

Respect? Ze zaten te ageren tegen hem als jakhalzen toen het over Israël ging. En over de aanslagen. Dat noem ik echt geen respect meer, hun zionistische zelfingenomen vooroordelen over wat hij daar over zei!!!!!
pi_7363900
quote:
Op woensdag 11 december 2002 20:56 schreef thetruth het volgende:

[..]

Respect? Ze zaten te ageren tegen hem als jakhalzen toen het over Israël ging. En over de aanslagen. Dat noem ik echt geen respect meer, hun zionistische zelfingenomen vooroordelen over wat hij daar over zei!!!!!

Jij hebt zeker een andere uitzending gezien als mij....
pi_7363917
quote:
Op maandag 16 december 2002 11:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jij hebt zeker een andere uitzending gezien als mij....

Wat gebeurt dat toch vaak he, Cherrymoon
pi_7363927
quote:
Op maandag 16 december 2002 11:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat gebeurt dat toch vaak he, Cherrymoon

Jij vond Barend en Van Dorp dus te fel ageren tegen Jahjah?
pi_7363997
quote:
Op maandag 16 december 2002 11:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jij vond Barend en Van Dorp dus te fel ageren tegen Jahjah?
Nou - ik vond het vooral een heel matig gesprek. Ze herhaalden alles wat er al in vorige interviews was gezocht en deden duidelijk moeite om hem 'dingen' te laten zeggen. Met het idee volgens mij van: zeg nog eens iets orthodox over homo's of over vrouwen. Nogal hijgerig en dus journalistiek matig. Hij bleef daarin natuurlijk gemakkelijk overeind.
Ik zou hem graag eens interviewen en echt ondervragen over de situatie in Antwerpen, over de houding en opstelling van zijn achterban, over zijn ideen over de problemen in Belgie en over het aandeel van zijn achterban daarin. Dat lieten de heren van RTL4 volledig liggen - die gingen voor het goedkope succes, en zelfs dat lukte niet.
pi_7364077
quote:
Op maandag 16 december 2002 11:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou - ik vond het vooral een heel matig gesprek. Ze herhaalden alles wat er al in vorige interviews was gezocht en deden duidelijk moeite om hem 'dingen' te laten zeggen. Met het idee volgens mij van: zeg nog eens iets orthodox over homo's of over vrouwen. Nogal hijgerig en dus journalistiek matig. Hij bleef daarin natuurlijk gemakkelijk overeind.

Nou, hij deed erg ontwijkend over die zaken en draaide steeds om de hete brei heen. Dan gaan Barend en Van Dorp daar op door. Doen ze bij iedereen trouwens....
Dat het gesprek matig was ben ik met je eens, maar ik had er vooraf ook niet echt meer van verwacht eigenlijk.
Die andere tafelgast maakt op mij overigens een betere indruk als Jahjah.
quote:
Ik zou hem graag eens interviewen en echt ondervragen over de situatie in Antwerpen, over de houding en opstelling van zijn achterban, over zijn ideen over de problemen in Belgie en over het aandeel van zijn achterban daarin. Dat lieten de heren van RTL4 volledig liggen - die gingen voor het goedkope succes, en zelfs dat lukte niet.
Daar heb ik Jahjah toch ook wel over horen praten. Zijn voorstellen voor positieve discriminatie bijvoorbeeld.
Koop anders eens een Belgische krant, daar staat elke dag wel een stukje in over Jahjah. Onlangs nog een stukje over zijn bodyguard, die een crimineel bleek te zijn die tot voor kort spoorloos was voor de Belgische politie.
Over de situatie in Antwerpen: Jahjah vind de moord op die Achrak nog steeds een racistische moord, hoewel niets in die richting wijst.

En om de schuld nou helemaal bij B&vD te leggen vind ik wat goedkoop eerlijk gezegd. Jahjah zelf zegt ook nooit eens duidelijk waar hij voor staat, wat hij wil en hoe hij over bepaalde zaken denkt. Hij draait er altijd wat om heen, roept voortdurend wat anders en ontwijkt vrijwel altijd vragen...

pi_7364249
quote:
Op maandag 16 december 2002 11:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat het gesprek matig was ben ik met je eens, maar ik had er vooraf ook niet echt meer van verwacht eigenlijk.
Een slecht interview ligt nooit aan de gast, je moet als interviewer zorgen dat het gesprek slaagt. Ik ben zelf journalist en haat het als mensen de schuld bij de andere partij liggen. Ik weet zeker dat ik veel meer uit die Jahjah zou halen. Ik vond hem heel duidelijk over homo's en vrouwen - zij wilden perse discriminerende en orthodoxe teksten horen. Hij heeft er wel een duidelijk verhaal over: een conservatief ChristenUnie verhaal - streng in de leer, pragmatisch in de praktijk.
quote:
Op maandag 16 december 2002 11:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Over de situatie in Antwerpen: Jahjah vind de moord op die Achrak nog steeds een racistische moord, hoewel niets in die richting wijst.
quote]Daar kun je verschillend over denken. Ik kan heel goed begrijpen dat de situatie waarin de moord gepleegd werd en de situatie waarin die jongeren zitten, bijdragen tot gevoelens van onlust en onrust en dat er snel een katalysator wordt gevonden. Dat was deze moord. Of het nu wel of niet racistisch was, is feitelijk niet meer van belang.
[quote]Op maandag 16 december 2002 11:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

En om de schuld nou helemaal bij B&vD te leggen vind ik wat goedkoop eerlijk gezegd. Jahjah zelf zegt ook nooit eens duidelijk waar hij voor staat, wat hij wil en hoe hij over bepaalde zaken denkt. Hij draait er altijd wat om heen, roept voortdurend wat anders en ontwijkt vrijwel altijd vragen...

Dat ben ik wel met je eens ja - hij is een echte politicus als het daarop aankomt. Hij heeft een boodschap te verkopen en dat doet hij nogal slinks. Hij is moeilijk vast te pinnen - daar zit ook zijn zwakke kant, er zijn veel gaten te schieten in zijn verhaal. Er zitten ook duidelijke punten in zijn verhaal. Op beide wordt zelden echt goed ingegaan door journalisten. Ik vind trouwens niet dat hij voortdurend wat anders ontroept. Wel dat hij vragen ontwijkt, maar dat doen veel politici en daar zijn journalisten toch voor. Ik zou Wouke wel eens met hem in de slag willen zien
pi_7364376
quote:
Op maandag 16 december 2002 12:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Een slecht interview ligt nooit aan de gast, je moet als interviewer zorgen dat het gesprek slaagt. Ik ben zelf journalist en haat het als mensen de schuld bij de andere partij liggen. Ik weet zeker dat ik veel meer uit die Jahjah zou halen. Ik vond hem heel duidelijk over homo's en vrouwen - zij wilden perse discriminerende en orthodoxe teksten horen. Hij heeft er wel een duidelijk verhaal over: een conservatief ChristenUnie verhaal - streng in de leer, pragmatisch in de praktijk.
[..]

Ik vond hem op die punten juist erg onduidelijk. Daarnaast schijnt hij weleens wat extremere uitlatingen te hebben gedaan over vrouwen en homo's. Dat tellende bij het feit dat hij toch wat er om heen aan het draaien was bij die vragen leidt ertoe dat B&vD erop doorvroegen. Niet erg interessant voor de kijker inderdaad....
quote:
Dat ben ik wel met je eens ja - hij is een echte politicus als het daarop aankomt. Hij heeft een boodschap te verkopen en dat doet hij nogal slinks. Hij is moeilijk vast te pinnen - daar zit ook zijn zwakke kant, er zijn veel gaten te schieten in zijn verhaal. Er zitten ook duidelijke punten in zijn verhaal. Op beide wordt zelden echt goed ingegaan door journalisten. Ik vind trouwens niet dat hij voortdurend wat anders ontroept. Wel dat hij vragen ontwijkt, maar dat doen veel politici en daar zijn journalisten toch voor. Ik zou Wouke wel eens met hem in de slag willen zien
Zijn we het toch nog een keertje (gedeeltelijk) eens. Op mij komt hij slinks over, en doordat hij voortdurend om de hete brei heen draait krijg je al snel het gevoel dat je te maken hebt met een verborgen agenda.
Echt heldere standpunten heeft de man niet, en (in vlagen van woede?) roept hij weleens wat dingen waar ik mijn bedenkingen bij heb. Als hij bijvoorbeeld tegen de korpschef van de politie roept "We komen hier wel terug met 10.000 man om te demonstreren. Dan kun je pas lachen" en "We nemen hier de boel over"...dan ga je toch wel dingen denken.
Ook zijn vaak Joden het slachtoffer. Er is zelfs al een Jood doodgeschoten tijdens een AEL-betoging, en er zijn behoorlijk wat Joodse eigendommen vernield. Dat soort dingen draagt er allemaal toe bij dat veel mensen vermoeden dat dit heerschap een verborgen agenda voert.

Overigens is hij een verregaande samenwerking aangegaan met de PVDA voor de komende verkiezingen in België (in 2003). Logischerwijs zouden zijn standpunten dus ongeveer overeen moeten komen met de punten van de PVDA.

zondag 22 december 2002 @ 13:54:13 #68
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_7478626
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 12:45 schreef DJKoster het volgende:
Nu er voor zorgen dat iedereen goed integreert zodat over een paar jaar zo'n partij geen voedingsbodem meer heeft..
dat vind ik zo'n stomme hardnekkige foute redenering:

die voedingsbodem is niet gecreeerd doordat de allochtonene niet goed geintegreerd zijn (klote woord, wat mensne iegenlijk bedoeln met integreren is: net zo worden als wij die heior al wonen en precies doen zoals wij willen dat jullie doen)
hij is gecreeerd door de houding van de belgen tegenover de allochtonene. ze zijn een derderangs volk geworden, de belgen hebben haat egzaaid en zullen dus nu haat oogsten.... en dit gaat er ook precies in nederland gebeuren als nederland lekker doorgaat met segregatie en discriminatie van bevolkingsgroepen..

ik zge het nog 1 keertje (not ) EEN ALLOCHTOON EN ZIJN/HAAR CULTUUR IS NIET PER DEFINITIE MINDER OF SLECHTER DAN EEN NEDERLANDER en zolang we maar minderwaaridg blijven doen tegen een bepaalde bevolkingsgroep in dit land, kweken wij ook fijn een voedingsbodem voor haat...

het probleem ligt niet bij de integratie, wnat ook niet-geintegreerde allochtonene kunnen in principe goed samenleven met nederlanders/belgen, pas als wij ze onze cultuur gaan opdringen en hun cultuur dus als minder gaan bestempelen krijg je problemen....

maar ja alles draait om integratie tegenwoordig...
nou ik ga me vrijwillig extegreren als t zo doorgaat met die haat overal

Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_14019006
Hij zit nu bij nova op ned 3
pi_14019066
Ik snap nooit wat ie zegt. Of is dat Arabisch-Belgisch
pi_14019139
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 22:42 schreef Duiveltja het volgende:
Hij zit nu bij nova op ned 3
idd... zit een beetje die relmarokkies schoon te praten.
Dat die gozer nog leeft is mij een raadsel..
pi_14019171
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 22:46 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

idd... zit een beetje die relmarokkies schoon te praten.
Dat die gozer nog leeft is mij een raadsel..

Gewoon ontkennen. Was ontkennen ook niet een vooroordeel van Jahjah-typetjes?
pi_14019310
Wat een gelul weer.
Lachen om 9/11 betekent niet dat je het goedkeurt

Tjonge jonge

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_14020712
Die man heeft een compleet vertekend wereldbeeld en hij heeft vanavond aangetoond niet op een goede manier bij te kunnen dragen aan de intergratie. Hij is een stereotype die zichzelf helaas bijzonder serieus neemt.

Hij is leuk media voer, maar serieus kan ik hem niet meer nemen, iets wat de media ook maar eens moeten gaan doen

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_14028487
Hij zei dat hij ontzettend moest lachen op 11 September. Ben je wel helemaal 100%? Dat doe je niet. Je gaat toch niet lachen als er op dat moment onschuldige burgers slachtoffer worden van een terroristische aanslag. Dat is het namelijk Abou Jahjah en niets anders. Je gaat niet lachen als er papa's, mama's, oom en tantes in de ochtend naar hun werk gaan en in de avond niet meer zijn. Gewoon vermoord... Als je daar om moet lachen rot je maar lekker op naar je islamitische staat, want dat willen wij hier niet.

Jahjah noemde uitspraken van de Amsterdamse politiecommissaris Van Riessen ''zorgwekkend''. Die stelde eerder dat de tijd van praten voorbij is, en dat de Marokkaanse crimineeltjes keihard aangepakt moeten worden.

Verder wou meneer Abou Jahjah het ook maar niet onder ogen zien dat 1200 van de 1500 criminelen in Amsterdam van Marokkaanse komaf is. Hij trok zelfs twijfel aan het onderzoek. Ik vind het eerder zorgwekkend dat er poppen worden opgehangen met de namen van politieagenten, Nederlandse vrouwen voor hoeren worden opgemaakt en er belachelijke dingen over minderheden worden gezegd. Keihard aanpakken die (harde kern criminelen marokkaantjes) handel.
Je bent hier in Nederland, wen er maar aan.

Abou Jahjah heeft steeds meer extremistische uitlatingen. Het is een wolf in schaapskleren.

Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 12:53:49 #76
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_14028760
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:42 schreef -Jean- het volgende:
Hij zei dat hij ontzettend moest lachen op 11 September. Ben je wel helemaal 100%? Dat doe je niet. Je gaat toch niet lachen als er op dat moment onschuldige burgers slachtoffer worden van een terroristische aanslag.
Ach, ik vond 11/9 ergens ook wel vermakelijk. Typisch geval van eigen schuld dikke bult. Er gebeuren wel ergere dingen op de wereld. Alleen ik zou nooit zo stom zijn om dat op televisie toe te geven.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 13:27:14 #77
57926 Pennypacker
Islam = Fascisme
pi_14029674
Dus als ik straks ga lachen als op, pak hem beet 6 mei 2004, de Nederlandse samenleving (natuurlijk alleen de extremisten, die ik wel begrijp maar natuurlijk afkeur) marokkanen standrechtelijk gaat lynchen dan is dat natuurlijk ook gewoon helemaal top want dat is dan de prijs die zij betalen voor de jarenlange terreur van hun kutsoortgenoten. Ik zie wel wat in die redenatie van die Libanees, mogelijkheden zat. Iemand doet iets en daar betaald iemand anders uit die groep voor met z'n leven.

What goes around comes around, zeg maar. Ik ga het zodra ik weer in Nederland ben maar eens proberen. Leuk, kunnen we lachen.

History shows that natural selection does not favor intelligence. It favors stupidity.
pi_14029876
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:53 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ach, ik vond 11/9 ergens ook wel vermakelijk. Typisch geval van eigen schuld dikke bult. Er gebeuren wel ergere dingen op de wereld. Alleen ik zou nooit zo stom zijn om dat op televisie toe te geven.

Inderdaad, straks komt Bush hem halen, als zijnde terrorist
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 15:00:09 #79
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_14032134
quote:
Op zondag 22 december 2002 13:54 schreef kwakveense het volgende:

[..]

dat vind ik zo'n stomme hardnekkige foute redenering:

die voedingsbodem is niet gecreeerd doordat de allochtonene niet goed geintegreerd zijn (klote woord, wat mensne iegenlijk bedoeln met integreren is: net zo worden als wij die heior al wonen en precies doen zoals wij willen dat jullie doen)
hij is gecreeerd door de houding van de belgen tegenover de allochtonene. ze zijn een derderangs volk geworden, de belgen hebben haat egzaaid en zullen dus nu haat oogsten.... en dit gaat er ook precies in nederland gebeuren als nederland lekker doorgaat met segregatie en discriminatie van bevolkingsgroepen..

ik zge het nog 1 keertje (not ) EEN ALLOCHTOON EN ZIJN/HAAR CULTUUR IS NIET PER DEFINITIE MINDER OF SLECHTER DAN EEN NEDERLANDER en zolang we maar minderwaaridg blijven doen tegen een bepaalde bevolkingsgroep in dit land, kweken wij ook fijn een voedingsbodem voor haat...

het probleem ligt niet bij de integratie, wnat ook niet-geintegreerde allochtonene kunnen in principe goed samenleven met nederlanders/belgen, pas als wij ze onze cultuur gaan opdringen en hun cultuur dus als minder gaan bestempelen krijg je problemen....

Het feit dat men de nadruk op integratie legt betekent niet dat een bevolkingsgroep haar eigen identiteit dient op te geven. Dat is natuurlijk onzin. Ze dienen zich wel in die mate aan te passen op het gebied van taalkundigheid, normen en waarden zodat ze normaal mee kunnen draaien in onze maatschappij (denk aan de arbeidsmarkt).
quote:
Aan je taalgebruik te zien ben je al een aardig eind op weg.
Say your prayers
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 15:03:04 #80
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_14032207
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:42 schreef -Jean- het volgende:
Abou Jahjah heeft steeds meer extremistische uitlatingen. Het is een wolf in schaapskleren.
Ik vind het meer een randdebiel in een maatpak die de personificatie vormt van de achterlijke cultuur zoals Fortuyn die beschreef.
Say your prayers
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 15:03:52 #81
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_14032227
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:53 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Het feit dat je dit op het forum loopt te spuien maakt je minder dom? Wel een stuk laffer, maar niet minder dom hoor.
Say your prayers
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 15:59:43 #82
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_14033678
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:03 schreef Sickie het volgende:
Het feit dat je dit op het forum loopt te spuien maakt je minder dom? Wel een stuk laffer, maar niet minder dom hoor.
Heeft niks met dom te maken. En ook niets met lafheid. Wel met het feit dat ik gewoon weinig emotie voelde bij het gebeuren van 11 september. Niet zoals ik dat bij bijvoorbeeld een ernstige aardbeving met duizenden doden zou hebben. Juist door het hoge 'eigen schuld dikke bult'-gehalte. Je kunt je beter opwinden over de duizenden onschuldige slachtoffers die de Amerikanen elk jaar in het buitenland maken. Maar daar hoor je niemand over.

Het is gewoon niet handig van Jahjah dit op tv te zeggen. Dat kost hem veel krediet. En daar moet je als politicus gewoon rekening mee houden. Anders moet je geen politicus worden, maar gewoon iemand die z'n opinie spuidt, zoals Theo van Gogh ofzo.

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_14038638
Die Abu Jahjah is dus totaal niet serieus te nemen. Elk tegenargument probeert hij om te draaien als positief.
Hij gebruikt veel dure woorden die niks waard zijn in zijn argumentatie.
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 22:02:12 #84
52589 sjun
uit solidariteit
pi_14116323
Ik vind het toch sympathiek van hemdat hij een eigen jeugdbeweging heeft opgericht voor Moslimjoneren: De padvinders van Abu of de Jahjah-jeugdstorm.

Deze instelling vermaakt voor zover mij bekend de eigen jeugd op eigen kosten. Misschien hebben ze een Saoudi Arabische suikeroom als sponsor getroffen?

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  zondag 26 oktober 2003 @ 13:44:59 #85
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_14145991
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:59 schreef Lemmeb het volgende:

[..]
Je kunt je beter opwinden over de duizenden onschuldige slachtoffers die de Amerikanen elk jaar in het buitenland maken.

pi_14146845
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:59 schreef Lemmeb het volgende:

[..]
Heeft niks met dom te maken. En ook niets met lafheid. Wel met het feit dat ik gewoon weinig emotie voelde bij het gebeuren van 11 september.

Ik vind ''weinig emotie'' nog altijd heel wat anders dan ''vermakelijk''
doe waar je angst voor hebt en de angst sterft een zekere dood
pi_14147207
quote:
De padvinders van Abu of de Jahjah-jeugdstorm.
  zondag 29 augustus 2004 @ 00:56:55 #89
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_21611226
Ik had gehoopt dat door het verwijderen van een nutteloze schop van dit topic, het topic weer zou afzinken, maar helaas.

Nou ja, slotje dan maar. Voor een discussie over Jahjah kan wel een nieuw topic worden geopend.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')