quote:Nee toch, dat stelletje amateur wannebee politici interviewers.
Op woensdag 06 maart 2002 15:00 schreef gtotep het volgende:
Pim komt ook bij Barend en van Dorp.
edit: foute naam.
[Dit bericht is gewijzigd door mvdlubbe op 07-03-2002 00:51]
Hij is geen Janmaat, die wist maar van één ding wat. Fortuyn is intelligenter dan de politici die er nu zitten (buiten het feit of hij gelijk heeft)
Felix Rottenberg heeft daar bijna 2 maanden geleden al voor gewaarschuwd.
quote:Wat zegt hij nou helemaal dan ? We moeten maar wachten op zijn boek, en financieel wil hij niks onderbouwen. jaja.
Op donderdag 07 maart 2002 00:43 schreef Refragmental het volgende:
Pim Fortuyn![]()
![]()
Hij is geweldig
quote:Dus dat is jouw antwoord op mijn directe vraag die ik je in dit topic stelde:
Op donderdag 07 maart 2002 00:41 schreef R@b het volgende:
Fortuyn lul je er niet zomaar onder.Hij is geen Janmaat, die wist maar van één ding wat. Fortuyn is intelligenter dan de politici die er nu zitten (buiten het feit of hij gelijk heeft)
Felix Rottenberg heeft daar bijna 2 maanden geleden al voor gewaarschuwd.
Peiling NOS 2e kamer-verkiezingen.
Je behoort dus tot dat afgesneden rechterbeen van de VVD?
Of durf je je niet uit te spreken?
quote:Hij heeft simpelweg gelijk, hij zit daar niet om zijn compleet programma en de finacieringen eromheen te presenteren.
Op donderdag 07 maart 2002 00:46 schreef gelly het volgende:[..]
Wat zegt hij nou helemaal dan ? We moeten maar wachten op zijn boek, en financieel wil hij niks onderbouwen. jaja.
quote:Dat geldt voor meer mensen
Op donderdag 07 maart 2002 00:48 schreef static het volgende:
Voor het eerst dat ik een debat met Pim meemaak
quote:Nou geweldig....
Op donderdag 07 maart 2002 00:43 schreef Refragmental het volgende:
Pim Fortuyn![]()
![]()
Hij is geweldig
Rosenmöller geeft ook goed verweer.
Melkert is zwak
quote:Lijkt me handig als je het beter wilt doen, je het ook weet te betalen. Maar ach, ik ben geen realist natuurlijk.
Op donderdag 07 maart 2002 00:49 schreef Refragmental het volgende:[..]
Hij heeft simpelweg gelijk, hij zit daar niet om zijn compleet programma en de finacieringen eromheen te presenteren.
quote:Hij zegt niet veel en laat Rosenmöller en Balkenende het inhoudelijke gedeelte van het debat voeren. Maar hij vond de begroting van paars kennelijk perfect.
Op donderdag 07 maart 2002 00:49 schreef Refragmental het volgende:[..]
Hij heeft simpelweg gelijk, hij zit daar niet om zijn compleet programma en de finacieringen eromheen te presenteren.
quote:*zich hier heel erg bij aansluitend*
Op donderdag 07 maart 2002 00:50 schreef R@b het volgende:[..]
Nou geweldig....
Rosenmöller geeft ook goed verweer.
Melkert is zwak
(Melkert is ook wie ik bedoelde in mijn eerdere post... mijn welgemeende excuses, tis laat)
quote:Melkert en Dijkstal vooral hoor. Balkenende kan hem wel aan.
Op donderdag 07 maart 2002 00:41 schreef R@b het volgende:
Fortuyn is intelligenter dan de politici die er nu zitten
quote:Is dat belangrijk om te weten dan?
Op donderdag 07 maart 2002 00:46 schreef golfer het volgende:[..]
Dus dat is jouw antwoord op mijn directe vraag die ik je in dit topic stelde:
Peiling NOS 2e kamer-verkiezingen.
Je behoort dus tot dat afgesneden rechterbeen van de VVD?
Of durf je je niet uit te spreken?
Ik ben altijd VVD stemmer geweest, maar ik behoor tot de VVD'ers die Fortuyn niet verkeerd vindt. In tegenstelling tot de top van de VVD die zich vervreemd van zijn achterban.
Fortuyn hakt het rechterbeen af van de VVD, Dijkstal en Eenhoorn zijn daar verantwoordelijk voor.
quote:Dus jij stapt over naar LPF?
Op donderdag 07 maart 2002 00:57 schreef R@b het volgende:Is dat belangrijk om te weten dan?
Ik ben altijd VVD stemmer geweest, maar ik behoor tot de VVD'ers die Fortuyn niet verkeerd vindt. In tegenstelling tot de top van de VVD die zich vervreemd van zijn achterban.
Fortuyn hakt het rechterbeen af van de VVD, Dijkstal en Eenhoorn zijn daar verantwoordelijk voor.
Wat is er zo moeiljk aan om die vraag te beantwoorden?
quote:Er zijn nog 2 maanden te gaan.
Op donderdag 07 maart 2002 01:02 schreef golfer het volgende:[..]
Dus jij stapt over naar LPF?
Wat is er zo moeiljk aan om die vraag te beantwoorden?
Vandaag heb ik niet gestemd. De gemeentepolitiek zegt mij niets.
quote:You said it
Op donderdag 07 maart 2002 01:05 schreef Koekepan het volgende:
We zijn echt geen fuck wijzer.
ik kan zo wel zien dat het afgelopen is met melkert en met d66! wat een charlatans!
quote:Behalve dat Melkert niet al te best overkwam.
Op donderdag 07 maart 2002 01:05 schreef Koekepan het volgende:
We zijn echt geen fuck wijzer.
En dat de politici face to face Fortuyn niet voor fascist durven uit te maken. (En terecht )
quote:Nee, zo bedoelde ik het ook niet. Fortuyn is niet echt concreet geworden over zijn plannen bedoel ik.
Op donderdag 07 maart 2002 01:09 schreef R@b het volgende:
Behalve dat Melkert niet al te best overkwam.
Fortuyn maakte ze helemaal af !.
Dit beloofd nog wat voor de komende periode. Ook het murw van de VVD was opvallend te noemen: eerder deze avond kondigde Jorritsma nog stellig aan dat er absoluut geen ruimte was voor een regering MET Fortuyn en nog geen uur later kondigt Dijkstal aan dat er best over te praten valt.
Fantastische avond,met als toetje de arrogante bek van Melkert die afging als een klein kind,Sante !.
[Dit bericht is gewijzigd door _Hummer_ op 07-03-2002 01:17]
Wat makkelijk scoren voor Fortuyn!
En die duidelijke (persoonlijke) afkeer tussen De Graaf en Fortuyn, hehehe, leuk, zo'n debat!
Ben benieuwd wat de kranten morgen schrijven en hoeveel zetels Pim vrijdag weer voorspeld krijgt ik gok nu na dit tv debat toch zeker op meer dan 28 zetels!
en nu wil ik wel eens horen van mensen die zeggen dat pim geen oplossingen biedt!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door mixologist op 07-03-2002 01:15]
quote:Hebben deze lijsttrekkers dat woord eerder wel gebruikt dan? Mijn stopwatch loopt nog steeds voor 'haatzaaier' overigens.
Op donderdag 07 maart 2002 01:09 schreef R@b het volgende:[..]
Behalve dat Melkert niet al te best overkwam.
En dat de politici face to face Fortuyn niet voor fascist durven uit te maken. (En terecht
)
quote:Dat weten we toch nog niet? We moesten toch wachten op zijn boek?
Op donderdag 07 maart 2002 01:13 schreef mixologist het volgende:
maar hij blijkt nu ineens wel met goede oplossingen te komen waar paars 8 jaar blind voor is geweest!
quote:Melkert was altijd al een kleine baby , maar vanavond viel hij toch wel hel erg door de mand!.
Op donderdag 07 maart 2002 01:14 schreef Mr_Knoxville het volgende:
Te gek, ik heb met volle teugen genoten, had eerlijk gezegd niet verwacht dat Pim het er zo goed vanaf zou brengen!!!
paars heeft duidelijk verloren vanavond, met Melkert voorop!
quote:Ik zie eigenlijk best wel wat in een regering CDA/Fortuyn!.
Op donderdag 07 maart 2002 01:17 schreef waspman het volgende:
Rosenmuller en Balkenende vond ik ook erg sterk..paars heeft duidelijk verloren vanavond, met Melkert voorop!
[Dit bericht is gewijzigd door _Hummer_ op 07-03-2002 01:18]
Wat lieten ze zich kennen
En die kop van Melkert whaaa bye bye PVDA, tenzij ze heel snel een andere lijsttrekker zoeken
De enigen die er nog wat voordeel uithaalden imho waren Balkenende en Dijkstal. De rest heeft zijn partij geen dienst bewezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |