abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 15:53:51 #176
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12237625
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:14 schreef Akkersloot het volgende:
Het is gewoon interessant om te zien waar veel bezoekers van Polinco (en de beheerder) hun anti-amerikanisme vandaan halen ("Sinds 1938 staat het congres onder Joodse invloed").
Ik had het ook niet alleen over Polinco, maar ook over het Stormfront. Dat forum wordt werkelijk bevolkt door gestoorde mensen.
quote:
Maakt weinig verschil met het anti-amerikanisme van "links".

Overigens zijn er maar zat linkse en gewoon rechtse posters op Polinco.

Daar hoorde Michiel Smit duidelijk nìet bij. Zie deze post.
Mein Koran. Humorloze mensen zouden verboden moeten worden.
pi_12237920
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 15:53 schreef Gil-galad het volgende: Daar hoorde Michiel Smit duidelijk nìet bij. Zie deze post.
Wie heeft dat stukje dat Kozzmic aanhaalt geschreven, Gil-Galad? Jeroen Bosch of Jeroen Hanenbergh of Marc de Waard? Of alledrie?
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 16:07:54 #178
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12237975
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:05 schreef rroloff het volgende:
-blaat-
Zoek zelf maar eens op Stormfront of Polinco op de naam wooninrotterdam.
pi_12238336
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 15:47 schreef rroloff het volgende:
Geloofsgenoten van Wijnand Duyvendak slaan weer toe - lijkt het:
[..]
Ik had je iets hoger ingeschat. Kun je ook feiten aandragen voor deze verdachtmaking? Of voor de constatering dat hier meer achterzit dan een 'gewone' inbraak?

Ik las trouwens dat Michiel Smit deze inbraak wil aangrijpen om een eigen ordedienst te formeren.
Het lijkt de AEL van Abu Jahjah wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 05-08-2003 16:29]

pi_12238404
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:05 schreef rroloff het volgende:

[..]

Wie heeft dat stukje dat Kozzmic aanhaalt geschreven, Gil-Galad? Jeroen Bosch of Jeroen Hanenbergh of Marc de Waard? Of alledrie?

De tekst is volgens mij van de link die in de post erboven staat. Kafka dus. Nu ben ik niet bepaald een aanhanger van Kafka, of sta ik te juichen over de methodes van de antifa-beweging in zijn algemeenheid, maar als er iets wordt aangetoond op basis van feiten maakt het dan iets uit of de boodschapper Kafka, Peter Siebelt of Jantje Pietersen heet?
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 16:28:59 #181
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_12238441
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:27 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

De tekst is volgens mij van de link die in de post erboven staat. Kafka dus. Nu ben ik niet bepaald een aanhanger van Kafka, of sta ik te juichen over de methodes van de antifa-beweging in zijn algemeenheid, maar als er iets wordt aangetoond op basis van feiten maakt het dan iets uit of de boodschapper Kafka, Peter Siebelt of Jantje Pietersen heet?

Jantje Pietersen
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:24 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ik had je iets hoger ingeschat. Kun je ook feiten aandragen voor deze verdachtmaking? Of voor de constatering dat hier meer achterzit dan een 'gewone' inbraak?

Hij heeft iets teveel op pimfortuynforum.nl gezeten.
Ik snap het ook niet.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_12238561
Dat forum op de site van Nieuw Rechts is trouwens wel lachen. Ik ben er een enthousiast lurker. Na de felle discussies over de te bouwen moskee in Madurodam fulmineert men momenteel tegen het Land van Ooit dat Wim Kok voor een jaar baron wil maken.

Een reactie van een user...

quote:
Ik vind dit echt weer de slinkse arrogantie ten top. Het Land van Ooit is kennelijk een links kinderindoctrinatiepark en men is blijkbaar van mening dat Kok de kindertjes van Nederland een grote dienst heeft bewezen door 'de gevaarlijke populistische fascist' Pim Fortuyn onschadelijk te maken.

Op 14 september komt Wim Kok zijn titel in ontvangst nemen. Tijd voor actie!

http://www.nieuwrechts.nl/forum/index.php?board=6;action=display;threadid=1746

Volgens mij zijn er toch wel belangrijkere zaken in Nederland om je over druk te maken...
pi_12238574
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:07 schreef Gil-galad het volgende: Zoek zelf maar eens op Stormfront of Polinco op de naam wooninrotterdam.
Ik zit daar nu wat te bladeren, ben tot nu toe geen enkele bijdrage van wooninrotterdam tegengekomen die in de verste verte lijkt op wat hier boven staat. Helaas kan ik niet - zoals bij andere discussiefora - alle bijdragen van één forumlid opvragen, zodat ik niet zonder alles door te lezen kan checken of bovenstaand citaat er daadwerkelijk staat, of op één of andere manier raar uit de context gehaald is.
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 16:37:34 #184
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_12238632
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:34 schreef Kozzmic het volgende:
Dat forum op de site van Nieuw Rechts is trouwens wel lachen. Ik ben er een enthousiast lurker. Na de felle discussies over de te bouwen moskee in Madurodam fulmineert men momenteel tegen het Land van Ooit dat Wim Kok voor een jaar baron wil maken.

[..]

Volgens mij zijn er toch wel belangrijkere zaken in Nederland om je over druk te maken...

Vind ik niet! Groot gelijk! Dat linkse geïndoctrineer moet maar eens afgelopen zijn. Onderwijs? Ook afschaffen. Is er ook gekomen door al dat linkse en vroegere liberale tuig, puur om onschuldige kindertjes de wijze van Mao te leren!

Warm he?

Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 16:38:03 #185
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_12238654
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:34 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

quote:
En geduldig wacht ik op een soort van Neurenberg-tribunaal dat Wim Kok (en anderen) tot een levenslange straf veroordeeld voor de islamisering van Nederland.....
Van iemand die zichzelf RechtsLiberaal noemt.

Ik zal in dit topic verder geen dingen posten meer.

Wel bedankt voor de tip, het lijkt me echt lachen.

dinsdag 5 augustus 2003 @ 16:40:16 #186
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_12238697
We lachen er nu om, maar eigenlijk is het zielig en verontrustend, dat de jongere generatie zo denkt over politici..
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_12238755
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:40 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
We lachen er nu om, maar eigenlijk is het zielig en verontrustend, dat de jongere generatie zo denkt over politici..
Breezer
pi_12238770
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:35 schreef rroloff het volgende:

[..]

Ik zit daar nu wat te bladeren, ben tot nu toe geen enkele bijdrage van wooninrotterdam tegengekomen die in de verste verte lijkt op wat hier boven staat. Helaas kan ik niet - zoals bij andere discussiefora - alle bijdragen van één forumlid opvragen, zodat ik niet zonder alles door te lezen kan checken of bovenstaand citaat er daadwerkelijk staat, of op één of andere manier raar uit de context gehaald is.

Google ontsluit Stormfront, dus als je daar zoekt op "wooninrotterdam" vind je daar behalve een aantal topics op Fok ook o.a. de thread waarin hij de uitspraak over witte en zwarte negers doet...

http://www.google.nl/search?q=wooninrotterdam&hl=nl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&filter=0

dinsdag 5 augustus 2003 @ 16:44:24 #189
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_12238781
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:40 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Ja, ik lees net dat antiracisme-posters erg fout zijn. Belachelijk, die linksen die tegen racisme zijn.

http://www.nieuwrechts.nl/forum/index.php?board=2;action=display;threadid=1714

pi_12238832
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:24 schreef Kozzmic het volgende: Kun je ook feiten aandragen voor deze verdachtmaking?
Eh, voor de duidelijkheid: met 'geloofsgenoot' bedoel ik natuurlijk uitdrukkelijk NIET een GroenLinkser of een pacifist in het algemeen - je kent me beter dan dat, Kozzmic (hoop ik).

Ik bedoel met "geloofsgenoot van Duyvendak" iemand die bereid is - net als Duyvendak - een misdrijf te plegen "voor het goede doel" en daarmee zijn idealen boven de wet stelt.

Ik heb mijn eerdere bijdrage aangepast om verdere misverstanden te voorkomen.

quote:
Of voor de constatering dat hier meer achterzit dan een 'gewone' inbraak?
Nee, ik ben Woodstein niet. Ik beschik niet over meer aanwijzingen dan in dat stukje. Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat men gewoon op zoek is geweest electronisch spul om te verpatsen. Daarom heb ik ook spoorslags "lijkt het" toegevoegd.

[Dit bericht is gewijzigd door rroloff op 05-08-2003 16:58]

pi_12239323
Ik heb trouwens op Stormfront gekeken naar de posts van "wooninrotterdam", en zie daar geen onomstotelijke aanwijzing dat het inderdaad Michiel Smit betreft. Wel zitten er onder zijn 12 posts een aantal berichten over nieuws waarin Smit een rol speelt, en maakt hij zich vooral druk in een thread over een aanrandingszaak met als daders een aantal (allochtone) jeugdspelers van Sparta. Waar Smit zich in de gemeenteraad van Rotterdam ook druk over maakte. Hier staat ook de opmerking dat we moeten voorkomen dat we in de toekomst "allemaal Seedorfjes en Kluivertjes krijgen".

Polinco kan ik niet op (ligt eruit op het moment?). Het schijnt dat "wooninrotterdam" daar actiever was en wellicht ook bekend?!

pi_12239474
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:43 schreef Kozzmic het volgende: Google ontsluit Stormfront, dus als je daar zoekt op "wooninrotterdam" vind je daar behalve een aantal topics op Fok ook o.a. de thread waarin hij de uitspraak over witte en zwarte negers doet...

http://www.google.nl/search?q=wooninrotterdam&hl=nl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&filter=0

Het rondhangen op Stormfront in het algemeen door Smit maakt hem voor mij verdachter dan die poging grappig te zijn.
pi_12239520
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 17:09 schreef Kozzmic het volgende:
Ik heb trouwens op Stormfront gekeken naar de posts van "wooninrotterdam", en zie daar geen onomstotelijke aanwijzing dat het inderdaad Michiel Smit betreft.
Hmmz, gezien het volgende (oude) nieuwsbericht heeft hij het gewoon toegegeven...
quote:
Raadslid Smit biedt excuses aan

Het Rotterdamse raadslid Smit van Leefbaar Rotterdam heeft zijn excuses aangeboden aan mensen die zich beledigd voelen door uitlatingen die hij heeft gedaan op extreem-rechtse websites. Smit zegt dat hij alleen maar wilde provoceren. Het raadslid heeft gezegd dat hij de komende tijd wat meer op de achtergrond blijft binnen Leefbaar Rotterdam en dat hij geen uitlatingen meer doet in de media. Eerder zei Smit er voorstander van te zijn dat gemeentelijke brochures voortaan niet meer in vreemde talen worden uitgegeven en dat de voertaal in Rotterdamse moskeeen Nederlands is. Ook gaf hij toe dat hij heeft gechat op extreem-rechtse websites.

Maandagavond moest hij zich hiervoor verantwoorden in een uren durende vergadering van de fractie. Smit beloofde voortaan niet meer te chatten op de extreem-rechtse sites. Deze beloftes waren voor de fractie voldoende.

http://www.rijnmond.nl/index.html?pid=4&item=8407

pi_12239537
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 17:09 schreef Kozzmic het volgende: Polinco kan ik niet op (ligt eruit op het moment?). Het schijnt dat "wooninrotterdam" daar actiever was en wellicht ook bekend?!
Ik heb zo straks wat rondgekeken op polinco, en het lijkt mij - uit een posting over een voorval in de Rotterdamse raad - dat het vrij zeker is dat 'wooninrotterdam' Smit is. Hij heeft het ook nooit ontkend, en heeft geprobeerd dat met die witte neger uit te leggen, wat toch wel bewijst dat hij dat is.

[Dit bericht is gewijzigd door rroloff op 05-08-2003 17:26]

dinsdag 5 augustus 2003 @ 17:23:34 #195
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12239599
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:38 schreef Sidekick het volgende:
Van iemand die zichzelf RechtsLiberaal noemt.
Er zit zelfs een taalfout in:

En geduldig wacht ik op een soort van Neurenberg-tribunaal dat Wim Kok (en anderen) tot een levenslange straf veroordeeldt voor de islamisering van Nederland.....

dinsdag 5 augustus 2003 @ 20:00:52 #196
52589 sjun
uit solidariteit
pi_12242276
De uitspraak van wooninrotterdam staat op de volgende webpagina: http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=32053
edit*: Deze link verwijst naar het Stormfrontforum, een clubje ultrarechtsgestemde mensen die wat moeite hebben om zich buiten hun eigen belevingswereld te plaatsen. Voor wie niet met een botte bijl geconfronteerd wenst te worden is deze link een afrader.

Ik zie er een wat lompe grap in, verder weinig. In tegenstelling tot de trieste bijdragen van diverse andere posters op het betreffende forum...
Gezien woontinrotterdam er verder en de draad niet op in gaat en Michiel Smit al eens in kranteninteviews aangegeven heeft wat hij daarmee bedoelde vind ik dit verhaal een storm in een glas water, alsof naar een stok is gezocht om een hond te slaan, zo'n stok vind je altijd.

Zelf zou ik me niet op Stormfront laten registreren maar ik ben dan ook niet tot op gebruikersniveau geïnteresseerd in wat er in de hoofden van deze politieke minderheid omgaat.

Gezien google verder geen enkele bijdrage van woontinrotterdam op Stormfront laat zien vind ik de reacties hier en bij Kafka overtrokken. Er wordt meer over Smit geschreven dan hij zelf schrijft. Het zal me niet verbazen als hem ook meer wordt toegeschreven dan hij heeft beweerd. Ik vind het vergelijkbaar met een te gevoelig ingesteld autoalarm. Het ding blijft maar jengelen terwijl er niets aan de hand is. Als er dan wel een keer wat aan de hand is wordt het alarm niet meer serieus genomen. Kafka is voor mij hard op weg naar deze weinig benijdenswaardige status.

* Ik vond dat Sidekick gelijk had met zijn opmerking even een waarschuwing te laten uitgaan vandaar de opmerking onder de link naar het Stormfrontforum.

[Dit bericht is gewijzigd door sjun op 05-08-2003 22:22]

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 20:12:29 #197
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_12242500
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:00 schreef sjun het volgende:
De uitspraak van wooninrotterdam staat op de volgende webpagina: http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=32053

Ik zie er een wat lompe grap in, verder weinig. In tegenstelling tot de trieste bijdragen van diverse andere posters op het betreffende forum...
Gezien woontinrotterdam er verder en de draad niet op in gaat en Michiel Smit al eens in kranteninteviews aangegeven heeft wat hij daarmee bedoelde vind ik dit verhaal een storm in een glas water, alsof naar een stok is gezocht om een hond te slaan, zo'n stok vind je altijd.

Zelf zou ik me niet op Stormfront laten registreren maar ik ben dan ook niet tot op gebruikersniveau geïnteresseerd in wat er in de hoofden van deze politieke minderheid omgaat.

Idd erg overdreven, maar wil je volgende keer een waarschuwing voor het linkje zetten.
Ik had eigenlijk ook linkse kerk-berichten verwacht, maar was dat maar waar....

Zieke gasten zeg. Damn.

dinsdag 5 augustus 2003 @ 22:33:56 #198
52589 sjun
uit solidariteit
pi_12245600
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:12 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Idd erg overdreven, maar wil je volgende keer een waarschuwing voor het linkje zetten.
Ik had eigenlijk ook linkse kerk-berichten verwacht, maar was dat maar waar....

Zieke gasten zeg. Damn.

Ik ben nogwel nieuwsgierig naar welke opmerkingen deze mensen irl loslaten. Veilig achter de pc is he eenvoudiger horkerig gedrag te vertonen. Indien de leeftijdscategorie 30+ zou zijn zou ik me toch wat zorgen gaan maken over de invloed van deze politieke minderheid op de mogelijkheden om vreedzaam vorm te geven aan samen-leving in de Nederlandse maatschappij.

Nu heb ik de idee dat de ene niet voor de ander niet wil onderdoen in het fabriceren van schokkende uitspraken.

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 22:41:49 #199
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_12245819
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:33 schreef sjun het volgende:

[..]

Ik ben nogwel nieuwsgierig naar welke opmerkingen deze mensen irl loslaten. Veilig achter de pc is he eenvoudiger horkerig gedrag te vertonen. Indien de leeftijdscategorie 30+ zou zijn zou ik me toch wat zorgen gaan maken over de invloed van deze politieke minderheid op de mogelijkheden om vreedzaam vorm te geven aan samen-leving in de Nederlandse maatschappij.

Nu heb ik de idee dat de ene niet voor de ander niet wil onderdoen in het fabriceren van schokkende uitspraken.

Natuurlijk is het een beetje stoerdoenerij, en ze zitten misschien in een isolement waardoor ze denken dat hun mening heel normaal is. Ik heb iig goed hoop dat dingen wel wat veranderen naarmate ze ouder dan 15 worden.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 11:48:07 #200
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_12253621
Alsjeblief. Hier is nu de tekst waarin Michiel Smit het begrip 'blanke neger' heeft gebruikt. Het artikel gaat alleen tegen de ghetto-cultuur van rap-muziek waar zelfs de bekende ref. Jesse Jackson zich tegen verzet. Blijkt maar eens duidelijk weer hier wel extreem zijn en dus met halve waarheden alles zitten te verdraaien. Oordeel zelf

Ghetto-lifestyle verwerpelijk (door Michiel Smit)

Als één ding vaak naar voren wordt gehaald wat mis is met de VS zijn het wel de ghettos en en de dodelijke straatcultuur die daar heerst. Er is niets rap als muziekvorm, zolang er maar geen ghettocultuur in wordt verheerlijkt. Zie de tekst van het nummer Op MTV en TMF worden echter constant video clips uitgezonden die niet anders geïnterpreteerd kunnen worden dan propaganda voor de lifestyle van de crimineel. De kwalificaties van de bekende Nederlandse DJ/VJ Mental Theo (lekker wijf, laat je doppen eens zien) zijn volkomen onschuldig in vergelijking met de teksten die ghettorappers produceren. Zie de tekst van het nummer Fuck Me van Notorious B.I.G op het album Ready to Die in de bijlage hieronder.

Wat is nu een blanke neger? Er wordt het fenomeen mee bedoeld dat jongeren zich hullen in de kleding- en gedragsstijl van zogenoemde ghettorappers uit de VS. Het is fout dat veel nederlandse negers zich aangetrokken voelen tot deze lifestyle. Hier zou je echter nog kunnen zeggen dat er sprake is van een culturele verwantschap betreffende strijd tegen onderdrukking of iets dergelijks. In het geval van blanke negers, ofwel autochtone nederlanders, die zich uitdossen als ghettowarriors houdt de symphatie volledig op. Dat allochtonen hun eigen identiteit proberen vorm te geven in Nederland is bekend, maar het is verwerpelijk dat Hollandse kinderen zich de Amerikaanse bendecultuur als voorbeeld nemen.

Rolmodellen spelen een grote rol voor kinderen en als dit soort gangsterrappers tot rolmodel worden kan dit grote maatschappelijke problemen veroorzaken.

Afro-amerikaanse moeders strijden ook tegen de verheerlijking van de ghetto-cultuur, omdat ze zich zorgen maken over de toekomst van hun kinderen. Zij krijgen steun van onder andere de bekende dominee en politicus rev. Jesse Jackson.

Ook in Nederland moeten we waken dat we niet die richting opgaan. In Amerika zijn al stations die videoclips met dit soort teksten niet meer uitzenden. Ook in Nederland moeten radio- en tv-stations hun verantwoordelijkheid nemen en de overheid moet nadenken over het opstellen van regels hiervoor.

De Engelse regering is er mee bezig, wanneer volgt de Nederlandse?

"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')