quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:11 schreef Veulen het volgende:[..]
Volgens mij mis jij wel het 1 en ander. Je weet bv niet dat brian en jaap dit eerder van de week hebben lopen bekokstoven? Ze hebben op dit moment gewacht. Huub en eric zijn kinderachtig, die halen flauwe geintjes uit. Maar wat jaap deed is gewoon vies.
En wat betreft die laatste zin: dat is net zo iets als zeggen tegen iemand die verkracht is. "Had je maar niet moeten tegen stribbelen, dan was het veel sneller voor bij geweest."
...
Ik ben trouwens een vrouw en geen man
even voor de duidelijkheid, het was niet het doel van Huub en Eric om door Jaap verkracht te worden volgens mij

, dat was ook niet het doel van Jaap (hoop ik).
Ik vind het helemaal niet vies wat jaap deed, hij probeert op zijn manier H&E uit de tent te lokken, met alleen woorden redt die dat niet, dus dan gebruikt die zijn lichaam maar een beetje om te zieken en te etteren, meer niet. En mensen die daarover dan ook nog eens brieven gaan schrijven naar de Rabobank (OMG hoe triest kan je zijn) die moeten maar weer terug zappen naar NED 1.
Ik denk gewoon dat men hoe verder ze komen steeds meer op zoek gaat naar de grenzen van wat toegestaan is, anders krijg je er simpelweg nooit iemand uit, want op een gegeven moment hoort iedereen dat geschreeuw van Huub en het gepapegaai van Erik ook niet meer. Jaap heeft hier een eerste aanzet voor gegeven, ik heb in ieder geval niks gezien waarvoor jaap op ene mogelijke manier veroordeeld zou kunnen worden, zowel binnen als buiten de gouden kooij, gezien de omstandigheden uiteraard!