Heb je een kerstpakket gekregen ?
zo ja wat zat er in ?
zo nee Waarom niet
Vraagje voor de niet werkende Fokkers :
Wat heeft je ouder/verzorger een kerstpakker gekregen?
zo ja wat zat er in ?
zo nee Waarom niet
Ben ik wel benieuwd naar.
Zelf heb ik nog niks ontvangen van mijn baas.
Gr
Knut
[i]PS de kreet ouder verzorger zag ik gisteren boven een brief aan mijn ouders van de school staan.
HOERA !!!!!!
NOT !!!
P.s. Ik werk in een cafe, dus had eerder een kratje grolsch verwacht...
Kasta
Heb je een kerstpakket gekregen ? ja
zo ja wat zat er in ? 100 gulden Oostenrijks geld
Wat heeft je ouder/verzorger een kerstpakker gekregen? niks
zo nee Waarom niet eigen bedrijf, delen alleen kerstpakketten uit.
Ben ik wel benieuwd naar.
Zelf heb ik nog niks ontvangen van mijn baas. komt nog wel, toch?
quote:
op 12-22-1999 om 10:50 AM schreef Knut het volgende:
Vraagje voor de werkende Fokkers :Heb je een kerstpakket gekregen ? ja, 4
zo ja wat zat er in ?pfff weer van die standaarpakketten
1. voedsel overlevingspakket, met champagne etc.;
2. drankpakket, Tia Maria, Glühwein, Cognac;
3. Minidisc-man;
4. CD-pakket met 25 cd's.
quote:
op 12-22-1999 om 11:30 AM schreef An-ja het volgende:
komt nog wel, toch?
Als het goed is wel
maar zeker weten doe ik het niet.
Kreeg net een telefoontje dat er post was. Ik heb een lot van de oudejaarsloterij gekregen van fl 25,= dus misschien maken ze me wel multi miljonair en win ik 10 miljoen.
Gr
Knut
------------------
Hopen doet mogelijkheden Vermoeden
[Dit bericht is gewijzigd door Knut (Datum 22 December 1999).]
Mijn manlief bracht heel wat meer mee naar huis:
quote:
op 12-22-1999 om 01:01 PM schreef Barbarella het volgende:* een financiele oppepper op zijn loonstrook van december
Heb je een kerstpakket gekregen ?
Ja, ik doe aan vrijwilligerswerk bij een dierenasiel en ik kreeg daar (totaal onverwacht) een kerst pakket.
2 flesjes wijn, mintjes, chocolaatjes, kaarsen, servetten, en een xxl kandijkoek
Hee, ludo dat van je kerstpakket is een grapje toch?? Anders kun je ook wel wat aan mij geven.
[Dit bericht is gewijzigd door Keroppi (Datum 24 December 1999).]
Kerstpakket.....allerlei prullaria met als logo Millennium 2000 erop. Ligt inmiddels al in een hoekje stof te verzamelen. Blijft alleen het eetbare gedeelte over, wat chocolade, biertje, kaaskoekjes en dat soort bekende dingen.....weinig bijzonders dus...
wat dachten jullie van 300,- belastingvrij??
Bepaal ik lekker zelf wat mijn kerstpakket wordt.
wat jullie ??
Afgelopen jaar is voor ruim een miljoen (1.000.000,-) de winkel verbouwd... (wij hebben ons allemaal ut lazurus gelopen om voor de opening alles op orde te krijgen)
De Baas heeft net een nieuwe Mercedes E320CDI a Fl 175.000,- besteld...
en het personeel kreeg....
een fles champagne in een doossie met 2 glazen en ...houdt je vast 150,-
Conclusie... GA NOOIT IN DE DETAILHANDEL WERKEN, WANT DE MEESTE EIGENAREN VAN DIE KNEUTERIGE WINKELTJES (hoe groot ze ook zijn) HEBBEN EEN ECHTE KRUIDENIERS MENTALITEIT...
(hoewel mijn vorige baas 1000,- zwart schoof)
ze hebben nog niet door dat tegenwoordig PERSONEEL schaars is....
volgend jaar toch maar weer soliciteren
--------------------------------------------------------------------------------
is niet verkeerd maurisico maar van mijn 13e maand hou ik ruim 2000,= over
Yo , Knutsel, We hadden het toch over kerstpakketten? Die 13e maand heb ik ook, dan ontvang ik nog 4% winstdeling, daarnaast nog de kerstgratificatie van 300,-. Kan dus wel zeggen dat ik blij ben.
en je hebt gelijk maus
quote:
op 12-22-1999 om 10:00 PM schreef harley het volgende:
het gaat me niet om het kerstpakeet maar vind het discriminatie omdat ik maar voor een utizendbureau werk
Harley, het gebeurt vaker hoor! Ik werk nu ruim 6 maanden via een detacheringsbureau voor Procter & Gamble en per 1 januari treed ik in dienst hier. Maar de genante vertoning bij het kerstpakketten uitreiken zal ik nooit vergeten. Ik en de andere uitzendkrachten kregen een ander kerstpakket (verschil: 1 fles wijn en een half doosje blikjes etenswaren) en ter compensatie kregen we zo ook nog eens als laatste, wist de manager niet precies wie er nu in vaste dienst was en wie niet en is er uiteindelijk door wat managers aan de bel getrokken en krijgt volgend jaar iedereen hetzelfde pakket. Zo hoort het ook. Vooral als je al langere tijd ergens werkt of die intentie er is.
Maar wat zat er dus in mijn pakket:
het pakket was een reistas waarin een flesje champagne, een toilettas, wat koekjes en chocolade enzo en een blikje vissoep (iemand geinteresseerd????), wat pate en meer van die ongein. Wel een aardig pakketje dus, jammer dat er zo'n beschamende vertoning bij zat!
Heb je een kerstpakket gekregen ? JA
zo ja wat zat er in ? ETEN
Vraagje voor de niet werkende Fokkers :
Heeft je ouder/verzorger een kerstpakker gekregen? JA, stuk of 10
zo ja wat zat er in ?
80 flessen wijn,ETEN, Kunst, horloge,klokje,museum jaarkaart VEEL TE VEEL in ieder geval
Enne Djeez, advocaat he, daar zit toch alcohol in.....?
Echt, niet zeuren, in koude tijden is ALLES met alcohol acceptabel, met uitzondring van wijn-azijn!
quote:
Echt, niet zeuren, in koude tijden is ALLES met alcohol acceptabel, met uitzondring van wijn-azijn!
quote:
op 12-24-1999 om 01:04 AM schreef Jezebel het volgende:
[QUOTE]
Als je het niet erg vindt laat ik de spiritus ook even staan...
yahhhhh ........... en ik de Heineken .......
Waar ik heb gewerkt kregen de uitzendkrachten hetzelfde pakket als vaste krachten (ben nu ff werkeloos , vrijwillig trouwens) ook als ze pas 2 dagen daar werkten en bij cash bonussen door het jaar kregen ze de helft ook als ze die dag voor het eerst daar werkten, dat was wel goed geregeld vond ik.
standaard pakket was een grote doos met etens-waren en een paar extra dingetjes zoals de videoband (Walt Disney Klokkeluider van de Notredame)
maar ja ..... dit jaar niet ...... haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |